Ravintola Holvi

SuomenParitusRinki

Juhlapaikanhakijoille saneerattu Ravintola Holvi vietti avajaisia.
Eittämättä avajaisissa kunniakansalaisia oli paikalla sankoin joukoin.
Toivottavasti saneerauksen lopputulos on heitä miellyttävä ja viihtyvät jatkossakin mainiosti.

24

2033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavaa

      heidän kannaltaan on että en aio tulla enää rikastuttamaan heidän kulttuuriaan enkä yrittäjän toimintaa.
      Jollei yrittäjällä ole rohkeutta valita kahdesta niin minulla on .
      Useammastakin kuin kahdesta.

      • pettynytrakettitieteesee

        Hyvä sinunlaisia tämä maa ei edes kaipaa. Valitse se köysi sitten.


    • pettynyttaaskerran

      Jos kuntosaleillakin vaaditaan henkilöllisyyspaperit, jotta pääsee sisälle, olisi enemmän kuin suotavaa, että myös ravintola tekisi niin. Lakikin sen vaatii, joten minä en myöskään käy ko. raflassa ennen kuin pakolaiset on karkoitettu sieltä. Valitan.

    • NoRefugees

      Paskapuhetta, loiset on saaneet veräjän jo hyvän aikaa ennen remonttia eikä ole kuulemma enää mesonneet harjavallan uimahallillakaan. Sentään jossain on järkeä ja uskallusta laittaa hanttiin näille saatanan rottalaumoille, hyvä Harjavalta.

    • Goodbye

      Oli ilmeisesti sitten perjantaina ja lauantaina Holvin veräjä jäänyt vahingossa auki...

      • NoRefugees

        Ei pidä paikkaansa, lakkaa nyt jo! Ovet ovat Holvissa tätä nykyä LUKOSSA koko illan ja yön, JUST NÄIDEN MATUJEN TAKIA!! Onneks sikailivat itsensä tuollakin ULOS! Helvetin röyhkeät ylimieliset ali-ihmiset, saavat pysyä koloissansa, pois häiriköimästä ihmisiä, eritoten naisia.

        Tervemenoa loiset, ei tule ikävä!


      • Goodbye

        Höpölöpö! Jos Holvi ei päästäisi kunniakansalaisia sisään siitä kirjoittaisi jokainen tämän maan lehti suurin otsikoin. En ole nähnyt aiheesta yhtäkään kirjoitusta, joten lakkaileppa itse nyt vaan...


      • NoRefugees

        Holvi EI päästä matuja sisään, poken oikeus ja velvollisuus kysyä ovella henkilöpaperit ja niitähän matuilla ei ole! Ja ovet pidetään koko ajan lukossa, poke availee ovea jokaiselle KANTAVÄESTÖÖN kuuluvalle juhlijalle ja rotat jää ulos. Niin oikeata toimintaa Holvilta, naistenvessaan änkeäviltä munanheiluttajilta porttikielto joka paikkaan!


      • näinonasia
        NoRefugees kirjoitti:

        Holvi EI päästä matuja sisään, poken oikeus ja velvollisuus kysyä ovella henkilöpaperit ja niitähän matuilla ei ole! Ja ovet pidetään koko ajan lukossa, poke availee ovea jokaiselle KANTAVÄESTÖÖN kuuluvalle juhlijalle ja rotat jää ulos. Niin oikeata toimintaa Holvilta, naistenvessaan änkeäviltä munanheiluttajilta porttikielto joka paikkaan!

        Poken kuuluu kysyä KAIKILTA henkkarit. Toisilla satalinnalaisilla ON viralliset henkkarit, niillä pääsee kyllä sisään.


      • 3573576543
        NoRefugees kirjoitti:

        Holvi EI päästä matuja sisään, poken oikeus ja velvollisuus kysyä ovella henkilöpaperit ja niitähän matuilla ei ole! Ja ovet pidetään koko ajan lukossa, poke availee ovea jokaiselle KANTAVÄESTÖÖN kuuluvalle juhlijalle ja rotat jää ulos. Niin oikeata toimintaa Holvilta, naistenvessaan änkeäviltä munanheiluttajilta porttikielto joka paikkaan!

        Holvinn omistajalle, Viitalalle kiitos. Oikeesti, kuka enää uskaltaa sanoa näille kultamunille, kiitos ei. Hovissa käynnit loppuneet, kun ei tiedä onko siellä näitä matuja. En ota heihin minkäänlaista kontaktia, en katso, en puhu...minulla on sentään oikeus tähän. Minun vaan ei tarvitse näitä hyväksyä! Vain suvaitsevaiset eivät suvaitse!


    • Einäkynyt

      Ei ollut tänävkonloppuna mamuja.

    • Suomi_on_meidän

      Mutta matuja oli..

    • unde

      Lopettakaa jo paskan puhuminen. Mamuvapaa alue nykyään tuo paikallinen kapakka ja erittäin viihtyisä saneerauksen jälkeen. Tiskimetrejä riittävästi ja tarjoilu pelaa, nähty ja koettu! Pelkkää plussaa sekin, että takit jää narikkaan...

      • sikopaimen1

        Sikala koko läävä


    • sä1

      jyrkästi ravintolan harjoittavan rasismia.



      – Turvapaikanhakijoiden kanssa on ollut ongelmia. Poliisit ovat joutuneet käymään täällä selvittämässä asioita. Kysymys on järjestyshäiriöistä, mutta on myös ahdistelutapauksia. Muutamia juttuja on poliisitutkinnassa. Tilanteen rauhoittamiseksi olemme nyt päätyneet siihen, ettemme ota heitä asiakkaiksemme.



      Viitala sanoo, että häiriöt alkoivat jo viime vuoden puolella ja ovat jatkuneet edelleen tänä vuonna. Provosointia on hänen mukaansa tapahtunut sekä kantaväestön että turvapaikanhakijoiden puolelta.



      – Kysymys ei ole kategorisesta porttikiellosta turvapaikanhakijoille. Joitakin maahanmuuttajataustaisia asiakkaita meillä käy edelleen, mutta heidät me tunnemme eivätkä he ole aiheuttaneet ongelmia. Mutta häiriöitä aiheuttaneita henkilöitä emme päästä sisään. Tämä ei ole mitenkään rasistista, vaan sama käytäntö on kaikille, Viitala sanoo...

      • sä1

    • vierasuhkapelottavampi

      Olen Holvissa tullut nurkkaan ahdistetuksi ja väkisin suudelluksi lukuisia kertoja. Rintojani on puristeltu, persettä käpälöity, tanssilattialla tultu nylkyttämään taakseni. Olen saanut lukemattomia seksuaalisia ehdotuksia ja monenkirjavaa kommenttia ulkonäöstäni. En ole koskaan ilmoittanut näitä poliisille, koska kaikki tuo jollain tapaa "kuuluu" siihen baari ja biletyskulttuuriin, kun pikku hönöissä yritetään löytää kivaa seuraa. Se on ihan "normaalia" baarissa. Ja koska lääppijät on olleet niitä tuttuja kasvoja, niitä perusjamppoja joita siellä on aina. Nämä mamut on minulle vieraita. Myönnän, että vähän pelkäänkin niitä. Sitäkin olen miettinyt, että jos sellainen mamu kävisi kiinni perseeseen, niin varmaan ilmoittaisin siitä järkkäreille tai poliisille. Miksi niistä ilmoittaisin, mutta tutuista jannuista en, sitä en osaa kyllä sanoa.

      • sä1

        KERRO AINA KAIKEN OLI SIT suomalaiset tai maahanmuuttajia kiinni sinussa.! Sami pisti vanhan luokan vartijat ulos ja otti vartija "liikkeen" vartijoikseen.! Ei ole pasia.. Enää tai muita vanhan liiton ihmisiä..!! Sanoit et on normaalia..! :) ei minun naista ole ainakaan hätistelty.! Eikä ole mikään kirveen niellyt.! :)


      • sä1

        Semmoista wc tapahtumaa onko sulle tapahtunut..?? Mitä holvissa tapahtui.. ? Naisten wc mamu kulli kädessä..! Onko semmosta sulle sattunut.?


      • edellinenkirjoittaja
        sä1 kirjoitti:

        Semmoista wc tapahtumaa onko sulle tapahtunut..?? Mitä holvissa tapahtui.. ? Naisten wc mamu kulli kädessä..! Onko semmosta sulle sattunut.?

        Ei ole kyllä mamun kullia vessassa näkynyt, mutta muutamia kertoja olen vessakäynneilläni häiriköinyt toisten seksielämää. Ja kerran yks tyyppi hakkas tattiaan naisten vessassa. Sun naista ei ehkä ole lääpitty kun olet mukana, mutta ihmettelen jos koskaan ei ole baarissa kähmitty. Se on oikeasti niin tavallista jopa että siihen ei kiinnitä huomiota enää eikä sitä osannut ajatella edes seksuaalirikokseksi, ennenkuin alettiin enemmän puhua näiden mamujen ahdisteluista. Siittä ehkä tulee se liikaakin käytetty fraasi:mutku suomalaisetkin. Kyllä ensin tuli itsellekkin ajatus että mitäs kummallista siinä on että lääppii, kun siihen oli niin tottunu jo kauan ennen kuin mitään mamuja täällä oli. Mutta onhan se kyllä väärin.


      • kyllästyny.kuulemaa.pska

        Sä oot sentään kuullu hyviä juttuja. Mä oon välil vitun huora/lehmä/ämmä/losoperse/töhnäpillu. Semmosta.


      • sä1
        kyllästyny.kuulemaa.pska kirjoitti:

        Sä oot sentään kuullu hyviä juttuja. Mä oon välil vitun huora/lehmä/ämmä/losoperse/töhnäpillu. Semmosta.

        Sori jos olet kuullut miesten puhuvan noin sinusta.!! Yleensä naiset puhuu noin juuri naisista.!! Jos miehet puhuu noin niin ainakin eivät saa.!! Naiset nyt ei halua niin voivat puhua mitä vaan et saa satutettua.!!


    • stubilloo

      Jos ihimisen väri on sama kuin pötkäleen niin se kuuluu viemäriin ei mulla muuta

    • Parru_Tukiainen

      Holvin terassi meinaa kuulemma pudota. Oli tuettu muutamalla pönkällä ettei tulis alas. Ei kannat men sit liki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe