Vitaraan pukkaa turboo. Tais hintakin pompsahtaa aika lailla turbon myötä. Mutta kyllä kai se sitten hyvä on, kun Suzuki sen tekee, vai kuka sen tekeekin, turbon meinaan.
Turboaa...
18
66
Vastaukset
- Mies_61v
Vitara ei toden totta tarvitse mitään turpoja, 120 hevosvoimainen vapaasti hengittävä kone riittä varsin hyvin täällä Suomessa ja miksei muuallakin. Toivon ja olen miltei varma, että noi leluturpot poistuu pian Suomen myynnistä ja hyvä niin.
- wanhatojomiäs
Onneksi ei alkanut VW yhteistyöhön.Onko susuki tehnyt oman koneen?
- suzukiukko
En tidä turbosta, mutta me suzuki kuskit ollaan ihan urpoja.
- Vitara_mies_61v
Aivan sama, mistä sinä pidät tai et ja oletko Urpo, mutta Vitaraan emme kaipaa mitään turpoja sun muita puhaltimia. 120 heppaa saa luvan riittää muillekkin Vitara miehille.
- vitarako
on siinä mahdottoman iso kone, kun sinne 120 hevosta mahtuu.
- motocros
Onko ajettavuus kunnossa, aika rimpuloita olivat silloin 90 luvulla?
- MuutenEiSaaKoeajaa
No koska sinua noin kiinnostaa, niin käy kokeilemassa. Onhan sinulla myös autokortti mopokortin lisäksi?
- MuutenEiSaaKoeajaa
Miten se noin sitten kiinnostaa sinua?
- MuutenEiSaaKoeajaa
Miks mutsis sitten on?
- MuutenEiSaaKoeajaa
Miks se sitten on mutsis?
- MuutenEiSaaKoeajaa
No miks se mutsis sitten on?
- vitarako
Minäpä olen pannu hevosta ja voin sanoa, että siinäpä oli hevosvoimaa.
- MuutenEiSaaKoeajaa
Sama täällä, voimaa on.
- Vitara_mies_61v
Moon vahvasti semmottista mieltä, jotta kakarat saa painua vittuun, kun aikuiset keskustelee auton moottoreista. Ja jos ei vielä ole tullut selväksi, niin kerrattakoot, jotta 120 hevosvoimaa riittää joka äijälle. Kyseessä ei ole makuasia, vaan faktaa iän tuomaa tietoa, joten elkää mussuttako vastaan. PISTE
- Vitara_mies_61v
Moon ihan urpoo, eikä mul oo ees tuboo.
- TeinikikuliRules
Mä oon kikuli, eikä mulla ole edes aivoja...
- Suzukiturbo
Turbo on ja vaikuttaa hyvin tehdyltä sillä ei ole tavoiteltu tarpeettomia huipputehoja (lapset ei ymmärrä sitä) vaan koko kierrosalueen vetovoimaa. Taisi tulla paha kilpailija dacia duster tuumijoille. Sentään japsi hyvässä ja hyvässä.
- suzukiurpo
Montako kierrosta se vetää? Vetääkö koko 400m?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097