moniko tekee? on muuten mahtihommaa
kyrpä omaan suuhun ja mällit kurkusta alas
27
902
Vastaukset
- fgtyyy
Kyllä minä otan omat spermat suuhuni ja nielen myös Nuorenpana pystyin imemään omaa kyrpää ja silloin sperma roiskusi kasvoille ja suuhun Nykyään imen myös toisten miesten kyrpää Tykkään olla naisten alus asuista sukat sukkanauhaliivit rinsikat m 56 joensuu
- Anonyymi
Hienoa
- transtäti
Olen kyllä ottanut itseltänikin suuhun mutta kun lasti lähtee liikkeelle on se ikäänkoin liian myöhäistä.Parasta olisi saada silloin kun oma orgasmi on tuloillaan .puolen minuutin päässä kun tuntuu että ei pysty enään pidättämään ja orkku tulee joka tapauksessa.Silloin rytmikkäästi nytkähtelevä kalun nuppi suussa purkaen lämmintä spermaa saa aikaan mahtiogasmin.Tuossa edellisessä kommentissa kaveri tuntuu harrastavan amoja asioita,olisipa kiva tavata ja vaihtaa kokemuksia,olen vaan kymenlaaksosta.Minäkin tykkään liikuskella naisten vaatteissa,kesäaikaan on niin kiihottavaa pukeutua housuliiveihin ja korselettiin.Olen muotoillut vaahtomuovista lantiolle ja reisiin muotokappaleet,reilun kokoiset. Niiden päälle lahkeelliset housuliivit,sukkahousut ja korseletti triumph ideal kr 105 d.Kun sitten leveän perseen saa mahtumaan joustofarkkuihin ja painavien tissien päälle ohuen paidan,on kiva kävellä parkkipaikan metsässä tai rannalla.Lantio keinuen ja painavat tissit paidan alla soutaen...siinä kalu kovenee liivien alla puristuksessa.Kun vielä löytyy kaveri jonka paineet saa purkaa ja runkata spermat tisseille ja kasvoille...suuhun kun saa tulee orgasmi nopeasti.Olisi kyllä kiva tavata joensuun kaveri ja ottaa ja antaa suuhun...
- anal_sex_wanker
Minäkin juon omat spermani. Maukasta makeaa, sais tulla vaan suurempia määriä.
- herkkuva
Nuorena vielä taipui ottamaan itseltä suihin...nyt ei.. Mielelläni otan
toisen kalun suunun ja lypsän viimeiseen pisaraan....nielen !!!!!!!!!! - molderi
Sama juttu! Nuorena taipui ja tuli imettyä omaa kullia, mutta en ottanut mällejä suuhuni. Nykyään saatan laskea mällin kouraani ja nuolla sen sitten suuhuni. En ole kokeillut toisen miehen kullin imemistä, mutta kuullostaa kiinnostavalta. Miksi ei peppupanokin.
- cjkjdgkjlg
Olen reilu parikymppinen mies. Pari vuotta sitten aloin harrastaa joogaa ja huomasin että olen aika taipuisa. Rupesin sitten harrastamaan selkävenytyksiä vähän tavoitteellisemmin ja pian terskan saikin jo osumaan otsaan, sitten sitä pystyi lipomaan kielen päällä, sitten huulilla, ja nykyään saan melkein koko kalun suuhun. Olihan se ainakin alussa makee kokemus. Muna on ihan keskiverto 15 cm.
Nyt kun on aika halukas tyttöystävä niin on autofellatio jäänyt vähemmälle. Ennen tein melkein joka päivä. Joskus kun luen kirjastossa ja alkaa ajatukset harhailla niin menen vessaan ja imaisen lastit. Siistiä kun julkiseen vessaan ei tykkää jättää jälkiä. Sitten taas opiskelu jatkuu.
Ihan tylsän hetero olen. Se että miehet hyväilevät omaa penistään ei meinaa että haluaisivat hyväillä toisten. Se että imen omaa munaani ei meinaa että haluaisin imeä toisen munaa - tussua kyllä.- Anonyymi
minä kerroin tyttöystävälleni että otan iteltä suihin halus nähdä kiihottu aivan kauheesti
- ouk3
jep on kyllä kivaa ja kiimaista puuhaa itselläki tullut omaa kalua imettyä tosi makee ja upea kokemus kun laukeaa omaan suuhun on kyllä aikaa viime kerrasta pitää alkaa taas venytellä hommaa nam
- Anonyymi
siinä samalla kun laittaa kunnon vibran peppuun laukee varmasti
- moniko
moniko tekee?
virallisen tutkimuksen mukaan yhteensä 578 000 suomalaista joku tulee nurmoon niin imen kyllä jonkun nesteet kurkusta alas ;)
mies 19v- Anonyymi
Joskus tein nyt ei taivu mutta imisin vaik heti Poris
- AnonyymiUUSI
Koska pääset koska tavataan paikkaa on aika usein
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://amisagroup.net/H/V1l9S1
- Anonyymi
nuorempana onnistui eipä tarvinut runkkailla ja aina sai suu-hoidon kun halus
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://alegroup.info/H/J1v3O6
- Anonyymi
Ootte kaikki panneet tekokyrvän omaan suuhun eikä teiltä oo mitään ruiskahtanut muuta kuin paska laskiämpäriin
- Anonyymi
tekokyrpä suussa oppii nopeesti syväkurkun kiitti vinkistä
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://1lingo.com/H/K9f7B6
- Anonyymi
Kinseyn raportin mukaan noin prosentti miehistä on kykeneväisiä autofellatioon.
- Anonyymi
Kaikki on kykeneviä siihen. Kyse on vain siitä että onko tarpeeksi viitsimistä harjoitella notkeutta. Läski ei pysty sitä tekemään koska läski puristuu väliin, eli läskistä pitää päästä eroon ensin. Tietenkään sitä ei pysty tekemään jos on selän kanssa ongelmia niin että se on liian jäykkä, mutta ellei terveysongelmia ole, se on kaikille mahdollista.
Mitä pidempi kyrpä on, sitä helpompi se on myös saada suuhun aiemmin. Prosentti kykenee, kaksi on homoja, joten me 97% joudutaan tyytymään naisen suuhun. 😔
Suosittelen kokeilemaan.
- Anonyymi
Mitä pitempi kyrpä sitä paremmin saa spermat kitalakeen ja kurkkuun
- Anonyymi
ei oo pituudesta kiinni vaan selän notkeudesta itellä 16cm otan pusseja myöten
- Anonyymi
nuorempana selkä taipui ei tarvinnut runkkailla suihin oton sai aina kun halus
- Anonyymi
Vaimo tietää että olen nuorempana taipunut siihen ja pitänyt siitä. Toisinaan kun ottaa suihin tai runkkaa ja saa käsille spermaa niin nuolettaa sen minulle. Hienoa kun on vaimo joka ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995