Haluaisitko sä mies

kysynsulta

Tulla lihottaan mua ;)

27

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvällenäyttää

      Mitä sitten syötäisiin

    • Tavoite150kgalkuun

      Joo mäkin tahtoisin oman lihottajan, joka kantais ruokaa...paljon ruokaa ja syöttäis joka murun alas kurkusta :).

      • laadinruokalistan

        Näytitkin aika laihalta kun näin sinut. Jaksan kantaa ruokaa kaupasta.


    • starttiapua

      Voisin pumpata hieman virtaa sinuun.

      • Yksi_m-naisista

        Pohjaako tämä vihje niihin tutkimuksiin, joiden mukaan seksi paisi rentouttaa, myös lisää energisyyttä?

        Meiju lauloi: "Sinun kosketus vain, siitä sähköä sain, mikään muu ei saa mua syttymään..."


    • Possutuksesta
      • Meitälihaviavastaan

    • pppppppppp
    • Yksi_m-naisista

      En ole ap, mutta epäilen, että tässä puhua raskaaksi saattamisesta.

      Tulin takaisin tänne, vaikka ei kannattaisi. Elämä ei ole täällä. Ei kai kukaan suutu, jos poistun miltei samantien (?)

    • jaahansvaiettäsellasta

      9kuukauden lihotus ja ruoka-aine allergia :)

    • noomikäettei

      vähän kerrallaan ;)

    • turvapaikkaturisti

      Kulla mine voi tula lihottamaan sinä.Mine tula vaika heti.

    • Et arvaakaan kuinka nopsaan se kävis. Mutta varmaan tarkoitit että naisella on taipumusta saada kiloja joidenkin tutkimusten mukaan, vakaassa suhteessa. Riippuu vähän mitä sulla on tarjota :) Jos hääkakku sisältää jarrua niin ei sitte.

    • kyllvoisin

      kävisikö sellaien lihaisa piirakka??

      • Yksi_m-naisista

        Onkos tässä asialla sama mies, joka eilen ilkkui toiselle tämän olevan yksin ulkona kylmässä, kun joku toinen nauttii lämmintä piirakkaa sisällä?


      • ed---
        Yksi_m-naisista kirjoitti:

        Onkos tässä asialla sama mies, joka eilen ilkkui toiselle tämän olevan yksin ulkona kylmässä, kun joku toinen nauttii lämmintä piirakkaa sisällä?

        ei ole sama.


    • OlenLihava

      about 30 kg ylipainoa, mutta jaksan silti käydä kävelyllä ja hakea herkkuni aivan itse kaupasta. En haluaisi olla niin lihava, että en pystyisi liikkumaan ja joutuisin makaamaan vain sängyssä ja olemaan kodin vankina.

      Minusta mikään pakkosyöttö ei ole hyvä juttu. ihminen syö sen määrän mitä aivot ja keho pyytää ja minulla ne ovat valitettavasti pyytäneet vähän liikaa. Aivojen lähettämiä signaaleja on vaikea vastustaa.

      • Yksi_m-naisista

        "About?"Käyttääkö joku tuntemani (mies) usein tuota sanaa? Mutta hänen elopainostaan aika suuri osa koostuu lihasmassasta, joten suoranaista "ylipainoa" on vähän.


    • haluatkostaas

      sellaset taikinaposket?

    • syöitevaan

      en halua

      • Pölyä_tuulessa

        Ei minulla ole vaa-an mukaan hirveätä ylipainoa. Jonnii verran pitäs kuitennii laihuttaa entisiin,nuoruuen mittoihin piästäkseen. Mutta kun olen, aivan äskettäin, ENSIMMÄISTÄ KERTAA ELÄMÄSSÄNI, mennyt mieheni kanssa lääkäriin, jotta hän saisi kovasti toivomansa lapsen.
        (Eihän niitä lapsia tosin minullakaan ole.) Hormonitasot olivat ok jne.
        No, mitäpä se teille kuuluu, onnistuuko vai ei. Ette kuulu elämääni. POISTUN PALSTALTA OIKEAAN ELÄMÄÄN, JA JÄTÄN TEIDÄT LUULEMAAN MYÖHEMMIN KIRJOITETTUJA VIESTEJÄ MINUN TEHTSILEMIKSENI. Jos joku teistä haluaa jatkossa puhua kanssani, niin numero löytyy fonectasta.

        Onnea vielä kerran kauniille vaalealla naiselle uudesta miehestä ja lapsesta. (Olet morsiuskuvassasi tosi kaunis!)


    • Galihau

      Mullekin kelpaisi sellainen mies, joka olisi koemaistaja. Voisin kokeilla monia kakkureseptejä. Nyt en voi oikein harrastaa tuota, kun joudun syömään kaiken itse ja lihon tosi herkästi.

      • Pölyä_tuulessa

        Niin minäkin. Mutta nyt täytyy poistua palstalta oikeaan elämään.

        Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kysyy 2 vuoden kuluttua IRL, miten sun elämä noin meni, kun silloin kirjoitit palstalla sitä ja sitä?

        VÄÄRIN: En kirjoittanut. (Tämä on anonyymipalsta täynnä matkijoita, kopioijia ja hämmentäjiä. Koskaan ei voi olla 100% varma minkään viestin alkuperästä.) POISTUN NYT SIIS PALSTALTA. Yhteystiedot oikeaan yhteydenottoon löytyvät jostakin muualta kuin tältä palstalta!


    • eikaitarttelihottaa

      Ei kai tarvitsisi lihottaa, minä kävin kylpemässä kuumassa kylvyssä juuri.

      Alppihiihdon pujottelua voi seurata myös, vauhtilaji.

    • M...Mies

      Onko aloittaja nainen alipainoinen vai miksi tahdot lihota?

      • voisikoolla

        Jos Ikävä mieheen aiheuttanut sydänsuruja haluaisi tavata.


      • alipainoinen

        No lievästi joo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe