Joo, mä oon siis 16-vuotias tyttö lukion ekalla. Aattelin kysyä täällä pyöriviltä, onko muita, jotka ei meikkaa yhtään mitään minnekään. Yleisin syy on jaksamattomuus ja haluttomuus asiaan; lisäks mä en yksinkeraisesti ehdi. Mä en oo koskaan innostunu meikkaamisesta ja oikein puhisen harmista, kun yhdessä harrastuksessani näytöksiin meikataan omine sanoineni "aikamoinen sotamaalaus". Tää on tosin pakko kestää. Aina näytöksen jälkeen mulla on kauhea hoppu saada meikit naamalta pois. Mä sain lahjaks kerran jonkun ripsivärin, en oo varma, annoin sen äidille kaikessa hiljaisuudessa. Kynnet oon lakannu ehkä 5 kertaa. En todellakaan häpeä meikkaamattomuuttani. Hyväksytään, jos on aikaisemmin meikannut mutta ei meikkaa enää. Ja samalla ikänne, kiitos.
Tyttöjä: "meikkaaminen, äh"
meikkauskarttaaja
6
75
Vastaukset
17v, liian nätti meikille
- SIMO4Voutias
Mulla on mikropenis
- Curona
29v mies ja oma mielipiteeni on luonnollisuus kunniaan..ei sitä meikkiä tarvita edes, ja varsinkaan kilokaupalla.
nuorten keskustelu et miten ois jos sää vaan painuisit vittuun täält vitun 29v pedari homo
Meikittömät tytöt ovat yleensä paremman näköisiä. Toisaalta myös oikein vahvasti ja näkyvästi meikkaavat näyttävät usein tyylikkäiltä.
Sellaista "luonnollista" "huomaamatonta" meikkiä en oikein arvosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041056
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581015Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103581Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90577- 78551
- 53537
- 39528