Muslimit nuorentavat ikälopun Euroopan!

tervetuloa_vaan

Tilastojen mukaan menee ainoastaan muutama vuosi siihen, että suurin osa esim. Saksan 20-35-vuotiaista nuorista miehistä on maahanmuuttajamuslimeja. Se onkin Euroopalle elintärkeä piristysruiske, sillä kieroutunut ikärakenne, jossa joka toinen valkoinen eurooppalainen on vanhus, ei pitemmän päälle voi olla perusta nykyiselle yhteiskuntamallille eikä talouskasvulle. Viriilit, energiset muslimimiehet ja hedelmälliset musliminaiset ovat itse asiassa meidän vanhentuneen, ikälopun Euroopan viimeinen toivo. Järkevänä saksalaisena Merkel tietää sen. Toivottavasti myös Suomessa tajutaan sama asia.

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järjen-käyttö-kielletty

"Tilastojen mukaan menee ainoastaan muutama vuosi siihen, että suurin osa esim. Saksan 20-35-vuotiaista nuorista miehistä on maahanmuuttajamuslimeja."

Niin, jollei järki voita ja asioille tehdä jotakin ja pian.

"Se onkin Euroopalle elintärkeä piristysruiske"

Tilastojen mukaan paljon ruiskimista on ollutkin. Ja kyllä, ruiskimisessa on ollut elin tärkeä.

"kieroutunut ikärakenne, jossa joka toinen valkoinen eurooppalainen on vanhus, ei pitemmän päälle voi olla perusta nykyiselle yhteiskuntamallille eikä talouskasvulle."

Myöskään se, että maahan saapuu sellaista sakkia, että vankilat ylikuormittuvat, ei voi olla pitemmän päälle voi olla perusta nykyiselle yhteiskuntamallille eikä talouskasvulle. Joukkoraiskaukset ja terroristien maahantulo eivät varsinaisesti edistä myöskään yhteiskuntarauhaa.

"Viriilit, energiset muslimimiehet"

Niin.....

" ja hedelmälliset musliminaiset"

Missäs he ovat? Eipä ole paljoa näkynyt. Ja joka tapauksessa, vaikka sellaisia maahan saapuisikin, he ovat poissa tasa-arvoisilta avioliittomarkkinoilta, koska muslimien harjoittama etninen ja uskonnollinen syrjintä on niin voimakasta.

"ovat itse asiassa meidän vanhentuneen, ikälopun Euroopan viimeinen toivo. Järkevänä saksalaisena Merkel tietää sen. Toivottavasti myös Suomessa tajutaan sama asia."

Järkevämminkin voisi asiat hoitaa. Jonkinlainen edeltävä tarvekartoitus (ja myös laatutarkastus) hallitsemattoman ja kritiikittömän "ovet auki"-politiikan sijaan. Ei sellainen maahanmuutto ole tarpeenmukaista, jota eivät yhteiskuntarakenteet ja -rauha kestä.

Rikollisen sonnilauman maahanpäästäminen ei ole maahanmuuttopolitiikkaa järkevimmästä päästä. Sukupuolijakauman epätasaisuuden vuoksi sellainen ei paljoa lisää edes syntyvyyttä, jollei sitten raiskauslapsia synny tavallista enemmän.

• kuinsittenhäh

Mutta vanhuksetko sitten toimivat poliiseina??

Vai muslimitko? Toimivatko siis rikolliset itse poliiseina?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1038
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 96
      864
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    7. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      729
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe