Kellään kokemusta?
Hymykeskus
25
7876
Vastaukset
- Expmk
Älä mene sinne, ei kannata.....
- Hktia
Nopea ja hyvä palvelu. Hinnat kohdallaan .
- Anonyymi
Höpö hopo
- Sanna8686
Kauhea paikka.... ulkomalais hammaslääkärit ....en suositele, halvalla ei saa hyvää!!!
- hampipipi
Kannattaa mennä sellaselle hampilääkärille jolle ei meinaa olla vapaita aikoja.
Ja ulkomaalaiset hampilääkärit jätä väliin.. - Tyytyväinenasiakas
Itse olen käynyt pieksämäen ja varkauden vastaanotoilla.
Hammas tarkeissa,paikkauksessa,hammaakiven poistossa.
Seuraavaksi jos mahdollista niin viisurin poisto.
Pääsee sillonkuin haluaa,mukavat hammaslääkärit vaikka onkin hieman huono suomi,mut ymmärtävät ja helppo keskustella.
Hinnat kohdillaan.
Itsenolen ollut tyytyväinen käynteihin.
Hammaslääkäri pelkokin hävisi.- Xkaveri
Mulla kauhea kokemus,....tohtori poistanut väärä hammas..._:( ,
- igorhui
Hyvä paikka
- kaunishymy17
Erinomainen paikka Varkaudessa, jos haluat laitattaa hampaasi kuntoon edullisesti ja ammattitaidolla. Hammaslääkäripelkoni hälveni lähes olemattomaksi, mikä kertoo, millä pieteetillä ja ammattitaidolla nuorehko ja venäläissyntyinen mieshammaslääkäri teki työtään. Mukava henkilökunta ja hoitoaikoja saa erittäin joustavasti.
Suosittelen voimakkaasti. Jos jotain kysyttävää, laita viestiä. - suurimahtavatommi
No enway
- Sinuhee
Kiertäisin kyllä kaukaa ko. puljun. Venäläiset tekee toki halvalla, joskin paikkaavat olemattomia reikiä. Tuttuni kävi tuolla tarkastuksessa, todettiin kolme reikää. No toisessa paikassa sanoivat, että ovat vielä alkavia reikiä, joita ei tarvitse paikata.
- Putmut
Ok mut.
- Bkodyi
Moi
- Kammo
Olen käynyt Pieksämäellä ja tyytyväinen palveluun. Hammaslääkäri pelko lieveni.
- Hampaat
Minäkin olen pieksämäellä käynyt ko paikassa ja en ole parempaa hoitoa saanut kuin siellä. Julkinen puoli takkuaa, kun on vain määrätty aika tehdä töitä. Minulla oli mätää leukaluussa mutta poistoon ei ollut aikaa. Ehdotettiin että hiotaan. En suostunut. Hammas poistettiin muualla. Onneksi ystävä kertoi hymykeskuksesta. Nyt voi luottaa että hampaat hoidetaan. Ha
Kyllä oli oikeesti paras hampilääkäri missä olen käynyt. Uskaltaa tosiaan mennä uudestaankin.
- Ilppi
Tyytyväinen ollut.. hyvä hoito ja hinta ei paha.. suosittelen..
- AsiakasJatkossakin
Erittäin tyytyväinen olen asiantuntevaan ja ystävälliseen palveluun. Olen aiemmin asioinut valtakunnallisissa suurissa hammasklinikkaketjuissa, mutta nyt on tilaisuus olla Hymykeskuksen asiakkaana. Erittäin hyvää työtä tekevät. Suunnitellut toimenpiteet ja hinnat täsmäävät. Viisaudenhampaat aion tuolla poistattaa sitten kun sen hetki on, joten luottamuksen sekä pysyvän asiakassuhteen arvoisia ovat.
- Anonyymi
Onko kellään kokemusta Helsingin Hymykeskuksesta?
- Anonyymi
Loistava paikka. Suosittelen.
- Anonyymi
Silloin loistava ilmeisesti kun lääkäriä iimnostaa potilas. Tosin yksin tuota on raskas vetää. Minä en avustajia oikein tajua. Eivät puhu mitään. Eivät tervehdi eivät sano näkemiin. Purkkaa soi yksi toinen huokaili. Hammaslääkäri itse poistaa hammaskiven ja se on ok mutta mainostaa ei saa toisin.
- Anonyymi
Minusta parhain mitä tiedän. Useasti olen käynyt ja hammaslääkäri pelkokin katosi. Suositan!!!!!
- Anonyymi
Hymykeskus paras hammaslääkäri pieksämäki.
- Anonyymi
Samaa mieltä! Paras hammaslääkäri, ei enää hammaslääkäri pelkoa. Hammaslääkäri kysyy
välillä että "pärjäätkö"?😁
- Anonyymi
Eikä edes kallis.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849