muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
No ei sun asunto eikä mikään
73
1160
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sen pitäisi.
- Anonyymi
Asun 70-luvun isossa talossa. Kade oot!
- Anonyymi
Miksi olet niin kateellinen köyhälle ja tylsälle?
- Anonyymi
Koska se on ihastunut
- Anonyymi
Siinähän naurat
- Anonyymi
Pitäskö olla erityistä. Itelle riittää ja kelpaa. 😊 Oma tupa, oma lupa. Sinullahan ei ole mitään virkaa..
- Anonyymi
joo nii. jesarilla korjaillu tuolit ja muut kuules poika tämmöstä se on välillä… kun ei ole kultalusikka anaalissa tai illallinen kun manulle ns
- Anonyymi
Millanen isä sulla on? Lähinnä kun tuntuu et oot vähän kieroon kasvanut?
- Anonyymi
Se on ku korkkiruuvi
- Anonyymi
Just olen siivonnut kaikki turha tilpehööri pois. Nyt on kaikki tarviitava muttei ylimääräistä. Näin on hyvä.
- Anonyymi
Sanoo hän ap., joka asuu jossain asuinpalveluyksikössä :D
- Anonyymi
Dosetti ladattiin taas viikoksi täyteen. Tai se yksi niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dosetti ladattiin taas viikoksi täyteen. Tai se yksi niistä.
Just näin. Kiusanhenget asuvat valvotuissa tiloissa. Ruoka-aikoina kiusataan työntekijöitä palveluyksikössä ja muuna aikana pyöritään palstoilla kiusaamassa..
- Anonyymi
Tekohaljuus ei naurata https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011321148.html
- Anonyymi
Juu köyhä oon. Ei sille mitään voi 🩶🤍
- Anonyymi
Ilmeisesti oma asuntosi ei kestä päivänvaloa, elät todnäkösesti donnan keskellä 🤣
- Anonyymi
Oon varakas ja en huoli köyhää naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ollu myöskään koskaa kiinnostunut miehistä joilla on noussut jo lapsuudessa pissi päähän... Käyn töissä ja teen juttuja.
Sun mielipide on melko turha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on niin nähty. Kelamassit kun pojulle (eli sinulle) tipahtaa tilille niin ketipinori yksiön kuningas muuttuu niin varakkaaksi ja aateliseksi. Muutoin ollaan syyhyrotta mentaliteettilla varusteltuja kuikuilijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan hirveenä kuluja jos palstalla paljon 😂🤭🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on niin nähty. Kelamassit kun pojulle (eli sinulle) tipahtaa tilille niin ketipinori yksiön kuningas muuttuu niin varakkaaksi ja aateliseksi. Muutoin ollaan syyhyrotta mentaliteettilla varusteltuja kuikuilijoita.
Ei,Sen.Kummemmin.
Ei.Sen,kummemmin.
Kusi,noussut.Pööhän.
On.Ollut.Töitä.
Ja.On.Ollut.Opintoja.
Ja.Työttömyttä.
Puoli vuotta,suht.
Päästy,eläkkeelle.
Aiemmin.
Ei.Merkitystä.Minusta.
Onko.Sairaseläkke.
mikä,työ.eläke
Jep.
- Anonyymi
Ainaki asunto on oma eikä pöllityillä kamoilla sisustettu, niinku teil persoonallisuushäiriö isillä tuppaa olemaan.
- Anonyymi
Apua 🤣🤣🤣🤣 juu se ja sen 5 persoonaa. Jokaisella oma naisuhri..
- Anonyymi
Ja sä oot sun naises kanssa sellanen narstinen match made in heaven. Sovitte erittäin hyvin yhteen. 🤣 Mitä ees muita vilkuilet, kermape+*rse?
- Anonyymi
Miksi te vastaatte tuolle v*mmaiselle?
- Anonyymi
En tiedä. Hänellä on lievä kehitysvamma kyllä. Annetaan hänen olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakomäki lady siinä vinoilemassa kun toiseksi jää kaikilla mittareilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lievä?
- Anonyymi
Ootko käynyt taas luvattomasti tonkimassa
- Anonyymi
Mun sossuluukku voittaa sun kartanos 🤣
- Anonyymi
Ever.
- Anonyymi
Sä oot vielä köyhempi ku pitää varastaa muilta!!plus että sun ei pitäs tietää mun asunnosta yhtään mitään!!
- Anonyymi
Kontula on jees!
- Anonyymi
Ei mua haittaa olla köyhä oon vaatimaton enkä tarvi rikkauksia
- Anonyymi
Mä taas tykkään kun voi sanoa jostain että on vaatimaton.
- Anonyymi
Kerron sulle salaisuuden. Ne joilla on ylisuuri ja hieno asunto ja ajaa ylihienolla autolla, omaa pienen kikkelin. Sen takia niillä on ne, ne kompensoivat jotain ja sen jonkun puutetta.
- Anonyymi
Velkaa niskas monella. Hyvä ku varaa ostaa ruokaa.
- AnonyymiUUSI
Tämä pitää paikkansa ja varsinkin nyt, kun saa 60kk maksuaikaa, niin köyhätkin ajaa mersulla, eläkepapat osti mersun vasta 60 vuotiaana, kun oli koko ikänsä ajanut riisikupilla ja nyt vasta sai jonkun 2012 mallin 350.000 ajetun ja sitä ajetaan lippalakki+aurinkolasit päässä. Toinen naurettava juttu on, kun on hankkinut upean auton, niin autosta nousee lihava tai 165cm tynkäjalka, joka ei muuten saa naisia, sitten on taas ne avoauton omistajat, jotka on lähes eläkeiässä, mutta tukka on lähtenyt, kun ajelee sellaisella, nuoruus on mennyt ja nyt vasta saatu haaveiden auto, mutta nuoret naiset ei tule ikälopun kanssa.
- Anonyymi
(((😆🤑🤣🤑😂🤑😅🤑)))
- Anonyymi
Buhuuuu, mun elämä meni nyt pilalle 😭
- Anonyymi
Pitiks ton jotenkin nyt loukata 🤣🤣🤣
- Anonyymi
😄Niin varmaan
- Anonyymi
Sää vanha pummi vosu
- Anonyymi
Sairasta...
- Anonyymi
Sulla on huono itsetunto
- Anonyymi
Nii o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii o
Ok. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. 😂
Joo😂
- Anonyymi
En lopettanu vielä, kilpaillaan ?
- Anonyymi
En välitä mielipiteestäsi. Omallani ostan, sulla varaa sanoa kun isäsi rahoilla elät.
- Anonyymi
Jätin alushousujani tyynysi alle, etkö muista ?
- Anonyymi
Just vein katinkullat kaniin. Oli viimeiset.
- Anonyymi
Minun asunto on hyvin erikoinen ja täällä on aivan käsittämättömät rikkaudet.
- Anonyymi
Ei sun niistä tarvitse pitää. Riittää kun minä pidän. ❤️
- Anonyymi
Sun asunto on varmasti kaunis kuten sä itsekin
- Anonyymi
Minun asunto on vankila.
- AnonyymiUUSI
Ai mikä niistä monista vaivaa sua byt heh heh heh.
- AnonyymiUUSI
On.
- AnonyymiUUSI
on tai ei. miksi haluat kilpailla tai olla parempi tai huonompi? miksi et voi jättää rauhaan jo? mikä siinä on että koko ajan pitää yrittää saada täältä kaikkea ja yrittää estää kaikkea? älkää manifestoiko jos se vaikuttaa muihin kielteisesti, on asioita joita ei voi saada vaikka toivoisi. ja olen köyhä, rikas, mitä vaan. se ei oikeasta kuulu teille. ei sitten mitenkään. oli 2 työ 5 työtä sekään ei kuulu. vaikka makaisin päivät ja rastaisin sekään ei kuulu teille. jos olet vaikuttanut ja yrittänyt saada huonoon tilannut ja hakannut rahaa omapa on asiasi. minä en ihan vaan omin voimin ja aivoin. et voi tehdä mitään millä. voisit pakottaa. mihinkään. mutta vankilaan kohta voitte päästä jos nämä saadaan läpi tutkintaan.
- AnonyymiUUSI
kyl nyt tuli selväksi oon samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta kaivatun asunto missään muussa mielessä kuin että missä se sijaitsee. Se vaikuttaa aika paljon siihen, tuleeko meistä koskaan mitään tai ei.
Naiselta - AnonyymiUUSI
Rikkaimmat voi ajaa halvemmilla autoilla. Se ei kerro mitään
- AnonyymiUUSI
koittakaa jo tajuta ne äijät ryystää eri naisia lopeta sinä se muista naisista, hakkaaminen. ne tuhoaa elämää, vie tylyä ja, rahaa, ja, tarjoaa tilalle muuta, yrittää rikastua, sillä. niistä kannattaa, hankkiutua eroon eikä antaa niille mitään.
- AnonyymiUUSI
En ole väittänytkään että olis erikoista mussa.
Ja mieluummin oon köyhä kuin sydämetön tunteeton k*sipää.
Eikä tosiaan asunto oo mitenkään erityinen, eihän tätä kohta olekaan enää. - AnonyymiUUSI
Se rikkaus on ihmisen sielussa, jos on. Et saa sitä luxusta mukaasi, kun täältä joskus siirryt pois.
- AnonyymiUUSI
Höh. Asunnois asutaan. Toki location merkkaa
- AnonyymiUUSI
ei kandee ottaa köyhää naista
ties mikä tyhmä seon - AnonyymiUUSI
Ei vois vähempää kiinnostaa tuollainen ylimielinen paska kuin sinä olet.
- AnonyymiUUSI
Lomasunnosta puhut?
- AnonyymiUUSI
Menikö tunteisiin🫣?
- AnonyymiUUSI
tarjolla olisi teetä ja korppua:’d mutta ei sitten:’c
- AnonyymiUUSI
Vieläkö jaksat?
- AnonyymiUUSI
Mikä niistä monista tumpelo-tyttö kiinnostaa eniten? Heh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932059Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361170- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871074Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891