Tupakoivatnaiset hoitoalalla

vaatteethaisee

Eikö hoitoalalla työskentelevät naiset ymmärrä mitä tupakoiminen tekee omallle elimistölle ja on hajuhaitta lähiympäristöllekin!

Eikö tällaiset henkilöt voisi siirtää vaikka ojankaivuun?

12

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miespotilas

      Hyvin pitkälti samaa mieltä aloittajan kanssa!

    • kohtuuskaikessa

      Nehän saisi aitisilmamyrkytyksen, arvooppas sitten..

      • Heheee

        Voishan se olla aitismyrkytys:)siis ilma. Voi teitä toisten kyttäämisen ja vahtimisen iloja. Naurettavaa täällä vinkua . Hankkikaa elämä.


    • iljjetttäävvvööhoittoo

      Kyllä elämä on koetuksellla, kun hoitaja rykii........

    • Tilallinen

      Kävin Keiteleellä Soisalon työterveyshuollossa. Siellä se vasta olikin vastaanotto. Lihavahko ytöterveyshoitaja löyhkäsi niin suunnattomasti tupakalle, että asiakkaana hävetti Soisalon työterveyshuollon puolesta. Miten tällainen ihminen voi toimia toisten terveyden edistäjänä kysyn minä.?

    • savutonsiiri

      Eikös Leppävirran kunnantyöntekijät pitäis olla savuttomia.

      • Alokkov

        Kunnan kiinteistöjen alueella ei saa tupakoida eli siis pitäisi olla savuttomia paikkoja. Kunnanvirastonkin seinällä on tupakoinnin kieltävä kyltti, joka ei ilmeisesti koske lukutaidottomia. Esim. kun kunnantalolla on vaikka kunnanvaltuuston kokous niin siinähän ne kyltin edessä valtuutetutkin vetävät tupakkaa posket lommollaan. Keväällä ja kesällä kunnantalon portaat on suosittu nuorison kokoontumispaikka ja rullalautailu paikka ja siinähän ne näkevät hyvää mallia nuoretkin.


      • nonsmoke

        Vain työaikana kultsi ovat savuttomia.D
        Työnantaja ei määrää vapaa-aikaa.


    • LeikataanPäistä

      Haistakaa ny, siin kun palkat pienenee työajat pitenee, tupakki maistuu :))

      • eieletäkuinsiatpellossa

        miten on varaa,? rahat menee savuna ilmaan ja myrkyt kehoon; ei mulla kyllä olis vara,


    • Samahaju

      Miehetkö tuoksuu sitten hyvälle kun polttavat tupakkaa kun aloittajan mielestä naiset vaan haisee

    • keijo1234576

      Pitäähän sitä nyt väliin röökillä käydä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe