Blue Finance ei maksa lainarahaa tilille

Lainaaja2

Luulin, että heidän ongelmat ovat jo loppuneet mutta ei. Laina myönnetään ja kerrotaan, että se on maksettu tiliille mutta eipä näy. Loppu lähellä tällä firmalla?

136

16913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooojaaa

      Sama mulle 2 viikkoa sitten. Oli maksujärjestlmien kanssa joku ongelma. Peruin lainan 4 pvä sen jälkeen. Ei ole ihan reilua että kuitenkin myöntävät ja jopa väittävät maksaneensa vaikka ei todennäköisesti löytyy heillä rahaa...

    • Sussues

      Mulle tuli noin 2 vkon odottelun jälkeen 700e..Tuskin niillä mitään edes isompaa limiittiä on. Pitää maksalla pian takas. Svealle maksetaan,,,

    • Candlestone

      Mä nostin tänään mun blue financen joustoluotolta ja raha tuli tilille tosi nopeasti ku katoin Nordean mobiilipankista

    • jyrvö

      Hei! Miten tuo laina perutaan?

      • jys

        Eikö kukaan tiedä voinko perua kirjallisena tuon 300 e?


      • Auttaja_

        Jos joku miettii samaa, niin kyllä voit perua lainasi, ellet haluakkaan sitä.

        Tässä ohjeet:

        Peruuttamisoikeus

        Luotonsaajalla on oikeus peruuttaa tekemänsä tililuottosopimus neljäntoista (14) päivän kuluessa sopimuksen syntymisestä tai siitä myöhemmästä ajankohdasta, jolloin luotonsaaja on saanut pysyvällä tavalla luottoa koskevat ennakkotiedot ja sopimusehdot. Peruuttamisilmoitus on tehtävä kirjallisesti ja siinä tulee olla vähintään seuraavat tiedot:

        Luotonsaajan etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero sekä henkilötunnus. Ilmoitus peruuttamisesta sekä paikka ja päiväys.

        Luotonsaaja on velvollinen maksamaan luotonantajalle korvauksena tililuoton koron ajalta, jonka tililuotto on ollut luotonsaajan käytössä. Luotonsaajan on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 30 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen lähettämisestä luotonantajalle tältä saamansa varat korkoineen. Mikäli varoja ei palauteta määräaikana peruutus raukeaa. Tiedot varojen palauttamiseen saa luotonantajan asiakaspalvelusta: [email protected].

        Peruuttamisilmoitus toimitetaan osoitteeseen:

        Blue Finance Oy, Linnankatu 18, 20100 TURKU


    • Lainaaja3

      Mulle kävi taas niin, et hain lainaa 800 e mut ne maksoivat tilille 8.000 e. Oisko siinä ollut myös mukana teidän muiden rahat joit ei sit enää voinukaan maksaa kun ne tuli mulle

    • Toimiiko

      Siis toimiiks lainapalvelu mulle sanoivat et muutaman päivän kestää et joku huolto juttu ...

      • nytryypätään

        Toimii tänään oli tullut 800e tilille hain lainaa maanantaina joku huoltokatkos maksuliikentees ollut kuulema.


    • Bluefinancenhämäräbisnes

      Vieläkö probleemat bluefinancella jatkuu? Eikö tuo nyt ole melko kummallista, että heillä on aina jokin tekninen ongelma maksuissa ja rahojen saaminen kestää lähes poikkeuksetta tuon pari viikkoa. Onko jopa jossain määrin laitonta? Voisi alkaa ajamaan asiaa, että viranomaiset selvittelisivät tuon puljun asiat läpikotaisin. Jotakin hämärää tuolla on meneillään jatkuvasti.

      • gbkgkknknknk

        Jotain hämärää on myös teidän omissa bisneksissänne, kun teidän pitää välttämättä luukuttaa kaikki Suomen pikavippipaikat läpi.


      • Vippender
        gbkgkknknknk kirjoitti:

        Jotain hämärää on myös teidän omissa bisneksissänne, kun teidän pitää välttämättä luukuttaa kaikki Suomen pikavippipaikat läpi.

        Tottakai otetaan ilmasta rahaa mistä ikinä saadaan!!!!


      • dazzunsupermaximum

        Ilmainen raha? Elikkä otat sitä rahaa vastaan kunnes kaikki tajuavat että ei ole aikomustakaan maksaa ja laitetaan hanat kiinni? Sitäkö tarkoitetaan?


      • EnMaksa
        dazzunsupermaximum kirjoitti:

        Ilmainen raha? Elikkä otat sitä rahaa vastaan kunnes kaikki tajuavat että ei ole aikomustakaan maksaa ja laitetaan hanat kiinni? Sitäkö tarkoitetaan?

        Yli puoli vuotta sun se kesti tajuta?!


      • EnMaksa
        EnMaksa kirjoitti:

        Yli puoli vuotta sun se kesti tajuta?!

        Ei kun peräti puolitoista tarkemmin katsottuna. Et ole penaalin terävimpiä kyniä.


    • Toimiiko

      Toimiiko lainapalvelu nyt ja onko muille tullu rahat normaalisti tilille? Itsellä nimittäin ei

    • huoooohh

      ei toimi. tulee viesti jossa maksu muka maksettu tilille. Lainaa ei näy, asiakaspalvelu ei vastaa. Täytynee tehdä ilmoitus kuluttaja viranomaiselle!

    • Hohhoijaaaa

      Onkos kellään tässä lähiaikoina rahaa tullut tuolta?

    • Eioloook

      Tänään tuli viesti että rahat ovat tänään tai viimeistään maanantaina tilillä riippuen missä pankissa olet.. Onko muille tullut tänään rahaa, itse en ainakaan ole saanut... Pitää odotella ilmeisesti maanantaihin että näkee puhuvatko taas paskaa

      • mortensblå

        Onko Rauhalalla rahat kaput?


    • Pika_vippiä

      Voi olla että toimituskulut nousivat niin suuriksi, että lainasi ei riittänyt niitä kattamaan. Ota enemmän lainaa.

    • Hädässä12345

      Onko kukaan saanut lainaa tililleen? Mulle luvattiin, et tulee maksuun viimeistään ensi viikolla, puheluihin vastattiin ja sposti toimii

      • Hädässä12345

        Nyt sain tiedon et on maksettu ja huomenna näkyy tilillä


    • Hädässä12345

      Oh No, en saakaan rahaa, olivat käyttäneet Törppöhaistajaa.

    • Pettynyt_lainafirmoihin

      Tänään sain luottopäätöksen 2 tuntia sitten ja rahat olisi pitänyt olla jo tilillä 15min hyväksytystä lainapäätöksestä, muttei mitään näy edelleenkään.

    • Eitipueikätule

      Kumma, ettei vippiveljet ota opikseen. Jos tiedot ei läpäise Instantoria tai Törppöhaistajaa, niin rahaa ei tul.

    • NotTrusted

      Kusetus firma 100%!! hakekaa rahaa ihan mistä tahansa muualta.!
      Toi huoltotauko juttu on jo nähty siellä ties kuinka monta kertaa.

      • SepeteusSepe

        "hakekaa rahaa ihan mistä tahansa muualta.!"

        Miten olisi töistä?


    • Valehtelevayritys

      Hain eilen siltä luottoa, siis 13.6.2016. Tänään 14.6. Ei ole tapahtunut rahansiirtoa. Olen soittanut ja laittanut sähköpostia. Muutaman tunnin oli puhelimet suljettuna, kun heillä oli ns. teknisiä ongelmia. Edelleenkin vetosiavt 30 tuntia myöhemmin tekniseen vikaan. Myönteinen lainapäätös tuli 5 minuutissa ja rahojen piti siirtyä tilille alle 15 min. Nyt kun lukee näitä postauksia ilmeneekin, että samaa tapahtuu jatkuvasti kuukaudesta toiseen. Ja on muka Suomen yleisimpiä luotottajia? Kyllä firmalta on rahat loppu ja odottavat kun saavat edellisiltä lainaajilta takaisinmaksua että voivat maksaa uusia.

    • BLUEONPARASTA

      Myönteinen lainapäätös, SINULLE ? Oletko varma, ettet ole nähnyt UNTA ?

    • Tämmöstäkö

      Itsekin sain 300e lainan läpi, hyväksyttiin mutta rahoja ei näy. Sähköpostiin vastattiin tätä samaa eli ongelmia on mutta kuulemma laittavat heti kun pystyvät... mahtaakohan kukaan olla nykyään enää saanut heiltä rahaa tilille?

      • 711

        Itse hain tänää jousto luottoa ja myönnettiin. Ensi nosto 700€ ei näy. On vikaa koneissa eikä osaa sanoa koska tulee. Mennään sentään 2000 luvulla ni eiköhän nuo viat pitäis saada kuntoo aika äkkiä. Kommenttien perusteella jatkunut aika pitkää. Peruin siis lainan.


    • lainamatti

      Mulle ainaki tuli laina tänään tilille blue financelta

    • Lainaaja

      Lainamatti, saitko kuinka suuren summan? Hain tänään luottoa ja he myönsivät 700e jonka piti olla tilillä jo kaksi tuntia sitten. En kuitenkaan niin paljoa halunnut joten saankohan palautettua niiden tullessa ylimääräisen osan ilman kuluja ja pitää tarvitsemani summan.. Mitenhän tässä käy.. Ei vastata sposteihinkaan.

    • Tämmöstäkö

      Itse hain siis jo viime viikon keskiviikkona eikä vieläkään siis näy. Osaako kukaan sanoa kauanko on mennyt kunnes ne on viimein sitten maksettu? Lainamatti?

      • Lainaaja

        Itse hain lauantaina ja tänään sain vastauksen että eivät voi luvata tälle viikolle maksua.. "Teknisten vikojen takia voi mennä ensiviikkoon jos ei pidempäänkin"


    • 11plus4

      Kokeile Gredigo. Itse sain hyväksytyn päätöksen heti lainanhaku sivulla. Vaan hylkäsivät tekstiviestillä kun palautteeseen kiittelin ja mainitsin päätöksestä innoissani sivu suun et en töissä ollutkaan :D :D

      • epee

        Hain kans nyt vloppuna. laitoin viestiä että missä rahat on? vetosivat tekniseen vikaan maksuohjelmissa!!


      • 11plus4

        Alan epäillä et vippaajat pitävät yhteistä rekisteriä ja kun toipilas on pääsemässä terveiden raha-asioiden satamaan niin evätään hakijalta kaikki pienet lisärahoitus pyynnöt järjestelmällisesti. Et ne pari pientä laskua olisi kiusana yli eräpäivän odottaessa päätuloja ja saadaan vielä kerättyä maksumuistutus femmat tai perintä kympit.


      • pppppppfffffffffffffff

        Juu kyllä, oi armas foliohattu :D
        Mitä tervettä siinä on että pitää ottaa vielä lisävippejä?


    • Lainaaja

      Kohta tulee kuukausi täyteen kun hyväksyttiin, mutta maksua ei vieläkään näy. Taitaa olla turha kuvitella että joskus maksu toteutuu. Rahat lienee täysin loppu..

    • Kräähhh

      Typerää tuo heidän vetoamisensa teknisiin ongelmiin, jotka viivästyttävät viikkotolkulla rahan siirtoa vuosikausien ajan. Kuka sellaiseen uskoo?
      Nyt näyttää pulju lopettaneen vastaamisensa asiakaspalvelunumerossa, jossa vain ilmoitetaan, että on ruuhkaa puheluissa milloin tahansa sinne soittaa.
      Hyväksyvätkö myös itse jos ilmoitan, että minulla on teknisiä vaikeuksia maksaa lainoja takaisin ja niiden teknisten vaikeuksien korjaaminen kestää 4-5 viikkoa?
      Olen sieltä kyllä saanut limiitiltäni jo kaksi erää aiemmin (pitkällä maksuviiveellä) ja nyt on kolmas nosto kestänyt kolme viikkoa. Varsinainen "pikavippi".

    • Lainanottaja

      Hain helmikuussa lainaa 700e, peruin lainan jo heti seuraavana päivänä kun suoritusta ei ollut tullut tililleni. Sain vastauksenkin, että laina peruutettu. Tänään heinäkuun 18.päivä tuli kuitenkin lasku, lainan pääoma 700e, maksun kk-erä 205😂😂

    • Lainanhävittäjä

      Hain helmikuussa lainaa 700e, peruin lainan jo heti seuraavana päivänä kun luottohäiriöni paljastui. Sain vastauksenkin, että Törppöhaistaja peruutti lainani. Tänään heinäkuun 18.päivä tuli kuitenkin haaste käräjäoikeuteen eräästä toisesta maksamattomasta lainasta. Että tällainen sankari se minä olen !

    • Rempuli

      Minulle tehtiin tarjous sieltä ja tein hakemuksen mutta ei hyväksytty kuitenkaan.

    • Kyläästynyt

      Itsekin otin lainan puoliviikkoa sitten ja eikä rahoja ole näkynyt viestiä olen laittanut ja on kyllä vastattu että pyrimme korjaamaan ongelman kahden päivän sisään ja tämä tuli eilen

    • Csgdgdgdg

      Hei ! Tarvitsisin apua kun hain lainaa 300 e ja lasku tuli mutta rahaa ei vielä 2 vk jälkeenkään näy tililläni. Silti he väittävät että ovat lainan maksaneet. Soitin svealle laskusta ja sanoivat että lasku pitää maksaa ja he eivät voi laskulle tehdä mitään se pitää tehdä bluefinancelta. Heillä ei kuitenkaan selitystä asialle. Pitäisikö minun nyt vaan maksaa lasku ja viedä asia jonnekkin ylemmälle taholle ?

      • Eii

        teet rikosilmoituksen ja lähetät sen svea perintään ja blue financeen. sekä soitat aluehallinto virastoon, niin lähtevät tuon paikan perintäluvat.


    • Rauhalaaaa

      Minulla on luottotiedot menneet.
      Kokeilin että onko teknisiä ongelmia. Ei ollut Ei mennyt kuin muutama sekuntti ja teksti: Sinulle ei voida myöntää lainaa. Ei ollut teknisiä ongelmia mutta jos olisi ollut Heidän maksujutuista kyse, niin tekniikka olisi taas varmaan Yllättäen pettänyt.

    • kohtarahaa

      Ite en ottais sieltä lainaa. Helpompi kun hakee yhdellä hakemuksella vaikka kaikki lainatalot. Sitten saa ite päättää mitä tekee. Ainakin simplia.fi on ollut nopea.

    • jaahas67

      Tuli myönteinen päätös.Sitten kielteinen ettei voi laittaa rahaa tilille riskitekijöiden vuoksi kahden viikon päästä kuitenkin raha tilillä omissa nostoissa näkyy edelleen ettei riskien vuoksi nostoa hyväksytty

    • mitäihmettä1

      Outo paikka. Hain kanssa itse 1000€ noston eilen aamulla. hyväksytty nosto 700€. Tilille ei ole tullut mitään. Firma takoo miljoona tulosta. mutta ei näemmä pysty maksamaan myönnettyä lainaa.

      nyt törmäsin tähän keskusteluun.

      • Kyllästynytbluefinance

        Sama homma täällä. Lainaa haettu mutta nostoa ei näy tilillä. Taidan perua koko homman.


      • SamiSaari88

        Kait se tahkoaa tulosta kun te sinne sitä rahaa syynäätte :)


    • VauhtiMarsu

      mule myännettii 2000e laina kanssa viiko sit mut en oo saanu rahoja viälä!!??? just täytin 18v ja eka vippikierros menossa eikä muut vippiyhtiöt myännä lainaa!!!!

    • Outoilmiö

      Minä hain 300 e tuli parissa päivässä. Mutta sitten oli kummallista kun huvikseni menin sinne mistä voi lisänoston suorittaa, niin siellä luki että riskiarvion takia nostoa ei voi suorittaa? Minkä hiton riskiarvion? Sehän on tehty jo lainaa myönnettäessä. Onko muilla tälläistä?

      • huldahuoleton113

        Sama juttu sitten kun maksaaa laskun tilillä on taas nostovaraa


    • Kkkiiikkkooo

      Huijaavat kyllä. Jos myönnetään 2000e, mutta ei anneta sitä nostaa, on laitonta periä niin suurta korkoa sekä nostokulua. Törkeää.

    • Enron

      Pisti silmään ettei yhtiöllä ole tilintarkastajaa.

    • Riippumatontarkkailija

      Heikoimmat vippifirmat kaatuvat viimeistään syksyllä 2017, kun uusi laki korkokatosta tulee.

      Silloin kannattaa olla kaukana... Tilintarkastajakin on jo hukassa.

    • Tradenomi2011

      Kysyin jo aiemmin asiasta Blue Financelta ja heillä on kuulemma tilintarkastus PricewaterhouseCoopersilla (joka on btw yksi maailman arvostetuimmista tilintarkastusyhteisöistä). Kertoi pyydettäessä tilintarkastajan nimenkin. Itse uskon että miljoonaluokan tulosta tekevällä yrityksellä on varmasti suunnitelmat miten toimintaa jatketaan jos lakiin tulee muutoksia. Edellytykset jatkamiselle luulisi ainakin olevan samat kuin muillakin alan yrityksillä.

    • Riistetty

      Elkää lainatko täältä täysiä huijareita ovat. Näitten toiminta pitäisi lopetta otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen eikö koronkiskonta ole laissa kielletty.

      • maksatkumminkin

        Olet todennäköisesti ottanut ja hyväksynyt 2000€ joustolimiitin, josta voit tehdä nostoja? Korkokattolaki pätee vain alle 2000€ kulutusluottoihin. Luottoehdot ja muuthan luetaan ja hyväksytään ennen lainan ottamista, eikös vaan. Niissä on varmasti kerrottu mihin sitoudut.


    • Riistetty

      Minne hävisi viestini

    • lainaaja

      Tein jo kauan sitten lainakiellon Blue Financelle ja varmistin useaan kertaan sähköpostitse asiasta - lainakielto asiakaspalvelun mukaan yhä voimassa. Testasin silti mielenkiinnosta lainata 100 euroa ja se hyväksyttiin samantien. Se siitä vastuullisesta lainaamisesta.

    • Dr.Doom

      "Loppu lähellä tällä firmalla?", siitä en tiedä mutta epäilen että ei ole, kun pölvästejä näyttää riittävän jotka tuolta lainaa rahaa aivan idioottimaisilla koroilla ja lainaehdoilla. Se minkä osalta loppu on jo saavutettu ja ohitettukin on oman talouden ja raha-asioiden hallinta. Uskokaa nyt huviksenne, että ainoa paikka mistä rahaa "kannattaa" lainata on oikea pankki, ei mikään vippifirma tai luottolaitos... Ja jos rahaa tarttee lainata siihen viikonlopun ryyppyreissuun niin pieleen menee ja on mennyt silloinkin.

    • Kfiebfoenfifjf

      Ei kannata lainata näiltä perssilmiltä mitään. Ei osaa maksaa ajallaan, ei osaa vastata asiakaskysymyksiin kun ympäripyöreällä paskanjauhannalla. Mikäli olet valmis odottamaan muuamasta tunnista muutamaan päivään niin siitä vaan.

    • bluuufinance

      Omat kokemukset Blue Financen joustoluotosta ovat kyllä pelkästään hyviä. Homma on aina toiminut moitteetta! Nykyäänhän tuolta saa uutena asiakkaan myös ilmaisen pikavipin 300 euroon asti. http://lainaanyt.fi/lainapaikat/blue-finance/ on aika hyvin päivitetty tiedot, miten kyseinen lafka nykyään toimii.

      • Anonyymi

        Täyttä sontaa minulla 300 pikavippi ja ei ole missään nimessä ilmainen jos olen yli 400 jo maksanut ja vielä pitää ainakin yli 200 maksaa että heille riittää. Taidat olla itse heidän työntekijä tai joku muu


      • Anonyymi

        😂 ohhoh, sinä ihan sattumalta paikalle osunut sivullinen kirjoittelija! Ei oo tosikaan näin kömpelö yritys! 🙈👍😂


    • Löfgren

      Jos mahdollista, kannattaa tämä firma kiertää kaukaa. Toimimattomat sivut ja hidas reagointi nostoihin, vaikka pikanosto kyseessä. Törkeät korot ja töykeä asiakaspalvelu. No, jokainen omalla vastuulla. Ei voi suositella!

    • Rakehh

      Myöntävät 2k luottojarajoja josta voi nostaa vain 1k ja laina juokee 250% vuosikorolla.. laitonta?

    • shadow-vantteri

      Mä otin just joustoluoton sieltä ja sain 2000 euron luottorajan, nostin ekaks 500 euroa ja sit heti 1500 euroa lisää. Korko näyttäis olevan 8 % kuussa eli about samaa luokkaa kuin muissakin vippipalveluissa. Normaalissa pikavipissä korkona vain 50 % mut lainaa saa vaan 700 euroa. mä halusin 2000 euroa ku ostan uudet vanteet ja maksan pian lainan takas ku saan harrasteauton myytyä!

      • HarkintaKannattaaAina

        No onpas kannattavaa haaskata johonkin turhiin vanteisiin kallista lainarahaa. Käytettyjä edullisia vanteita saa netin myyntipalstoilta ja autopurkaamoilta. Tavalliset peltivanteet tyylikkäillä pölykapseleilla on muuten paljon parempi, halvempi ja kestävämpi vaihtoehto kuin tonneja maksavat alumiinipellevanteet jotka on solmussa yhdestä jalkakäytävän reunan kosketuksesta. Tuon firman hinnoittelu on myös sellaista luokkaa että toivottavasti todella saat sen harrasteautosi myytyä ja äkkiä (ei ihan helppo homma välttämättä loppukesästä) sillä muuten saat minimilyhennyksillä maksaa 2 tonniasi varmasti kolminkertaisena takaisin.
        Joskus näkee tämmöisiä vippaajia niin oikeasti miettii onko kyseessä trolli vai muuten vaan pihalla oleva kaveri.


    • kike23

      Olen ottanut kymmenistä paikoista vippejä, mutta tämä bluefinance on kaikista HUONOIN !! Tee ihan mitä vaan mutta kierrä tämä HUIJAUS paikka kaukaa !!!!!!! Minä takaan ja vannon että jos otat tulota 2000e lainan saat kaupan päälle myös helvetilliset maksuongelmat ja luottohäiriöt.

      • lfkfk

        Siellä ehdoissa varmaan lukee nuo kulut?


    • ix2

      hei

      Mites olisi jos ottaisit bluefinancelta vippiä ja laittaisit veikkausta, tyypillisen 2000 euron 12 kk joustoluoton kiinteä todellinen vuosikorko on VAIN 255,40 %

    • 300e

      Sain 300€ ja vastasivat myös sähköpostiin nopeasti, kun ei meinannut lainaa kuulua tilille.

    • SeuraavaLuottotiedoton

      Otin 400e vipin kun tilillä ei senttiäkään, ongelma vaan siinä että ei mulla kk päästä ole myöskään senttiäkään kun pitäs takas maksaa

    • luuseri609

      Sain tuolta 100e vipin luottohäiriömerkintäisenä. Luulin että nykyään on aivan mahdotonta saada mistään euroakaan ilman puhtaita luottotietoja, mutta eipä näköjään olekaan.

    • RYÖSTÖ

      Blue Financelta tuli 142,00 erääntynyt lasku,vaikka en ole lainannut heiltä mitään.Soitin asiakaspalveluun vastattiin että on ruuhkaa ja yhteys suljetaan.Huijausta kaikki enkä aio maksaa.

    • Kokemus1

      Lähettivät tänään huomautuslaskun summalla 391,40€ ja eräpäivä: HETI.

      No sitten kirjoitin asiakaspalveluun kovat sanat, että siinä ensimmäisessä laskussahan luki, että voi maksaa myös erissä ja vastaus oli:

      Hei,

      Teille on lähetetty virheellisesti muistutuslasku koskien kertaluottoanne. Olemme pahoillamme aiheutuneesta häiriöstä. Luottosopimuksen mukainen osamaksusuunnitelmanne on edelleen voimassa. Voitte jättää muistutuslaskun huomioimatta.

      Varmaan monelle tullut tuo virheellinen lasku? Että joopa joo muka virheellisesti...

    • Iamarobot

      Itse otin 100e lainan blue financelta ja jo muutaman päivän päästä takaisinmaksettavaa oli 150e :D

      En voi suositella kenellekään!

      • kannustaja

        näin saattaa käydä, kun saa sitä mitä tilaa.


    • jepsos

      Minusta niillä on törkeet erät esim yli 400 euroa kuukaudessa.

    • Pikkuvelkoja

      2k joustoluotto 250/kk... pari kk maksaneena huomasin ettei pääoma katoa juuri mitään.. no menkööt ulosottoon, eipähän korko kasva

      • ihmettelijä

        tuliko tämä yllätyksenä? luitko sopimuksen?


    • jepsos

      Kyllä ne joustaa erissä jos on maksuvaikeuksia lyhentää joku 600 euron erä per kk-
      Se vaan on outoa ettei ko firmalla ole omia sivuja, jopa virolaisvippifirmoilla on omat sivut, jossa näkee mitä lainaa on miten paljon jne.

    • Jfjejejed

      1.5v sitten otettu vipoi eikä ikinä laskua, perintää, muutakaan tullut. Mitähän on odotettavissa? Yhtä äkkiä pamahtaa joku 10 tonnin lasku? Oli 300e vippi

      • Hohhoijjaa

        Juuri näin kävi mulle. 300 euron koroton ja kuluton ensimmäinen pikavippi, eilen tuli maksumuistutus eräpäivällä HETI, nostopalkkio 45 euroa, korkoa vajaa 90e ja muistutuslisä 5e. Eli tommonen 140e pitäis maksaa ylimääräistä tästä "korottomasta ja kuluttomasta" ensimmäisestä pikavipistä. Joopa joo, aspaan viestiä ja jos eivät vastaa niin vien asian kuluttaja-asiamiehelle. Lisäksi takaisinmaksuehdoissa lukee että lasku tulee kuukausittain, ei ole kuulunut yhtään laskua.


    • aapotarviirahaa

      Bluefinance lupaa 5 minuutissa pikavipin tilille, etenkin kun "maksaa" vähän euroja ja lisäkorkoja päälle, mutta 2 tuntia mennyt ja lainaa ei näy tilillä vaikka maksoin pikanostosta :D

      Melkonen kusetus pulju.

      • Ei_toimi_ei

        Ei nämä lisämaksuilla "nopeammin" tulevat rahat tunnu toimivan juuri kenelläkään. Itse maksoin joskus viime vuonna 24€ ekstraa jotta saisin lainani nopeasti tilille (ei ollut Bluefinance, vaan toinen vippipaikka). 12h myöhemmin ei rahoja kuitenkaan vielä näkynyt tilillä.

        Sain lainan kuitenkin peruutettua, koska niiden luvattu "nopea" tilisiirto ei toiminut. Ihme toimintaa kyllä. Onko sitten kusetusta vai ainoastaan surkeasti toimiva palvelu kyseessä?


    • OnkoOikeastiKuluton

      Hyvinhän ne vissii
      edelleen porskuttaa. Onko niiden lupaama ensilaina kuluton? Olettaen että maksaa lainaehtojen mukaisesti takaisin siis... Lupaavat nimittäin 300e asti kulutonta lainaa (https://halvinvippi.fi)

    • tooby

      Blue financelta en enää lainaa ikinä.Peruin lainan 5päivän päästä,yrittivät veloittaa 100e lainasta 153e.Lainan perumisaika sopimiksessa 14vrk,sähköposti selittelyjen jälkeen sain 102,40e laskun,sen maksoin,viikon päästä tuli taas 153e lasku toiselta virkailijalta,lähetin laskuista dokumenttia,ei riittänyt kuulema,piti antaa taas omat tiedot.Sitten kerrottiin ettei muka peruutus näy vielä.Eikö asiakkaan tiedot,velat ja maksut pitäisi näkyä tietokoneelta,ihme hommaa,en tiedä onko yritys rahastaa laskut kahteen kertaan.Jäänpä taas odottamaan viestiä Blue financelta,tuleeko taas kohta laskutus yritys.

    • Wisemen67

      Miten voi olla mahdollista noin suuret kulut? Eikö nuo vippilait muuttuneet siten, että älyttömiä kuluja ei voi syntyä? Joustoluotto maksetaan lähes tuplana vuodessa takaisin, melkoista kusetusta! Tuollaiset firmat tulisi kieltää lailla!

    • Anonyymi

      Itse otin myös tuolta 100€ Lainan tässä odotellut laskua monta kuukautta nyt lähetin viestin että missä lasku viipyy ei ole mihinkään tullut voivatko lähettää sähköpostiin toivon kauhuissani ettei ole mikään 500€ lasku yhtäkkiä herranjestas se tästä vielä puuttuisikin en kyllä ole maksamassa koska ei laskuakaan ole tullut ei ole mun vika..

      • Anonyymi

        Itsellä tuolta se 500€ laina syksystä asti ollu ja ei oo tullu yhtäkään laskua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä tuolta se 500€ laina syksystä asti ollu ja ei oo tullu yhtäkään laskua..

        Mä ihmettelen samaa otin lainan tammikuussa kuulemma on jotain häiriöitä laskutuksissa.. sanoivat että kevään aikana tulee lasku;).saa nähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ihmettelen samaa otin lainan tammikuussa kuulemma on jotain häiriöitä laskutuksissa.. sanoivat että kevään aikana tulee lasku;).saa nähä

        Niin.. Sama ootella kun eipä tuosta voi lisääkulujakaan tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. Sama ootella kun eipä tuosta voi lisääkulujakaan tulla.

        BLUE FINANCE on huonoin siis HUONOIN lainapaikka mihin olen ikinä törmännyt, mitä ikinä teetkin ELÄ ota lainaa tuolta ! TÄYS huijari paikka !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BLUE FINANCE on huonoin siis HUONOIN lainapaikka mihin olen ikinä törmännyt, mitä ikinä teetkin ELÄ ota lainaa tuolta ! TÄYS huijari paikka !

        Täysi kusetus firma, kannattaa käyttää ihan mitä tahansa muuta lainafirmaa.


      • Anonyymi

        Minäkin otin 100€ lainan Blue Financelta marraskuussa 2019 eikä laskusta ole vieläkään mitään kuulunut. En näköjään ole yksin odottamassa laskua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin otin 100€ lainan Blue Financelta marraskuussa 2019 eikä laskusta ole vieläkään mitään kuulunut. En näköjään ole yksin odottamassa laskua.

        Lainasopimus 4kk.... Mielenkiinnolla odotan että minkälainen lasku tulee.. 500 otettu puol vuotta sit


    • Anonyymi

      Joo, eivät lähetä laskua... Ihme lainapaikka!

    • Anonyymi

      Varmaan kohta tulee lasku, jossa on koko lainasumma “HETI” maksettavana!!!

      • Anonyymi

        On kyllä... N. 10kk laina ollu ja ei yhtää kirjettä/laskua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä... N. 10kk laina ollu ja ei yhtää kirjettä/laskua..

        Mulle tuli viime vuoden marraskuun 100€ lainasta just lasku sähköpostiin. Oli onneksi vain 148 euroa koroineen ym. riistomaksuineen. Onko kukaan muu saanut laskua blue financelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli viime vuoden marraskuun 100€ lainasta just lasku sähköpostiin. Oli onneksi vain 148 euroa koroineen ym. riistomaksuineen. Onko kukaan muu saanut laskua blue financelta?

        Juu nyt tuli laskut viime syksyltä....


    • Anonyymi

      En ikinä kyllä tuolta enää lainaa, kun tuon nykyisen maksan pois!!!

      T. Tympääntynyt tähän

    • Anonyymi

      Bluefinance viimineinen paikka mistä kannattaa hakea lainaa jos haluaa sen heti, siellä kaiken maailman lisämaksuja. Pitää maksaa jos halua luottopäätöksen heti ja rahat heti tilille. Esim nanolainaa suosittelen pikku lainaan siellä maksaa esim 100e laina 2 kk maksuajalla 106,20e

    • Anonyymi

      Ilmoittakaa AVIn luotonvalvontaan ja kuluttajaneuvontaan. Helppo tehdä netissä. Sama meno vaan jatkuu Blue Financella ja ihmiset eivät jaksa taistella muutaman satasen takia, Sama meno näyttää jatkuneen jo vuosikausia eikä mitään muutosta näytä tapahtuvan. Miksi AVI ei puutu asiaan ja peru luotonanto-oikeuksia, jos mikään muu ei näytä auttavan? MOTilla olisi tässäkin yrityksessä tutkittavaa.

    • Anonyymi

      Itse pistin juuri AVIlle postia tästä p*skafirmasta. Luottoja tullut otettua ja maksettua pois liiankin monelta firmalta, mutta Blue Finance on kyllä ainoa laatuaan tämän laskutuksensa ja asiakaspalvelunsa kanssa.
      Ensin ei laskua kuulu millään, ja sitten kun se tulee niin tulee mukana myös kaikki peruttujen ja kertaalleen poismaksettujen luottojenkin laskut.
      Ja asiakaspalvelua ei voisi vähempää kiinnostaa vastaaminen.

    • Anonyymi

      Ei lähetellä llaskuja, suoraan perintätoimistoon ja summaan korkojen lisäksi lisätty epämääräinen 590 euroa. Perintätoimistossa lisäillään maksusuunnitelmaan eräkuluja, joita ei lain mukaan kuulu laittaa... Alkuperäinen summa kummasti kaksinkertaistui, vaikka alkuperäistä laskua ei koskaan ajallaan laitettu eikä maksumuistutuksiakaan. Saisi MOT tarttua tähän puljuun ja sen käyttämiin perintätoimistoihin.

      • Anonyymi

        siis lisätty 50 euroa, ei sentään 590. Lakimiestä tässä tarvittaisiin.


    • Anonyymi

      Ihan paska firma. Tuli kerran maksuhuomautus, laskusta jonka olin maksanut kaksi kuukautta aiemmin.
      Luoton pois maksun jälkeen, sain financeriltä karhun jota kanssa ihmettelin.
      Pikku vertailun jälkeen huomasin, että alkuperäisen laskun korkojen summaa oli muutettu ja sen lisäksi paiskattu perintäkuluja enemmän, kuin itse summa oli.
      Vastauksia mihinkään saa odotella viikon-kahden verran per meili.
      Blue Finance vastaa, että heitä ei asia kiinnosta (koska luotto maksettu), vaan vyöryttää vastuun juuri tuolle Financerille. Perintälaskussa kuitenkin saajana on Blue Finance.
      Aion laittaa asian kuluttajaneuvontaan.

      • Anonyymi

        Täällä myös kummalinen lasku toimiettu perinnän kautta siksi sillä jo muutama vuosi sitten hoidin perintään blue finance laskun kokonaan pois mut mut nyt piää ajatella pimittävätkö laskuja myöhäisemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös kummalinen lasku toimiettu perinnän kautta siksi sillä jo muutama vuosi sitten hoidin perintään blue finance laskun kokonaan pois mut mut nyt piää ajatella pimittävätkö laskuja myöhäisemmäksi.

        Perintä lasku oli hoidettu KTI:lle mutta nyt on laskutus osoitettu OK-perinnälle. ? ? On kummalista ettei Suomen hallituksessa kyetä määräämään lakia joka asettaa luoton antajat asettamaan omille kotisivuilleen asiakkaan kirjautumisen mahdollisuuden jotta voisi tarkastella alun ottamansa lainan laskutuksen todenperäisyyden. Saakuli on merkilistä Sanna Marin Tytti Tuppurainen Maria Ohisalo kusireijät levällään innokkaina laatimassa monopolin lakia lisämään kerätäkseen Suomen valtiolle Veikkauksen kautta rahoja jotka ovat VAIN ESISIJAISESTI vähäosaisisilta suomalaisilta kerättyjä tuloja valtion taloudellista tilaa parantamaan mutta oikeaan asiaan puuttuminen yksityisenoikeuksia parantaakseen lain antamilla asetuksilla jätetään monesti kokonaan hoitamatta.


      • Anonyymi

        Sama kokemus minulla. Lähettivät vuoden vanhan laskun ja syynä, että järjestelmässä oli vikaa. Huijarifirma, välttäkää! Ja käskivät kysyä tuolta perinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus minulla. Lähettivät vuoden vanhan laskun ja syynä, että järjestelmässä oli vikaa. Huijarifirma, välttäkää! Ja käskivät kysyä tuolta perinnästä.

        Sama kokemus. Nyt kaikki tekemään ilmoituksia tästä firmasta. Huijausta.


    • Anonyymi

      Suosittelen epämääräisestä toiminnasta Kuluttajariitalautakuntaan ratkaisupyynnön tekemistä. Sitä ennen yhteys Kuluttajaneuvontaan. Myös Aluehallintovirastolle kannattaa asiasta tiedottaa ja pyytää Kuluttaja-asiamiestä puuttumaan yrityksen toimintaan. Koska näyttää siltä, että tälläkin palstalla useampi henkilö on joutunut yrityksen uhriksi, voisi jopa ryhmäkanteen nostaminen yritystä vastaan olla mahdollista. Tärkeää on, että mahdollisimman moni toimii ja ottaa yhteyttä edellä mainittuihin tahoihin. Kyllä Kuluttaja-asiamiehenkin on pakko reagoida asiaan, kun tarpeeksi moni ottaa yhteyttä. Vaikuttaa siltä, että yritys vaikeuttaa lainojen takaisinmaksua järjestelmällisesti, jotta laina-aika pidentyisi ja korkokustannukset kasvaisivat. Tälle toiminnalle pitää saada loppu!

      • Anonyymi

        Miten toi pikakäsittelyn lasku tuleeko sekin sähköpostiin vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi pikakäsittelyn lasku tuleeko sekin sähköpostiin vai miten?

        Onko heillä vieläkään omia sivuja olemassa josta voisin tarkastella omia laskuja. Korot nousee ja puoli vuotta myöhemmin laskujen eräpäivistä tulee huomautuslaskuja. Toiminta todella epäilyttävää. En suosittele. Jos on laskuja, kaikki kannattaa selvittää asiakaspalvelun kautta jos sinne saa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa tämä pulju! Laskutus perusteita ei kerrota. Lainan pääoma on hatusta vedetty. Maksat laskun jota et pystyn näkemään mistään, ilman että kyselet erikseen asiakaspalvelusta onko maksusuoritus tullut perille. Ja edelleen sinä et pysty näkemään mitään laskutukseen liittyviä suorituksia. En suosittele kenellekään tätä puljua! Viekää vaikka jotain tavaraa panttilainaamoon jos on tarve pikku lainalle.

    • Anonyymi

      Hei, täällä sama juttu! KTI: lle vuosi sitten hoidettu ja nyt OK perinnästä n 400e lasku. 2 viikkoa jo kestänyt selvitystyö ja tuntuu menevän todella vaikeaksi

      • Anonyymi

        Täällä sama! Maksettu..vuonna 2018! Nyt perinnässä...OHHOIJAA! JÄRKKY FIRMA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sama! Maksettu..vuonna 2018! Nyt perinnässä...OHHOIJAA! JÄRKKY FIRMA !

        KLO 19.25. Yritystoiminnan harjoittajan pitäisi lehettää lasku pääsääntöisesti 3 vuoden kuluessa ostosta. Katso kilpailu ja kuluttajaviraston sivut. Elikkä sinun lasku on todennäköisesti vanhentunut jo aikoja sitten! Tee valitus vaikkapa aviin tai finassi valvontaan.. Ja säilyttäkää ne maksu KUITIT ja käydyt sähköposti keskustelut huolella, ottaakaa ainakin muutama KOPIO...


    • Anonyymi

      Ilmoittakaa tästä blue financesta suoraan poliisin talousrikos osastolle. On sen verran törkeää lähetellä vuosia sitten maksettuja laskuja uudestaan perintätoimiston kautta.

    • Anonyymi

      Aivan luokaton asiakaspalvelu, jos edes viitsivät vastata. Ja ihan sekaisin heidän laskutussysteeminsä! Omat sivut olisi kyllä oltava, että näkisi paljonko lainaa OIKEASTI on jäljellä.

    • Anonyymi

      Kaikkea muuta kuin rehellinen firma. Lähettää itse väsäämiään luottosopimuksia, ihan oikein koko sopimuksen, ja sinne väliin ujuttavat, että heidän "oikeutensa luoda yksipuolinen asiakkuus" on Suomen laissa. Eli että he väsäävät luottosopimuksen jonkun vanhojen tietojen mukaan, minun kohdallani näköjään myyntikiellon asettamisen tiedoilla (olen muuttanut siitä asunnosta 4 vuotta sitten, mutta niinpä vaan kätevästi tekivät sillä osoitteella sen "yksipuolisen asiakkuuden" nyt vuosia myöhemmin, itse keksimänsä luottosuhteen, ja selittelevät siinä miten sopimus pitää purkaa ja mihin mennessä ja mitä maksuja seuraa jos ei peru....ja perumiseen tarvitaan, kas hassua: nimi, osoite, syntymäaika ja puhelinnumero. Puhelinnumero. Osoite. Huijareille joiden koko elanto tuntuu perustuvan outoihin "tiedonantoihin" ja perättömiin "sopimuksiin" joiden vuoksi sitten pitäisi kai ottaa yhteyttä sellaisella tavalla että he taas voivat väittää luottosuhteen syntyneen, vaikkapa ihan oikealla osoitteella ja puhelinnumerolla vaihteeksi, kun käytössään ovat vain tiedot jostain vuodelta 2015 suunnilleen. Nyt 2021. Huimaa.


      Pahempaa huijaria saa etsiä. Olkaa varovaisia jos olette joskus erehtyneet antamaan heille tietojanne, vaikka pyytämällä (ja saamalla ja vahvistetulla mutta ei näköjään mihinkään vaikuttavalla) myyntikiellolla.

      Älkää luottako. Silkkaa huijausta. Perättömiä laskuja eivät ole lähettäneet. Mikä aika jänskää kun kuitenkin uhkailevat maksuilla jotka muka seuraisivat jos ei heidän itse, yksipuolisesti, tekemäänsä "luottosuhdetta" peru 30 päivän aikana sen syntymisestä.

      Soitin sinne tyhmänä aikoinaan kun kyllästyin heidän valheelliseen toimintaansa. Tulos näkyy nyt sähköpostissani ja seuraavaksi kuluttajariitalautakunnassa.

    • Anonyymi

      AVI:n ilmoitusta vaan näistä. Pakko heidän jossain vaiheessa puuttua näin epäilyttävään toimintaan.

    • Anonyymi

      Eikös tämä sama firma ota myös sijoituksia vastaan internetissä? Mihinköhän käyttävät rahat, jos eivät edes lainaa siirrä asiakkaiden tilille? Melko erikoista toimintaa, miten tällaista voi Suomessa tehdä ilman, että siihen joku viranomainen puutuisi?

    • Anonyymi

      Talousrikkollisia koko "johtoryhmä"

    • Anonyymi

      Nyt Turun Sanomissa juttua näistä epäilyttävistä lainaajista

    • Anonyymi

      Mitä tekkee Alanko? Suomen kova pika vippi mies. Vahtiiko että Ruuska maksaa velkansa?

    • Anonyymi

      Ei taida enään myöntää lainoja? Vai onko joku viime aikoina saanut?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe