Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
Suureksi onneksesi on myönnettävä
47
1019
Vastaukset
- Anonyymi
Olen onnellinen❤️Päätäni särkee, tunnet varmaan.
Itseasiassa voin aika huonosti- Anonyymi
Niin voit koska olet sielultasi jo kuollut vuosia sitten. Tehtävänäsi on enää toimia esimerkkinä muille, miten voi pahimmillaan käydä.
Enjoy palstasetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voit koska olet sielultasi jo kuollut vuosia sitten. Tehtävänäsi on enää toimia esimerkkinä muille, miten voi pahimmillaan käydä.
Enjoy palstasetä.Palstasedän tapauksessa myös hyvänä esimerkkinä se, miten käy kun käytännössä kaikki kortit on jaettu päin vttua. Siihen lisäksi traumaattiset kokemukset jotka muovasi ihmisenalusta täysin yhteiskuntaan kykenettömän yksilön joka käyttää kaikki päivänsä virtuaalisessa maailmassa yrittäen saada validaatiota miehiltä naisina esiintyen, todennäköisesti siksi että oma isänsä epäonnistui tehtävässään täydellisesti.
Pity the fool. - Anonyymi
Olet. Pohjimmiltasi edelleen se suojelua vaille jäänyt pieni nyytti, joka olisi halunnut tulla rakastetuksi. Ymmärrän kaiken psykologisen tuon taustalla miksi olet mitä olet. Valitettavasti se ei silti nosta empatiaani kohtaasi millään tavalla, oikeastaan päinvastoin, koska olet päättänyt jakaa turmeltunutta traumaasi täysin viattomille ihmisille. Se ei pääty hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet. Pohjimmiltasi edelleen se suojelua vaille jäänyt pieni nyytti, joka olisi halunnut tulla rakastetuksi. Ymmärrän kaiken psykologisen tuon taustalla miksi olet mitä olet. Valitettavasti se ei silti nosta empatiaani kohtaasi millään tavalla, oikeastaan päinvastoin, koska olet päättänyt jakaa turmeltunutta traumaasi täysin viattomille ihmisille. Se ei pääty hyvin.
En jaa traumaani kenellekkään puhut hölynpölyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enjoy palstasetä.Sieluni on ehjä ja rakastunut. Olen sen naisen vuoksi aktiivinen elämässäni. Näytän esimerkkiä muille miten lähestyn sydämeni valittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne tälläistä? Ketjun rakenteeseen liittyen kiinnostuin, itse en kirjoita tänne koskaan mitään p kaa, joten mikä ihme saa näitä tänne kirjoittamaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
….Enkä kyllä juuri muutakaan. Ehkä olet sittenkin joku perustrolli.
- Anonyymi
Ja mistä kukaan muu voisi tietää päänsärystäni, jollei hän, kun en ole siitä kelnellekään muulle sanonut?
Eli miksi kirjoitat tänne tälläistä?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne tälläistä? Ketjun rakenteeseen liittyen kiinnostuin, itse en kirjoita tänne koskaan mitään p kaa, joten mikä ihme saa näitä tänne kirjoittamaan??
Voin kirjoittaa lisää potilashistoria lisättynä. Haluaisitkp myös kuvan liitteenä, tästä naisia ja lapsia netissä esittävästä koulukiusatusta hakkauspsykoosissa olevasta bipolarista. Sivusta rehvakkaasti julkisuuteen ätmiä tuoden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
….Enkä kyllä juuri muutakaan. Ehkä olet sittenkin joku perustrolli.
Olet heikko mies, mutta sun onneksesi se on varmaa että tullaan näkemään. Ei pusikoissa piileskellen vaan f2f. It aint gonna be nice believe that, literaali mommyfucker
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kirjoittaa lisää potilashistoria lisättynä. Haluaisitkp myös kuvan liitteenä, tästä naisia ja lapsia netissä esittävästä koulukiusatusta hakkauspsykoosissa olevasta bipolarista. Sivusta rehvakkaasti julkisuuteen ätmiä tuoden
Ole hiljaa siellä
- Anonyymi
Mikä hätänä? Naisesi on ehkä vain puhelinsoiton takana. Miksi et muka voisi tehdä sitä siirtoa tai mitä tahansa kontaktin ottamista jos kerran olet päässyt rakastumaan? Kuka se sitten onkaan tämä sinun rakkaasi niin yritä olla rehellinen ja soita hänelle tai tee hyvä mies jotain asian eteen. So simple! Minusta tuntuu että sinun paha olosi johtuu osittain myös siitä kun olet jämähtänyt tämän asian vuoksi paikoilleen. 🤍💫
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hätänä? Naisesi on ehkä vain puhelinsoiton takana. Miksi et muka voisi tehdä sitä siirtoa tai mitä tahansa kontaktin ottamista jos kerran olet päässyt rakastumaan? Kuka se sitten onkaan tämä sinun rakkaasi niin yritä olla rehellinen ja soita hänelle tai tee hyvä mies jotain asian eteen. So simple! Minusta tuntuu että sinun paha olosi johtuu osittain myös siitä kun olet jämähtänyt tämän asian vuoksi paikoilleen. 🤍💫
anna numero niin soitan sille samantien.
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän tapauksessa myös hyvänä esimerkkinä se, miten käy kun käytännössä kaikki kortit on jaettu päin vttua. Siihen lisäksi traumaattiset kokemukset jotka muovasi ihmisenalusta täysin yhteiskuntaan kykenettömän yksilön joka käyttää kaikki päivänsä virtuaalisessa maailmassa yrittäen saada validaatiota miehiltä naisina esiintyen, todennäköisesti siksi että oma isänsä epäonnistui tehtävässään täydellisesti.
Pity the fool.Kukaan täysjärkinen tai arvostelukykyinen ei halua kuulua vallitsevaan yhteiskuntaan erityisemmin.
- Anonyymi
Mäkin oon rakastunut suhun. Yritän myös olla kärsivällinen❤️
- Anonyymi
Toivottavasti tunteesi ulottuu palstan ulkopuolellekin.❤
- Anonyymi
Siellä ne ovatkin, ja pysyvät.
- Anonyymi
Meidän arvot voismennä yksiin. Mietin vaan. Ihanaa päivää ajatusteni kollille.
- Anonyymi
Mä en jotenki usko et tästä mitään tulis omassa tapauksessa. Hän kyl sanois nää mulle irl. Turhaa haaveilen.
🫵🏻 - Anonyymi
Ihana. Eipä sitä muuta omalta kaivatulta toivoisi kuulevankaan. 😊
- Anonyymi
Oletko varma, että on toisen onni?
- Anonyymi
Minustakin aloitus on lievästi omahyväinen.. ikään kuin kohteen pitäisi hyppelehtiä riemusta tjtn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin aloitus on lievästi omahyväinen.. ikään kuin kohteen pitäisi hyppelehtiä riemusta tjtn.
Minusta taas se on humoristinen.
Näin on erilainen huumorintaju ihmisillä.
- Anonyymi
Se on kuin pitää jos olet nainen
- Anonyymi
Ystävyys on onnea
- Anonyymi
Onko naiselta tä?
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta ❤️
Varmistan vielä, että oliko
M--->N- Anonyymi
No mitä luulet, oliko just se oma kaivattu, joka tuon aloituksen teki?
Ei hvetti.....🙄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä luulet, oliko just se oma kaivattu, joka tuon aloituksen teki?
Ei hvetti.....🙄Sitähän täällä sopii olettaa❣️😉
- Anonyymi
en usko
- Anonyymi
Are you ok and safe? Never mind, other people can be cruel and if you are strong enough you are able to forgive them. Let them go Just let them go. Have a blessed day. May God protect you from any harm and evil :)
- Anonyymi
Sitten vain edistämään asiaa, ettei jää haaveiluksi.
- Anonyymi
Koko ajan! Älä hoputa
- AnonyymiUUSI
No niinpä!❤️👍
- AnonyymiUUSI
Ihanaa ❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Kiitos kun olet kärsivällinen
- AnonyymiUUSI
No kannattaa varmaan sitten ilmoittaa siitä ihan henkilökohtaisesti varsinkin jos itse olen omasta puolestani antanut ymmärtää jotain vastaavaa.
- AnonyymiUUSI
Ja muistakaa hyvät ihmiset täällä on tenavia myös jotka trollaa kun ompi lomat. Eli hieman tarkkaavaisuutta siihen omaan suhtautumiseen sitten mitä ikinä luettekin täällä palstaillessanne.
- AnonyymiUUSI
Kaiken pitäis olla helppoa kuin heinän teko. Vaan kun ei ihminen osaa luoda heinää..🌾
- AnonyymiUUSI
Helpolla ei saa hyvää, ja koska kaikki haluavat olla rakastettuja ja rakastaa, maailma onkin niin sekaisin. Palstalla näkee mitä rakkaudettomuus saa pahimmillaan aikaan, rikollisuutta.
Oikeaa rakkautta jahdatessaan ihmiset sortuu asioihin jotka syövät sieluaan ja voivat sen takia huonosti. Oikea rakkaus ei ole helppoa, mutta se on sen arvoista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helpolla ei saa hyvää, ja koska kaikki haluavat olla rakastettuja ja rakastaa, maailma onkin niin sekaisin. Palstalla näkee mitä rakkaudettomuus saa pahimmillaan aikaan, rikollisuutta.
Oikeaa rakkautta jahdatessaan ihmiset sortuu asioihin jotka syövät sieluaan ja voivat sen takia huonosti. Oikea rakkaus ei ole helppoa, mutta se on sen arvoista.❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Rakkautesi on tuomittu, etkä sinä kosketa minua.
Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=td0Ai7Ot9lw - AnonyymiUUSI
kerro kuka ja mihin, milloin ja missä? niin päästään eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Ai onnekseni vai. Ehdin tässä jo hieman alkaa epäröimään. Oletko oikeastaan yhtään sitä mitä todella tarvitsisin elämääni rikastuttamaan.
- AnonyymiUUSI
ota siitä selvää...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819