Ryssä, tarinoiden keksijä.

IvanBlagoi

Suomalaiset ovat taidottomia keksiä kauhun tarinoita pakolaisista. Ei haita, ryssät voi keksiä niitä meidän puolesta.
Satutarina saksalaisille, 5 pakolaista koko yö oli raiskamassa 13 vuotias venäjän taustoineen tytön. Jostain syystä saksalaiset eivät usko siihen. Toinen tarina perään. 400 venäläisiä hakkasivat tämän takia pakolaiset, taas on valhe. Venäjän propagandan kone nyt on vauhdissa.
http://m.dw.com/en/prosecutors-conclude-russian-german-teens-rape-allegations-were-false/a-19012239

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainahan.ne

Mitä uutta tuossa on? Ainahan venäläiset valehtelevat.

• 56788

Tässsäpä suomalainen keksitty tarina pakolaisista, lainaan hieman alkua:

"Mikko: Moi Antti, sinua ei ole näkynyt vähään aikaan. Oletko ollut jossain onnettomuudessa, kun olet noin pahan näköinen?

Antti: Mitäs tuohon nyt Mikko sanoisi? Sanotaan vaikka näin, että kaksi viikkoa sitten vastaani käveli viisi ulkomaista yksittäistapausta lähijunani päätepysäkillä, jotka halusivat tehdä kanssani lähempää tuttavuutta. Minä en olisi halunnut tutustua heihin, mutta he eivät kunnioittaneet toivettani. Seuraukset näkyvät kasvoillani ja vähän muuallakin kropassa.

Mikko: Mitä he sitten yrittivät?

Antti: Halusivat kovasti saada haltuun uuden Applen kännykkäni ja reppunikin miellytti heidän silmäänsä. Ongelma oli siinä, että minä pidin niistä itsekin. Meille syntyi siis lievää erimielisyyttä.

Mikko: Kävivätkö ne kaikki kimppuusi?

Antti: No yksi kävi reppuun, yksi kännykkään ja loput minuun kiinni.

Mikko: Eikö kukaan tullut auttamaan vai olitko yksin pysäkillä?

Antti: Oli siellä pari muuta. Yksi huusi heille, että lopettakaa. Sai hän vastaukseksi monia käsimerkkejä ja huutelua, josta ymmärsin sanan ”racist”. Että näin. Arvaat varmaan lopputuloksen? Reppu ja kännykkä lähtivät ja minun naamani oli turvoksissa seuraavan viikon. Kolme hammasta hajosi ja neljä kylkiluuta murtui.

Mikko: Selvisit sentään kohtuullisin vammoin.

Antti: Olisin ehkä selvinnyt, mutta kun selvisin sairaalasta, tein elämäni virheen.

Mikko: Ai, minkä sitten?

Antti: Voit ehkä kuvitella, että minulla ei ollut kovin lämpimiä ajatuksia niitä ryöstäjiä kohtaan. Otin kuvan naamastani, laitoin facebookiin ja kirjoitin perään, että viisi xxxx:sta hyökkäsi kimppuuni. Se oli se virhe.

Mikko: No mitä väärää siinä oli? Niin minäkin olisin tehnyt.

Antti: Sen päivityksen jälkeen puolet fb-kavereista poisti minut listaltaan. Heistä yleistin tapaukseni koskemaan kaikkia turvapaikanhakijoita ja syytin maahanmuuttajia perusteettomasti...

Mikko: No huh hei. Eli et saanut keneltäkään sympatiaa etkö tukea?

Antti: No oli joukossa muutama rohkea, joka uskalsi puolustaa oikeuttani purkaa vihaani ja kertoa, mitä oli tapahtunut. He saivat kuulla olevansa rasisteja ja äärioikeistolaisia, kuten minäkin.

Mikko: ”Äärioikeistolaisia!” Mikä vitsi tuo nyt sitten oli?

Antti: Ei se ollut mikään vitsi. Asiat vain pahenivat seuraavana päivänä.

Mikko: Miten se oli enää mahdollista?

Antti: Helposti. Joku valitti facebookin valvojille, että levitän ulkomaalaisvastaisia vihapuheita netissä. Seuraavana päivänä tilini oli suljettu.

Mikko: No se nyt ei ole mikään kauhea onnettomuus. Facebook nyt on tasoltaan mitä on.

Antti: Mutta ei asia siihen jäänyt. Samana päivänä sai kutsun poliisilaitokselle.

Mikko: Kai ne halusivat kuulla sinua ryöstön ja pahoinpitelysi johdosta?

Antti: Kaikkea muuta. Olin itse kuulusteltavana vihapuheista. Minulta tivattiin, onko minulla yhteyksiä äärioikeistoon tai kuulunko moottoripyöräjengeihin? Myös kytköksiä joihinkin Odin-tyyppeihin tivattiin..."

http://ilkkawiio.puheenvuoro.uusisuomi.fi/210805-suomalainen-yksittaistapaus

• vihaanmutakuonoja

Hyvä tää on tätä päivää mutakuonot ovat vallaneet maan ,

• ndfja

Up

• ndfja

UpUp

• kekseliasIvaana

Kekseliäs Ivaana sai syytteet ja pakeni Ryssään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4373
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1703
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1363
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe