Raiskaajat ja rikolliset ryhmittymät on ajettu pois öljymaista nyt he ovat tulleet tänne oikeutta pakoon. Rikollisten mieli on tyytyväinen kun täällä tädit paapoo, kutovat sukkia, ruokkivat ja asuttavat kuin mitäkin pikkulapsia. Rikoksesta, josta omassa maassaan hyvässälykyssä menettää päänsä, täällä vain kirjallisesti opastetaan silitetään päitä ja palkkaakin tuosta rikolliselle maksetaan. Suomi on dodellinen rikollisten turvasatama jonne halukkaita tulijoita on tulossa tuhansittain ja kun kevät koittaa massoittain miehiä ryntää joka suunnasta maahamme.
Rikollisten suojelu on mennyt jo siihen, että heitä kohdellaan paremmin kuin rehtiä suomalaista ja näille miesterroristeille on jopa vartiatkin järjestetty suojelemaan ettei vain joku suomalainen esitä olevansa suomalainen täällä kotimaassaan.
On varmaan turha luulla, että joku päättäjistä uskaltaisi kerrankin miettiä kanslaisten turvallisuutta, eikä sitä mitä joku vierasmaalainen meistä ajattelee.
Suomi on nyt siinä jamassa ja semmoisten ryhmittymien hallinnassa, että jos esität ääneen olevasi suomalainen sinä oletkin röyhkeä, suvaitsematon ja olet rasisti.
Jos myös tuomitset raiskaukset ja asetut puolustamaan naisiin ja lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa olet myös rasistinen hirviö joka vihaa rikollisia.
Maamme on sortajien ja anarkistejen käsissä
VapausOnMenetetty
2
82
Vastaukset
- KiittäkäämmeHerroja
Kaiken tuon hyvän lisäksi saamme tänne ihan ilmaiseksi näitä, Tuberkuloosia, B-hepatiittia, HIViä, kuppaa ja suolistoloisia. Varsinkin uimahallit ovat tautipesiä kun nämä pakolaisturistit eivät huolehti peseytymisestään.
Satoja tapauksia on pakolaisissa ollut. Kiitos päättämättömät johtajamme ! - PaskaKökkäreetAltaissa
Olen monesti ihmetellyt sitä miksi ihmisi ei varoiteta uimahallejen terveysriskeistä ja miettikääpä sitä kun lapsenne ja vanhuksenne polskivat siellä paskavesissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353