Civic Tourer 1.8

Matias78x78

Onko kenenlläään kokemuksia autosta? Käytiin liikkessä katsomassa ja nyt erittäin kilpailukykyinen tarjous 1.8 automaatti farkusta.

Mitä risuja ja ruusuja annatte?

49

14952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YHM

      On kokemusta (kuudes Hondani), 19 tkm takana uudella Tourerilla ja ei mitään moitittavaa. Hondan laatuun voi aina luottaa. Hondan automaattilaatikko on ikuinen, toisin kuin VAG:n keksinnöt. En voi muuta kuin suositella valintaanne !

    • Tourer1.8aut

      Täällä Tourer on 7. Hondani. Ajettu kohta 10tkm. Täysin viaton. Olen ollut autoon erittäin tyytyväinen. Lifetyle- malli, jossa mukautuva jousitus ADS tuo D- asennossa mukavaa lisävakautta voimakkaisiin sivutuulen puuskiin. Autossa lisäksi navi ADAS- paketti (Sisältää: Honda CONNECT 7" Touch Navigaattorilla, Etutörmäysvaroitin, Liikennemerkkien tunnistus, Kaistavaroitin, Kuolleen kulman avustin, Poikittaisliikennehälytin, Kaukovaloautomatiikka)-> Voin suositella.

      1.8L AUT, keskikulutus nyt talvella (lyhyeskössä työmatka-ajossa, 29km) n. 7L/100km, ennen talvea n. 6,6-6,8.

      TV: ssä oli 3- pyttyisen 1L: en Ford- pikkubensaturbon koeajokeskikulutus sekalaisessa ajossa n. 7L/100km, eikä se ollut mitään talviajoa. Hondassa kuitenkin enempi vääntöä ja tehoja.

      Jos olet etelä suomesta. Kannattaa kysyä tarjousta myös Vihdin autotalosta.

      • Mä ostin viime syksynä Vihdin Autotalosta kun Espoolaismyyjät olivat niin töykeitä. (Ei oo kivaa myyskennellä Civiciä, kun työkaverit Vehossa myyvät 5-6 kertaa kalliimpia autoja.)


    • Saatiin tarjous 1.8 joy editoin. Sama varustelu pitäisi olla kuin elegance ja automaatti manuaalit hinnalla. Loppullinen hinta on vielä saamatta.

    • Ajan autolla 300 tkm ja vaihdan 10v välein joten onkohan siitä tuohon. Ruostesuojaukseen toki ekana pitää viedä. PoImsitiivista oli muovinen takaluukku.

      • Tourer1.8aut

        Miksi ei olisi, jos teet ajallaan huollot. Itsellä ollut 2 Hondista pidempää (8 vuotta) josta toisella Civicillä ajettu yli 220t km. Ei syönyt öljyä yhtään. 1.6L ja 160hv (ilman turboa).

        Ruostesuojauksen teettämin on vähän niin ja näin. Koska Tourerin pohja on lähes kokonaan suojattu alta ja pyörän koteloissa on äänieriste matot takana. Lisäsuojauksen jäljiltä osa irrotetuista kiinnikkeistä/ suojista kuitenkin vaurioituu tai on muuten huonommin laitettu takaisin.

        Edellinen CR-V joka oli myös 8 vuotta käytössä, en teettänyt siihen mitään lisäsuojauksia. vaikka esim. HS niitä autojutussaan piti todella suositeltavina. Huuhtelin vaan alustaa välillä talvikausina pesujen yhteydessä. Sekä paikkasin muutaman kerran pyöränkoteloista irronneen massauksen. Kori oli ruosteeton ja apurungon reunoissa ja pyörän ripustuksissa oli pientä pinta ruostetta.

        Maalipinta oli uuden veroinen. Vian muutamia kiveniskemiä (paikattu). Maalin ulkopintaan tarttui joskus ulkopuolisia metallin "hippuja", jotka sai pesun yhteydessä pois.
        Autoa myös pestiin säännöllisesti.

        Tourerin maalin ei ole tarttunut mitään "metallihippuja".


    • hondanainen

      Kyllä minä riesan kun ostin tämän Hondan.Nyt jo kolmannen kerran hajoisi pakoputkenpainelaakeri.Tuttu korjaaja korjaa mutta se maksaa 430€.Sitten se sano että nyt on pakko uusia myös männänpalautusjouset.Sen korjaus maksaa 300€ osat.
      Enpä osta enää ikinä Hondaa.

      • ompaepeli

        Pääkoppasi remontin tarpeessa.. Koska saat vekselin korjauskuluihin, että saat ranskisromusi pajalta?


      • teinihumöör

        No etkö sää nyt huumoria ymmärrä?!


      • Masokistikait
        teinihumöör kirjoitti:

        No etkö sää nyt huumoria ymmärrä?!

        Toi oli ranskisromusi osasanoksuomistajan itkuvirsi kateuden hakuteos tyhjää päkoppaa!


    • Alabastersilver

      Hyvä peli nyt 32 tkm takana,vm-14.Täysin viaton ollut,laadukas vaikutelma.Itsellä tuo perusmalli Comfort siinäkin jo kaikki tarpeellinen mukana.Autossa istutaan melko matalalla, kaikki ei ehkä tykkää.Veikkaisin tun bensakoneen kestävän helposti 300 tkm jos noudattaa huoltoohkelmaa ( tiheät öljynvaihdon) Korista en tiedä miten suojattu ruostumista vastaan.Ei varmaan kuitenkaan ihan huonoimmasta päästä siinäkään.Eli kyllä tuo 300tkm ja 10 vuotta voi olla aivan realistinen.Bensakone hieman piristyy kun saa nieltyä kilometrejä.Alkuun oli itsellä melko tehottoman tuntuinen, vai onko siihen vaan tottunut.Ajoltaan jämäkkä ja vakaa, ei oikeastaan mitään heikkouksia tule mieleen.

    • Kuulostaa siltä, että syvennyn hiukan enemmän tähän Hondaan. Vaihtoehtona on Toyota Auris, mutta tuo Hondan ulkonäkö vetää paremman korren sekä takaistuimen monikäyttöisyys. Oletteko huomanneet maalipinnassa kulumista mikä on noissa Toyotissa vähän riesana. Helposti 50tkm on jo todella kulunut maalipinta pienine naarmuineen ja kiveniskuineen. Siihen ei vaikuta oikeastaan ajotyylikään, koska niin pehmyt maali (itsellä kokemusta ja kuultua).

      Mites talviominaisuudet? Pysyikö lämpimänä kovilla pakkasillaa? Onko roiskeläpät ehdottomat, ne taisi saada jossain varustepaketissa ainakin.

      Onko tuohon mittaristoon vaikea tottua kun se on vähän hajallaan? Itsellä oli alussa vähän niin ja näin, mutta kaikkeen varmaan tottuu.

      • Alabastersilver

        Maalipinta omassa moitteeton(32tkm 2vuotta).Tosin vahattu käsin jo pari kertaa ja pesty käsin säännöllisesti.Maalipinnan laatu riittävän hyvä,ei tosin samaa kun esim BMWssä mikä mulla oli ennen.Talvella tarkenee hyvin,koneeseen saa myös sen vanhanaikaisen lohkolämppärin jossa vastus menee sisään öljytilaan.Talvea ajatellen maavaraa ei kovin paljoa ole ja pyöräkorelot keräävät sohjoa. En välttämättä roiskeläppiä laittaisi,lisää vaan sohjolunta pyörän ja lokarin välissä.Mutta kyllä tuolla hyvin on talvet pärjännyt.Niin vielä mittaristo,ei se mikään sekava ole päinvastoin.Hieman erilainen vaan toteutukseltaan,hyvä peli kokonaisuutena.Comfortin hinta jäänee pakollisine lisineen alle 25 K e.


      • Civicin mittariston vieressä oleva näyttöruutu ("ajotietokone") on jäänyt suunnittelijoilta kokonaan testaamatta. Ihan kaikkein älyttömin komponentti siinä on staattinen kuva bensapumpusta, joka vie parikymmentä prosenttia ruudun vasemmasta reunasta.

        Kohta vuoden olen ajellut, mutta trippimittarien logiikkaa en vielä hallitse.


    • handeande

      Hyvin tarkenee, kovimmillakaan pakkasilla ei ole vilu kappassut. Olen pitänyt automaattiasennossa lämppäriä, jos lähtiessä meinaa lasit vähän huurtua, on sille oma nappinsa. Lämpöpyyntö 21 on riittänyt hyvin. Matalahan auto on ja minulla on roiskeläpät, joista ei pahaa sanottavaa. Muutenkin 1.8-litrainen 5D malli vähän erikoinen, Type-R -logot, punaiset jarrusatulat, lasikatto, etu- ja takatutkat kameralla, nahkasisustus, kaukovaloautomatiikka yms. Menossa kohta vaihtoon ja ainoa syy on tuo mataluus, periferiassa kun tiet eivät aina ole aurattuna aamuisin (eikä välttämättä vielä illallakaan). Vm. -12 ajettu 90 tkm, no problems, mitä nyt takaiskareista toinen korkkas 86 t:n kohdalla ja molemmat vaihtoon. Näillä tien koloilla mitä meilläkin valtatiellä, jota työmatkaa kuljen, löytyy en asiaa ihmettele. Kulutus pyörii 6.4 - 7.1 litran välillä kelistä, kuormasta ja olosuhteista riippuen.

    • hyvin_kulkee

      Meillä on vm. -14 aj. n. 20 tkm. Ja 1.8 automaatti.

      Hyvä laite ja mainio ajaa. Kesäajossa tien päällä kulutus alle 6l (ennätys 5,5l) norminopeuksilla, talvella n. 6,5. Lyhyt kaupunkiajo alle 8l.

      Autossa on ADAS-paketti ja malli Lifestyle Business. On pikku murheitakin; kamerat ei talvikeleillä aina niin toimintavarmoja ole vaan esim. valoja pitää vaihdella manuaalisesti joskus. Toinen asia rengaspaineanturit; hälyttelee mm. renkaiden vaihdon jälkeen muutaman kerran vaikka ilmat tarkistetaan/laitetaan lisää.

      Muuten mainio ja huoleton auto. Ruosteita ei ole vielä tullut seurattua.

      • Hondaonlaatuauto

        Rangaspaineen tunnistin (vertaa pyörimisnopeuksia) ja se pitää alustaa vähintään silloin kun renkaat vaihdetaan. Kts. ohjekirjaa.
        Kaukovaloautomatiikka seuraa yleistä valoisuutta, toki jos on lunta, on valoisampaakin.


      • hyvin_kulkee

        Kuule, noita asioita on juuri tehty ja mm. rengasantureille sen sai tehdä useamman kerran. Kaukovaloautomatiikka ei vaan ole toiminut 100%:sti ja pimeällä. Syynä ehkä kameran eteen lentää helposti likaa tmv. Älä opeta isääsi naimaan.

        Honda on laatuauto, mutta jos toiminnassa on pikku moitteita niin ne voi kertoa.


      • Hondaonlaatuauto
        hyvin_kulkee kirjoitti:

        Kuule, noita asioita on juuri tehty ja mm. rengasantureille sen sai tehdä useamman kerran. Kaukovaloautomatiikka ei vaan ole toiminut 100%:sti ja pimeällä. Syynä ehkä kameran eteen lentää helposti likaa tmv. Älä opeta isääsi naimaan.

        Honda on laatuauto, mutta jos toiminnassa on pikku moitteita niin ne voi kertoa.

        Renkaiden pyörimisnopeuden alustus pitää tehdä oikein (siinä on tietyt vaatimukset). Itsellä toiminut täysin moitteitta, alustettu vain kerran, kun vaihdettu talvinakit.
        "Kameraan lentää likaa" - Silloin voit käyttää sulkapyyhkimiä. Kaukovaloautomatiikka on toiminut jokakerta ok, pl. kun vastaan tuli auto juuri siinä kohtaa missä katuvalot loppuivat.


      • äitisi_oli_laatuauto

        Älä nyt ääliö selitä. Nuo rengaspaineen anturien alustukset on selitetty ohjekirjassa ja sen mukaan tehty eikä vaan toimi ens. kerrasta. Sitten ohjekirja on perseestä.

        Kaukovaloautomatiikka; kameroiden paikat on muutaman kerran pyyhittykin, mutta eipä vaan toimi aina, mutta kylläkin 95%:sti. Ja ei ole toiminut edes paikassa, jossa katuvaloja ei ole kilometrien matkalla.

        Kyllä autoja voi kehua, mutta ei automerkistä kritiikitöntä uskontoa kannata tehdä.


      • Hondaonlaatuauto
        äitisi_oli_laatuauto kirjoitti:

        Älä nyt ääliö selitä. Nuo rengaspaineen anturien alustukset on selitetty ohjekirjassa ja sen mukaan tehty eikä vaan toimi ens. kerrasta. Sitten ohjekirja on perseestä.

        Kaukovaloautomatiikka; kameroiden paikat on muutaman kerran pyyhittykin, mutta eipä vaan toimi aina, mutta kylläkin 95%:sti. Ja ei ole toiminut edes paikassa, jossa katuvaloja ei ole kilometrien matkalla.

        Kyllä autoja voi kehua, mutta ei automerkistä kritiikitöntä uskontoa kannata tehdä.

        Yleensä ongelmat ovat käyttäjästä johtuvia. Jos vikaa, sitten takuuseen.


    • Jesperiski

      Äidilläni oli Civic 1.8 automaatti, olikohan vuosimalli 2010. Eli ei ihan uusi, mutta ihan nykyaikainen auto kuitenkin. En tiedä, onko tuo voimalinja kokenut parannuksia, mutta tuossa Hondassa sitä voi kuvata yhdellä sanalla: Laiska.

      Autossa pitäisi olla jotain 150 heppaa, meno oli kuin jollain litrasella micralla olisi ajanut. Peruskiihdytykset olivat kyllä ärsyttävän hitaita, eikä edes punarajalle kierrättäminen mitään vau-efektiä saanut aikaan. Lievään ylämäkeen nouseva kiihdytyskaista motarille oli kyllä yhtä tuskaa. Auto ei vaan kiihtynyt liikennevirran vauhtiin

      Kone ja laatikko muuten olivat ihan ok, eikä isoja vikoja tainnut olla. Mutta kaukana oli sellainen ajamisen nautinto, mitä Honda parhaimmillaan tarjoaa.

      • Hondaonlaatuauto

        Nykyinen malli on todella pirteä. Olet varmaan ajanut ECO- tila päällä tmv.


      • hyvin_kulkee

        Ei se mikään hirveän pirteä ole moneen muun valmistajan moottoreihin verrattuna esim. VAG tai muut. Koeajettu on monia ennen ostoa.

        Mutta toimii ja kuljettaa luotettavasti paikasta A paikkaan B.


      • Alabastersilver

        Joo,kyllä näin on.Kun tuon 1.8 koneen tavoille oppii siitähän alkaa jopa pitämään.Kait sieltä on turbot jossain vaiheessa tulossa.Toivottavasti ei korimalli samalla muutu. Nyt hyvä, Hondan tapauksessa voi liikahtaa hyvinkin erikoiseen suuntaan.


      • rivakkaon
        Alabastersilver kirjoitti:

        Joo,kyllä näin on.Kun tuon 1.8 koneen tavoille oppii siitähän alkaa jopa pitämään.Kait sieltä on turbot jossain vaiheessa tulossa.Toivottavasti ei korimalli samalla muutu. Nyt hyvä, Hondan tapauksessa voi liikahtaa hyvinkin erikoiseen suuntaan.

        Kyllä lähtee ja äreesti 1,8 koneella manuaali Sudanin... On ritsoilla pyristelemistä..


    • toyoavensis

      Mut onne vaan perkeleen rumia, ettei kukkaa ostais noit?

      • Accordjapiruntyytyväinen

        Ei toyotienkaan muotoilu kaikkia miellytä.Kummatkin on kyllä luotettavia merkkejä.


      • jfjfhjfhhjfdg
        Accordjapiruntyytyväinen kirjoitti:

        Ei toyotienkaan muotoilu kaikkia miellytä.Kummatkin on kyllä luotettavia merkkejä.

        Kuitenkin kovin pienen oloinen Octaviaan verrattuna myös ulkoisesti ja levoton kojelauta alkaa ärsyttämään.


      • Octavia ei tule kysymykseen, koska VAG tekniikkaan ei voi luottaa. Ongelmia on niin TSI- kuin DGS-tekniikoissa.


    • Kaupparatsureima

      Olen ajanut (aikaansa nähden) hyvillä työsuhdeleasingautoilla vuodesta -65 kolmen vuoden jaksoissa ja nykyinen vajaa kaksi vuotta ajossani ollut Honda Civic Tourer Executive-versiona ja diesel-koneella on tähän asti paras autoni. Suosittelen.

    • Neljäshonda

      Juuri koeajettu bensa automaatilla 200 km. Vaati vähän totuttautumista hieman ahtaaseen kuskin miljööseen ja automaatin toimintaan kun ei ennen ole ollut. Auto alkoi siinä määrin kiinnostaa, että ostopäätös tuli tehtyä. Asiaan vaikutti tietysti suurelta määrin "erittäin" kilpailukykyinen hinta sisältäen veloituksettoman talvipaketin sekä automaattilaatikon. Verrokit järjestään 5000...8000 ekee hintavampia samoilla varusteilla, tiloilla ja tehoilla! Täytyy sanoa myös että Civicin ajo-ominaisuudet ei tietenkään ole maailman parhaat, hävisi kyllä 4 vuotta vanhalle Oculle, mutta silti, uusi on uusi. Luotettava laatumerkki, suosittelen.

    • Uuttapukkaa
      • tulossaon

        Niin, tuo 1.5 turbo varmaan ainakin (174 hv). Mutta ihan sairasta että heti pitää tehdä uusi Type-R kun edellistäkään ei ole saatu juurikaan kaduille (linkki tuossa uutisessa).

        Se sedan on kyllä niin hieno että sekin saisi tulla Eurooppaan.


    • HondaRules

      5000 km takana, ihan tyytyväinen olen ollut. Penkkiin oli vähän totuttelua. Hiven laiska (1.8 l 142 hv.), mutta kierroksia lisätessä (3500 -->)alkaa tapahtua. Talvirenkailla hieman hakee. TYYTYVÄINEN pääosin.

    • civakkisuvakki

      Etupenkeillä on ahdasta jos ei ole ihan kukkakeppi mieheksi. Pitkää matkaa ei aja mielellään mm. heppoisten penkkien takia, väsymys iskee tavallista nopeammin. Jos ei aja yli 200km matkoja niin ehkä menettelee. Tavaratilaa on melkein yhtä paljon kuin Peugeot 308 SW:ssä mutta tila ei yhtä käyttökelpoinen ja muunneltava. Ulkonäkö on makukysymys mutta omaan silmään sivari on jotenkin kolho. Yritetty tehdä avaruusaluksen näköistä mutta jäänyt jotenkin muotopuoleksi ja erikoisuutta väkisin tavoittelevaksi.

      • sääliätarvit

        Ja sinulla on bösörisa riesana!!


      • selkää_jumii

        Samaa mielta noista penkeistä; ei ne kyllä ole mihinkään pitkän matkan ajoon tehty. Myös ajovaloautomatiikka takkuilee kohtuu usein; pyyhkimistä ja pysäyttelyä ja lopuksi kyllästyt ja vaihdat manuaalisesti valoja.

        Takana 52 tkm Civic Tourerilla (1.8 aut.) ja ajan n. 400 km:n siivuja usein.

        Seuraava auto ehkä CR-V, VW Passat tai Volvo S/V 60, koska mukavuus on tärkeä asia pitkillä matkoilla.


    • Alabastersilver

      En tiedä miten voi istuimen tekeminen olla niin vaikeaa, muuten hyvään kokonaisuuteen. Ainakin itsellä pit. 190 ja normipaino 88 kg. Ei löydy oikein kunnollista ajoasentoa. Pakko laittaa penkki aivan alas jotta saa jalat jotenkin sopivaan kulmaan, mut sit heittää jo perseen liian alas.Toivottavasti seuraava Civic paremmilla, eurooppalaisen ihmisen mitoituksella.

