Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
Suureksi onneksesi on myönnettävä
86
1819
Vastaukset
- Anonyymi
Olen onnellinen❤️Päätäni särkee, tunnet varmaan.
Itseasiassa voin aika huonosti- Anonyymi
Niin voit koska olet sielultasi jo kuollut vuosia sitten. Tehtävänäsi on enää toimia esimerkkinä muille, miten voi pahimmillaan käydä.
Enjoy palstasetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voit koska olet sielultasi jo kuollut vuosia sitten. Tehtävänäsi on enää toimia esimerkkinä muille, miten voi pahimmillaan käydä.
Enjoy palstasetä.Palstasedän tapauksessa myös hyvänä esimerkkinä se, miten käy kun käytännössä kaikki kortit on jaettu päin vttua. Siihen lisäksi traumaattiset kokemukset jotka muovasi ihmisenalusta täysin yhteiskuntaan kykenettömän yksilön joka käyttää kaikki päivänsä virtuaalisessa maailmassa yrittäen saada validaatiota miehiltä naisina esiintyen, todennäköisesti siksi että oma isänsä epäonnistui tehtävässään täydellisesti.
Pity the fool. - Anonyymi
Olet. Pohjimmiltasi edelleen se suojelua vaille jäänyt pieni nyytti, joka olisi halunnut tulla rakastetuksi. Ymmärrän kaiken psykologisen tuon taustalla miksi olet mitä olet. Valitettavasti se ei silti nosta empatiaani kohtaasi millään tavalla, oikeastaan päinvastoin, koska olet päättänyt jakaa turmeltunutta traumaasi täysin viattomille ihmisille. Se ei pääty hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet. Pohjimmiltasi edelleen se suojelua vaille jäänyt pieni nyytti, joka olisi halunnut tulla rakastetuksi. Ymmärrän kaiken psykologisen tuon taustalla miksi olet mitä olet. Valitettavasti se ei silti nosta empatiaani kohtaasi millään tavalla, oikeastaan päinvastoin, koska olet päättänyt jakaa turmeltunutta traumaasi täysin viattomille ihmisille. Se ei pääty hyvin.
En jaa traumaani kenellekkään puhut hölynpölyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enjoy palstasetä.Sieluni on ehjä ja rakastunut. Olen sen naisen vuoksi aktiivinen elämässäni. Näytän esimerkkiä muille miten lähestyn sydämeni valittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne tälläistä? Ketjun rakenteeseen liittyen kiinnostuin, itse en kirjoita tänne koskaan mitään p kaa, joten mikä ihme saa näitä tänne kirjoittamaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
….Enkä kyllä juuri muutakaan. Ehkä olet sittenkin joku perustrolli.
- Anonyymi
Ja mistä kukaan muu voisi tietää päänsärystäni, jollei hän, kun en ole siitä kelnellekään muulle sanonut?
Eli miksi kirjoitat tänne tälläistä?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitat tänne tälläistä? Ketjun rakenteeseen liittyen kiinnostuin, itse en kirjoita tänne koskaan mitään p kaa, joten mikä ihme saa näitä tänne kirjoittamaan??
Voin kirjoittaa lisää potilashistoria lisättynä. Haluaisitkp myös kuvan liitteenä, tästä naisia ja lapsia netissä esittävästä koulukiusatusta hakkauspsykoosissa olevasta bipolarista. Sivusta rehvakkaasti julkisuuteen ätmiä tuoden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
….Enkä kyllä juuri muutakaan. Ehkä olet sittenkin joku perustrolli.
Olet heikko mies, mutta sun onneksesi se on varmaa että tullaan näkemään. Ei pusikoissa piileskellen vaan f2f. It aint gonna be nice believe that, literaali mommyfucker
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kirjoittaa lisää potilashistoria lisättynä. Haluaisitkp myös kuvan liitteenä, tästä naisia ja lapsia netissä esittävästä koulukiusatusta hakkauspsykoosissa olevasta bipolarista. Sivusta rehvakkaasti julkisuuteen ätmiä tuoden
Ole hiljaa siellä
- Anonyymi
Mikä hätänä? Naisesi on ehkä vain puhelinsoiton takana. Miksi et muka voisi tehdä sitä siirtoa tai mitä tahansa kontaktin ottamista jos kerran olet päässyt rakastumaan? Kuka se sitten onkaan tämä sinun rakkaasi niin yritä olla rehellinen ja soita hänelle tai tee hyvä mies jotain asian eteen. So simple! Minusta tuntuu että sinun paha olosi johtuu osittain myös siitä kun olet jämähtänyt tämän asian vuoksi paikoilleen. 🤍💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hätänä? Naisesi on ehkä vain puhelinsoiton takana. Miksi et muka voisi tehdä sitä siirtoa tai mitä tahansa kontaktin ottamista jos kerran olet päässyt rakastumaan? Kuka se sitten onkaan tämä sinun rakkaasi niin yritä olla rehellinen ja soita hänelle tai tee hyvä mies jotain asian eteen. So simple! Minusta tuntuu että sinun paha olosi johtuu osittain myös siitä kun olet jämähtänyt tämän asian vuoksi paikoilleen. 🤍💫
anna numero niin soitan sille samantien.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän tapauksessa myös hyvänä esimerkkinä se, miten käy kun käytännössä kaikki kortit on jaettu päin vttua. Siihen lisäksi traumaattiset kokemukset jotka muovasi ihmisenalusta täysin yhteiskuntaan kykenettömän yksilön joka käyttää kaikki päivänsä virtuaalisessa maailmassa yrittäen saada validaatiota miehiltä naisina esiintyen, todennäköisesti siksi että oma isänsä epäonnistui tehtävässään täydellisesti.
Pity the fool.Kukaan täysjärkinen tai arvostelukykyinen ei halua kuulua vallitsevaan yhteiskuntaan erityisemmin.
- Anonyymi
Kumpaa päätä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän tapauksessa myös hyvänä esimerkkinä se, miten käy kun käytännössä kaikki kortit on jaettu päin vttua. Siihen lisäksi traumaattiset kokemukset jotka muovasi ihmisenalusta täysin yhteiskuntaan kykenettömän yksilön joka käyttää kaikki päivänsä virtuaalisessa maailmassa yrittäen saada validaatiota miehiltä naisina esiintyen, todennäköisesti siksi että oma isänsä epäonnistui tehtävässään täydellisesti.
Pity the fool.Kuka idiootti haluaa olla kelloineen tähän yhteiskuntaan. On suuri kunnia olla kelvoton muun parhaimmiston ja marginaalin joukossa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
anna numero niin soitan sille samantien.
-sivustaMitä ihmettä! Etsi ite tiedustele kysele ei ole mulla kaikkien numeroita antaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa päätä.
Tänään särki alaselkää🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enjoy palstasetä.Palstatäti tunnustaa rakkautensa palstasetää kohtaan. Lapsiemme lapset taputtavat meille karvaisilla kämmenillään. Palstasetä on jo tuplavaari. Ja haikailee täällä nuorten tyttöjen perrään. Eikö tuota sukua ole siunaantunut jo riittävästi? Timo heti takaisin maailman menoa-palstalle. Minkäs teet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sieluni on ehjä ja rakastunut. Olen sen naisen vuoksi aktiivinen elämässäni. Näytän esimerkkiä muille miten lähestyn sydämeni valittua.
Pääasia on käsitys sydämen valitusta. Yksi kiintymyksen kohde riittää täyttämään yhden mielen kiintymyksen tarpeet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fucking developement school. Narsismi on geneettistä. Se periytyy. Äiti on narsu, lapset on narsuja. Menikö perille, vai pitääkö vielä toistaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä kukaan muu voisi tietää päänsärystäni, jollei hän, kun en ole siitä kelnellekään muulle sanonut?
Eli miksi kirjoitat tänne tälläistä??Oih olet niin ihana ja valovoimainen persoona. Olen tuntenut ikävää sinua kohtaan, sitten viime kerran. Minkäs teeet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että olet huono trolli, jolla ei ole luovuutta, vaan joutuu hakemaan sitä ulkoapäin. Narsistisessa kuplassaan esim keinoälyltä, kun oma mielikuvitus ei riitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka idiootti haluaa olla kelloineen tähän yhteiskuntaan. On suuri kunnia olla kelvoton muun parhaimmiston ja marginaalin joukossa.
Olen pitänyyt huolta yhteiskunnastamme aikani, nyt on yhteiskunnan vuoro pitää huoli minusta. Kuinka onnistumme? Jää nähtäväksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään särki alaselkää🙂
Se on se luokittelematon sukupuolitauti, jonka sait siltä ulkomaiselta panolta. Muista kondomi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia on käsitys sydämen valitusta. Yksi kiintymyksen kohde riittää täyttämään yhden mielen kiintymyksen tarpeet.
Tulit hakemaan pikapanolle kantapupistakin. Mikä esimerkki sellainen on? Muista. Kondomi! Liikkeellä on luokiteltujakin sp-tauteja, kuten apinarokkoa. Kakkoseen vain kumin kanssa. Elät kaikkivoipaisuuskuplassaegoistinen narsku.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oih olet niin ihana ja valovoimainen persoona. Olen tuntenut ikävää sinua kohtaan, sitten viime kerran. Minkäs teeet?
Timo taas. Kuoriudut, kuin vieterinukke paavo laatikostaan, oletko tullut jo kaapista ulos? Viikonloppuna oli pride tapahtumia. Ympäri eurooppaa. Saksassa on vaikeuksia rekrytoida nuoria wermachtiin sotilaiksi. Puolassa ongelmaa ei ole. Pitäisikö maiden liittoutua? -timo. Vieteriukko eläkkeeltä. Vaimoa on ikävä. Missälie terapeuttini luuraa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enjoy palstasetä.Onko palstasedällä sielua? Vaikuttaa täydeltä psykopaatilta 🤨 ja täytyyhän hänen sellainen olla jos on jaksanut tehdä tuota touhuansa vuosikymmeniä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pity the fool.Aivan ja eniten ihmetyttääkin miten voi olla miehiä jotka uskoo kaiken mitä tämä hönö tehtailee eri medioihin. Miten heikkotasoinen äo pitää olla että menee kaikki läpi ja lähtee vielä mukaan tuohon??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä! Etsi ite tiedustele kysele ei ole mulla kaikkien numeroita antaa
Ootko varma että se kohde haluaa palstasedän puheluita saada?? 🧐
- Anonyymi
Mäkin oon rakastunut suhun. Yritän myös olla kärsivällinen❤️
- AnonyymiUUSI
Kärsivällisyys ei kuulu oinaiden hyveisiin. Hienoa, että itsetuntemuksesi on jo sillä tasolla, että parhaimmillasi voit, yrittää, olla kärsivällinen.
- Anonyymi
Toivottavasti tunteesi ulottuu palstan ulkopuolellekin.❤
- Anonyymi
Siellä ne ovatkin, ja pysyvät.
- Anonyymi
Meidän arvot voismennä yksiin. Mietin vaan. Ihanaa päivää ajatusteni kollille.
- Anonyymi
Mä en jotenki usko et tästä mitään tulis omassa tapauksessa. Hän kyl sanois nää mulle irl. Turhaa haaveilen.
🫵🏻 - Anonyymi
Ihana. Eipä sitä muuta omalta kaivatulta toivoisi kuulevankaan. 😊
- AnonyymiUUSI
Virtuaalikaivatulta virtuaalikaihattelijalleei tuu mittään virtuaalinen vastakaipaus virtuaalikaipaajalleni ai on ihana
- Anonyymi
Oletko varma, että on toisen onni?
- Anonyymi
Minustakin aloitus on lievästi omahyväinen.. ikään kuin kohteen pitäisi hyppelehtiä riemusta tjtn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin aloitus on lievästi omahyväinen.. ikään kuin kohteen pitäisi hyppelehtiä riemusta tjtn.
Minusta taas se on humoristinen.
Näin on erilainen huumorintaju ihmisillä.
- Anonyymi
Se on kuin pitää jos olet nainen
- Anonyymi
Ystävyys on onnea
- Anonyymi
Onko naiselta tä?
- Anonyymi
Kiitos tästä tiedosta ❤️
Varmistan vielä, että oliko
M--->N- Anonyymi
No mitä luulet, oliko just se oma kaivattu, joka tuon aloituksen teki?
Ei hvetti.....🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä luulet, oliko just se oma kaivattu, joka tuon aloituksen teki?
Ei hvetti.....🙄Sitähän täällä sopii olettaa❣️😉
- Anonyymi
en usko
- Anonyymi
Are you ok and safe? Never mind, other people can be cruel and if you are strong enough you are able to forgive them. Let them go Just let them go. Have a blessed day. May God protect you from any harm and evil :)
- Anonyymi
Sitten vain edistämään asiaa, ettei jää haaveiluksi.
- Anonyymi
Koko ajan! Älä hoputa
- Anonyymi
No niinpä!❤️👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä!❤️👍
Mies sanoi lähes nuo sanat yhtenä iltana.
No niin 🤗
- Anonyymi
Ihanaa ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kiitos kun olet kärsivällinen
- Anonyymi
No kannattaa varmaan sitten ilmoittaa siitä ihan henkilökohtaisesti varsinkin jos itse olen omasta puolestani antanut ymmärtää jotain vastaavaa.
- Anonyymi
Ja muistakaa hyvät ihmiset täällä on tenavia myös jotka trollaa kun ompi lomat. Eli hieman tarkkaavaisuutta siihen omaan suhtautumiseen sitten mitä ikinä luettekin täällä palstaillessanne.
- Anonyymi
Kaiken pitäis olla helppoa kuin heinän teko. Vaan kun ei ihminen osaa luoda heinää..🌾
- Anonyymi
Helpolla ei saa hyvää, ja koska kaikki haluavat olla rakastettuja ja rakastaa, maailma onkin niin sekaisin. Palstalla näkee mitä rakkaudettomuus saa pahimmillaan aikaan, rikollisuutta.
Oikeaa rakkautta jahdatessaan ihmiset sortuu asioihin jotka syövät sieluaan ja voivat sen takia huonosti. Oikea rakkaus ei ole helppoa, mutta se on sen arvoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpolla ei saa hyvää, ja koska kaikki haluavat olla rakastettuja ja rakastaa, maailma onkin niin sekaisin. Palstalla näkee mitä rakkaudettomuus saa pahimmillaan aikaan, rikollisuutta.
Oikeaa rakkautta jahdatessaan ihmiset sortuu asioihin jotka syövät sieluaan ja voivat sen takia huonosti. Oikea rakkaus ei ole helppoa, mutta se on sen arvoista.❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
❤️
❤️
- Anonyymi
Rakkautesi on tuomittu, etkä sinä kosketa minua.
Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=td0Ai7Ot9lw - Anonyymi
kerro kuka ja mihin, milloin ja missä? niin päästään eteenpäin.
- Anonyymi
Ai onnekseni vai. Ehdin tässä jo hieman alkaa epäröimään. Oletko oikeastaan yhtään sitä mitä todella tarvitsisin elämääni rikastuttamaan.
- Anonyymi
ota siitä selvää...
- Anonyymi
Minä en ole mikään rikastuttaja, ja se olen minä joka päätän kuka
- Anonyymi
Mitä tarvitsisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarvitsisit?
Shut shut.
- Anonyymi
Juokse lujaa vielä kun voit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juokse lujaa vielä kun voit
Sano suunta.Päin vai pois päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano suunta.Päin vai pois päin.
Päättele itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättele itse
No päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No päin.
Ei missään nimessä
- AnonyymiUUSI
höpö höpö ite oot täällä kehunnu näitä juttujas
- AnonyymiUUSI
Oon aivan hulluna suhun ❤️
Yrittäny kieltää tätä itteltäni mutta tunteet on niin vahvat. Elämä ollut yhtä hulabaloota kun sut tapasin
Ihanaa sellaista, niinkuin teininä ❤️- AnonyymiUUSI
Ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Joo ei nii.
- AnonyymiUUSI
Mulla on ajatuksissa vain sinä❤️
Sinne ei mitään muuta mahdu.
Siitä voit tietää rakkauden suuruuden.💋💄 - AnonyymiUUSI
Ole niin ystävällinen ja mene ulos halaamaan ensimmäistä vastaan tulevaa puuta. Siinä on enemmän järkeä
- AnonyymiUUSI
Toiset halailee puita ja toiset tavoittelee kuita!
- AnonyymiUUSI
Olen hyvä mutta en toistaiseksi ole hullaantunut tähän wannabe new age halailuun jolla yritetään keinotekoisesti tuoda esiin omaa sielukkuutta
- AnonyymiUUSI
Täällä ei saa helposti vastakaikua. Tai jos saa, niin kaikkiin aloituksiin sotkeutuvilta vääriltä tyypeiltä. m>n
- AnonyymiUUSI
Joo. Noh mennään naimisiin ja muutetaan yhteen. Pööpöillään yhessä.
- AnonyymiUUSI
Sekö se nyt mielessä on. Alahan toimia sitten!
- AnonyymiUUSI
no mikä sinua vaivaa jäikö unet vähiin viime yönä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799