Herrasmiehet juovat shampanjaa naisen kengästä

Päss1

Olin muuttanut eurooppalaiseen suurkaupunkiin kahden vuoden työsopimuksella. Työnantajani järjesti myös asunnon. Kämppiksenä oli jo pitemmän aikaa tässä kaupungissa asunut, suunnilleen minun ikäiseni mies. Kämppis osasi liikkua kaupungilla ja tiesi hyvät illanviettopaikat.

Työviikon jälkeen lauantai-iltana kämppikseni kertoi tietävänsä suositun irkkubaarin ja ehdotti sinne lähtöä. Baari oli saman metroreitin varrella kuin asuntomme ja olimme perillä noin puolessa tunnissa. Lupaus paikan suosiosta piti todellakin paikkansa. Asiakkaita oli baarin ulkopuolellakin kymmenittäin. Ulkopuolelle oli järjestetty pöytiä niin, että harva joutui sieten olutta juomaan. Tungimme itsemme baaritiskin luo ja saimme Heineken-oluet ostettua.

Baarin sisällä oli niin kauhea tungos, että etsimme vapaita istumapaikkoja kadulta. Kämppikseni vinkkasi minut yhteen pöytään, jossa istui kaksi paikallista naista. Naiset antoivat meille luvan liittyä seuraansa.

Toinen naisista ei osannut englantia ollenkaan, mutta kämppäkaverini puhui paikallista kieltä ja jutteli tämän naisen kanssa. Nainen oli melko pitkä ja pullea - juuri sellainen kuin kämppikseni mukaan naisen kuuluu ollakin, hän myöhemmin paljasti. Naisen ystävätär puhui kohtuullisesti englantia, joten aloin jutella hänen kanssaan.

Minun puhekumppanini ei ollut moudoiltaan aivan niin runsas kuin ystävättärensä, mutta takapuoli oli melkoisen leveä. Hän oli pukeutunut minihameeseen, jakkupuseroon ja korkkareihin. Hiukset olivat pitkät ja melkein mustat ja päälaelle hän oli asetellut aurinkolasit.

Kämppikseni (melkoinen veijari mieheksi - hän keksi myöhemminkin kaikenlaisia hauskoja tempauksia) ehdotti että joisimme shampanjaa naisten kengistä, herrasmiesten kuuluu niin kuulema tehdä. Naisia tämä ehdotus huvitti suuresti, mutta he suostuivat ehdotukseen. Eihän meillä shampanjaa ollut, vaan olutta, joten naisten kenkiin kaadettiin sitä. En tiedä kuinka moni on juonut naisen kengästä, mutta minun täytyy ainakin myöntää, että hikinen kenkä ei paranna oluen makua.

Temppumme selvästi ihastutti naisia ja he alkoivat siirtyä koko ajan lähemmäksi meitä. Minun seuralaiseni istui syliini ja asetti käteni niskaansa, jota aloin hiljakseen hyväillä. Nainen kysyi minulta että asunko kaukana. Kerroin että noin puoli tuntia on matkaa kotiin. Sanoin kämppikselleni, että minä lähden nyt tämän naisen kanssa.

Kadulle päästyämme kierähdin nopeasti naisen selän taakse ja nostin hänet hartioilleni istumaan. Yllättävä temppu pelästytti naisen ja hän alkoi kirkua, joten laskin hänet alas. Kotitalomme luokse päästyämme hän ei enää protestoinut vastaan, kun nostin hänet hartioilleni uudestaan ja kannoin kolmannessa kerroksessa olevan asuntomme ovelle saakka.

Jääkaapissa oli viiniä, jota tarjosin naiselle ja kaadoin itsellenikin. Esittelimme toisemme uudestaan, en nimittäin muistanut hänen nimeään enää, vaikka hän oli sen jo baarissa kertonut. Rina kuulosti melkein suomalaiselta nimeltä.

Rina sanoi, että on jo aika käydä nukkumaan, mutta huom! vain nukkumaan. Riisuimme vaatteitamme niin, että minulle jäi alushousut ja T-paita ja hänellä oli yllään pikkuhousut ja satiinista tai jostakin vastaavasta materiaalista tehty hihaton paita. Rina sammutti valot ja ryömi viereeni peiton alle. Kullini oli kankeana pystyssä ja ei varmasti jäänyt Rinalta huomaamatta. Rina toi kasvonsa minun kasvojeni lähelle ja aloimme suudella, huulet olivat kosteat ja liukkaat huulipunasta.

Nyt alkoi Rinakin selvästi innostua. Hän pomppasi ylös ja kysyi onko minulla kondomia. Tottahan minä olin sellaisen varannut. Revin pakettia hätäisesti auki ja sähläsin kumin kanssa, mutta eihän se meinannut asettua kullini päälle ollenkaan. Tottunein käsin Rina siirsi käteni sivuun ja otti kondomin rullaavasta osasta kiinni ja veti kumi räsähtäen kondomin kokonaan kullini päälle.

Rina sammutti valot uudestaan ja tuli viereeni sänkyyn. Otin hänen vyötäröstään kiinni ja kiersin hänet päälleni. Hieman hän protestoi tätä asentoa, mutta levitti sitten haaransa ja kullini pompsahti märkää vulvaa vasten. Rina laittoi kätensä väliimme ja asetti kullin pään märkään koloon. Ihanan pehmeät rinnat lepäsivät rintakehäni päällä, kun hän alkoi työntää takamustaan alaspäin. Kullini luiskahti helposti pohjaan ja Rinalta pääsi lähes vaikerrukselta kuulostava huokaus. Pimppi puristi kulliani kevyesti kuin silkkihansikas ja vaginan kuumuus tunti jopa kondomin läpi. Hän alkoi nostella pyllyään ylös ja alas kiihtyvällä vauhdilla. Pillu litisi märkänä joka liikkeen vaiheessa ja muutaman kerran turskahti äänekkäästi. Rina alkoi huohottaa ja alle kahden minuutin hän sai tärisevän orgasmin.

Rina lösähti nyt päälleni koko painollaan kullini pimpissään. Odotin hieman aikaa, että hän sai hengityksensä tasaantumaan ja käänsin sitten meidät kummatkin ympäri, että minä tulin päälle. Rina oli vieläkin hieman läkähdyksissä ja hän jaksoi vain levittää jalkojaan. Tässä asennossa kulli jäi tiukalle mutkalle ja litisevän märkä aukko antoi kunnon lypsyä k

1

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päss1

      Jatkoa:

      Rina lösähti nyt päälleni koko painollaan kullini pimpissään. Odotin hieman aikaa, että hän sai hengityksensä tasaantumaan ja käänsin sitten meidät kummatkin ympäri, että minä tulin päälle. Rina oli vieläkin hieman läkähdyksissä ja hän jaksoi vain levittää jalkojaan. Tässä asennossa kulli jäi tiukalle mutkalle ja litisevän märkä aukko antoi kunnon lypsyä kullilleni. Pillu turskahteli nyt oikein äänekkäästi, kun pumppasin kiihtyvällä vauhdilla. En kestänyt itsekään enää kauan, vaan muristen purkauduin pimppiin.

      Olimme kumpikin sen verran väsähtäneitä sekstailusta ja juomastamme alkoholista, että nukahdimme alasti sänkyyn. Aamulla sitten oli taas puhtia jatkaa. Rina heräsi ennen minua ja herätteli kädellään kaluani.

      Harmittaa hieman, että tuttavuutemme jäi vain yhden yön mittaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      315
      2918
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2223
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1561
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe