Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tahtoisin vain löytää feeder lihottajan.

Etsin feederiä

Joka voisi minut lihottaa lihavaksi en pistäisi hanttiin olisin suu auki syöttöporsaana ja en tiedä pitäisikö lihoo kesälomalla vai jouluna possuksi kumpi vuoden aika olisi paras?

56

3002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdkdkdkdldl

      Ehdottomasti kesällä.Sitten jouluna voidaan leikkiä että olet joulukinkku

      • Etsin feederiä

        Millaista se on olla leikisti joulukinkku?


      • kdkdkdldkdll
        Etsin feederiä kirjoitti:

        Millaista se on olla leikisti joulukinkku?

        Ensin riisutaan sinut alasti.Sitten sinapia ja korppujauhoja päälle.Sen jälkeet laitetaan sinut uuniin noin 25 asteeseen.Ei enempää asteita ettei satu mitään.


      • kdkdkdkldkdldk
        kdkdkdldkdll kirjoitti:

        Ensin riisutaan sinut alasti.Sitten sinapia ja korppujauhoja päälle.Sen jälkeet laitetaan sinut uuniin noin 25 asteeseen.Ei enempää asteita ettei satu mitään.

        Minulta löytyy tarpeeksi iso uuni.Uunissa 10 tuntia vietettyäsi saat olla joulu pöydässä "ruokien" kera.Siskoni mies on jo lupautunut kalkkunaksi ja siskoni lanttulaatikoksi.Miten otan sinuun yhteyttä?


      • Etsin feederiä
        kdkdkdkldkdldk kirjoitti:

        Minulta löytyy tarpeeksi iso uuni.Uunissa 10 tuntia vietettyäsi saat olla joulu pöydässä "ruokien" kera.Siskoni mies on jo lupautunut kalkkunaksi ja siskoni lanttulaatikoksi.Miten otan sinuun yhteyttä?

        Kertokaapa millaista on olla syöttöporsas?


      • Etsin feederiä
        kdkdkdkldkdldk kirjoitti:

        Minulta löytyy tarpeeksi iso uuni.Uunissa 10 tuntia vietettyäsi saat olla joulu pöydässä "ruokien" kera.Siskoni mies on jo lupautunut kalkkunaksi ja siskoni lanttulaatikoksi.Miten otan sinuun yhteyttä?

        Voitko kertoo uunin mitat kuinka iso uuni on?
        Paljonko syöttöporsaalla pitää olla painoa ja pulleutta?
        Missä sä asut ja miten sinuun saa yhteyttä?


      • Etsin feederiä
        kdkdkdkldkdldk kirjoitti:

        Minulta löytyy tarpeeksi iso uuni.Uunissa 10 tuntia vietettyäsi saat olla joulu pöydässä "ruokien" kera.Siskoni mies on jo lupautunut kalkkunaksi ja siskoni lanttulaatikoksi.Miten otan sinuun yhteyttä?

        Mikä olisi ruoka pöydässä olisiko minun vatsa vai reidet joulukinkku leikisti?

        Kuinka lihava minun pitäisi olla normaali painosta yli painoa paljonko?

        Kuinka pitkään pitää makaa pöydässä kinkkuna?

        Tarvitseeko olla omena suussa?

        Laitat ko mihin aikaan minut uuniin 23.12
        vai 24.12???


    • fdddsdsfdsdfs

      haluaisin ite kans lihoa

    • MutualGainer

      Oletko mies vai nainen, minkä ikäinen ja mikä on pituus ja paino nyt? Haluaisin, että lihotaan yhdessä. Kaksin kivempaa :)

    • fdddsdsfdsdfs

      kenelt kysyit ikää?

    • hihiihihei

      Vau en tienny että suomessaki on näitä feedejä. Ite olen 16v jätkä ja jostain syystä kiihottaa ku nainen lihoo paljon eikä mahdu enää vaatteisiinkaan. :P isot ja pehmeät tytöt on muutenki niin ihania.

      • FA-poitsu

        Tämä! Se näky kun pulska tyttö lihoo ja pehmeä liha alkaa pursuta ulos vaatteistaan... Voin muuten kokemuksesta sanoa, että jos pullukat kiinnostavat niin kannattaa suosiolla etsiä tuhti seurustelukumppani. Laihan kanssa seurustellessa sitä alkaa pyöriä mielessä ajatuksia toisen lihottamisesta ja se on kuitenkin väärin. Nykyinen tyttöystäväni oli pullukka jo kun tapasimme (painoindeksi normaali mutta masua ja persettä löytyy) joten ei tarvitse haikailla muualle!


      • läskionkivaa

        Olisit ko valmis jos joku haluaisi sinut lihottaa jätti kokoiseksi 16v poika???


      • 16v jätkä
        läskionkivaa kirjoitti:

        Olisit ko valmis jos joku haluaisi sinut lihottaa jätti kokoiseksi 16v poika???

        vaikea kysymys, mutta sanoisin että en ainakkaan tämän ikäsenä vielä. :)


    • läskionkivaa

      Mikä on sinun 16v jätkän pituus ja paino?

      • 16v jätkä

        pituutta 175 cm ja olen aika hoikka eli about 70 kg


    • läskionkivaa

      Paljonko luulisit jos joku tyttö lihottaisi sinut jätti kokoiseksi niin paljonko painaisit 16v poikana?

      • 16v jätkä

        jotaki 150 kg olis kiva. :P


    • läskionkivaa

      olisit ko 150kg syöttöporsas?

      olisi ko kivaa olla jätti kokoisena läskimakkara vastaisena syödä kaikkea mitä tyttö syöttäisi. sinulle 16v poika?

      onko sulla nyt hyvät vatsa lihakset ja mitä urheilua harrastat?

      kuinka laiha tyttön pitäisi olla ikä ja pituutta ja painoa?

      kuinka läski tyttön pitäisi olla ikä ja pituutta ja painoa?

      onko sulla joku haave?

      • 16v jätkä

        olisit ko 150kg syöttöporsas?
        järkevästi ajatellen en ehkä :D

        olisi ko kivaa olla jätti kokoisena läskimakkara vastaisena syödä kaikkea mitä tyttö syöttäisi. sinulle 16v poika?
        Erittäin ;)

        onko sulla nyt hyvät vatsa lihakset ja mitä urheilua harrastat?
        absejä on mutta ne ei juuri näy, koska kesällä on tullut syötyä jäätelöä.
        Käyn salilla ja pitäis alkaa lenkeileenki taas välissä

        kuinka laiha tyttön pitäisi olla ikä ja pituutta ja painoa?
        tämän kysymyksen sivuutan. :)

        kuinka läski tyttön pitäisi olla ikä ja pituutta ja painoa?
        mieluiten haluaisin pullean tytön. laiha ei vaan jostain syystä kiihota. pituudella ei paljon väliä, mutta paino vois olla vaikka 60 kg ja ylöspäin

        onko sulla joku haave?
        Jos löytyis joku pullea tyttö, jota vois rakastaa. :) nuo lihottamisjutut on tietty vain fantasioita enkä välttämättä halua tehä niitä jos toinen ei halua. Täytyy pitää raja unelmien ja todellisuuden välillä, vaikka se tuntuuki niin masentavalta. :/ Mutta ihanaa se varmasta olisi. ;)


    • läskionkivaa

      olisit ko kiitollinen jos vanhemmat olisi pitänyt sinua esim 5v aloittanut sinun lihomisen jotta olisit 7v tosi pullean pulska poika ja perheen syöttöporsas ja nyt olisit lähes 150kg?

      olisi ko sulla 150kg kylmä talvella pakkasessa?

      kelluisit ko 150kg vedessä?

      mistä voisi löytää lihottajan?

      otat ko sä aurinkoa kesällä?

      osaat ko uida ja sukeltaa?

      omistat ko mopon?

      mä en osaa kovin hyvin uida ja en osaa sukeltaa kun mä meen veden alla paniikkiin?

      • 16v jätkä

        olisit ko kiitollinen jos vanhemmat olisi pitänyt sinua esim 5v aloittanut sinun lihomisen jotta olisit 7v tosi pullean pulska poika ja perheen syöttöporsas ja nyt olisit lähes 150kg?
        En, koska se ei olis ollut minun valinta

        olisi ko sulla 150kg kylmä talvella pakkasessa?
        No ei varmasti.

        kelluisit ko 150kg vedessä?
        varmaan juu.

        mistä voisi löytää lihottajan?
        No täältä ainaki ;)

        otat ko sä aurinkoa kesällä?
        enpä juuri. palan helposti.

        osaat ko uida ja sukeltaa?
        no juu aivan kohtuu hyvin

        omistat ko mopon?
        eipä ole tullu hommattua.

        Tässä olis sulle pari kysymystä

        minkä ikänen oot?

        harrastatko usein näitä kyselyitäsi ja miksi?


    • läskionkivaa

      Tässä olis sulle pari kysymystä

      minkä ikänen oot? 2x

      harrastatko usein näitä kyselyitäsi ja
      miksi? Yksinäisyyden takia kun ei oo kavereita eikä ystäviä kaikki vihaa minua myös sinä nyt vihaa minua myös ;( ;( ;(

      • 16v jätkä

        höpö höpö. :D ei minulla ole syytä vihata sinua. muista en tiedä. mutta sano se ikäsi rehellisesti. :O 2 kertaa mikä? voin jatkaa tätä ketjua jos haluat. ;)


    • läskionkivaa

      ikä on 2x16=32v olen noin pituus 2m ja paino on nyt yli 126kg

      miten niin???

      • 16v jätkä

        ja käytyät google translatoria? oleks oikeasti suomalainen vai? where you from? :DD


    • läskionkivaa

      kyllä mä omasta mielestä olen suomalainen suomessa syntynyt.

      mikä on käytyät google translatoria?

      • 16v jätkä

    • läskionkivaa

      en minä mitään tuolaista googlen ohjelmaa käytä.

      asut ko missä päin suomea?

      onko sulla tosi laihoja tai tosi lihavia kavereita?

      • 16v jätkä

        Täällä kylmässä ja karussa pohjosessa asun.

        Kaverit on kyllä ihan normipainosia.

        Missäs päin neiti sitten asuu? ;)


    • läskionkivaa

      etelä suomessa asun.

      millaista on asua kylmässä pohjoisessa?

      onko sulla kylmä siellä pohjoisessa?

      millaista olisi olla tonttuna jouluna?

      kuinka lihavia tonttut on?

      • 16v jätkä

        millaista on asua kylmässä pohjoisessa?
        no aika tylsää. Kaikki tietää kaikkien tekemiset ja silleen.

        onko sulla kylmä siellä pohjoisessa?
        On toki. talvella on se parikymmentä astetta pakkasta ja lunta riittää.

        millaista olisi olla tonttuna jouluna?
        Mukavaa varmasti. Tontut on kuulemma aika persoja makealle ja tykkäävät syödä kaikkea lihottavaa. ;)

        kuinka lihavia tonttut on?
        Aika tukevia nuo ovat. Joulumuori joutuu tekemään joka joulu uudet vaatteet niille, ku entiset eivät mahdu. :P Maha pursuaa aina yli.

        Nyt täytyy mennä syömään ja salille. Saatan käyä taas huomenna täällä. :)


      • Rossiee
        16v jätkä kirjoitti:

        millaista on asua kylmässä pohjoisessa?
        no aika tylsää. Kaikki tietää kaikkien tekemiset ja silleen.

        onko sulla kylmä siellä pohjoisessa?
        On toki. talvella on se parikymmentä astetta pakkasta ja lunta riittää.

        millaista olisi olla tonttuna jouluna?
        Mukavaa varmasti. Tontut on kuulemma aika persoja makealle ja tykkäävät syödä kaikkea lihottavaa. ;)

        kuinka lihavia tonttut on?
        Aika tukevia nuo ovat. Joulumuori joutuu tekemään joka joulu uudet vaatteet niille, ku entiset eivät mahdu. :P Maha pursuaa aina yli.

        Nyt täytyy mennä syömään ja salille. Saatan käyä taas huomenna täällä. :)

        Hei 16v jätkä, haluatko kertoa lisää fantasioistasi tyttöjen lihottamisesta? Minulla on masunkasvatus juuri meneillään ja tykkään pukeutua tiukkoihin vaatteisiin jotta jenkkakahvani pursuavat yli farkuista ja hupparin alta :) Olen 17 v tyttö.


      • 16v jätkä
        Rossiee kirjoitti:

        Hei 16v jätkä, haluatko kertoa lisää fantasioistasi tyttöjen lihottamisesta? Minulla on masunkasvatus juuri meneillään ja tykkään pukeutua tiukkoihin vaatteisiin jotta jenkkakahvani pursuavat yli farkuista ja hupparin alta :) Olen 17 v tyttö.

        Kyllähän se käy. ;) kysy vain vapaasti niin vastaan kyllä.


      • Rossiee
        16v jätkä kirjoitti:

        Kyllähän se käy. ;) kysy vain vapaasti niin vastaan kyllä.

        Kerro vaikka ensiksi, että jos saisit lihottaa minut niin isoksi kuin haluaisit ilman mitään moraalisia esteitä niin kuinka isoksi lihottaisit minut ;P Ja kuinka tekisit sen? Minua on aina salaa kiinnostanut pakolla lihotetuksi tuleminen. Kerro myös että mikä lihavissa tytöissä on parasta.


      • 16v jätkä
        Rossiee kirjoitti:

        Kerro vaikka ensiksi, että jos saisit lihottaa minut niin isoksi kuin haluaisit ilman mitään moraalisia esteitä niin kuinka isoksi lihottaisit minut ;P Ja kuinka tekisit sen? Minua on aina salaa kiinnostanut pakolla lihotetuksi tuleminen. Kerro myös että mikä lihavissa tytöissä on parasta.

        Vähintään 150-200 kiloiseksi. :) Ensiksi varaisin jääkaapin täyteen kaikenlaisia herkkuja, kakkuja ynm. lihottavaa, jottei nälkä pääse yllättään. Sitten saattaisin joskus sitoa sinut johonkin tuoliin, ja syöttäisin sinua niin että olet aivan täynnä. Asettaisin myöskin tietyt tavoitteet, että kun olet lihonut vaikkapa 100 kiloon, saisit palkinnoksi jotain todella makeaa ja lihottavaa tai kenties jotain muuta kivaa ;) Haluaisin mittailla masusi, peppusi ja reisiesi kokoa ja nähdä paljonko on tullut pehmeyttä lisää. Olisi mahtavaa katsoa kun pienet alushoususi repeävät yltäsi, kun ne antaa periksi isolle ja ihanalle perseellesi. :P

        Parasta isoissa tytöissä on varmasti heidän luonteensa. :) Isot tytöt ovat rehellisiä, mukavia ja rauhallisia. He eivät luullakseni ole ilkeitä toisin kuin monet laihemmat tytöt. lihavat tytöt on vain niin seksikkäitä. :P


      • Rossiee
        16v jätkä kirjoitti:

        Vähintään 150-200 kiloiseksi. :) Ensiksi varaisin jääkaapin täyteen kaikenlaisia herkkuja, kakkuja ynm. lihottavaa, jottei nälkä pääse yllättään. Sitten saattaisin joskus sitoa sinut johonkin tuoliin, ja syöttäisin sinua niin että olet aivan täynnä. Asettaisin myöskin tietyt tavoitteet, että kun olet lihonut vaikkapa 100 kiloon, saisit palkinnoksi jotain todella makeaa ja lihottavaa tai kenties jotain muuta kivaa ;) Haluaisin mittailla masusi, peppusi ja reisiesi kokoa ja nähdä paljonko on tullut pehmeyttä lisää. Olisi mahtavaa katsoa kun pienet alushoususi repeävät yltäsi, kun ne antaa periksi isolle ja ihanalle perseellesi. :P

        Parasta isoissa tytöissä on varmasti heidän luonteensa. :) Isot tytöt ovat rehellisiä, mukavia ja rauhallisia. He eivät luullakseni ole ilkeitä toisin kuin monet laihemmat tytöt. lihavat tytöt on vain niin seksikkäitä. :P

        Uuu... Voisitpa tulla tänne ja toteuttaa nuo jutut :D tuli oikein vesi kielelle.

        Millainen lihominen sinusta on seksikkäintä? Tykkäätkö kun tytön tissit paisuvat lihomisen seurauksena vai oletko enemmän isojen peppujen perään? Entä kumpi on parempi, sellainen pehmeä roikkuva masu vai pyöreä ja pömpöttävä?

        Minä lihoin ensin eniten tisseistä ja perseestä ja minulla oli silloin tosi tiimalasimainen kroppa. Nyt läski on kuitenkin alkanut kerääntyä melkein pelkästään mahaan ja minulle on tullut pallomaha :p nyt masu kyllä painaa jo sen verran että se roikkuu farkkujen yli joten minulle on kai tulossa sellainen pehmeä löllömaha. Nyt maha kyllä vielä pömpöttää koko ajan ja varsinkin jos olen syönyt...

        Kesällä on ihanaa kun voi vetää bikinit päälle ja mennä löhöämään rannalle ja ahmimaan jäätelöä :D Viime kesänä ostetut bikinit ovat jo ihan liian pienet mutta käytän niitä silti. Alaosa katoaa kokonaan perseen väliin ja tissit meinaavat pompata yläosasta ulos. Tuntuu kiihottavalta huomata kun ihmiset tuijottavat ja miettivät millainen possu olen kun otan aurinkoa maha täynnä jäätelöä...


      • 16v jätkä
        Rossiee kirjoitti:

        Uuu... Voisitpa tulla tänne ja toteuttaa nuo jutut :D tuli oikein vesi kielelle.

        Millainen lihominen sinusta on seksikkäintä? Tykkäätkö kun tytön tissit paisuvat lihomisen seurauksena vai oletko enemmän isojen peppujen perään? Entä kumpi on parempi, sellainen pehmeä roikkuva masu vai pyöreä ja pömpöttävä?

        Minä lihoin ensin eniten tisseistä ja perseestä ja minulla oli silloin tosi tiimalasimainen kroppa. Nyt läski on kuitenkin alkanut kerääntyä melkein pelkästään mahaan ja minulle on tullut pallomaha :p nyt masu kyllä painaa jo sen verran että se roikkuu farkkujen yli joten minulle on kai tulossa sellainen pehmeä löllömaha. Nyt maha kyllä vielä pömpöttää koko ajan ja varsinkin jos olen syönyt...

        Kesällä on ihanaa kun voi vetää bikinit päälle ja mennä löhöämään rannalle ja ahmimaan jäätelöä :D Viime kesänä ostetut bikinit ovat jo ihan liian pienet mutta käytän niitä silti. Alaosa katoaa kokonaan perseen väliin ja tissit meinaavat pompata yläosasta ulos. Tuntuu kiihottavalta huomata kun ihmiset tuijottavat ja miettivät millainen possu olen kun otan aurinkoa maha täynnä jäätelöä...

        tykkään sekä että. Tissien ja perseen suureneminen on minusta kaikkein kiihottavinta. Masu on justiinsa hyvä ku se roikkuu vähän ja on pehmeä. Semmonen masu on paras missä on kaks niitä miten sen nyt sannoo "rollssia". :3 Ei sillä tietty ole niin väliä. kaikki masut mitä olen nähny on kauniita.

        Mm... kuulostaa ihanalta. :) Olet aivan kuin unissani oleva enkeli. Juuri se on niin seksikästä kun pidät pieniä vaatteita ja kun et meinaa mahtua niihin. :P On mukava kuulla, että täällä suomessakin on tyttöjä jotka tykkää olla pulleita ja omaa samantyyppisiä fantasioita. :)


      • Rossiee
        16v jätkä kirjoitti:

        tykkään sekä että. Tissien ja perseen suureneminen on minusta kaikkein kiihottavinta. Masu on justiinsa hyvä ku se roikkuu vähän ja on pehmeä. Semmonen masu on paras missä on kaks niitä miten sen nyt sannoo "rollssia". :3 Ei sillä tietty ole niin väliä. kaikki masut mitä olen nähny on kauniita.

        Mm... kuulostaa ihanalta. :) Olet aivan kuin unissani oleva enkeli. Juuri se on niin seksikästä kun pidät pieniä vaatteita ja kun et meinaa mahtua niihin. :P On mukava kuulla, että täällä suomessakin on tyttöjä jotka tykkää olla pulleita ja omaa samantyyppisiä fantasioita. :)

        Sinulla on hyvä maku ;P Voisitpa viedä minut ulos syömään. Mentäisiin johonkin ravintolaan jossa saa syödä niin paljon kuin haluaa ja pukeutuisin jo valmiiksi tiukkoihin vaatteisiin. Vaikka johonkin tiukkaan toppiin jonka kaula-aukosta rintani puristuisivat ulos ja farkkushortseihin joihin leveä perseeni ei edes kunnolla mahtuisi. Voisit syöttää minua hitaasti enemmän ja enemmän täyteen ja katsoa miten mahani turpoaisi ja paisuisi... Vaikka alkaisin olla jo täynnä, pakottaisit minut ottamaan uudelleen ja uudelleen vielä yhden palan ja sitten vaatteeni alkaisivat antaa periksi... Olisin täysin avuton ja ähky, yrittäisin vastustella, mutta jatkaisit vain syöttämistäni ja jatkaisin kasvamista... ;) Mitähän seuraavaksi tapahtuisi?


      • 16v jätkä
        Rossiee kirjoitti:

        Sinulla on hyvä maku ;P Voisitpa viedä minut ulos syömään. Mentäisiin johonkin ravintolaan jossa saa syödä niin paljon kuin haluaa ja pukeutuisin jo valmiiksi tiukkoihin vaatteisiin. Vaikka johonkin tiukkaan toppiin jonka kaula-aukosta rintani puristuisivat ulos ja farkkushortseihin joihin leveä perseeni ei edes kunnolla mahtuisi. Voisit syöttää minua hitaasti enemmän ja enemmän täyteen ja katsoa miten mahani turpoaisi ja paisuisi... Vaikka alkaisin olla jo täynnä, pakottaisit minut ottamaan uudelleen ja uudelleen vielä yhden palan ja sitten vaatteeni alkaisivat antaa periksi... Olisin täysin avuton ja ähky, yrittäisin vastustella, mutta jatkaisit vain syöttämistäni ja jatkaisin kasvamista... ;) Mitähän seuraavaksi tapahtuisi?

        Sitten voisin hyväillä isoja rintojasi ja puristella valtavaa peppuasi. hieroisin pehmeää ja isoa masuasi ja suutelisin ihania huuliasi. Loput voit arvata. :3


      • Rossiee
        16v jätkä kirjoitti:

        Sitten voisin hyväillä isoja rintojasi ja puristella valtavaa peppuasi. hieroisin pehmeää ja isoa masuasi ja suutelisin ihania huuliasi. Loput voit arvata. :3

        Mmmmm... :3 Kerrankin poika joka osaa arvostaa oikenlaisia asioita ;P Tekisi mieli antaa sinulle palkinnoksi kuva masustani mutten uskalla linkittää tähän.


