Tilasin eräästä verkkokaupasta kolme viikkoa sitten av-laitteita, yritys ei ole reagoinut tilaukseen muulla tavoin kuin lähettämällä tilausvahvistuksen sähköpostiin jossa on luvattu toimitusajaksi noin viikko. Tuotteita ei siis ole vieläkään lähetetty ja nyt ajattelin hakea tarvitsemani laitteet paikallisesta elektroniikkaliikkeestä.
Tarvitseeko minun vielä perua tilaus " virallisesti "verkkokaupasta vaikka aikaa on jo kulunut kaksi viikkoa yli luvatun toimitusajan eikä kyseinen yritys ole ottanut minkäänlaista kontaktia liittyen ilmeisiin toimitusongelmiinsa ? Ei hirveästi kiinostaisi olla enään missään tekemisissä tuon firman kanssa...
Tilauksen peruminen
keltainenjopo
1
129
Vastaukset
- 65IOu
Lähetä tilauksen peruutusilmoitus sähköpostilla. Perustele, miksi peruutat tilauksesi. Merkitse peruutukseen tarkat tiedot tilauksestasi, esimerkiksi tilauksen numero ja päivämäärä. Säilytä lähettämäsi sähköposti siltä varalta, että yritys yrittää myöhemmin laskutta sinua ja/tai vie asian oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982