Kävin pitkästä aikaa lepikän ärrällä ja palvelu oli alaarvoista! Ensinnäkin ketää ei ollut tiskillä ja jonkun aikaa odotettuani rykäisin(virkayskä) ja mutta mies myyjä tuli sittenki(kuulemma parisuhteessa miehen kanssa!) homoja vastaan ei ole mitään todellakaa! Mutta käytös oli ettei ole melaa mekkoon tullu ihan justiisa! Oli siinä nyrpeä neitimäinen mies! Ei edes tervehditty vaikka minulla ainakin hyviin tapoihin kuuluu sanoa moihei!
R-kioski leppävirta
16
1973
Vastaukset
- pariaskia
Takavuosina oli myyjänä vanhempi naishenkilö, kovasti oli virkaintoonen, ei myynyt kahta tupakka askia kerralla koska epäili että vien toisen alaikäisille..
- Pettynytasiakaspalveluun
Sepäs on ollut hauska tapaus!! :D
- Ex-aspa
Aloitus viestistä oikein huokuu "elämämkolu".
Ei mitään homoja vastaan, mutta oli kuitenkin viestin keskeisin asia?
Sinulla on tapana tervehtiä. Tervehdit, mutta myyjä ei vastannut?
Voinut olla vaikka vessasta tulossa, ettei ollut heti kassalla tai kipeänä töissä tms.
Mutta olet oikeassa. Kuuluu hyvään asiakaspalveluun tervehtiä.
Ymmärrän että tuon kaltainen traumaattinen kokemus voi pilata päivän ellei koko elämääkin, mutta asiastahan voi antaa palautetta suoraan tai vaikka palautelaatikon kautta, ennenkuin alkaa ruotimaan täällä toisten henkilökohtaisia suuntautumisia.- tavisasiakas
Minä olen aivan samaa mieltä ex-aspan kanssa. Olen monesti antanut suoraa palautetta eri kaupoissa kassaneidille tai miehelle ja monesti toiminut. Jokainen pystyy hetken odottamaan kun monesti myyjiä R-kioskeilla ei ole kuin yksi ja hänelläkin tulee varmasti tarvetta käydä veskissä jossain välissä päivää. Tuskin kenenkään elämä siihen kaatuu jos tarvii minuutin kaksi odottaa. Mikä tekee ko. miesmyyjästä homon? onko naisetki sitten lesboja? Taitaa alkuperäinen kirjoittaja vaan seksifantasioida Ärrän myyjistä, säälittävää.
- Päivääkiitoshei
Juu, miesmyyjä on tympeä käytökseltään. USEAMPI kanssani samaa mieltä
- Ainokyllikki
Epäilinkin että on homo. On sillä niin nyrpeä ilme. Pitäisi laittaa kasvatuslaitokseen tapoja oppimaan.
- Lasittunutkatse
Jos ostat kahvia, älä anna tonnin seteliä:
http://youtu.be/jB8S0JyN5Z0 - ystävälllistäkaikille
Kyllä R~kitska myy ihan ystävällisesti tupakkatädeillekin savusteluun apua, siis niile hoitajaksi itseään sanoville.
- panaaniaposkeen
Kaiken maailman apinat ovat palveluammateissa ympäri suomen
- isoeihomoille
Minä en osta homolta mitään. Ne on ällöttävää porukkaa.
- poppelit
iisalmessa ryöstivät r-kioskin mutta eivät olleet kaksaneet kantaa sitä kauas
- juhlamasto
Homoseksuaalit ryöstivät R-kioskin iisalmella? Oletko aivan varma ryöstäjien seksuaalisesta suuntautumisesta?
- ärrä-asiakas
Hyvän palvelu on itse ansaittava. Jos käyttäytyy kuin apina niin saa apinan kohtelun.
Itseäni ei kyllä mitenkään jaksa kiinnostaa toisten ihmisten seksuaaliset suuntautumiset. Olisihan se raskasta jos joutuis homo/heterotutka päällä elämään.
Voishan sitä ostaa eväänsä vaikka Ärrältä ja käyttäytyä kuin asiakas. Salaiset seksifantasiat voi jättää toisaalle. - tavisasiakas
Itsekin olen käynyt tällä kioskilla useastikkin eikä ainakaan minulla ole valittamista. Minusta myyjän ei tarvitsekkaan olla koko ajan hymy perseessä vaan asiallinen palvelu on täysin riittävää. Aina olen saanut niin mies kuin naismyyjiltä todella hyvää palvelua. Aika usein on ollut todella ruuhkanen kioski, joten ymmärrän jos myyjää ei naurata kun joukossa on teinipellejä jotka yrittävät pelikoneille yms.
- Mummuksi
Hyvää palvelua olen saanut kioskin naismyyjiltä, miesmyyjää en ole tavannut. Minne lie lähtenyt rouvamyyjä kioskilta? Hän se oli mukava.
- Anonyymi
Se omistaja on töykeä mutta siihen etsitään uutta . Lopettaisi rautakirja jo koko palvelun. Pakko käydä siinä kun paketit tulee eikä halua ohjata matkahuollon paketteja LIDL tai hakea varkaus. . Tosin Post Nordin paketteja ei leppävirralla muuatle saa. Mutta omistaja vaihtuu jospa se siitä kohenee tai loppuu koko r touhu muutenkin . Ei tänne mitää R-kioskia tarvitse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olette jos tosi kaunis nainen
on ollut tosi pitkään siis vuosia vuosia yksin eikä edes oikein tahdo päästää ketään miestä lähelleen niin mistä johtuu?2693111Mies älä nyt,
vain vaihda nykyistä elämäääsi siihen naiseen. On kyllä nätti ja kiva kaikinpiolin, mutta et vain tiedä hänestä kaikkea.1772192Uskallatko laittaa jotain konkreettisempaa
tuntomerkkiä ihastuksestasi? Esim mistä olette keskustelleet, missä nähneet jne. Minä aloitan: IP TV 😃 ps. Siitä on vu741652- 361611
- 951595
Miksei Martinaa nähty Linnan juhlissa
Kun on niin suosittu valmentaja, että ilmaisessa juoksutapahtumassakin oli kauhea yleisöryntäys, kaikkiaan 6 osallistuj4221288Sunnuntai kyssäri
Millä tavoin hän erityinen? Onko hän erityinen vain sinun silmissä, vai huomaako myös muut hänen erilaisuutensa?77986Asutko missä kerroksessa
Kuinka ylös pitää katse luoda jos ohi kävellessä sulle ajatuksen lähettää? 😘🤭🌌🩷164977Onko sinulla mies vähän ristiriitaiset fiilikset?
Kenties johtuen käyttäytymisestäni. Et oikein tiedä mitä tehdä vaikka tavallaan tiedätkin. Sellaista se on. Mieti nyt si100895Miehelle..
Mietin sitä, että suhtaudutko minuun eri tavalla kuin ennen? Ja jos niin mikä on muuttunut? -naiselta49880