Virolaiset ovat vieneet suomalaisten työpaikat !
80% rakennustyömaista on virolaisten tekemiä !
Työmiehet tekevät 10e tunti ma -su ei YLITYÖLISIÄ ! ! !
Virolaiset tienaavat kotimaassa 4-6e tunti.
Suomalainen ei voi tehdä näin halvalla, kun on ammattiliitossa !
Tämän takia suomalainen on työtön !
Rakennusfirmat hyötyvät tästä rahallisesti !
ME TYÖTTÖMÄT OLLAAN KELAN RAHALLA 485e kk
TÖIHIN EI ENÄÄN PÄÄSE ! ! !
4
217
Vastaukset
- Tiettypimeenäkans
Mene ja tarjoa mesulle itteäs vaikka 9,50 tunti niin virolainen saa kenkää,kun suomipoika polkee hintoja.
- laaserpassi
Et muuten tiedä kuinka hyvää mulle tekee kun nää demadit ei pääse töihin.
Kyllä ne kusetti kaiken maailman kirves ja mies demarit ja apuna oli valtion varoilla koulutetut insinööri demadit. Mä saan kohta orkasmin kun tekee niin hyvää kun teillä ei ny oo sitä työtä. - hiliti
Tekee se minullekkin hyvää. Kun minäkin olin niissä töissä niin oli sellainen
kunnan pallinaama jota pidettiin töissä että pääsi kassalinjalle makaan ja taas kunnalle töihin. - asiahanonsittenniin
Talopaketteja Eestiläiset ainakin osaa myydä,kun taloja menee kaupaksi kolminkertainen määrä verrattuna siihen mitä Suomalaiset talotehtaat saa kaupaksi. Ja ne talot menee vientiin ulkomaille. Suomalaiset myisi vaan valmispaketteja,eikä ostaja pääse itse toteuttamaan omia suunnitelmiaan ,kuten Eestiläisen talopaketin ostaja saa kertoa valmistusvaihetta ennen omat toiveensa. Ylen uutisointia tänään joten en keksinyt tätä omasta päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142052- 1051491
- 1211426
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4591272- 751053
- 49891
- 50886
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa357785