Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
39
582
Vastaukset
- Anonyymi
Musta sä oot kaunis
- Anonyymi
En ole musta enkä ihminen jota kaipaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sit
- Anonyymi
Ihanasti sanottu.
-sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät ettei sua kukaan kaipaa ja kukas sitten olet?
- Anonyymi
Ei minua haittaa se. Ikääntyminen on normaali asia. Olen minäkin rupsahtanut. Se häiritsee, kun et hakua minua omaksesi. Se on saanut minut surulliseksi. 😥
- Anonyymi
Oot sä sekaisin, kelle luulet vastaavasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sä sekaisin, kelle luulet vastaavasi?
Ulkoinen rumuutesi ei ole ongelma vaan sisäinen. 🤮🤑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkoinen rumuutesi ei ole ongelma vaan sisäinen. 🤮🤑
Sinulla taisi olla vintti sekaisin jo syntyessä!
Kehitystä ei ole sen jälkeen nähtävästi tapahtunut.
Katso peilistä itseäsi ja kohta totuus ennenkuin muita haukut täällä.
Taidat olla vielä ihan murkku iässä muutenkin..
- Anonyymi
Kaikki, jotka vastaavat tähän aloitukseen, myöntävät vastauksellaan, että kaivattu on rupsahtanut.
- Anonyymi
Catch22
- Anonyymi
Noup,Kaivatun kaivattu on rupsahtanut.
- Anonyymi
Mielenkiintoista ja perustelusi on mikä? Nimittäin kukas täällä anonyymipalstalla tietää kuka on jonkun kaivattu ja onko hän edes rupsahtanut vai onko vain itsetunto vähän nollissa. Mielenkiintoista että jollain anonyymipalstalla joku pystyy päättelee kuka kirjoittelee VAI oliko ap:llä sittenkin tarkoitus vain mollata jotain tiettyä henkilöä.
- Anonyymi
Sitäkö odotat?! Hohoo no selvishän se mistä kenkä puristaa.
- Anonyymi
Niinkö se pieni ääni sinun sisälläsi kertoo 🥳
On ihan normaalia ihmisen vanhetessa muuttuvan, kaikki siihen mankeliin pääsee mukaan turha täällä yhdenkään itseään nostaa ylemmäs muita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Catch22
Eiks sul oo varaa omaan tablettiinkaan? - Ei näköjään.
- Anonyymi
Nyt varovasti mies.....😁
- Anonyymi
Kaunistut vaan. Itsetuntojuttuja enemmänkin.
- Anonyymi
Ai jos sä olet rupsahtanut, niin ikä saavuttaa silloin meidät kaikki. Narsist.
-sivusta. - Anonyymi
sellaista se on, leuka tahtoo rinnoista tukea mutta nepä pahukset menee karkuun
- Anonyymi
No voi voi tota sun ongelmaasi ap ja stemppii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi tota sun ongelmaasi ap ja stemppii.
Ripilut sulla pitseissä.
- Anonyymi
Sä oot varmaan nuorempi kuin minä. Ulkonäkö on yksi juttu. Mutta sitten on se terveys
- Anonyymi
Tämä. Minulla vieläpä nuorena on jo tarpeeksi isoja ongelmia tällä alueella.
- Anonyymi
Se ei kuitenkaan tarkoita että joutuisit tyytyyn huonompaan.Ollaan mieluummin yksin.
- Anonyymi
haha sama. ei jaksa yhtää. onneks ei ees tarvii. ei oo ketää kenen vuoks pitäis yrittää
- Anonyymi
Haitanneeko jos tykkää
- AnonyymiUUSI
kusipää
- Anonyymi
Kovasti on ulkonäkö monellakin tärkeä asia.
Mahtaako korvien välistä löytyä yhtään mitään vai tyhjäpäitäkö täällä kaikki rassukat on.- Anonyymi
mene sinne peilineteen katsomaan ylipainoasi
- AnonyymiUUSI
Joillekin ukoille mulkunpituus on ongelma.ei mahda edes kiinni ottaa nysää kun maha on edessä hahahaaaaaaaa.
- Anonyymi
Voi voi, jopa on huolet. Meikkejä pyllyyn!
- Anonyymi
Kaikki rupsahtaa! Kaikki ei vain tajua sitä. Jotkut on sokeita itselleen ja itsevarmoja sen takia. Ei kannata kadehtia näitä. Tekevät itsensä naurettavaksi. Paremmin menee meillä, jotka tajutaan ajan kulu ja osataan käyttäytyä sen mukaan. Ei olla teinejä enää (ja se on mahtava juttu)!
- AnonyymiUUSI
Näin. Yksi nainen joka nuorena nauroi kaverinsa kanssa häntä 30 v vanhemmille naisille ja heidän ulkonäölleen on nyt jo itsekin menossa kohti 50 vuotta. Käyn katsomassa minkänäköinen on sitten siinä 50+. Onko freessin näköinen ja ehkä hieman nqurahdan jos on rupsahtanut 😁
- Anonyymi
Ei mies katso tai nää tarkasti ei välitä pelko pois kunhan muuten sujuu...
- Anonyymi
Illalla sillalla Tammerkosken sillalla.
- AnonyymiUUSI
Kaikki vanhenee luonnollinen asia sekin.
- AnonyymiUUSI
Kuoltuasi sormetkin sinertyy. 💅🏿
- AnonyymiUUSI
Memento mori
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919