      • 16v jätkä
        Rossiee kirjoitti:

        Mmmmm... :3 Kerrankin poika joka osaa arvostaa oikenlaisia asioita ;P Tekisi mieli antaa sinulle palkinnoksi kuva masustani mutten uskalla linkittää tähän.

        Joo ei kantsi ainakaan tänne. Olis mukava jutella lisääkin, mutta en tiedä. :) Vai olisiko se järkevää. :D Päätä sinä. Laita sähköposti tai joku muu yhteystieto jos haluat. ;)


      • Rossiee
        16v jätkä kirjoitti:

        Joo ei kantsi ainakaan tänne. Olis mukava jutella lisääkin, mutta en tiedä. :) Vai olisiko se järkevää. :D Päätä sinä. Laita sähköposti tai joku muu yhteystieto jos haluat. ;)

        Sähköposti käy minulle kun en käytä mitään mesejä yms :D laita viestiä [email protected]


      • 16v jätkä
        Rossiee kirjoitti:

        Sähköposti käy minulle kun en käytä mitään mesejä yms :D laita viestiä [email protected]

        joo laitan :)


      • jjajajajaja
        Rossiee kirjoitti:

        Hei 16v jätkä, haluatko kertoa lisää fantasioistasi tyttöjen lihottamisesta? Minulla on masunkasvatus juuri meneillään ja tykkään pukeutua tiukkoihin vaatteisiin jotta jenkkakahvani pursuavat yli farkuista ja hupparin alta :) Olen 17 v tyttö.

        ite kans pidän tälläsist tytöistä :)


      • Rossiee
        jjajajajaja kirjoitti:

        ite kans pidän tälläsist tytöistä :)

        Aijaa ;) Kerropa mikä meissä niin viehättää...


      • jjajajajaja
        Rossiee kirjoitti:

        Aijaa ;) Kerropa mikä meissä niin viehättää...

        ulko näkö(:, pulleaa masua kiva katsoa(:. pidän siitä ku tyttö pullistuu(:.


      • Rossiee
        jjajajajaja kirjoitti:

        ulko näkö(:, pulleaa masua kiva katsoa(:. pidän siitä ku tyttö pullistuu(:.

        Aij ;P Oletkos itsekin pullea vai tykkäätkö lihomisesta vain vastakkaisessa sukupuolessa?


      • jjajajajaja
        Rossiee kirjoitti:

        Aij ;P Oletkos itsekin pullea vai tykkäätkö lihomisesta vain vastakkaisessa sukupuolessa?

        ju olen pullea itekkin (:


      • jjajajajaja
        jjajajajaja kirjoitti:

        ju olen pullea itekkin (:

        en ny kamalan pullea ole :P


      • ebin-fa
        16v jätkä kirjoitti:

        joo laitan :)

        miten meni s-postittelut? :D Oliko kiihottavaa settiä?


      • 16v jätkä
        ebin-fa kirjoitti:

        miten meni s-postittelut? :D Oliko kiihottavaa settiä?

        Todellakin. ;) tyttö oli just ku mun unelma. Harmi vain että kertaan se homma sitte jäi. :/


      • jjajajajaja
        Rossiee kirjoitti:

        Aij ;P Oletkos itsekin pullea vai tykkäätkö lihomisesta vain vastakkaisessa sukupuolessa?

        Rossiee etsitkö viel


    • läskionkivaa

      voiko vanhemmat pitää omia lapsia ja nuoria aina jouluna tukevina tonttuina?

      paljon ko tonttuilla on pituutta ja painoa ja ikää?

      onko mahdollista täältä löytää lihottajan joka on erikoistunut pitämään lihottuksessa olevia padan vieressä ja syöttämään ne isolla kauhalla täyteen pulleuteen pitämään ne tosi tuhteina keittiön padan vieressä?

      millaista se olisi olla padan vieressä tosi tuhteina keittiössä?

      kai feederillä on joku käyttö tarkoitus mihin hän lihottaa ne jotka on lihottuksessa?

      mun haaveena olisi olla komposti mutta en tiedä olisiko se kivaa olla ja millaista se olisi olla?

      sä menit salille tekee mitä?

      • 16v jätkä

        voiko vanhemmat pitää omia lapsia ja nuoria aina jouluna tukevina tonttuina?
        Kyllä voivat. Näkeehän tuota usa:ssa aika useinkin. :D

        paljon ko tonttuilla on pituutta ja painoa ja ikää?
        ööh... olisko jotaki 150 cm ja 70 kg ja 5-10v

        onko mahdollista täältä löytää lihottajan joka on erikoistunut pitämään lihottuksessa olevia padan vieressä ja syöttämään ne isolla kauhalla täyteen pulleuteen pitämään ne tosi tuhteina keittiön padan vieressä?
        En tiedä. Voit aina yrittää. ;)

        millaista se olisi olla padan vieressä tosi tuhteina keittiössä?
        Kiihottavaa.

        kai feederillä on joku käyttö tarkoitus mihin hän lihottaa ne jotka on lihottuksessa?
        Tuota olen miettinyt paljon itekki, mutta en ole keksinyt vastausta tuohon.

        mun haaveena olisi olla komposti mutta en tiedä olisiko se kivaa olla ja millaista se olisi olla?
        No ehkä syöttöpossuna olo olis vähän kivempaa, ku saa vaan löhötä ja syödä sekä lihoa. Komposti herättää vähän epämiellyttäviä ajatuksia. :DD

        sä menit salille tekee mitä?
        Nostaan rautaa. :P siis reenaamaan.


    • läskionkivaa

      16v poika paljon ko jaksat nostaa penkistä rautaa?

      olet ko nähnyt amerikasta jätti lihavia lapsia jotka on vanhempien syöttöporsaita?

      millaista olisi olla vanhempien syöttöporsaana?

      voiko vanhemmat olla omille lapsille feedereitä myös lasten kavereille ja naapurin lapsille?

      voiko feederi lihottaa ihan minkä ikäisiä lapsia ja nuoria ja aikuisia padan vieressä tosi täyteen?

      joutuu ko ne feederin padan vieressä lihottuksessa olevat olla millaisissa vaatteissa ja joutuu ko ne olemaan sidotuna?

      voiko ne feederin lihotettut läskit päästä feederin isoon keitto pataan?

      millaisia komposti herättää vähän
      epämiellyttäviä ajatuksia lihottuksessa olemisesta?

      suosittelisit ko sä syöttöpossuna olemisesta ja päättääkö feederi syöttöpossun painon ja pulleuden?

      millaista ruokaa ja herkkuja syöttöpossu joutuu syömään?

      kai feederit haluaa sen lihotettun näyttämään esim joulu kinkkulta joulu pöydässä leikisti?

      voiko feederit laittaa lihotettun suuhun omenan että se syöttöpossu tuntisi itsensä joulu kinkkuksi leikisti joulu pöydässä?

      voiko feederit pitää sohvalla pulleana ja niin lihavana jotain ihmistä että hän ei jaksaisi liikkua siitä pois ja feederi vain syöttäisi ja syöttäisi ja pitäisi sitä ihmistä siinä jätti lihavana porsaana?

      olisi ko sinusta 16v poika kivaa jos joku pitäisi sinua tai jotain ihmistä kotona syöttöporsaana joka saisi koko ajan syödä itsensä täyteen joka päivä juhannuksesta jouluun ja joulusta juhannukseen?

      mitkä on syöttöporsaan ruokailu ajat kuinka usein luulet että syöttöporsaat joutuu syömään kellon ajat?

      tykkää kö feederi syöttöporsaan vatsasta pulleudesta vai reiden pulleudesta?

      minkä ikäisenä suosittelisit jos joku haluaisi syöttöporsaaksi lihoa?

      millainen juhannus luulet että syöttöporsaalla ja feederillä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe