Tilasin eräästä verkkokaupasta kolme viikkoa sitten av-laitteita, yritys ei ole reagoinut tilaukseen muulla tavoin kuin lähettämällä tilausvahvistuksen sähköpostiin jossa on luvattu toimitusajaksi noin viikko. Tuotteita ei siis ole vieläkään lähetetty ja nyt ajattelin hakea tarvitsemani laitteet paikallisesta elektroniikkaliikkeestä.
Tarvitseeko minun vielä perua tilaus " virallisesti "verkkokaupasta vaikka aikaa on jo kulunut kaksi viikkoa yli luvatun toimitusajan eikä kyseinen yritys ole ottanut minkäänlaista kontaktia liittyen ilmeisiin toimitusongelmiinsa ? Ei hirveästi kiinostaisi olla enään missään tekemisissä tuon firman kanssa...
Tilauksen peruminen
keltainenjopo
1
125
Vastaukset
- 65IOu
Lähetä tilauksen peruutusilmoitus sähköpostilla. Perustele, miksi peruutat tilauksesi. Merkitse peruutukseen tarkat tiedot tilauksestasi, esimerkiksi tilauksen numero ja päivämäärä. Säilytä lähettämäsi sähköposti siltä varalta, että yritys yrittää myöhemmin laskutta sinua ja/tai vie asian oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364