Tilasin eräästä verkkokaupasta kolme viikkoa sitten av-laitteita, yritys ei ole reagoinut tilaukseen muulla tavoin kuin lähettämällä tilausvahvistuksen sähköpostiin jossa on luvattu toimitusajaksi noin viikko. Tuotteita ei siis ole vieläkään lähetetty ja nyt ajattelin hakea tarvitsemani laitteet paikallisesta elektroniikkaliikkeestä.
Tarvitseeko minun vielä perua tilaus " virallisesti "verkkokaupasta vaikka aikaa on jo kulunut kaksi viikkoa yli luvatun toimitusajan eikä kyseinen yritys ole ottanut minkäänlaista kontaktia liittyen ilmeisiin toimitusongelmiinsa ? Ei hirveästi kiinostaisi olla enään missään tekemisissä tuon firman kanssa...
Tilauksen peruminen
keltainenjopo
1
223
Vastaukset 1
- 65IOu
Lähetä tilauksen peruutusilmoitus sähköpostilla. Perustele, miksi peruutat tilauksesi. Merkitse peruutukseen tarkat tiedot tilauksestasi, esimerkiksi tilauksen numero ja päivämäärä. Säilytä lähettämäsi sähköposti siltä varalta, että yritys yrittää myöhemmin laskutta sinua ja/tai vie asian oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556