R-kioski leppävirta

Pettynytasiakaspalveluun

Kävin pitkästä aikaa lepikän ärrällä ja palvelu oli alaarvoista! Ensinnäkin ketää ei ollut tiskillä ja jonkun aikaa odotettuani rykäisin(virkayskä) ja mutta mies myyjä tuli sittenki(kuulemma parisuhteessa miehen kanssa!) homoja vastaan ei ole mitään todellakaa! Mutta käytös oli ettei ole melaa mekkoon tullu ihan justiisa! Oli siinä nyrpeä neitimäinen mies! Ei edes tervehditty vaikka minulla ainakin hyviin tapoihin kuuluu sanoa moihei!

19

2717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pariaskia

Takavuosina oli myyjänä vanhempi naishenkilö, kovasti oli virkaintoonen, ei myynyt kahta tupakka askia kerralla koska epäili että vien toisen alaikäisille..

• Pettynytasiakaspalveluun

Sepäs on ollut hauska tapaus!! :D

• Ex-aspa

Aloitus viestistä oikein huokuu "elämämkolu".

Ei mitään homoja vastaan, mutta oli kuitenkin viestin keskeisin asia?

Sinulla on tapana tervehtiä. Tervehdit, mutta myyjä ei vastannut?

Voinut olla vaikka vessasta tulossa, ettei ollut heti kassalla tai kipeänä töissä tms.

Mutta olet oikeassa. Kuuluu hyvään asiakaspalveluun tervehtiä.

Ymmärrän että tuon kaltainen traumaattinen kokemus voi pilata päivän ellei koko elämääkin, mutta asiastahan voi antaa palautetta suoraan tai vaikka palautelaatikon kautta, ennenkuin alkaa ruotimaan täällä toisten henkilökohtaisia suuntautumisia.

• tavisasiakas

Minä olen aivan samaa mieltä ex-aspan kanssa. Olen monesti antanut suoraa palautetta eri kaupoissa kassaneidille tai miehelle ja monesti toiminut. Jokainen pystyy hetken odottamaan kun monesti myyjiä R-kioskeilla ei ole kuin yksi ja hänelläkin tulee varmasti tarvetta käydä veskissä jossain välissä päivää. Tuskin kenenkään elämä siihen kaatuu jos tarvii minuutin kaksi odottaa. Mikä tekee ko. miesmyyjästä homon? onko naisetki sitten lesboja? Taitaa alkuperäinen kirjoittaja vaan seksifantasioida Ärrän myyjistä, säälittävää.

• Päivääkiitoshei

Juu, miesmyyjä on tympeä käytökseltään. USEAMPI kanssani samaa mieltä

• Ainokyllikki

Epäilinkin että on homo. On sillä niin nyrpeä ilme. Pitäisi laittaa kasvatuslaitokseen tapoja oppimaan.

• Lasittunutkatse
    • ystävälllistäkaikille

Kyllä R~kitska myy ihan ystävällisesti tupakkatädeillekin savusteluun apua, siis niile hoitajaksi itseään sanoville.

• panaaniaposkeen

Kaiken maailman apinat ovat palveluammateissa ympäri suomen

• isoeihomoille

Minä en osta homolta mitään. Ne on ällöttävää porukkaa.

• poppelit

iisalmessa ryöstivät r-kioskin mutta eivät olleet kaksaneet kantaa sitä kauas

• juhlamasto

Homoseksuaalit ryöstivät R-kioskin iisalmella? Oletko aivan varma ryöstäjien seksuaalisesta suuntautumisesta?

• ärrä-asiakas

Hyvän palvelu on itse ansaittava. Jos käyttäytyy kuin apina niin saa apinan kohtelun.
      Itseäni ei kyllä mitenkään jaksa kiinnostaa toisten ihmisten seksuaaliset suuntautumiset. Olisihan se raskasta jos joutuis homo/heterotutka päällä elämään.
      Voishan sitä ostaa eväänsä vaikka Ärrältä ja käyttäytyä kuin asiakas. Salaiset seksifantasiat voi jättää toisaalle.

• tavisasiakas

Itsekin olen käynyt tällä kioskilla useastikkin eikä ainakaan minulla ole valittamista. Minusta myyjän ei tarvitsekkaan olla koko ajan hymy perseessä vaan asiallinen palvelu on täysin riittävää. Aina olen saanut niin mies kuin naismyyjiltä todella hyvää palvelua. Aika usein on ollut todella ruuhkanen kioski, joten ymmärrän jos myyjää ei naurata kun joukossa on teinipellejä jotka yrittävät pelikoneille yms.

• Mummuksi

Hyvää palvelua olen saanut kioskin naismyyjiltä, miesmyyjää en ole tavannut. Minne lie lähtenyt rouvamyyjä kioskilta? Hän se oli mukava.

• Anonyymi

Se omistaja on töykeä mutta siihen etsitään uutta . Lopettaisi rautakirja jo koko palvelun. Pakko käydä siinä kun paketit tulee eikä halua ohjata matkahuollon paketteja LIDL tai hakea varkaus. . Tosin Post Nordin paketteja ei leppävirralla muuatle saa. Mutta omistaja vaihtuu jospa se siitä kohenee tai loppuu koko r touhu muutenkin . Ei tänne mitää R-kioskia tarvitse.

• Anonyymi

Leppävirran Ärrä lopettaa.

• Anonyymi

Onneksi loppuu, koska ärsyttää Nik... ym. Jotka notkuvat kaiket päivät siellä ja luulevat maailman omistajina pitävänsä putiikin pystyssä. Yksi kahvi ja pulla silloin tällöin ei kioskia pystyssä pidä! Toivottavasti tuo sama jengi kokoontuisi jatkossa muualle pilaamasta yleistä katukuvaa.

• Anonyymi00020

Jos heillä ei ole paikkaa, missä kokoontua, niin kokoontuvat toitensa kodeissa.
        Se taas sitten luo rauhattomuutta.
        Jos ei ole autoa, millä mennä pitemmälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      116
      6310
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      377
      6113
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5810
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2345
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      115
      1390
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1211
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      867
    Aihe