Onko auramiehiltä loppunut rahat?
Ensinnä ei aurata tuulivalleja.nyt uidaan
sohjosutussa!!!
auramiehet
12
169
Vastaukset
- Samanhuomannut
Ei kun auramiehet on rikastununeet liikaa... vai johtuneeko siitä että keskustassa ei tuiskaa niin ei kylillekkään tarvitse lähteä ;)
- Ihansamata
heränneet aamu-uniltaan vaan vähän liian myöhään.
- fti
Kyllä keskustassa kolataa kaavateitä.voisikohan pidentää lenkkiä kylillekkin.
- Nilkkojamyötensohjossa
Onkohan tullut joku rajotus auraamiseen kunnalta :(
- Veronmaksajaaa
Hyvä vaan jos rajoitetaa. Turhaa kyllä hierotaan mutta sitten ku tarvis ni ei kuulu eikä näy. Sama peli viime talvenakin
- tietauki
Sivukylilläkin asuu veronmaksajia. Eikä kaikki asu kirkolla ja ole kunnantalolla töissä. Täältäkin on päästävä kulkemaan.
- Tietkuntoon
No toivottavasti keväällä saadaan murskaa pikkasen enemmän tänne sivukylillekin kun nyt pitää tarpoa hangessa.
- tuakale
Minkä takia kaikki rattori ja auramiehet on lyhkäisiä sellaisia ylipainoisia taakaleita?
- agf
Tuakale lyhkänen saattaa olla äkänen..ja monta veljestä...
- hannulinko
Tiemestarilta tulee käsky aurata jos tulee. Auraaja ei itse voi päättää milloin lähtee, vaikka lunta tai loskaa olisikin.
- Seurannut1
Mestari B nukkuu ja vetää lonkaa. Ei ilmeisesti osaa katsoa sääennusteita eikä käyttää viikonloppuna kännykkää :(
- Lapiomies69
Jos kunnantalolla oleva herra X sanoo ettei aurata,niin sitte ei aurata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211