Hymykeskus

Hammaanihamma

Kellään kokemusta?

25

6766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expmk

      Älä mene sinne, ei kannata.....

      • Hktia

        Nopea ja hyvä palvelu. Hinnat kohdallaan .


      • Anonyymi

        Höpö hopo


    • Sanna8686

      Kauhea paikka.... ulkomalais hammaslääkärit ....en suositele, halvalla ei saa hyvää!!!

    • hampipipi

      Kannattaa mennä sellaselle hampilääkärille jolle ei meinaa olla vapaita aikoja.
      Ja ulkomaalaiset hampilääkärit jätä väliin..

    • Tyytyväinenasiakas

      Itse olen käynyt pieksämäen ja varkauden vastaanotoilla.
      Hammas tarkeissa,paikkauksessa,hammaakiven poistossa.
      Seuraavaksi jos mahdollista niin viisurin poisto.
      Pääsee sillonkuin haluaa,mukavat hammaslääkärit vaikka onkin hieman huono suomi,mut ymmärtävät ja helppo keskustella.
      Hinnat kohdillaan.
      Itsenolen ollut tyytyväinen käynteihin.
      Hammaslääkäri pelkokin hävisi.

      • Xkaveri

        Mulla kauhea kokemus,....tohtori poistanut väärä hammas..._:( ,


    • igorhui

      Hyvä paikka

    • kaunishymy17

      Erinomainen paikka Varkaudessa, jos haluat laitattaa hampaasi kuntoon edullisesti ja ammattitaidolla. Hammaslääkäripelkoni hälveni lähes olemattomaksi, mikä kertoo, millä pieteetillä ja ammattitaidolla nuorehko ja venäläissyntyinen mieshammaslääkäri teki työtään. Mukava henkilökunta ja hoitoaikoja saa erittäin joustavasti.

      Suosittelen voimakkaasti. Jos jotain kysyttävää, laita viestiä.

    • suurimahtavatommi

      No enway

    • Sinuhee

      Kiertäisin kyllä kaukaa ko. puljun. Venäläiset tekee toki halvalla, joskin paikkaavat olemattomia reikiä. Tuttuni kävi tuolla tarkastuksessa, todettiin kolme reikää. No toisessa paikassa sanoivat, että ovat vielä alkavia reikiä, joita ei tarvitse paikata.

    • Putmut

      Ok mut.

      • Bkodyi

        Moi


    • Kammo

      Olen käynyt Pieksämäellä ja tyytyväinen palveluun. Hammaslääkäri pelko lieveni.

    • Hampaat

      Minäkin olen pieksämäellä käynyt ko paikassa ja en ole parempaa hoitoa saanut kuin siellä. Julkinen puoli takkuaa, kun on vain määrätty aika tehdä töitä. Minulla oli mätää leukaluussa mutta poistoon ei ollut aikaa. Ehdotettiin että hiotaan. En suostunut. Hammas poistettiin muualla. Onneksi ystävä kertoi hymykeskuksesta. Nyt voi luottaa että hampaat hoidetaan. Ha

    • Kyllä oli oikeesti paras hampilääkäri missä olen käynyt. Uskaltaa tosiaan mennä uudestaankin.

    • Ilppi

      Tyytyväinen ollut.. hyvä hoito ja hinta ei paha.. suosittelen..

    • AsiakasJatkossakin

      Erittäin tyytyväinen olen asiantuntevaan ja ystävälliseen palveluun. Olen aiemmin asioinut valtakunnallisissa suurissa hammasklinikkaketjuissa, mutta nyt on tilaisuus olla Hymykeskuksen asiakkaana. Erittäin hyvää työtä tekevät. Suunnitellut toimenpiteet ja hinnat täsmäävät. Viisaudenhampaat aion tuolla poistattaa sitten kun sen hetki on, joten luottamuksen sekä pysyvän asiakassuhteen arvoisia ovat.

    • Anonyymi

      Onko kellään kokemusta Helsingin Hymykeskuksesta?

    • Anonyymi

      Loistava paikka. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Silloin loistava ilmeisesti kun lääkäriä iimnostaa potilas. Tosin yksin tuota on raskas vetää. Minä en avustajia oikein tajua. Eivät puhu mitään. Eivät tervehdi eivät sano näkemiin. Purkkaa soi yksi toinen huokaili. Hammaslääkäri itse poistaa hammaskiven ja se on ok mutta mainostaa ei saa toisin.

    • Anonyymi

      Minusta parhain mitä tiedän. Useasti olen käynyt ja hammaslääkäri pelkokin katosi. Suositan!!!!!

    • Anonyymi

      Hymykeskus paras hammaslääkäri pieksämäki.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Paras hammaslääkäri, ei enää hammaslääkäri pelkoa. Hammaslääkäri kysyy
        välillä että "pärjäätkö"?😁


    • Anonyymi

      Eikä edes kallis.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe