Kelkkaonnettomuus

entinenmökkiläinen

Todellakin turha poismeno, ilmeisesti inhimillinen erehdys taisi käydä aspiskerin lähettyvillä. Sitä se on kun otetaan pikkasen kasteenraikasta ja lähdetään urheilemaan kelkalla.............

22

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foobba

      Miksi kirjoitat tänne?

      • juuupajuu

        miksiko no siksi


      • kusiriutta

        Suomessa vielä sananvapaus.


    • lankooriman

      Vai on aspiskerissakin otettu sillasta mittaa,niinkuin jj aikoinaan tammisaaressa.Tämä oli kyllä uutta tietoa

    • elonmainingitkorkeinakäy

      Onnettomuus tulee aina yllättäen, ollaan sitten maantiellä, metsässä, ilmassa tai meren jäälläkin. Jättäkää uhrit rauhaan, sen verta pitää olla kunnioitusta kanssaihmisiä kohtaan ja itsesensuuria. Virkavalta aikanaan, nämäkin tutkii, syyt ja seuraukset ja niihin on tyytyminen.

    • eiuteliasvaantiedonhalui

      jos haluaa tietää jo nyt...ettei muille kävisi saman lailla

    • st1raati

      99% varmuudella kännissä,silti valitettava onnettomuus

    • Hys.hys

      Kuinka paljon olisi asiasta kirjoitettu jos kuljettaja olisi ollut luvialainen nuori?

    • juupajuujaapajaa

      Kuka tietää olikohan se tuo nimi siis S..ke joka oli kuolinilmoitus SK:ssa eilen, joka siis menehtyi kelkka onnettomuudessa. Tunne vaan perheen, osanoottoni

      • Keppana.IV

        Kyllä oli,soita ja ota osaa suruun jos siltä tuntuu.turman syistä ei saa puhua...


      • expoliisi

        Kuka kieltää puhumasta?


      • Äö3
        expoliisi kirjoitti:

        Kuka kieltää puhumasta?

        Kunnioitus vainajaa kohtaan sekä fiksun ihmisen omat aivot.


      • Ei.ateisti

        Miksi vainajaa pitää kunnioittaa,en ymmärrä sitä asiaa,vainajan elettyä elämää voi kunnioittaa,ja vainajan omaisia voi kunnioittaa. Jos et ole kunnioittanut vainajaa hänen elämänsä aikana miksi pitäisi kunnioitta häntä kun hän kuolee. Kaikella kunnioituksella.


      • No sitä voi ihan miettiä ja hartaasti,ettei totuus unohdu


      • Yli3ko

        Mikä oli totuus..... %%%%%%%%%%%%%


    • olikovaiei

      Vaiettu salaisuus oliko vai eikö ollut. Mitä tästä voi päätellä.

      • Joskus.se.loppuu

        Sen voi päätellä että pellit kiini leikittiin kelkalla.


    • Moottorikelkkamuistoista

      Olen ollut pois nukkuneen kanssa Porin puolelta Luvialaisten kanssa kelkkailemassa, meren saaristoalueilla olikohan 4 vuotta sitten. Meillä yhdessä oli useita kelkkailijoita Luvian alueelta ja minä Porin Viasveden puolelta. Tämä meidän kelkkaretkeily tapahtui niin, että kävimme lähes, joka kelkkailijoiden saari alueiden huviloilla ja viimeksi minun huvilalle päättyi matkalle. Meillä kaikilla on hyvinkin mielenkiintoinen päivä ja vain kauniit ja mukavat keskustelut. Tälle nukkuneelle oikein hyvää matkaa, tuonne korkeuksiin. Hänen perheelle suruvalittelut. Minä tapasin lähes kaikki kelkkailijan esikertaa yhdessä ja varmasti muistetaan vain kauniita asioita pois menneestä. Meidän täällä olevien tulee pois menneen osalta aina muistella vain kauniita hyvä asioita, joista voidaan kertoa. Pois nukkunut on täällä saanut anteeksi, varmasti kaikki huonotkin asiat, eikä meistä kukaan ole täydellinen. Myös pidän erittäin ikävänä loukata poismennyttä. Myös perheen omaisille kirjoittamalla lausun, että useat eivät osaa surra poismennyttä yhdessä Teidän kanssa.

      • Hiljaa.jo

        Onko pakko kirjoittaa tänne tapauksesta.


      • osaankirjoittaa

        Oliko pakko kirjoittaa perk...


    • pakkokirjoo

      Pikkupoikien leluja nämä kelkat, pitäis kieltää kokonaan käyttö Suomessa. Metsien pahin tuholainen-lynx.

      • Hiekoitus

        Nuo kapistukset kuuluvat poromiehille ei tälle leveysasteelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe