päivää minä ege123 olen erkkimerkkiesimerkin palkkaama agentti joka soluttautui "söpöjen"joukkoon etsimään heistä tietoa ja haluan vielä sanoa LOLIHENTAILLE(HOMOHENTAI), että en pitänyt sinua lainkaan söpönä minun oli pakko väittää niin jotta operaatio onnistuu. Muhhahahaaaa
ege123 .....
16
86
Vastaukset
Ja tämähän kannatti kertoa. Nyt ette varmasti pääse soluttautumaan uudelleen.
Vai teettekö te nyt saman, kuin jenkit tekivät lavastaessaan 9/11 iskut? Et sinä ole Ege. Sinä olet Lolihentai itse. ;)- ege123
En ole
- HOMOHENTAI
Aivan
- ege123
Vapise homohentai tiedän sun heikkoudet ja olinpaikan
- Tunkkapussi_
Niin minäkin tiedän lolihentaista jotain.
- ege123
Tunkkapussi_ kirjoitti:
Niin minäkin tiedän lolihentaista jotain.
Mitä
- Tunkkapussi_
ege123 kirjoitti:
Mitä
lolihenta o 17v mies lahdesta ja se o syrjäytyny ja kiusaa kaikkia
- ege123
Tunkkapussi_ kirjoitti:
Mistä sielt
Tunkkapussi_ kirjoitti:
en mää asu lahdessa..
minä oon oikeesti ege123
no gg ege123 mut luuleks oikeesti et toi haittaa mua et viet mun nikin koska voinhan määkin pistää päälle adminlogin.asp ja siitä sää tuskin tykkään
- ege123
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
no gg ege123 mut luuleks oikeesti et toi haittaa mua et viet mun nikin koska voinhan määkin pistää päälle adminlogin.asp ja siitä sää tuskin tykkään
Mitä sä ny höpiset
ege123 kirjoitti:
Mitä sä ny höpiset
et siis ymmärrä edes helppoa hakkerointia no jaa joka tapauksessa mää pistin keskustelun josta näät mihin se johti se sun tekos
- hauka.villi.homo
En ole tissu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009