Opel Astra G vuosimallia 2000. Ajossa vaihdetta vaihtaessa kierrokset ei heti palaudu, ja aina kun kiihdyttäessä painaa enemmän kaasua, poljin jää pohjaan. Kytkimen kun on painanut pohjaan on kierrokset ja kaasupoljin palautuneet normaaliksi. Näinpä ei käynytkään viime kerralla, vaan kaasu ei palautunut. Kaasuläppä on jäykkä eikä sitä meinannut saada palautettua oikeaan asentoon. Kun sai, heti kun paino kaasua läppä jumitti taas ja kaasu huutaa. Onko mahd vaijerissa vikaa vai mitä autoista enemmän tietävät osais sanoo? Onko muilla ollut samoja ongelmia astrassaan?
Kaasu hirttää kiinni astra g
8
1554
Vastaukset
- poljinpaskna
Keuhee vekotin, tos mallis on sähköinen spedaali, onks kalja pulloja polkimen välis?
- RMB
Kumimatto kaasupedalin päällä.
- AutoInsinööri
Vie romuttamoon.Tietysti voit myös yrittää myydä.Tuskin kuitenkaan kukaan ostaa.Kaikki tietävät että nämä Opel Astrat ovat ihan romuja.
- läppävika
Noo kannattaa avata ja puhdistaa kaasuläppäkotelo. Samoin kaasuvaijerin kannattaa tarkastaa, että liikkuu esteettä. Myös viallinen tyhjäkäynninsäädin voi aiheuttaa tuollasia ongelmia. Se kannattaa vaihtaa samalla, kun avaa kaasuläppäkotelon. Tuo osa maksaa about 100€.
- Lxkgne
Astra yrittää itsemurhaa. Tuntee jo olevansa elämänsä lopussa, joten hirttää kaasua että vetäisit sen johonkin tolppaan. Vie suosiolla romuttamolle.
- joutaviaviisastelijoita
Ei täältä kannata mitään apuja kysellä. Opel club finland sivulta saa paremmin apua
- näinonkäynyt
älä romuta. kaasupoljin on sökö.kysy sitä kaasupoljinta purkaamolta säästät siinä aika paljon.uus maksoi muistaakseni 300??itellä oli vm 2001 1.6 8 venttiilinen g ja ja löi kierrokset alhaalle hetken ajon jälkeen.korjaantui kaasupoljin vaihtamalla
- näinonkäynyt
en kyllä tiedä varmasti onko sitten sama vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1221580
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016