Onko kaikki tyhmiä.
Virtaintyhmät
7
182
Vastaukset
- Kielikoulu
Tarkoititko:
Ovatko kaikki tyhmiä?
Kysymyksessä tulee olla kysymysmerkki.
Kysymyksesi on varsin yleistävä, mutta et liene saa vertaistukea tältä palstalta.
Hyvää vuotta 2016 ja laita hymyä huuleen tai pyllyyn, kumpaan vaan haluatkin. - viisasviljami
Kaikki, jotka tälle palstalle kirjoittavat, ovat tyhmiä. (Paitsi minä).
- Ope19
Kylläkaaikkivirtaalaisetonidioottejajanautoja..?
Ihmeellistä on et tääl ei mitää sensurointia viesteil. nimiä mainitaa ja sääntöjen vastaista?saa törkyviestei lähetellä jok ei pidä paikkaansa. Säännöt luin ja ketää ei saa herjata ei loukata? ja jatkuvasti herjaavia viestei luettavis,koko nimiä mainitaa ja muuteki viestei joist tunnistaa pikkupaikkakunnalla henkilöt. Pitääkö haastaa palveluntarjojan oikeuteen??
oon poliisin kans. ja sil tiatoo susta.et lopeta.tai joudut vankilaan!!!!!
- pizzalähetti
Todella mielenkiintoista. Joku kertoo itsestään omalla nimellään ja uhkailee vankilalla. Tarkoitus kirjoituksiin jää epäselväksi. Halu kertoa irtosuhteistaan? Ei kovin älykästä, vaan juuri typeryyttä.
- ttyhmyri
Juuri niin. Typerältä kuulostaa koko keskustelu. Kirjoittaja puhuu omalla nimellään. Muita viestejä en näe josta ilmenisi nimi. Huonot välit lastensa kanssa varmaan jos niitä on?? Ei kukaan kestä jos oma äiti ottaa seuranpitäjän. Onko kyseessä mamu? Ilmiömäisen pettynyt elämäänsä tämä vanha nainen joka ei kunnioita nuorten ihmisten välisiä suhteita vaan yrittää rahalla saada itselleen rakastajaa. Huhhuh! Tyhmyyttä kerrakseen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60909
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 11719
- 8712
- 346698
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661