    • missä_matias

      Ja ketjun aloittaja oli pikku poika joka lämpimikseen kirjoitteli. Oli muka autoa ostavinaan. No saipahan muutaman ihan innostumaankin. Valta-osa näistä kyselijöistä ja muka auton ostoa suunnittelevista on pers-aukisia lippispojuja, jotka vain haaveilevat tai muuten vain räksyttävät aikansa kuluksi.

      • Pili-Aapo

        Mullapas onkin pipo. Mun iskä haluis kans Hondan, mut se on juanu korttinsa ja kaikki rahansa. Mutsi lähti Ternon mukaan. Mitä teen?


    • KalaHonda

      Turboahdin ei kesää tee. Ostin Hondani juuri osittain sen takia ettei 1.8 litrasessa bensakoneessa ole turboa. Turbo on vain yksi vikalähde lisää. Ja turboahdetut pikkukoneet eivät ole niitä kestävimpiä. Toivottavasti noita vapaasti hengittäviä jatkossa vielä löytyy, nimittäin turboahdinta en halua enää, vaikka ei siitä huonoja kokemuksia olekkaan. Olen omistanut turboahdettuja diesel-autoja kolme kappaletta, niistä ei yhdestäkään hajonnut turbo (kilometrit jokaisessa ennen vaihtoa 270000 km), mutta mikäli olisi hajonnut niin hinta korjauksineen olisi ollut noin 1500-2000 euroa. monilta on turbo kuitenkin hajonnut, jopa pienemmilläkin kilometreillä ja itse päätin ettei enää jatkossa turboa omaan autoon. Turbo kestää varmaan, kun sitä osaa käyttää eikä sammuta autoa heti kovan ajon jälkeen vaan antaa koneen käydä pari minuuttia ennen kuin sammuttaa. Toinen asia kestävyyden kannalta on, että vaihtaa oikean laatuiset öljyt mieluummin 15000 km välein kuin odottelee auton huoltomuistion ilmoitusta. Hondaa voin suositella, tällä hetkellä ajettu noin 96000 km. Mikäli ostaa käytetyn turboahdetun pelin, niin turbon kuntoa ei pysty kukaan kertomaan vaan pitää luottaa, että sitä ei ole hajotettu väärällä käytöllä ja oikeat öljyt on vaihdettu ajallaan.

    • 2014 vm uutena ostin,51000 ajanut ei vikoja ei edes polttimoita palanut.Isommissa kuopissa ja hunommilla keleillä saattaa huomata että auto on aika pieni.Hyvä lämpö,huonot valot,bensaa menee vähän turhan paljon 7-8 sekaajoa,luotettava auto.Ketjukone iso plussa.

    • Alabastersilver

      Hyvä auto, kolme ja puoli vuotta, 60 tkm ilman vikoja takana. Myyjältä kuulin että enää ensivuoden myynnissä. Muualla ei farkut myy kuten Suomessa. Joten Civic farkun valmistus kai loppuu. Toivoin tuota uutta 1,5 turboa farkku Civiciin.

    • ape60

      Hyvä peli Nissanin jälkeen

    • vm2015

      100000km ajettu ilman huolia. Normihuoltojen lisäksi vaihdettu pyyhkijänsulat, ajovalopolttimot sekä kiveniskemän takia tuulilasi.

      • Anonyymi

        Mulla 2016 vm ajettu 138th km Pelaa kuin enkeli mutta bensan kulutus kovemmalla pakkasella 8.5-10 l seka ajossa.mutta ei haittaa kun peli toimii hyvin.SUOSITTELEN


    • Anonyymi

      KYLLÄ huoleton kumppani itsellä 1.8 excutive hyvät runsaat toimivat varusteet

      neljäs honda menossa ajan n 200000 km per honda ei korjaamokäyntejä

      kantsii turanzat vaihtaa kesäkumeissa pois auto hiljenee roimasti..

      • Anonyymi

        Rengas äänet on mahtavat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      21
      1057
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      208
      1026
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      308
      935
    9. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    Aihe