Volvojen huvittavat tuning pakoputkenpäät

AutojaAikuisille

Varsinkin näissä akkamaastureissa xc-malleissa on huvittavat 30cm leveät tuningterojen pakoputkenpäät ja keskellä vilkkuu se oikea mehupilli. Joissakin on neljä ulostuloa ja auto on 2,4 litrainen DIESEL. Minkä ikäinen tuon auton takapään on suunnitellut?
15-vuotias?

9

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisinajelija

Minun autoni ei ole Volvo, mutta silti siinä on yhtä huvittavat tötteröt, ilmeisesti esittävinään pakoputken päitä nekin. Pakoputkessa itsessään on vain yksi pää, piilossa ja alaspäin suuntautuva.

http://cdn.paultan.org/image/2014/05/w205-estate-0032-630x354.jpg

Eipä tuo minua isommin haittaa. Auto vaikuttaa muilta osin olevan aikuisille ihmisille tarkoitettu. Koeajoin minä Volvo V60:nkin, mutta enemmän teki mieli tällaista.

Makuasioita.

• Tottajuu

Noi on kieltämättä naurettavan näköisiä, aivan kuin sitä tilaa ei pystyisi muuten täyttämään.

• arvaaja-

taidat olla itse 15v, kun toisten pakoputkenpäät noin kiinnostaa

• Kyll

Jotain niihin täytyy kyhätä että vähän Fordista erottuu

• piirakkaaa

Pillun muotoiset tötteröt?

• 1900

oletteko pojat vielä pimppiä nähnytkään?

• AutojaAikuisille

onhan minulla honda monkeyssä ja pyöreä pakoputki suunnittelin laittaa toiselle puolelle myös

• Luuserinpuumerkkinäkyy

Mikähän amis-poju se on tämänkin ketjun aloittanut.Ressukka ajelee itse 80-luvun ruostuneella Bemarilla ja on raadostaan tullut noin polleaksi.Ehkä sinullakin on 20 vuoden kuluttua varaa vähän parempaankin autoon!

• pleikkarisukupolvi

Autoja suunnittelevat nykyajan kolmekymppiset jotka nykyään käyttäytyvät kuin teinit. Autoihin tulee jopa sisätilojen kaiuttimisista keinotekoista moottorin "murinaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe