Alko ja nuorten palsta on hiljennyt vitusti kun pistespämmeri, homohentai ja söpöliini saatiin kuriin. Liekö ollut sama ihminen kaikki nuo. Sivupersoonia
Hiljaisuus
10
56
Vastaukset
- IT-asiantuntija
Oletko nyt vitun pedohinttihauka tyytyväinen?
- hauk.2a99
Vitun homo älä lässytä.
- yuggispedihaukahintti
hauk.2a99 kirjoitti:
Vitun homo älä lässytä.
Sattuiko totuus?
- hauka345
Ei, nautin siitä. En ole pedofiili, tosin tapasin aivan ihastuttavan n. 11v tytön. En voi kertoa enempää, koska tämä on julkinen palsta. Kyllä lapset osaavat yllättää, sen sanon! Tällä tytöllä on todellakin hyvät vanhemmat ja käytöstapoja!
- tissu.hauka.kylmis
Olen pelkästään hintti, mutta en pedofiili. Ja olen vain tämän viikon hintti. Ensi viikolla olen taas hetero.
- IT-asiantuntija
hauka345 kirjoitti:
Ei, nautin siitä. En ole pedofiili, tosin tapasin aivan ihastuttavan n. 11v tytön. En voi kertoa enempää, koska tämä on julkinen palsta. Kyllä lapset osaavat yllättää, sen sanon! Tällä tytöllä on todellakin hyvät vanhemmat ja käytöstapoja!
Niin, olethan hinttipedoautomaatti, mielenterveysongelmainen ihmispaska. Tiedän sinusta kaiken.
- hauka.ei.stalkattu
anna tulla, tai tule itse kertomaan.
- s24.nuoret.hauka.IIIIKK
Oot kyllä niin suloinen tapaus... kiukuttelee kuin pikkupoika ja leikkii samalla älykästä shakkinappulaa. Nyt on ihanaa aikaa mennä hinttisäkyyn, hintin viereen nukkumaan ja näkemään hinttiunia. Huomenna hinttiwebasto päälle ja hintin tuoksusta....dgas ääh... kylmis? Oletko nähnyt Terminator Genisyksen?
Suosittelen! - nytnykii
Mulle tulee tästä videosta ja biisistä mieleen HAUKA
https://www.youtube.com/watch?v=iPrnduGtgmc
- ovipönkkä__
Pistespämmäri vieroitti minut palstasta, enkä ole nyt viikkoon käynyt enää täällä vanhalla innolla. Vuosia täällä tulikin seurattua Kylmäkäden elämää ja naljailtua Tissulle hänen hinttimäisestä käyttäytymisestä, mutta tulevaisuudessa tyydyn vain katsomaan youtubesta Kylmiksen kuulumiset. Työntäkää löylykauha perseisiinne, olette vajaaälyisiä sontapäitä ja kaikin puolin heikkoa ja paskaa ainesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366