Onko auramiehiltä loppunut rahat?
Ensinnä ei aurata tuulivalleja.nyt uidaan
sohjosutussa!!!
auramiehet
12
187
Vastaukset
- Samanhuomannut
Ei kun auramiehet on rikastununeet liikaa... vai johtuneeko siitä että keskustassa ei tuiskaa niin ei kylillekkään tarvitse lähteä ;)
- Ihansamata
heränneet aamu-uniltaan vaan vähän liian myöhään.
- fti
Kyllä keskustassa kolataa kaavateitä.voisikohan pidentää lenkkiä kylillekkin.
- Nilkkojamyötensohjossa
Onkohan tullut joku rajotus auraamiseen kunnalta :(
- Veronmaksajaaa
Hyvä vaan jos rajoitetaa. Turhaa kyllä hierotaan mutta sitten ku tarvis ni ei kuulu eikä näy. Sama peli viime talvenakin
- tietauki
Sivukylilläkin asuu veronmaksajia. Eikä kaikki asu kirkolla ja ole kunnantalolla töissä. Täältäkin on päästävä kulkemaan.
- Tietkuntoon
No toivottavasti keväällä saadaan murskaa pikkasen enemmän tänne sivukylillekin kun nyt pitää tarpoa hangessa.
- tuakale
Minkä takia kaikki rattori ja auramiehet on lyhkäisiä sellaisia ylipainoisia taakaleita?
- agf
Tuakale lyhkänen saattaa olla äkänen..ja monta veljestä...
- hannulinko
Tiemestarilta tulee käsky aurata jos tulee. Auraaja ei itse voi päättää milloin lähtee, vaikka lunta tai loskaa olisikin.
- Seurannut1
Mestari B nukkuu ja vetää lonkaa. Ei ilmeisesti osaa katsoa sääennusteita eikä käyttää viikonloppuna kännykkää :(
- Lapiomies69
Jos kunnantalolla oleva herra X sanoo ettei aurata,niin sitte ei aurata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5011887Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3791576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181367- 113972
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11764Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763