No ei sun asunto eikä mikään

Anonyymi-ap

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣

96

1569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sen pitäisi.

• Anonyymi

Asun 70-luvun isossa talossa. Kade oot!

• Anonyymi

Miksi olet niin kateellinen köyhälle ja tylsälle?

• Anonyymi

Koska se on ihastunut

• Anonyymi

Siinähän naurat

• Anonyymi

Pitäskö olla erityistä. Itelle riittää ja kelpaa. 😊 Oma tupa, oma lupa. Sinullahan ei ole mitään virkaa..

• Anonyymi

joo nii. jesarilla korjaillu tuolit ja muut kuules poika tämmöstä se on välillä… kun ei ole kultalusikka anaalissa tai illallinen kun manulle ns

• Anonyymi

Millanen isä sulla on? Lähinnä kun tuntuu et oot vähän kieroon kasvanut?

• Anonyymi

Se on ku korkkiruuvi

• Anonyymi

Entäpä sinun äitisuhde -onko se aivan kunnossa kun aikuinen mies kitisee palstaäijän jonnin joutavissa aloituksissa? Onko se käärinyt johonkin elmukelmuun kun sinusta on tullut tuollainen lumihiutale?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä sinun äitisuhde -onko se aivan kunnossa kun aikuinen mies kitisee palstaäijän jonnin joutavissa aloituksissa? Onko se käärinyt johonkin elmukelmuun kun sinusta on tullut tuollainen lumihiutale?

Ps Stephen Sternin mamman mielestä pojan tilanne on jumalan vika, ei pojan itsensä. Mamma Watts soittelee vankilaan ja kertoo pojalle, että ei tåmä ole sinun tarinan loppu. Life without parole, no kyllä se vähän niinku ohi o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps Stephen Sternin mamman mielestä pojan tilanne on jumalan vika, ei pojan itsensä. Mamma Watts soittelee vankilaan ja kertoo pojalle, että ei tåmä ole sinun tarinan loppu. Life without parole, no kyllä se vähän niinku ohi o

Ja lopuksi ei kai nämä äiti-poikasuhteilla revittelyt ja kaukaa haetut rinnastukset vaan ole mitenkään loukkaavia ja törkeitä?

• Anonyymi

Just olen siivonnut kaikki turha tilpehööri pois. Nyt on kaikki tarviitava muttei ylimääräistä. Näin on hyvä.

• Anonyymi

Sanoo hän ap., joka asuu jossain asuinpalveluyksikössä :D

• Anonyymi

Dosetti ladattiin taas viikoksi täyteen. Tai se yksi niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dosetti ladattiin taas viikoksi täyteen. Tai se yksi niistä.

Just näin. Kiusanhenget asuvat valvotuissa tiloissa. Ruoka-aikoina kiusataan työntekijöitä palveluyksikössä ja muuna aikana pyöritään palstoilla kiusaamassa..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Juu köyhä oon. Ei sille mitään voi 🩶🤍

• Anonyymi

Ilmeisesti oma asuntosi ei kestä päivänvaloa, elät todnäkösesti donnan keskellä 🤣

• Anonyymi

Oon varakas ja en huoli köyhää naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo ollu myöskään koskaa kiinnostunut miehistä joilla on noussut jo lapsuudessa pissi päähän... Käyn töissä ja teen juttuja.
        Sun mielipide on melko turha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on niin nähty. Kelamassit kun pojulle (eli sinulle) tipahtaa tilille niin ketipinori yksiön kuningas muuttuu niin varakkaaksi ja aateliseksi. Muutoin ollaan syyhyrotta mentaliteettilla varusteltuja kuikuilijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan hirveenä kuluja jos palstalla paljon 😂🤭🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on niin nähty. Kelamassit kun pojulle (eli sinulle) tipahtaa tilille niin ketipinori yksiön kuningas muuttuu niin varakkaaksi ja aateliseksi. Muutoin ollaan syyhyrotta mentaliteettilla varusteltuja kuikuilijoita.

Ei,Sen.Kummemmin.
        Ei.Sen,kummemmin.
        Kusi,noussut.Pööhän.
        On.Ollut.Töitä.
        Ja.On.Ollut.Opintoja.
        Ja.Työttömyttä.
        Puoli vuotta,suht.
        Päästy,eläkkeelle.
        Aiemmin.
        Ei.Merkitystä.Minusta.
        Onko.Sairaseläkke.
        mikä,työ.eläke

Jep.

• Anonyymi

Ainaki asunto on oma eikä pöllityillä kamoilla sisustettu, niinku teil persoonallisuushäiriö isillä tuppaa olemaan.

• Anonyymi

Apua 🤣🤣🤣🤣 juu se ja sen 5 persoonaa. Jokaisella oma naisuhri..

• Anonyymi

Kerro aloittajaäijä lisää- onko ihan kuparilankaa katossa? Sitäkin kannattais vaikka ennemmin pölliä kuin pyöriä täällä

• Anonyymi

Ja sä oot sun naises kanssa sellanen narstinen match made in heaven. Sovitte erittäin hyvin yhteen. 🤣 Mitä ees muita vilkuilet, kermape+*rse?

• Anonyymi

Miksi te vastaatte tuolle v*mmaiselle?

• Anonyymi

En tiedä. Hänellä on lievä kehitysvamma kyllä. Annetaan hänen olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakomäki lady siinä vinoilemassa kun toiseksi jää kaikilla mittareilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lievä?

• Anonyymi

Niin miksi te osallistutte tämän käppä-äijän ilakointia oletteko yhtä epäonnistuneita? TT

• Anonyymi

Ootko käynyt taas luvattomasti tonkimassa

• Anonyymi

Mun sossuluukku voittaa sun kartanos 🤣

• Anonyymi

Ever.

• Anonyymi

Sä oot vielä köyhempi ku pitää varastaa muilta!!plus että sun ei pitäs tietää mun asunnosta yhtään mitään!!

• Anonyymi

Kontula on jees!

• Anonyymi

Ei mua haittaa olla köyhä oon vaatimaton enkä tarvi rikkauksia

• Anonyymi

Mä taas tykkään kun voi sanoa jostain että on vaatimaton.

• Anonyymi

Kerron sulle salaisuuden. Ne joilla on ylisuuri ja hieno asunto ja ajaa ylihienolla autolla, omaa pienen kikkelin. Sen takia niillä on ne, ne kompensoivat jotain ja sen jonkun puutetta.

• Anonyymi

Velkaa niskas monella. Hyvä ku varaa ostaa ruokaa.

• Anonyymi

Tämä pitää paikkansa ja varsinkin nyt, kun saa 60kk maksuaikaa, niin köyhätkin ajaa mersulla, eläkepapat osti mersun vasta 60 vuotiaana, kun oli koko ikänsä ajanut riisikupilla ja nyt vasta sai jonkun 2012 mallin 350.000 ajetun ja sitä ajetaan lippalakki+aurinkolasit päässä. Toinen naurettava juttu on, kun on hankkinut upean auton, niin autosta nousee lihava tai 165cm tynkäjalka, joka ei muuten saa naisia, sitten on taas ne avoauton omistajat, jotka on lähes eläkeiässä, mutta tukka on lähtenyt, kun ajelee sellaisella, nuoruus on mennyt ja nyt vasta saatu haaveiden auto, mutta nuoret naiset ei tule ikälopun kanssa.

• Anonyymi

(((😆🤑🤣🤑😂🤑😅🤑)))

• Anonyymi

Buhuuuu, mun elämä meni nyt pilalle 😭

• Anonyymi

Pitiks ton jotenkin nyt loukata 🤣🤣🤣

• Anonyymi

😄Niin varmaan

• Anonyymi

Sää vanha pummi vosu

• Anonyymi

Sairasta...

• Anonyymi

Oletko sinä aivan vakavissasi näiden voimakkaiden tunnetilojen suhteen näissä palstaäijän hubbabubba-aloituksissa? Et taida

• Anonyymi

Sulla on huono itsetunto

• Anonyymi

Nii o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii o

Ok. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. 😂

Joo😂

• Anonyymi

En lopettanu vielä, kilpaillaan ?

• Anonyymi

Ei se sunkaan itsetunto hääviltä vaikuta kun ylipäätään alennut nillittämään tälle selvästi persaukisuuttaan kiroavalle äijälle

• Anonyymi

En välitä mielipiteestäsi. Omallani ostan, sulla varaa sanoa kun isäsi rahoilla elät.

• Anonyymi

Jätin alushousujani tyynysi alle, etkö muista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätin alushousujani tyynysi alle, etkö muista ?

Toi oli nelikymppiselle miehelle. Sen kalsarit pesee äiti.

• Anonyymi

Just vein katinkullat kaniin. Oli viimeiset.

• Anonyymi

Minun asunto on hyvin erikoinen ja täällä on aivan käsittämättömät rikkaudet.

• Anonyymi

Vie ne o.istajille takaisin,ne ei ole sinun,olet varastanut ne! Taivaan Isäkin suuttuu sulle,ku varastat!Onko sulla se paksu kulta-dublee ketjukin,aika kulunutym.

• Anonyymi

Ei sun niistä tarvitse pitää. Riittää kun minä pidän. ❤️

• Anonyymi

Sun asunto on varmasti kaunis kuten sä itsekin

• Anonyymi

Minun asunto on vankila.

• Anonyymi

Ai mikä niistä monista vaivaa sua byt heh heh heh.

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

on tai ei. miksi haluat kilpailla tai olla parempi tai huonompi? miksi et voi jättää rauhaan jo? mikä siinä on että koko ajan pitää yrittää saada täältä kaikkea ja yrittää estää kaikkea? älkää manifestoiko jos se vaikuttaa muihin kielteisesti, on asioita joita ei voi saada vaikka toivoisi. ja olen köyhä, rikas, mitä vaan. se ei oikeasta kuulu teille. ei sitten mitenkään. oli 2 työ 5 työtä sekään ei kuulu. vaikka makaisin päivät ja rastaisin sekään ei kuulu teille. jos olet vaikuttanut ja yrittänyt saada huonoon tilannut ja hakannut rahaa omapa on asiasi. minä en ihan vaan omin voimin ja aivoin. et voi tehdä mitään millä. voisit pakottaa. mihinkään. mutta vankilaan kohta voitte päästä jos nämä saadaan läpi tutkintaan.

• Anonyymi

kyl nyt tuli selväksi oon samaa mieltä

• Anonyymi

Ei kiinnosta kaivatun asunto missään muussa mielessä kuin että missä se sijaitsee. Se vaikuttaa aika paljon siihen, tuleeko meistä koskaan mitään tai ei.
      Naiselta

• Anonyymi

Rikkaimmat voi ajaa halvemmilla autoilla. Se ei kerro mitään

• Anonyymi

Voiko näitä ns halvempia autoja olla useampia esim joka viikonpäivälle erivärinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko näitä ns halvempia autoja olla useampia esim joka viikonpäivälle erivärinen?

Miksi tällaista kysyt?

• Anonyymi

koittakaa jo tajuta ne äijät ryystää eri naisia lopeta sinä se muista naisista, hakkaaminen. ne tuhoaa elämää, vie tylyä ja, rahaa, ja, tarjoaa tilalle muuta, yrittää rikastua, sillä. niistä kannattaa, hankkiutua eroon eikä antaa niille mitään.

• Anonyymi

Mikset sinä aloittajaäijä heti sanonut, että tämä aloitus on joillekin naisten hakkaajille tms gepetoille osoitettu heh

• Anonyymi

En ole väittänytkään että olis erikoista mussa.
      Ja mieluummin oon köyhä kuin sydämetön tunteeton k*sipää.
      Eikä tosiaan asunto oo mitenkään erityinen, eihän tätä kohta olekaan enää.

• Anonyymi

Kerro lisää jatkuvaa monologia pitävä aloittajaäijä- oletko lähdössä reissuun?

• Anonyymi

Se rikkaus on ihmisen sielussa, jos on. Et saa sitä luxusta mukaasi, kun täältä joskus siirryt pois.

• Anonyymi

Juuri sen takia täytyykin nauttia kaikesta, niin kauan kun se on mahdollista.

• Anonyymi

Höh. Asunnois asutaan. Toki location merkkaa

• Anonyymi

ei kandee ottaa köyhää naista
      ties mikä tyhmä seon

• Anonyymi

Ei vois vähempää kiinnostaa tuollainen ylimielinen paska kuin sinä olet.

• Anonyymi

Lomasunnosta puhut?

• Anonyymi

Menikö tunteisiin🫣?

• Anonyymi

tarjolla olisi teetä ja korppua:’d mutta ei sitten:’c

• Anonyymi

Vieläkö jaksat?

• Anonyymi

Mikä niistä monista tumpelo-tyttö kiinnostaa eniten? Heh!

• Anonyymi

Itse varmaan teitä rikkaita lihapullia harmittaa varmaan Heinosen kuolema ja moni muu asia ja muutenkin te rikkaat olette monet pellejä joiden on syy palaa helvetissä

• Anonyymi

Tiedän mies, että et ole varakas..hähää

• Anonyymi

Mitä ajattelisit ap, jos joku laukoisi sinulle tuollaisia tyhmyyksiä kuin aloituksesi? Sitäpaitsi köyhä voi olla paljon onnellisempi ja tyytyväisempi elämäänsä kuin se, joka rehentelee rahoillaan ja 'älyllään' ilkeillen anonyyminä palstoille keksimillään jutuilla.

• Anonyymi

Voi ei- arvosteeko palstaäijä muiden huaneistoja täällä ja pitää omaa asuntoaan muita aistikkaampana? Kelle tästä voi uhriutua ja saako ajan jo tälle päivälle? TT

• Anonyymi

kela voi yrittää pakotttaa muttaamaan jos liian kallis asunto.

minullakin on vähän liian kallis,m utta syitä miksi

ykselle ihmizselle 23 neliötä on yleisestikin liian suuru, vaucva ja nainen mahtuu asumaankin

• Anonyymi

lpjta jaööotis ,''r'' ett' raslaamapöevaööelom mpom meöopä asimtptpoö- 34 sentimetriä

• Anonyymi

tpso åoemo asimtp ei saa edes varvastakaan sisälle....

• Anonyymi

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Mee jätkä töihin ja ryhdistäydy älä urputa 🤣🤣🤣

• Anonyymi

täällä kun joku tyyyö jod pydtyy krfytämään ksupungommpt,o''mo'--

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      19
      2391
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1894
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1533
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1513
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      23
      1510
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      315
      1472
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1081
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      65
      1054
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      1015
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      894
    Aihe