12v. & vauvakuume?!

Vauvarakas12v

Tere!
Täällä ruudun takana kirjoittelee 12 vuotias tyttö, kera järisyttävän vauvakuumeen. Kyllä, olen tosi nuori, ja ehkä liiankin. En ole uskaltanut puhua asiasta kenellekkään. Olen aina rakastanut vauvoja ja pikkulapsia. Olen suoraan sanottuna kateellinen niille, joilla on vauva. Tiedän, että vastuu vauvasta olisi suuri, tiedän että rahani eivät tidellakaan vielä riittäisi sen elättämiseen, tiedän että olen nuori, tiedän, että kouluni on pahasti kesken, tiedän, että vauvaa en tee ennen kun täytän 17 (ellei satu vahinkoa...). En kuitenkaan saa päästäni pois ajatusta, kuinka ihanaa olisi pidellä vauvaa sylissä, hoitaa, herätä yöllä, työntää vaunuissa, seurata kuinka se kehityy ja kaikkea mahdolliata muuta! Nimiäkin olen jo suunnitellut. Onko kenelläkään kokemusta samasta?. Pari kertaa olen jopa itkenyt, koska tiedän, että siihen on pitkä aika kun vauvan hanki. Mitä minun pitäisi tehdä?

18

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaja11

      Jos sinä olet valmis vauvan hankintaan niin hanki vanhempasi ystäväsi ja muut läheiset varmastikin auttaisivat sinua :)

    • kärsivällisyyttä

      olet vielä lapsen kengissä odottele vielä niin joulupukki tuo sulle barbi nukkeja niillä voit nukuttaa ja harjoitella siihen asti kunnes täystät 18 vuotta sitten voit alkaa vauvan tekoon teet oikein jos odotat vielä

    • Haluanmyös

      Hei! minäkin voisin kanssasi tehdä vauvan

      • Sabrina

        No jollei kerran tpi huolii sua, nii tee mun kans. Mul on sama juttu ku hänel, mut viel kamalampi. Sillö mul on jo ehtiny yli mennä.


      • kivaolisi
        Sabrina kirjoitti:

        No jollei kerran tpi huolii sua, nii tee mun kans. Mul on sama juttu ku hänel, mut viel kamalampi. Sillö mul on jo ehtiny yli mennä.

        Onko tullut ehdokaita?


      • Anonyymi
        Sabrina kirjoitti:

        No jollei kerran tpi huolii sua, nii tee mun kans. Mul on sama juttu ku hänel, mut viel kamalampi. Sillö mul on jo ehtiny yli mennä.

        Halutko viellä?


      • Anonyymi
        Sabrina kirjoitti:

        No jollei kerran tpi huolii sua, nii tee mun kans. Mul on sama juttu ku hänel, mut viel kamalampi. Sillö mul on jo ehtiny yli mennä.

        Voiko sun kans. viellä?


    • Sabrina

      Moi, oon 13w tyttö ja mullaki on ihan järisyttävä vauvakuume siis!

    • Haluanmyös

      Oi hurja että on likkoja jotka haluavat ?

    • Haluanmyös

      Oletko Sabrina onnistunut löytämään

    • haluanmyös

      Niin , voiko noin nuoren kanssa tehdä, voi olla laitonta? mitä mieltä itse

      • Sabrina

        Voi jos itse yhdessä pojan kans on valmis, ja yli 16 vuotiast en haluu. Et mieluummin just 14-16. Mut saa olla saman ikänenkin. Ja mul ei oo välii minkä ikäne sä oot. Mut joo, sä et vastannu mun yhteen vastaukseen tai siihen mun laittamaan kommenttiin jonka mä siis laitoin sulle.


    • Haluanmyös

      Ei käy, saisimme viranomaiset kimpuun, olen pahoillaan

      • Sabrina

        Nii varmaa.


    • Haluanmyös

      Halutko silti keskutella? sähköpostilla

      • Sabrina

        En, ja sitä paitsi, en ruve tänne laittaa yksityis juttui ennenku tapaan muutaman kerran ihmisen kans siis.


    • raimblik

      olen kaksymppinen, perusterve, kuntoileva, parisuhteessa, komea, ei sairauksia taikka mitään vikaa muutenkaan, kuin pieni yksinäisyys. haluaisin luovuttaa sperma pankkii sittiötäni ja olisin valmis näyttämään kuvani jos on kiinnostusta. muuten naiset joutuvat sokkona valitsemaan luovuttajansa ovumiassa taikka mehiläisessä. jos on kiinnostusta lähetä viestiä [email protected] en pyydä rahaa, eikä tarvitse muuten olla yhteydessä jos lapsi välttämättä haluaa tietää. olen parisuhteessa ja todennäköisesti teemme lapsen parin vuoden päästä vasta.

      • Anonyymi

        ja naises ei myöskää varmaa tiiä mitä mies täällä kirjottelee :D lol


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe