Katselin yliopistossa opiskelevien opiskelijaetuuksia ja silmääni iski heti ensimmäiseksi, että alennuksia saa jopa erotiikkaliikkeistä kuten kaalimadosta ja hotlipsistä:
https://frank.fi/fi/alennukset/
Hih... Tästä saa tosiaan sellaisen kuvan että jos nuo ovat mukana opisjelijaetuudessa, niin ovat vissiin melko yleisesti käytettyjä. Aika likaisen kuvan saa sivistyneistä ja akateemisista xd
T. Yllättynyt lukiolainen
Korkeakouluopiskelijoiden varjoisa puoli xd
10
1681
Vastaukset
- jaamiten
Yhtäläisyysmerkin yksioikoinen vetäminen sivistyksen ja korkeakoulutuksen välille ei ole kovin järkevää. Yliopistossakin (kuten missä tahansa) on kaikenlaista väkeä.
http://www.simoterho.com/kauppatieteetopiskelu.html
http://www.simoterho.com/kauppatieteetajatelmia.html
P.S. Oho, että akateemisetkin harrastavat seksiä, ei kai nyt sentään? :O- zzzzzhohhzzzzz
Simoterhon varjoisa puoli zzzzzzzzzzzzzzzzzz.
- sivistysyliopistosta
Eihän kauppakorkeakoululla mitään tekemistä sivistyksen kanssa ole koskaan ollutkaan. Hauskaa (omasta mielestään) osaavat kyllä pitää.
Mitä ne kaalimadot ja hotlipsit muuten ovat? - kylterii
zzzzzhohhzzzzz kirjoitti:
Simoterhon varjoisa puoli zzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Mikä tämän Simo Terhon intressit ovat mainostaa vanhaa sivuaan joka ikisessä keskustelussa? En ole keksinyt, hyötyykö hän jotain sivukävijöistä. Mun puolesta ainakin voisi lopettaa tuon tunkemisen jokaiseen keskusteluun.
- Supermasterin_mainos
Simo Terho mainostaa Supermaster kurssia !
- riippuumistäroikkuu
ja aloittaja mainostaa frankia, kaalimatoa, hotlipsia...
- H.Ludens
Miten niin korkeakouluopiskelijoiden varjoisa puoli?
Ennemminkin korkeakouluopintojen valoisa puoli. - Biologiaa
Minä kai olen luullut, että akateemiset lisääntyvät suvuttomasti...
- teekkari
Katsomalla miten akateemiset näkevät miltei maailman parhaimpana ajanviettona sen että pyöritään kaupungin pahimmissa räkälöissä eri opiskelijabileissä kertoo aika paljon, ja miten kaikissa muissakin tapahtumissa on ihan pakko juoda. Itsekin kyllä juon ja olen yliopisto-opiskelija, mutta kännissä olen ollut viimeksi yli vuosi sitten kun vedän aina vain muutaman jos tilanne sallii (yökerhoissa en käy).
- zcxvcvc
Suomessa liikaa korkeakouluja. Jäljelle saisivat jäädä Helsinki, Turku, Tampere, Vaasa ja Oulu ja tietenkin Otaniemi Espoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817