Joo, mä oon siis 16-vuotias tyttö lukion ekalla. Aattelin kysyä täällä pyöriviltä, onko muita, jotka ei meikkaa yhtään mitään minnekään. Yleisin syy on jaksamattomuus ja haluttomuus asiaan; lisäks mä en yksinkeraisesti ehdi. Mä en oo koskaan innostunu meikkaamisesta ja oikein puhisen harmista, kun yhdessä harrastuksessani näytöksiin meikataan omine sanoineni "aikamoinen sotamaalaus". Tää on tosin pakko kestää. Aina näytöksen jälkeen mulla on kauhea hoppu saada meikit naamalta pois. Mä sain lahjaks kerran jonkun ripsivärin, en oo varma, annoin sen äidille kaikessa hiljaisuudessa. Kynnet oon lakannu ehkä 5 kertaa. En todellakaan häpeä meikkaamattomuuttani. Hyväksytään, jos on aikaisemmin meikannut mutta ei meikkaa enää. Ja samalla ikänne, kiitos.
Tyttöjä: "meikkaaminen, äh"
meikkauskarttaaja
6
<50
Vastaukset
17v, liian nätti meikille
- SIMO4Voutias
Mulla on mikropenis
- Curona
29v mies ja oma mielipiteeni on luonnollisuus kunniaan..ei sitä meikkiä tarvita edes, ja varsinkaan kilokaupalla.
nuorten keskustelu et miten ois jos sää vaan painuisit vittuun täält vitun 29v pedari homo
Meikittömät tytöt ovat yleensä paremman näköisiä. Toisaalta myös oikein vahvasti ja näkyvästi meikkaavat näyttävät usein tyylikkäiltä.
Sellaista "luonnollista" "huomaamatonta" meikkiä en oikein arvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036