Ajattelin ostaa keväällä nelivarvaskilpikonna vauvan n. 2vko-6kk ikäisen. Sukupuolella ei niin väliä, mutta ehkä mielummin poika. Minun on vaikeaa hankkia konnaa, koska asun pohjanmaalla Laihialla, Vaasan lähettyvillä. Lähin paikka, josta saisin konnan olisi Tampereella ja matka kestää yhteen suuntaan n.3-4h ja konna ei varmaan pidä niin pitkästä matkasta. Ostan konnan eläinkaupasta, koska en löydä kasvattajia. Olen kuullut, että eläinkaupasta ostetut konnat voivat olla huono kuntoisia ja kannattaisi ostaa konna kasvattajalta, mutta kun en löydä ketään kasvattajaa. Olisiko minun hyvä ostaa kilpikonnani sieltä vai mistä. Kertokaa mistä te (jos teillä on konnia) olette ostaneet teidän konnat.
Vastaukset 1
- Konnailua32
Tuosta sain vastauksen omiin kysymyksiini :)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14083208/nelivarvas-vai-kreikankonna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei226773- 82716
- 70690
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591