Blue Finance ei maksa lainarahaa tilille

Luulin, että heidän ongelmat ovat jo loppuneet mutta ei. Laina myönnetään ja kerrotaan, että se on maksettu tiliille mutta eipä näy. Loppu lähellä tällä firmalla?
Ilmianna
Jaa

77 Vastausta

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Sama mulle 2 viikkoa sitten. Oli maksujärjestlmien kanssa joku ongelma. Peruin lainan 4 pvä sen jälkeen. Ei ole ihan reilua että kuitenkin myöntävät ja jopa väittävät maksaneensa vaikka ei todennäköisesti löytyy heillä rahaa...
Ilmianna
Jaa
Mulle tuli noin 2 vkon odottelun jälkeen 700e..Tuskin niillä mitään edes isompaa limiittiä on. Pitää maksalla pian takas. Svealle maksetaan,,,
Ilmianna
Jaa
Mä nostin tänään mun blue financen joustoluotolta ja raha tuli tilille tosi nopeasti ku katoin Nordean mobiilipankista
Ilmianna
Jaa
Hei! Miten tuo laina perutaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Eikö kukaan tiedä voinko perua kirjallisena tuon 300 e?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jos joku miettii samaa, niin kyllä voit perua lainasi, ellet haluakkaan sitä.

Tässä ohjeet:

Peruuttamisoikeus

Luotonsaajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tililuottosopimus neljäntoista (14) päivän kuluessa sopimuksen syntymisestä tai siitä myöhemmästä ajankohdasta, jolloin luotonsaaja on saanut pysyvällä tavalla luottoa koskevat ennakkotiedot ja sopimusehdot. Peruuttamisilmoitus on tehtävä kirjallisesti ja siinä tulee olla vähintään seuraavat tiedot:

Luotonsaajan etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero sekä henkilötunnus. Ilmoitus peruuttamisesta sekä paikka ja päiväys.

Luotonsaaja on velvollinen maksamaan luotonantajalle korvauksena tililuoton koron ajalta, jonka tililuotto on ollut luotonsaajan käytössä. Luotonsaajan on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 30 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen lähettämisestä luotonantajalle tältä saamansa varat korkoineen. Mikäli varoja ei palauteta määräaikana peruutus raukeaa. Tiedot varojen palauttamiseen saa luotonantajan asiakaspalvelusta: info@bluefinance.fi.

Peruuttamisilmoitus toimitetaan osoitteeseen:

Blue Finance Oy, Linnankatu 18, 20100 TURKU
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulle kävi taas niin, et hain lainaa 800 e mut ne maksoivat tilille 8.000 e. Oisko siinä ollut myös mukana teidän muiden rahat joit ei sit enää voinukaan maksaa kun ne tuli mulle
Ilmianna
Jaa
Siis toimiiks lainapalvelu mulle sanoivat et muutaman päivän kestää et joku huolto juttu ...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Toimii tänään oli tullut 800e tilille hain lainaa maanantaina joku huoltokatkos maksuliikentees ollut kuulema.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vieläkö probleemat bluefinancella jatkuu? Eikö tuo nyt ole melko kummallista, että heillä on aina jokin tekninen ongelma maksuissa ja rahojen saaminen kestää lähes poikkeuksetta tuon pari viikkoa. Onko jopa jossain määrin laitonta? Voisi alkaa ajamaan asiaa, että viranomaiset selvittelisivät tuon puljun asiat läpikotaisin. Jotakin hämärää tuolla on meneillään jatkuvasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jotain hämärää on myös teidän omissa bisneksissänne, kun teidän pitää välttämättä luukuttaa kaikki Suomen pikavippipaikat läpi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
gbkgkknknknk kirjoitti:
Jotain hämärää on myös teidän omissa bisneksissänne, kun teidän pitää välttämättä luukuttaa kaikki Suomen pikavippipaikat läpi.
Tottakai otetaan ilmasta rahaa mistä ikinä saadaan!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toimiiko lainapalvelu nyt ja onko muille tullu rahat normaalisti tilille? Itsellä nimittäin ei
Ilmianna
Jaa
ei toimi. tulee viesti jossa maksu muka maksettu tilille. Lainaa ei näy, asiakaspalvelu ei vastaa. Täytynee tehdä ilmoitus kuluttaja viranomaiselle!
Ilmianna
Jaa
Onkos kellään tässä lähiaikoina rahaa tullut tuolta?
Ilmianna
Jaa
Tänään tuli viesti että rahat ovat tänään tai viimeistään maanantaina tilillä riippuen missä pankissa olet.. Onko muille tullut tänään rahaa, itse en ainakaan ole saanut... Pitää odotella ilmeisesti maanantaihin että näkee puhuvatko taas paskaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onko Rauhalalla rahat kaput?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Voi olla että toimituskulut nousivat niin suuriksi, että lainasi ei riittänyt niitä kattamaan. Ota enemmän lainaa.
Ilmianna
Jaa
Onko kukaan saanut lainaa tililleen? Mulle luvattiin, et tulee maksuun viimeistään ensi viikolla, puheluihin vastattiin ja sposti toimii
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Nyt sain tiedon et on maksettu ja huomenna näkyy tilillä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oh No, en saakaan rahaa, olivat käyttäneet Törppöhaistajaa.
Ilmianna
Jaa
Tänään sain luottopäätöksen 2 tuntia sitten ja rahat olisi pitänyt olla jo tilillä 15min hyväksytystä lainapäätöksestä, muttei mitään näy edelleenkään.
Ilmianna
Jaa
Kumma, ettei vippiveljet ota opikseen. Jos tiedot ei läpäise Instantoria tai Törppöhaistajaa, niin rahaa ei tul.
Ilmianna
Jaa
Kusetus firma 100%!! hakekaa rahaa ihan mistä tahansa muualta.!
Toi huoltotauko juttu on jo nähty siellä ties kuinka monta kertaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
"hakekaa rahaa ihan mistä tahansa muualta.!"

