Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
Hyvin. Ikävää nainen,
69
601
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On se perässä muitakin en oo ainoo…
- AnonyymiUUSI
No tuskin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin
Se on itte monen muun perässä.. Flirttailee kaikille. Oletko nähnyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on itte monen muun perässä.. Flirttailee kaikille. Oletko nähnyt?
Mitä vikaa pikku flirtissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vikaa pikku flirtissä
Pikku... 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku... 😂
Onko hän siis eka joka flirttailee sinulle?🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän siis eka joka flirttailee sinulle?🫣
No ei ole 😂 mut näkisit... Menee vähä yli ymmärryksen ja rajojen tommone.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama,kuhan ei ala suaelättään!On niitä parempiakin hänelle ehdolla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama,kuhan ei ala suaelättään!On niitä parempiakin hänelle ehdolla!
En eti elättäjiä, kun teen itse töitä. En tykkää semmosesta menosta.
/nainen Sivusta
- AnonyymiUUSI
hyi:D.
- AnonyymiUUSI
Kenen miehestä nyt on kyse?
- AnonyymiUUSI
Jeesus miehestä. Tai joku jumalkompleksinen on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus miehestä. Tai joku jumalkompleksinen on.
Ai siitä miehestä kyse joka täällä kirjoittaa niitä
nainen, aloituksia? - AnonyymiUUSI
M-miehestä.
- AnonyymiUUSI
Stalkkaus on ilmeisesti nyt muotia tällä palstalla. Ollaan päästy eteenpäin narsismista nähtävästi. 🥱
- AnonyymiUUSI
Henkistä kehitystä. 😛
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä kehitystä. 😛
😅😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Mikähän seuraavaksi?
- AnonyymiUUSI
Saatte pojat olla ihan parina vaan, en stalkkaa enkä vainoa.
- AnonyymiUUSI
Bi miåhet siis kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Missä vainoaa häntä? Sun kuvitelmissas? 🤔 Tuskin ikkunan alla.
- AnonyymiUUSI
Käy ettiis sen sun miehen tablettiki ja ota sekin siltä pois että myös pysyy sun omanasi!
Sä et oikein osaa..
Toki se mussuttaa kaikenlaista sulle ku ei osaa ku puhuu.
En taida tarvita kyseistä henkilö
Mut joku muu voi viedä jos et oo hereillä.
Mun elämä on onneksi ihan toisenlaisen asioiden parissa kun sun miehen ..
Hei hei... - AnonyymiUUSI
Miten sulla on aikaa olla noin vainoharhainen?
- AnonyymiUUSI
En halua että eroatte, koska minäkin olen varattu, enkä pysty eroamaan. Sydämeni särkyisi jos hän viettäisi villiä sinkkuelämää ja minä katsoisin vierestä.
- AnonyymiUUSI
Mä en haluais muutenkaan rikkoa mitään.. /Sivusta 🌻
- AnonyymiUUSI
Weak
- AnonyymiUUSI
Sä voisit stalkata ittes johonkin TÖIHIN.
- AnonyymiUUSI
Jos oot kaima, niin en ole hänelle kirjoitellut täällä sairaita juttuja ainakaan. Ihastuin ainoastaan, mutta kannattaa olla varuillaan. Täällä jotkut trollaavat ja ne on niitä ihan oikeita vainoajia.. Kaivavat kaiken ja voihan monilla olla sama nimi ja tilanne olematta sun miehesi. Ole huoleti, ei tarvetta tänne suoltaa mitään.
Tuskin kaksi tosiaan rakastavaa eroaisi. Miksi siis syytä anonyymi palstalle edes asiaa höpöttää..
Voi kuule, ohi menee ja kyllä jokainen löytää aidon onnen elämässään. (ja minä en tarvitse siihen toista ihmistä jos niin luulet.)
Peace. - AnonyymiUUSI
Niinkö hän sulle kertoo🤭 tuliko mieleen, että uhriutuminen on suojamekanismi. Hän pelkää sinua ja elämä kanssasi on tukalaa. Anna hänelle tilaa, niin ehkä saat pidettyä omanasi.
- AnonyymiUUSI
Niinhän ne asiat voi aina värittää... Aika raukkamaista, kun ei ota vastuuta omasta tekemisestään.. Onkohan ap miettinyt koskaan mikä on tarinan toinen ja kolmas ja neljäs puoli.. Eri sävyt...?
Se laittaa mulle tämmöstä ja tommosta ja nönnönnöö.. En edes viitsi sanoa mitä muuta todennäköisesti tekee tämä mies. Ei ne tunteet tyhjästä tule.
On muutenkin ruma syytös sanoa stalkkaamiseksi, koska ihan oikea stalkkaus on rikos ja ap syyttää perättömästi. - AnonyymiUUSI
Ihan itse olen tämän nähnyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se stalkkaaminen on? Kerro vähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä se stalkkaaminen on? Kerro vähän.
Kerropas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla nähnyt vissiinkin?
- AnonyymiUUSI
niinno haluutteko tuntea miltä se pimpukka tuntuisi? kutsunko kylään??
- AnonyymiUUSI
Älä huoli, voitte pitää toisenne 😂 olisi aika hapokasta lähtee tohon showhun koska joutuisin olla sun kanssa tekemisissä ja sun lähtöasenne ois tuo, jos eroaisitte.
Mieti sitä. Ei siis pelkoo. - AnonyymiUUSI
Sul mitää miestä oo. Ja jos oiski, ni tuskin nii tasokasta, että toisille ees kelpais.
- AnonyymiUUSI
Naaraskissatappelut...nykypäivää,,🐈⬛🐈🐱👀
- AnonyymiUUSI
🐈⬛ ulkona teidän sotkuista ja suhteista.
- AnonyymiUUSI
En sitä transua kyllä ottais,vaikkei muita oliskaa!Se on varastanut minulta kaikki kivet,joissa on vähänkin arvoa!Nyt oli vienyt puolikkaan valkoista, pientä pyöreää,viininpunaisen+kaikki,mitä olin säilönyt muoviseen entisajan teerouhe purkkiin,tuo saatana roisto takasin kaikki,mitä olet vienyt!!,en tarvi noita arvottomia hiekkakiviä serge!Miten heleveti lailla sinä ilkeet kaikki viedä,tiijäkkö sä et sinä maksat kaikki takaisin,mitä olet vienyt,vihreät,punaiset,keltaiset,valkeat,värittömät siniset ym!taiat olla se virolainen jalokivi varas!Sergei.......gubbe! Kaikki mitä myyt ne saadaantakaisin!Olet seurannassa!
- AnonyymiUUSI
Otsikkoon ei tule pisteitä eikä pilkkuja. Oletko ihan oikeasti aikuinen vai joku murkku joka harjoittelee mitä lie omaksi huvikseen..
- AnonyymiUUSI
Pääsikö irti pattereista?
Nyt on jalkavaimomiehen vaimolla hermot mennynnä.
:DD
PS. Sairaalloinen mustasukkaisuus - siihen saa apua! - AnonyymiUUSI
muistathan kyllikki että miehellesi on vapaa tahto eikä hän lähde jos on onnneline kanssasi pirtti hirmu !!
- AnonyymiUUSI
On tainnut kokoajan olla töissä, kun tappelette keskenänne. Mitä opitte reissullanne?
- AnonyymiUUSI
Et tiedä musta mitään...
- AnonyymiUUSI
Eikä tiedä mustakaan mitään 🐈⬛
- AnonyymiUUSI
Vainot päällä. Sulla oo ees miestä. Mielikuvitusmies.
- AnonyymiUUSI
Ei se halua että ukko eroo, sitten sillä ei ois mitään neuvotteluvaraa
- AnonyymiUUSI
Ja miehesi on tietenkin puhdas pulmunen?
- AnonyymiUUSI
Luin näitä juttuja ja tuli vaan mieleen, että teinipimut täällä tappelee jostain räkänokasta. Ei millään voi olla kyseaikuisista naisista. Voi jumalauta, kun on niin kanamaisia juttuja. Huhhuh! Jos on kyse aikuisista, niin noissa tapauksissa kantapäät vaan vastakkain ja vahinko kiertoon.
- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
No ei oo hääppönen sunkaan liittos jos ero siitä tulee stalkkamisen vuoksi, joten parempi erota
- AnonyymiUUSI
Anteeksi mitä? Nyt menee vähän yli hilseen. En ole koittanut kenenkään miestä mutta mikäli tunnet näin sen vuoksi että joku seuraa esim. Sinun miestäsi jossain somessa tms. Niin hae apua itsellesi!
M - AnonyymiUUSI
Pistä se kahleisiin niin on vaikeampi erottaa. Sivusta
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756471- 1481784
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37938Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97901Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235804- 41799