R-kioski leppävirta

Pettynytasiakaspalveluun

Kävin pitkästä aikaa lepikän ärrällä ja palvelu oli alaarvoista! Ensinnäkin ketää ei ollut tiskillä ja jonkun aikaa odotettuani rykäisin(virkayskä) ja mutta mies myyjä tuli sittenki(kuulemma parisuhteessa miehen kanssa!) homoja vastaan ei ole mitään todellakaa! Mutta käytös oli ettei ole melaa mekkoon tullu ihan justiisa! Oli siinä nyrpeä neitimäinen mies! Ei edes tervehditty vaikka minulla ainakin hyviin tapoihin kuuluu sanoa moihei!

16

1775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariaskia

      Takavuosina oli myyjänä vanhempi naishenkilö, kovasti oli virkaintoonen, ei myynyt kahta tupakka askia kerralla koska epäili että vien toisen alaikäisille..

      • Pettynytasiakaspalveluun

        Sepäs on ollut hauska tapaus!! :D


    • Ex-aspa

      Aloitus viestistä oikein huokuu "elämämkolu".

      Ei mitään homoja vastaan, mutta oli kuitenkin viestin keskeisin asia?

      Sinulla on tapana tervehtiä. Tervehdit, mutta myyjä ei vastannut?

      Voinut olla vaikka vessasta tulossa, ettei ollut heti kassalla tai kipeänä töissä tms.

      Mutta olet oikeassa. Kuuluu hyvään asiakaspalveluun tervehtiä.

      Ymmärrän että tuon kaltainen traumaattinen kokemus voi pilata päivän ellei koko elämääkin, mutta asiastahan voi antaa palautetta suoraan tai vaikka palautelaatikon kautta, ennenkuin alkaa ruotimaan täällä toisten henkilökohtaisia suuntautumisia.

      • tavisasiakas

        Minä olen aivan samaa mieltä ex-aspan kanssa. Olen monesti antanut suoraa palautetta eri kaupoissa kassaneidille tai miehelle ja monesti toiminut. Jokainen pystyy hetken odottamaan kun monesti myyjiä R-kioskeilla ei ole kuin yksi ja hänelläkin tulee varmasti tarvetta käydä veskissä jossain välissä päivää. Tuskin kenenkään elämä siihen kaatuu jos tarvii minuutin kaksi odottaa. Mikä tekee ko. miesmyyjästä homon? onko naisetki sitten lesboja? Taitaa alkuperäinen kirjoittaja vaan seksifantasioida Ärrän myyjistä, säälittävää.


    • Päivääkiitoshei

      Juu, miesmyyjä on tympeä käytökseltään. USEAMPI kanssani samaa mieltä

      • Ainokyllikki

        Epäilinkin että on homo. On sillä niin nyrpeä ilme. Pitäisi laittaa kasvatuslaitokseen tapoja oppimaan.


    • Lasittunutkatse
    • ystävälllistäkaikille

      Kyllä R~kitska myy ihan ystävällisesti tupakkatädeillekin savusteluun apua, siis niile hoitajaksi itseään sanoville.

    • panaaniaposkeen

      Kaiken maailman apinat ovat palveluammateissa ympäri suomen

    • isoeihomoille

      Minä en osta homolta mitään. Ne on ällöttävää porukkaa.

    • poppelit

      iisalmessa ryöstivät r-kioskin mutta eivät olleet kaksaneet kantaa sitä kauas

      • juhlamasto

        Homoseksuaalit ryöstivät R-kioskin iisalmella? Oletko aivan varma ryöstäjien seksuaalisesta suuntautumisesta?


    • ärrä-asiakas

      Hyvän palvelu on itse ansaittava. Jos käyttäytyy kuin apina niin saa apinan kohtelun.
      Itseäni ei kyllä mitenkään jaksa kiinnostaa toisten ihmisten seksuaaliset suuntautumiset. Olisihan se raskasta jos joutuis homo/heterotutka päällä elämään.
      Voishan sitä ostaa eväänsä vaikka Ärrältä ja käyttäytyä kuin asiakas. Salaiset seksifantasiat voi jättää toisaalle.

    • tavisasiakas

      Itsekin olen käynyt tällä kioskilla useastikkin eikä ainakaan minulla ole valittamista. Minusta myyjän ei tarvitsekkaan olla koko ajan hymy perseessä vaan asiallinen palvelu on täysin riittävää. Aina olen saanut niin mies kuin naismyyjiltä todella hyvää palvelua. Aika usein on ollut todella ruuhkanen kioski, joten ymmärrän jos myyjää ei naurata kun joukossa on teinipellejä jotka yrittävät pelikoneille yms.

    • Mummuksi

      Hyvää palvelua olen saanut kioskin naismyyjiltä, miesmyyjää en ole tavannut. Minne lie lähtenyt rouvamyyjä kioskilta? Hän se oli mukava.

    • Anonyymi

      Se omistaja on töykeä mutta siihen etsitään uutta . Lopettaisi rautakirja jo koko palvelun. Pakko käydä siinä kun paketit tulee eikä halua ohjata matkahuollon paketteja LIDL tai hakea varkaus. . Tosin Post Nordin paketteja ei leppävirralla muuatle saa. Mutta omistaja vaihtuu jospa se siitä kohenee tai loppuu koko r touhu muutenkin . Ei tänne mitää R-kioskia tarvitse.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe