Hiljaisuus

Alko ja nuorten palsta on hiljennyt vitusti kun pistespämmeri, homohentai ja söpöliini saatiin kuriin. Liekö ollut sama ihminen kaikki nuo. Sivupersoonia

10

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IT-asiantuntija

Oletko nyt vitun pedohinttihauka tyytyväinen?

• hauk.2a99

Vitun homo älä lässytä.

• yuggispedihaukahintti
        hauk.2a99 kirjoitti:

Vitun homo älä lässytä.

Sattuiko totuus?

• hauka345

Ei, nautin siitä. En ole pedofiili, tosin tapasin aivan ihastuttavan n. 11v tytön. En voi kertoa enempää, koska tämä on julkinen palsta. Kyllä lapset osaavat yllättää, sen sanon! Tällä tytöllä on todellakin hyvät vanhemmat ja käytöstapoja!

• tissu.hauka.kylmis

Olen pelkästään hintti, mutta en pedofiili. Ja olen vain tämän viikon hintti. Ensi viikolla olen taas hetero.

• IT-asiantuntija
        hauka345 kirjoitti:

Ei, nautin siitä. En ole pedofiili, tosin tapasin aivan ihastuttavan n. 11v tytön. En voi kertoa enempää, koska tämä on julkinen palsta. Kyllä lapset osaavat yllättää, sen sanon! Tällä tytöllä on todellakin hyvät vanhemmat ja käytöstapoja!

Niin, olethan hinttipedoautomaatti, mielenterveysongelmainen ihmispaska. Tiedän sinusta kaiken.

• hauka.ei.stalkattu

anna tulla, tai tule itse kertomaan.

• s24.nuoret.hauka.IIIIKK

Oot kyllä niin suloinen tapaus... kiukuttelee kuin pikkupoika ja leikkii samalla älykästä shakkinappulaa. Nyt on ihanaa aikaa mennä hinttisäkyyn, hintin viereen nukkumaan ja näkemään hinttiunia. Huomenna hinttiwebasto päälle ja hintin tuoksusta....dgas ääh... kylmis? Oletko nähnyt Terminator Genisyksen?

Suosittelen!

• nytnykii

• ovipönkkä__

Pistespämmäri vieroitti minut palstasta, enkä ole nyt viikkoon käynyt enää täällä vanhalla innolla. Vuosia täällä tulikin seurattua Kylmäkäden elämää ja naljailtua Tissulle hänen hinttimäisestä käyttäytymisestä, mutta tulevaisuudessa tyydyn vain katsomaan youtubesta Kylmiksen kuulumiset. Työntäkää löylykauha perseisiinne, olette vajaaälyisiä sontapäitä ja kaikin puolin heikkoa ja paskaa ainesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18274
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      5162
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4797
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4710
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4530
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      74
      4427
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3993
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3645
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2924
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2629
    Aihe