Lehdessä oli paikallisen Subaru liikkeen mainos....."Se kelittää......ensiesittelyssä uusi Subaru XV". Mikä XV:ssä on muuttunut, kertokaa se mulle kun itse en ymmärrä?
Uusi Subaru XV
8
216
Vastaukset
- samahinta
etusäleikkö, ei muuta.
- HelppoSelvittää
Etusäleikkö edelleen sama. Radio/tietokeskus erilainen. Selviää varsin helposti, kun plärää nettiauton sivuja.
- kurnuttaako
Kelittäää jos pelittää?
- Suxw
Xw jousitus ei kelitä vaan pompottaa ja paljon näillä keleillä. Aivan liian kova alusta mukavaan menoon.
- Eioleedeskokeillut
Taas täyttä höpöhöpöä trollilta. Ei ole kova alusta. Ei kannata uskoa noita trollin typeriä heittoja. Ne ei perustu mihinkään.
- Subiii
Pompotti ainakin se xw jota kävin koeajamasssa. Tosin kelit täällä etelässä oli haasteelliset ja jääuria täynnä mutta silti. Ei ollut kovin mukavaa kyytiä ja jousitus on xwssä kovahko.
- OpetteleKirjoittamaan
Sulla pompottaa näköjään lähinnä päässäsi, kun et osaa edes noin lyhyttä mallinimeä kirjoittaa oikein. Eli olet selvästi trolliääliö.
- Outojuttu
No se jota minä ajoin ei pompottanut. Ihan mukavaa kyytiä oli ja jousitus oli mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423404- 362014
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781145- 221112