Liikenneopettajan palkka?

Volvo999

Olen töissä pääkaupunkiseudulla. Työsuhde on kestänyt kymmenisen vuotta. Tällä hetkellä saan palkkaa 23€/h. Ilta- ja muita lisiä en saa. Lomarahan saan. Opetusauto on minulla käytössä 24/7. Verottaja ei tiedä "autoedusta."
Minkälaisia palkkoja ja lisiä muut saa?

45

9609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikka81

      Itse olen Helsingissä liikenneopettajana. Ollut jo parisenkymmentä vuotta. Palkka 17€/h. Ei lisiä ei lomarahoja. Auto kuitenkin käytössä vapaa-ajalla. Pitää ilmeisesti keskustella pomon kanssa!

      • Mutta lomakorvauksen saat, eli todellinen tuntipalkka onkin 19€ ja tunnin työ maksaa koululle 23,6€ (alv0%)

        Joten turha taivastella korkeita hintoja


    • knnvfdrewss

      Mun palkka on 26€/h helsingissä. Teoriatunneista saan vielä 1,50€/h lisää. Lomarahat ym. saan. Autoa en saa käyttää omalla ajalla.

    • VeroKarhu44

      Autoetu on aika hyvä. Varsinkin, jos siitä ei jää kiinni verottajalle?

    • bvhioök

      Mun palkka Vantaalla 27€/h ja auto käytössä. Pomo maksaa osan palkasta pimeenä.

      • Hahhahhaa12121

        Joopajoo, pimeenäpä varmasti hyvinkin. Tässä kommentti, joka yrittää saada autokoulujen toiminnan harmaalta taloudelta.


    • StreetTT

      Espoo, B-opetus 25e/h, auto vapaassa käytössä. Lomarahat tietenkin ja työkokemus 3 vuotta

    • hahhahhaa12121

      Ei pidä paikkaansa noi palkat :))))

      • japiste

        Arvasin että tänne ilmestyy joku älyn jättiläinen kommentoimaan juuri yllä olevalla tyylillä. Väitetään kiven kovaan ettei se ja se pidä paikkaansa, mutta sitten ei ole mitään esittää vastineeksi.? Jos et ole liikenneopettaja, et voi tietää.


      • Hahhahhaa12121

        Olen liikenneopettaja, mutta en palkkaani tänne kirjoita- tää on taas jonkun oma ketju missä yrittää väittää, että liikenneopettajat saa liikaa palkkaa ja kaikki on rahastusta.


      • kkrmrfij

        ...kirjoittaa autokoulun OMISTAJA! hahahaaa!