Onko Turun kaupunki tehnyt jonkun diilin autopeltiseppien kanssa kun hiekoituksesta on merkittävästi (lähes kokonaan) luovuttu? Turussa oli tosi useita paikkoja esim. valoristeyksiä joissa ei ollut muruakaan hiekkaa ja ylämäki todella liukas ettei päässyt liikkeelle edes. Nämä mamut ovat vieneet hiekatkin jo...tuhkat olisivat voineet hakea ainakin minun pesästä ja olisivat saaneet tehdä niillä mitä vaan. Lisää näitä tänne vaan niin kohta ollaan siinä mallissa että turhaan sitä on yleensäkin olla vielä hengissä...ja tällä tarkoitan tietysti kantasuomalaisia. Itse eläkkeellä olevana näen todella paljon tilanteita joissa nämä mamut ajavat uusilla bemareilla/messuilla ja älypuhelimet ovat jokaisella eivätkä ole mitään halpoja kännyköitä. Niin paljon me Suomalaiset olemme joutuneet kärsimään tästä kaikesta...ja tämä mitä tässä kirjoitin on murto-osa siitä mitä nämä ulkomaanelävät täällä mm. saavat tehdä, mainittakoon vielä tietysti raiskaukset sehän on heidän kulttuurissa täysin laillista. Kyllä niin pistää vihaksi että pian alkaa tapahtua SE ON VARMAA
Hiekoitus-mamut-....
Irak-Iran
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1428015Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3902267Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841790Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1521661Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211501- 161271
- 1001249
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371166- 181142