Miten olisi töistä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hain eilen siltä luottoa, siis 13.6.2016. Tänään 14.6. Ei ole tapahtunut rahansiirtoa. Olen soittanut ja laittanut sähköpostia. Muutaman tunnin oli puhelimet suljettuna, kun heillä oli ns. teknisiä ongelmia. Edelleenkin vetosiavt 30 tuntia myöhemmin tekniseen vikaan. Myönteinen lainapäätös tuli 5 minuutissa ja rahojen piti siirtyä tilille alle 15 min. Nyt kun lukee näitä postauksia ilmeneekin, että samaa tapahtuu jatkuvasti kuukaudesta toiseen. Ja on muka Suomen yleisimpiä luotottajia? Kyllä firmalta on rahat loppu ja odottavat kun saavat edellisiltä lainaajilta takaisinmaksua että voivat maksaa uusia.
Ilmianna
Jaa
Myönteinen lainapäätös, SINULLE ? Oletko varma, ettet ole nähnyt UNTA ?
Ilmianna
Jaa
Itsekin sain 300e lainan läpi, hyväksyttiin mutta rahoja ei näy. Sähköpostiin vastattiin tätä samaa eli ongelmia on mutta kuulemma laittavat heti kun pystyvät... mahtaakohan kukaan olla nykyään enää saanut heiltä rahaa tilille?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse hain tänää jousto luottoa ja myönnettiin. Ensi nosto 700€ ei näy. On vikaa koneissa eikä osaa sanoa koska tulee. Mennään sentään 2000 luvulla ni eiköhän nuo viat pitäis saada kuntoo aika äkkiä. Kommenttien perusteella jatkunut aika pitkää. Peruin siis lainan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulle ainaki tuli laina tänään tilille blue financelta
Ilmianna
Jaa
Lainamatti, saitko kuinka suuren summan? Hain tänään luottoa ja he myönsivät 700e jonka piti olla tilillä jo kaksi tuntia sitten. En kuitenkaan niin paljoa halunnut joten saankohan palautettua niiden tullessa ylimääräisen osan ilman kuluja ja pitää tarvitsemani summan.. Mitenhän tässä käy.. Ei vastata sposteihinkaan.
Ilmianna
Jaa
Itse hain siis jo viime viikon keskiviikkona eikä vieläkään siis näy. Osaako kukaan sanoa kauanko on mennyt kunnes ne on viimein sitten maksettu? Lainamatti?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse hain lauantaina ja tänään sain vastauksen että eivät voi luvata tälle viikolle maksua.. "Teknisten vikojen takia voi mennä ensiviikkoon jos ei pidempäänkin"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kokeile Gredigo. Itse sain hyväksytyn päätöksen heti lainanhaku sivulla. Vaan hylkäsivät tekstiviestillä kun palautteeseen kiittelin ja mainitsin päätöksestä innoissani sivu suun et en töissä ollutkaan :D :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Hain kans nyt vloppuna. laitoin viestiä että missä rahat on? vetosivat tekniseen vikaan maksuohjelmissa!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Alan epäillä et vippaajat pitävät yhteistä rekisteriä ja kun toipilas on pääsemässä terveiden raha-asioiden satamaan niin evätään hakijalta kaikki pienet lisärahoitus pyynnöt järjestelmällisesti. Et ne pari pientä laskua olisi kiusana yli eräpäivän odottaessa päätuloja ja saadaan vielä kerättyä maksumuistutus femmat tai perintä kympit.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juu kyllä, oi armas foliohattu :D
Mitä tervettä siinä on että pitää ottaa vielä lisävippejä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kohta tulee kuukausi täyteen kun hyväksyttiin, mutta maksua ei vieläkään näy. Taitaa olla turha kuvitella että joskus maksu toteutuu. Rahat lienee täysin loppu..
Ilmianna
Jaa
Typerää tuo heidän vetoamisensa teknisiin ongelmiin, jotka viivästyttävät viikkotolkulla rahan siirtoa vuosikausien ajan. Kuka sellaiseen uskoo?
Nyt näyttää pulju lopettaneen vastaamisensa asiakaspalvelunumerossa, jossa vain ilmoitetaan, että on ruuhkaa puheluissa milloin tahansa sinne soittaa.
Hyväksyvätkö myös itse jos ilmoitan, että minulla on teknisiä vaikeuksia maksaa lainoja takaisin ja niiden teknisten vaikeuksien korjaaminen kestää 4-5 viikkoa?
Olen sieltä kyllä saanut limiitiltäni jo kaksi erää aiemmin (pitkällä maksuviiveellä) ja nyt on kolmas nosto kestänyt kolme viikkoa. Varsinainen "pikavippi".
Ilmianna
Jaa
Hain helmikuussa lainaa 700e, peruin lainan jo heti seuraavana päivänä kun suoritusta ei ollut tullut tililleni. Sain vastauksenkin, että laina peruutettu. Tänään heinäkuun 18.päivä tuli kuitenkin lasku, lainan pääoma 700e, maksun kk-erä 205😂😂
Ilmianna
Jaa
Hain helmikuussa lainaa 700e, peruin lainan jo heti seuraavana päivänä kun luottohäiriöni paljastui. Sain vastauksenkin, että Törppöhaistaja peruutti lainani. Tänään heinäkuun 18.päivä tuli kuitenkin haaste käräjäoikeuteen eräästä toisesta maksamattomasta lainasta. Että tällainen sankari se minä olen !
Ilmianna
Jaa
Minulle tehtiin tarjous sieltä ja tein hakemuksen mutta ei hyväksytty kuitenkaan.
Ilmianna
Jaa
Itsekin otin lainan puoliviikkoa sitten ja eikä rahoja ole näkynyt viestiä olen laittanut ja on kyllä vastattu että pyrimme korjaamaan ongelman kahden päivän sisään ja tämä tuli eilen
Ilmianna
Jaa
Hei ! Tarvitsisin apua kun hain lainaa 300 e ja lasku tuli mutta rahaa ei vielä 2 vk jälkeenkään näy tililläni. Silti he väittävät että ovat lainan maksaneet. Soitin svealle laskusta ja sanoivat että lasku pitää maksaa ja he eivät voi laskulle tehdä mitään se pitää tehdä bluefinancelta. Heillä ei kuitenkaan selitystä asialle. Pitäisikö minun nyt vaan maksaa lasku ja viedä asia jonnekkin ylemmälle taholle ?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
teet rikosilmoituksen ja lähetät sen svea perintään ja blue financeen. sekä soitat aluehallinto virastoon, niin lähtevät tuon paikan perintäluvat.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulla on luottotiedot menneet.
Kokeilin että onko teknisiä ongelmia. Ei ollut Ei mennyt kuin muutama sekuntti ja teksti: Sinulle ei voida myöntää lainaa. Ei ollut teknisiä ongelmia mutta jos olisi ollut Heidän maksujutuista kyse, niin tekniikka olisi taas varmaan Yllättäen pettänyt.
Ilmianna
Jaa
Ite en ottais sieltä lainaa. Helpompi kun hakee yhdellä hakemuksella vaikka kaikki lainatalot. Sitten saa ite päättää mitä tekee. Ainakin simplia.fi on ollut nopea.
Ilmianna
Jaa
Tuli myönteinen päätös.Sitten kielteinen ettei voi laittaa rahaa tilille riskitekijöiden vuoksi kahden viikon päästä kuitenkin raha tilillä omissa nostoissa näkyy edelleen ettei riskien vuoksi nostoa hyväksytty
Ilmianna
Jaa
Outo paikka. Hain kanssa itse 1000€ noston eilen aamulla. hyväksytty nosto 700€. Tilille ei ole tullut mitään. Firma takoo miljoona tulosta. mutta ei näemmä pysty maksamaan myönnettyä lainaa.

nyt törmäsin tähän keskusteluun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Sama homma täällä. Lainaa haettu mutta nostoa ei näy tilillä. Taidan perua koko homman.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kait se tahkoaa tulosta kun te sinne sitä rahaa syynäätte :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mule myännettii 2000e laina kanssa viiko sit mut en oo saanu rahoja viälä!!??? just täytin 18v ja eka vippikierros menossa eikä muut vippiyhtiöt myännä lainaa!!!!
Ilmianna
Jaa
Minä hain 300 e tuli parissa päivässä. Mutta sitten oli kummallista kun huvikseni menin sinne mistä voi lisänoston suorittaa, niin siellä luki että riskiarvion takia nostoa ei voi suorittaa? Minkä hiton riskiarvion? Sehän on tehty jo lainaa myönnettäessä. Onko muilla tälläistä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sama juttu sitten kun maksaaa laskun tilillä on taas nostovaraa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Huijaavat kyllä. Jos myönnetään 2000e, mutta ei anneta sitä nostaa, on laitonta periä niin suurta korkoa sekä nostokulua. Törkeää.
Ilmianna
Jaa
Pisti silmään ettei yhtiöllä ole tilintarkastajaa.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Heikoimmat vippifirmat kaatuvat viimeistään syksyllä 2017, kun uusi laki korkokatosta tulee.

Silloin kannattaa olla kaukana... Tilintarkastajakin on jo hukassa.
Ilmianna
Jaa
Kysyin jo aiemmin asiasta Blue Financelta ja heillä on kuulemma tilintarkastus PricewaterhouseCoopersilla (joka on btw yksi maailman arvostetuimmista tilintarkastusyhteisöistä). Kertoi pyydettäessä tilintarkastajan nimenkin. Itse uskon että miljoonaluokan tulosta tekevällä yrityksellä on varmasti suunnitelmat miten toimintaa jatketaan jos lakiin tulee muutoksia. Edellytykset jatkamiselle luulisi ainakin olevan samat kuin muillakin alan yrityksillä.
Ilmianna
Jaa
Elkää lainatko täältä täysiä huijareita ovat. Näitten toiminta pitäisi lopetta otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen eikö koronkiskonta ole laissa kielletty.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olet todennäköisesti ottanut ja hyväksynyt 2000€ joustolimiitin, josta voit tehdä nostoja? Korkokattolaki pätee vain alle 2000€ kulutusluottoihin. Luottoehdot ja muuthan luetaan ja hyväksytään ennen lainan ottamista, eikös vaan. Niissä on varmasti kerrottu mihin sitoudut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minne hävisi viestini
Ilmianna
Jaa
Tein jo kauan sitten lainakiellon Blue Financelle ja varmistin useaan kertaan sähköpostitse asiasta - lainakielto asiakaspalvelun mukaan yhä voimassa. Testasin silti mielenkiinnosta lainata 100 euroa ja se hyväksyttiin samantien. Se siitä vastuullisesta lainaamisesta.
Ilmianna
Jaa
"Loppu lähellä tällä firmalla?", siitä en tiedä mutta epäilen että ei ole, kun pölvästejä näyttää riittävän jotka tuolta lainaa rahaa aivan idioottimaisilla koroilla ja lainaehdoilla. Se minkä osalta loppu on jo saavutettu ja ohitettukin on oman talouden ja raha-asioiden hallinta. Uskokaa nyt huviksenne, että ainoa paikka mistä rahaa "kannattaa" lainata on oikea pankki, ei mikään vippifirma tai luottolaitos... Ja jos rahaa tarttee lainata siihen viikonlopun ryyppyreissuun niin pieleen menee ja on mennyt silloinkin.
Ilmianna
Jaa
Ei kannata lainata näiltä perssilmiltä mitään. Ei osaa maksaa ajallaan, ei osaa vastata asiakaskysymyksiin kun ympäripyöreällä paskanjauhannalla. Mikäli olet valmis odottamaan muuamasta tunnista muutamaan päivään niin siitä vaan.
Ilmianna
Jaa
Omat kokemukset Blue Financen joustoluotosta ovat kyllä pelkästään hyviä. Homma on aina toiminut moitteetta! Nykyäänhän tuolta saa uutena asiakkaan myös ilmaisen pikavipin 300 euroon asti. http://lainaanyt.fi/lainapaikat/blue-finance/ on aika hyvin päivitetty tiedot, miten kyseinen lafka nykyään toimii.
Ilmianna
Jaa
Jos mahdollista, kannattaa tämä firma kiertää kaukaa. Toimimattomat sivut ja hidas reagointi nostoihin, vaikka pikanosto kyseessä. Törkeät korot ja töykeä asiakaspalvelu. No, jokainen omalla vastuulla. Ei voi suositella!
Ilmianna
Jaa
Myöntävät 2k luottojarajoja josta voi nostaa vain 1k ja laina juokee 250% vuosikorolla.. laitonta?
Ilmianna
Jaa
Mä otin just joustoluoton sieltä ja sain 2000 euron luottorajan, nostin ekaks 500 euroa ja sit heti 1500 euroa lisää. Korko näyttäis olevan 8 % kuussa eli about samaa luokkaa kuin muissakin vippipalveluissa. Normaalissa pikavipissä korkona vain 50 % mut lainaa saa vaan 700 euroa. mä halusin 2000 euroa ku ostan uudet vanteet ja maksan pian lainan takas ku saan harrasteauton myytyä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No onpas kannattavaa haaskata johonkin turhiin vanteisiin kallista lainarahaa. Käytettyjä edullisia vanteita saa netin myyntipalstoilta ja autopurkaamoilta. Tavalliset peltivanteet tyylikkäillä pölykapseleilla on muuten paljon parempi, halvempi ja kestävämpi vaihtoehto kuin tonneja maksavat alumiinipellevanteet jotka on solmussa yhdestä jalkakäytävän reunan kosketuksesta. Tuon firman hinnoittelu on myös sellaista luokkaa että toivottavasti todella saat sen harrasteautosi myytyä ja äkkiä (ei ihan helppo homma välttämättä loppukesästä) sillä muuten saat minimilyhennyksillä maksaa 2 tonniasi varmasti kolminkertaisena takaisin.
Joskus näkee tämmöisiä vippaajia niin oikeasti miettii onko kyseessä trolli vai muuten vaan pihalla oleva kaveri.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen ottanut kymmenistä paikoista vippejä, mutta tämä bluefinance on kaikista HUONOIN !! Tee ihan mitä vaan mutta kierrä tämä HUIJAUS paikka kaukaa !!!!!!! Minä takaan ja vannon että jos otat tulota 2000e lainan saat kaupan päälle myös helvetilliset maksuongelmat ja luottohäiriöt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Siellä ehdoissa varmaan lukee nuo kulut?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
hei

Mites olisi jos ottaisit bluefinancelta vippiä ja laittaisit veikkausta, tyypillisen 2000 euron 12 kk joustoluoton kiinteä todellinen vuosikorko on VAIN 255,40 %
Ilmianna
Jaa
Sain 300€ ja vastasivat myös sähköpostiin nopeasti, kun ei meinannut lainaa kuulua tilille.
Ilmianna
Jaa
Otin 400e vipin kun tilillä ei senttiäkään, ongelma vaan siinä että ei mulla kk päästä ole myöskään senttiäkään kun pitäs takas maksaa
Ilmianna
Jaa
Sain tuolta 100e vipin luottohäiriömerkintäisenä. Luulin että nykyään on aivan mahdotonta saada mistään euroakaan ilman puhtaita luottotietoja, mutta eipä näköjään olekaan.
Ilmianna
Jaa
Blue Financelta tuli 142,00 erääntynyt lasku,vaikka en ole lainannut heiltä mitään.Soitin asiakaspalveluun vastattiin että on ruuhkaa ja yhteys suljetaan.Huijausta kaikki enkä aio maksaa.
Ilmianna
Jaa
Lähettivät tänään huomautuslaskun summalla 391,40€ ja eräpäivä: HETI.

No sitten kirjoitin asiakaspalveluun kovat sanat, että siinä ensimmäisessä laskussahan luki, että voi maksaa myös erissä ja vastaus oli:

Hei,

Teille on lähetetty virheellisesti muistutuslasku koskien kertaluottoanne. Olemme pahoillamme aiheutuneesta häiriöstä. Luottosopimuksen mukainen osamaksusuunnitelmanne on edelleen voimassa. Voitte jättää muistutuslaskun huomioimatta.

Varmaan monelle tullut tuo virheellinen lasku? Että joopa joo muka virheellisesti...
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Blue Finance ei maksa lainarahaa tilille

Luulin, että heidän ongelmat ovat jo loppuneet mutta ei. Laina myönnetään ja kerrotaan, että se on maksettu tiliille mutta eipä näy. Loppu lähellä tällä firmalla?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta