Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma

Cherie Sheridanin 29.1.2016 saama sanoma

Tämä on tärkeää.

Kun olet Porin rannikolla, sinun tulee julistaa länsirintamalle: “Pääsy kaikille rannikkoalueille on Herran Hengen sinetöiden sulkemaa. Minun läsnäoloni on oleva muuri Suomelle.”

Katso pohjoiseen ja määrää, että kaikki pääsy on suljettu paitsi Jumalan lapsilta.

Sano idälle, että itäinen rintama on nyt suljettu ja minä olen jälleen muurina rajalla.

Puhu etelälle ja julista, että pääsy etelän porttien kautta on kielletty.
Minä suljen rajat.

Olen valinnut tämän paikan (Suomen).

Minä vahvistan liittoni täällä olevien ihmisten kanssa, jos he kuuntelevat minun ääntäni ja tekevät parannuksen.

Kerro heille, että heidän tulee tuhota ja repiä maahan epäjumalansa. Jos he tekevät niin, minä tulen olemaan heidän kanssaan ja käyttämään tätä kansakuntaa, josta tulee Vahva Linnoitus.

Otan nyt nämä maat haltuuni minun valtakuntani tarkoituksiin. Rukoilkaa Jeesuksen nimessä ja julistakaa Jeesuksen nimeä kaikkialla maassa. Sytyttäkää uudestaan pieniksi käyneet tulet. Antakaa minun Henkeni tulen jälleen palaa tässä maassa. Nouskaa ja ja olkaa äänitorvena tälle kansalle. Kääntäkää heidät takaisin vanhurskauteen.

Cherie Sheridan

Jumalan Suomeen lähettämä amerikkalainen profeetta, joka asuu Lempäälässä.

19

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoitsija

      Luin tämän uudelleen ja jäi huolestuttamaan se että todellinen vihollisemme on yläpuolella, julistakaamme Jeesuksen veren suojaa pahaa ilmavallan hallitsijaa vastaan niin että voimme vapautua hengellisesti petoksista jotka kansaamme ahdistavat. Pimeys: Poistu kansamme päältä !
      Julistan sinulle Suomi Taivaan Herran Jeesuksen hallintavaltaa!

    • Profetia 30.3.2016

      211357871

      31.3.2016 23:47

      Cherie Sheridanin 30.3.2016 saama profetia

      LINNOITUKSET

      Jumala tule hajottamaan rahan palvonnan epäjumalat, vaikka se tarkoittaisi yhteiskunnan perustusten järkkymistä. Babylonian (uskonnollisuuden) alttarit tulevat romahtamaan Jumalan voimasta.

      Jumala on se, joka pitää kansakunnat pystyssä.

      Kun Jumala kielletään voiman ja menestyksen antajana, jokainen kansakunta kaatuu.

      TEHKÄÄ PARANNUS

      Kansojen menestys ja mahti kaatuvat, kunnes ne antavat kunnian Jumalalle.

      Suomi herää! Tuomio on ovella! Sinulta on odotettu vain sitä, että antaisit kunnian Herralle, joka pelasti sinut vihollisen kädestä. Kuinka olemme kieltäneet Sinut, te kysytte?

      Siten, että olette vaihtaneet Minut rahan, materian ja lihallisten nautintojen epäjumaliin. Jos jatkatte tätä tietä, lapsistanne tulee vielä pahempia, kuten Sodoma ja Gomorra!

      Tehkää siis parannus tai tulen ja siirrän lampunjalkanne pois paikaltaan!

      Olette tuoneet pakanoiden rituaaleja minun huoneeseeni. Uskonnollisuuden ja ihmisten perinnäissääntöjen epäjumalat olette tuoneet sinne. Ja niin ovat lamppunne sammuneet.

      Juhlitte voittoani noitien kanssa! Osoitatte epäkunnioitusta ristillä vuodattamalleni verelle ja kärsimykselle. Pelkäätte omasta puolestanne, ettekä huolehdi vähimmistä veljistäni, jotka kärsivät Nimeni tähden.

      TEHKÄÄ PARANNUS TE PAHA JA USKOTON KANSA!

      Kääntykää, ennen kuin vien teidät jälleen vankeuteen. Johtajanne ovat vieneet teidät syvälle harhaan. Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää! Kääntykää puoleeni nöyryydessä. Älkää omaksuko valhetta!

      En iske silmää synneillenne, vaan ne ovat kuin löyhkä sieraimissani. Katukaa!

      Tuomio tulee viipymättä!

      LUPAUS

      Jos käännytte, käytän teitä Minun äänenäni koko maailmalle.

      Kääntykää vain pois rahan ja materian palvonnasta. Minussa ovat kaikki teidän tarpeenne.

      Tavaran himostanne on tultava loppu!

      SANANSAATTAJAT

      Olen lähettänyt sanansaattajiani Suomeen vuosien ajan, jotta syttyisitte.

      Te pidätte heitä vain viihdyttäjinä. Mitä nyt? Mitä uutta taas? Vain uusi teatteriesitys jälleen, jota katsoa.

      Haluatte, että he antavat itsensä teille kokonaan, mutta mitä he saavat palkaksi? Mitä teette saatuanne Sanan?

      Te paadutatte itsenne, ette muutu. Ja jokaisen Sanan jälkeen paadutte yhä enemmän, koska ette ottaneet sanaa vakavasti.

      Totisesti, lähetän profeettojani varoittaakseni teitä! Kuunnelkaa heitä ja kääntykää!

      TALOUS

      Kun maailman talous kaatuu, me kaadumme myös. Perustukset järkkyvät ja sulavat kuin vaha Minun edessäni.

      Valitkaa siis tänään, ketä palvelette. Jos Jumalaa, niin palvelkaa tosissaan.

      JOHTAJAT

      Suomen johtajat ovat johtamassa harhaan kansaanne. He kuuntelevat humanismin ja poliittisen korrektiuden ääntä.

      He ovat ennakkoluuloja ja rasismia vastaan muuttaen Totuuden vääräksi ja haluten poliittista korrektiutta.

      Heistä on tullut sokeita taluttajia. Rukoilkaa johtajienne puolesta, että he kääntyisivät puoleeni.

      TUOMIO VAI ARMO

      Tuonko siis armon vai tuomion teille? Tehkää siis parannus ja kääntykää jälleen Minun luokseni rakkaani! Sillä Minä tulen pian, sanoo Jumalan Henki.

      HERÄTYS

      Haluaisin tulla keskuuteenne, mutta ihmiset vain pelaavat peliään seurakunnassa, eivätkä ota Minua vakavasti. He ovat huolissaan vain omasta elämästään, eikä Minulle ole siinä tilaa. Joudun ravistelemaan heitä saadakseni taas heidän huomionsa.

      http://www.jouko-piho.fi/211357871

      • Jumalan_henkäys
        1.4.2016 2:47

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
        Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
        Kaikki syntyi Sanan voimalla.
        Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.
        Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.
        Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

        Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.
        Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

        Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.
        Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        . . . . . . . .

        JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

        . . . . . . . .

        Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

        . . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

        . . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

        Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

        Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

        "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

        Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

        Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

        . . . . . . . .

        Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

        Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

        Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

        Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

        . . . . . . . .

        Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

        Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

        . . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

        . . . . . . . .

        Martti Lutherin profetia

        "Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

        . . . . . . . .

        Evankeliumi Matteuksen mukaan,

        Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

        Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

        Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

        Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

        *****************************************************************

        Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

        . . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

        ---

        ***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

        Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

        ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

        NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

        ---

        MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

        YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

        VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

        ---

        ***** TOINEN TODISTAMINEN *****

        KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

        Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    • Rakkaat Jumalan Lapset !

      Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

      Seuraavaksi . . .

      Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ?

      • . . . ODOTAMME - NYT --- Jumalan VASTAUSTA . . . :)

        . . .

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)

        . . . joten siis . . . o - do - ta . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Anonyymi
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        . . . ODOTAMME - NYT --- Jumalan VASTAUSTA . . . :)

        . . .

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)

        . . . joten siis . . . o - do - ta . . . ;)
        .
        . . .
        . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        Miksi te uskovat olette yleensä näin sivistymättömiä että ette edes osaa kirjoittaa selkeää tekstiä?


      • Suomi on --- Venäjän ja Yhdysvaltojen --- puristuksissa NATO keskustelussa . . . ;)

        SUOMI ON - siis --- PANETTELUN --- KOHTEENA . . . uutisissa ja lehtikirjoittelussa . . .

        . . . . . . . .

        New York Post väittää: Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan

        Ulkomaat Julkaistu 29.07.2018 10:56

        Yhdysvaltalainen New York Post uutisoi, että Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan.

        Perusteluiksi amerikkalaismedia tarjoaa Suomen naapurivaltiota, Venäjää.

        – Pienellä eurooppalaisella valtiolla on pitkä raja Venäjän kanssa, ja huolimatta sen 100-vuotisesta itsenäisyydestä suuren naapurin uhka leijuu jatkuvasti taka-alalla, lehdessä todetaan.

        Median mukaan Suomi on poliittisesti neutraali maa, jossa asuvat maailman onnellisimmat ihmiset, mutta se on "aina valmis sotaan."

        Väite on sinänsä itsestäänselvyys, koska asian voi nähdä niin, että jokaisen maan suvereniteetti eli itsemääräämisoikeus perustuu uskottavaan puolustukseen mahdollista sotaa varten.

        Miksi Suomi pelkää naapuriaan?

        New York Post perustelee Venäjän pelkäämistä muun muassa maiden välisellä historialla: Ruotsin jälkeisellä autonomian ajalla Venäjän vallan alla 1809–1917, itsenäistymisellä, "suomettumisella" ja niin edespäin.

        Lisäksi median mukaan viime aikoina on ollut paljon puhetta sodan syttymisestä, mutta tästä väitteestä voi olla myös eri mieltä.

        Etenkin, kun yhtenä perusteluna New York Post käyttää Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin väitettä, jonka mukaan Montenegrosta voi syttyä kolmas maailmansota.

        Trumpilta kysyttiin Fox Newsin haastattelussa, miksi Yhdysvaltojen pitäisi puolustaa sotilasliitto Natoon vuosi sitten liittynyttä Montenegroa.

        – Olen pohtinut samaa asiaa. Montenegro on pieni maa, jonka asukkaat ovat erittäin vahvoja. He ovat erittäin vahva kansa, he ovat erittäin agressiivinen kansa, he voivat käydä aggressiivisiksi, ja onneksi olkoon, siinä meillä on sitten kolmas maailmansota.

        Artikkelia on kritisoinut muun muassa Suomessa toimiva skottitoimittaja David Mac Dougall. Väite siitä, että Suomi olisi neutraali maa, ei pidä hänen mukaan paikkaansa. Dougal kirjoittaa, että Suomi on selkeästi osa länttä. Kuten myös presidentti Sauli Niinistö ajattelee.

        Väite: Helsingin maanalainen tunneliverkosto sotaa varten

        New York Postin mukaan Suomi on varautunut ulkopuoliseen iskuun Helsingin tunneliverkostolla, johon kaikki Helsingin 640 000 asukasta mahtuvat. Saman väitteen on esittänyt myös Wall Street Journal.

        Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston mukaan maan alle oli rakennettu tiloja vuoteen 2009 mennessä lähes 400 kappaletta ja tunneleita on noin 200 kilometrin edestä.

        Näihin kuuluu esimerkiksi liikenteeseen, väestönsuojeluun ja energia- sekä vesihuoltoon liittyviä tiloja kuten parkkihalleja, jäähdytyslaitoksia, metrotunneleita, uimahalleja, väestönsuojia ja niin edespäin.

        Sotilasasiantuntija Arto Pulkki kuitenkin kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa, ettei tunneliverkosto ole suunniteltu Venäjää varten, vaan maanalaiset tilat on suunniteltu kaupunkilaisten normaalia käyttöä varten rauhan ajan olosuhteisiin.

        Se, että niitä voidaan hyödyntää myös sotilaallisesti, on syntynyt ikään kuin sivutuotteena. Pulkki kuitenkin ajattelee, että jos Helsingissä käytäisiin taisteluja, kaupunki olisi todennäköisesti evakuoitu kokonaan asukkaista eli tunneleihin ei tarvitsisi edes sijoittaa ihmisiä.

        Oli New York Postin artikkelin uskottavuudesta mitä mieltä tahansa, Suomi on kuitenkin taas mainittu.

        Juuso Parviainen
        juuso.parviainen(at)mtv.fi

        . . .

        EDELLINEN ON . . .

        . . . TIIVISTELMÄ ALKUPERÄISESTÄ UUTISTEKSTISTÄ ja ilman kuvia . . .

        New York Post väittää: Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan
        https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/new-york-post-suomi-valmistautuu-kolmanteen-maailmansotaan/7010946#gs.C_kjnts


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        Suomi on --- Venäjän ja Yhdysvaltojen --- puristuksissa NATO keskustelussa . . . ;)

        SUOMI ON - siis --- PANETTELUN --- KOHTEENA . . . uutisissa ja lehtikirjoittelussa . . .

        . . . . . . . .

        New York Post väittää: Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan

        Ulkomaat Julkaistu 29.07.2018 10:56

        Yhdysvaltalainen New York Post uutisoi, että Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan.

        Perusteluiksi amerikkalaismedia tarjoaa Suomen naapurivaltiota, Venäjää.

        – Pienellä eurooppalaisella valtiolla on pitkä raja Venäjän kanssa, ja huolimatta sen 100-vuotisesta itsenäisyydestä suuren naapurin uhka leijuu jatkuvasti taka-alalla, lehdessä todetaan.

        Median mukaan Suomi on poliittisesti neutraali maa, jossa asuvat maailman onnellisimmat ihmiset, mutta se on "aina valmis sotaan."

        Väite on sinänsä itsestäänselvyys, koska asian voi nähdä niin, että jokaisen maan suvereniteetti eli itsemääräämisoikeus perustuu uskottavaan puolustukseen mahdollista sotaa varten.

        Miksi Suomi pelkää naapuriaan?

        New York Post perustelee Venäjän pelkäämistä muun muassa maiden välisellä historialla: Ruotsin jälkeisellä autonomian ajalla Venäjän vallan alla 1809–1917, itsenäistymisellä, "suomettumisella" ja niin edespäin.

        Lisäksi median mukaan viime aikoina on ollut paljon puhetta sodan syttymisestä, mutta tästä väitteestä voi olla myös eri mieltä.

        Etenkin, kun yhtenä perusteluna New York Post käyttää Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin väitettä, jonka mukaan Montenegrosta voi syttyä kolmas maailmansota.

        Trumpilta kysyttiin Fox Newsin haastattelussa, miksi Yhdysvaltojen pitäisi puolustaa sotilasliitto Natoon vuosi sitten liittynyttä Montenegroa.

        – Olen pohtinut samaa asiaa. Montenegro on pieni maa, jonka asukkaat ovat erittäin vahvoja. He ovat erittäin vahva kansa, he ovat erittäin agressiivinen kansa, he voivat käydä aggressiivisiksi, ja onneksi olkoon, siinä meillä on sitten kolmas maailmansota.

        Artikkelia on kritisoinut muun muassa Suomessa toimiva skottitoimittaja David Mac Dougall. Väite siitä, että Suomi olisi neutraali maa, ei pidä hänen mukaan paikkaansa. Dougal kirjoittaa, että Suomi on selkeästi osa länttä. Kuten myös presidentti Sauli Niinistö ajattelee.

        Väite: Helsingin maanalainen tunneliverkosto sotaa varten

        New York Postin mukaan Suomi on varautunut ulkopuoliseen iskuun Helsingin tunneliverkostolla, johon kaikki Helsingin 640 000 asukasta mahtuvat. Saman väitteen on esittänyt myös Wall Street Journal.

        Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston mukaan maan alle oli rakennettu tiloja vuoteen 2009 mennessä lähes 400 kappaletta ja tunneleita on noin 200 kilometrin edestä.

        Näihin kuuluu esimerkiksi liikenteeseen, väestönsuojeluun ja energia- sekä vesihuoltoon liittyviä tiloja kuten parkkihalleja, jäähdytyslaitoksia, metrotunneleita, uimahalleja, väestönsuojia ja niin edespäin.

        Sotilasasiantuntija Arto Pulkki kuitenkin kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa, ettei tunneliverkosto ole suunniteltu Venäjää varten, vaan maanalaiset tilat on suunniteltu kaupunkilaisten normaalia käyttöä varten rauhan ajan olosuhteisiin.

        Se, että niitä voidaan hyödyntää myös sotilaallisesti, on syntynyt ikään kuin sivutuotteena. Pulkki kuitenkin ajattelee, että jos Helsingissä käytäisiin taisteluja, kaupunki olisi todennäköisesti evakuoitu kokonaan asukkaista eli tunneleihin ei tarvitsisi edes sijoittaa ihmisiä.

        Oli New York Postin artikkelin uskottavuudesta mitä mieltä tahansa, Suomi on kuitenkin taas mainittu.

        Juuso Parviainen
        juuso.parviainen(at)mtv.fi

        . . .

        EDELLINEN ON . . .

        . . . TIIVISTELMÄ ALKUPERÄISESTÄ UUTISTEKSTISTÄ ja ilman kuvia . . .

        New York Post väittää: Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan
        https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/new-york-post-suomi-valmistautuu-kolmanteen-maailmansotaan/7010946#gs.C_kjnts

        Ihan pienenä vihjeenä: kyseessä on keskustelupalsta, jolla melkein jokainen saa esittää mielipiteensä, kunhan siinä ei rienata muhammadanisteja tai muita jumalharhaisia.

        Ei siis ole kyseessä leikkaa-liimaa -palsta, jolla älyvapaat kopioivat uutisia tai raamatunlauseita.

        Uskonharhaisten kannaltakin on todella kurjaa, että heidän mielikuvitusjumalansa valitsee aina avuttomimmat edustajikseen.


      • EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        Suomi on --- Venäjän ja Yhdysvaltojen --- puristuksissa NATO keskustelussa . . . ;)

        SUOMI ON - siis --- PANETTELUN --- KOHTEENA . . . uutisissa ja lehtikirjoittelussa . . .

        . . . . . . . .

        New York Post väittää: Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan

        Ulkomaat Julkaistu 29.07.2018 10:56

        Yhdysvaltalainen New York Post uutisoi, että Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan.

        Perusteluiksi amerikkalaismedia tarjoaa Suomen naapurivaltiota, Venäjää.

        – Pienellä eurooppalaisella valtiolla on pitkä raja Venäjän kanssa, ja huolimatta sen 100-vuotisesta itsenäisyydestä suuren naapurin uhka leijuu jatkuvasti taka-alalla, lehdessä todetaan.

        Median mukaan Suomi on poliittisesti neutraali maa, jossa asuvat maailman onnellisimmat ihmiset, mutta se on "aina valmis sotaan."

        Väite on sinänsä itsestäänselvyys, koska asian voi nähdä niin, että jokaisen maan suvereniteetti eli itsemääräämisoikeus perustuu uskottavaan puolustukseen mahdollista sotaa varten.

        Miksi Suomi pelkää naapuriaan?

        New York Post perustelee Venäjän pelkäämistä muun muassa maiden välisellä historialla: Ruotsin jälkeisellä autonomian ajalla Venäjän vallan alla 1809–1917, itsenäistymisellä, "suomettumisella" ja niin edespäin.

        Lisäksi median mukaan viime aikoina on ollut paljon puhetta sodan syttymisestä, mutta tästä väitteestä voi olla myös eri mieltä.

        Etenkin, kun yhtenä perusteluna New York Post käyttää Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin väitettä, jonka mukaan Montenegrosta voi syttyä kolmas maailmansota.

        Trumpilta kysyttiin Fox Newsin haastattelussa, miksi Yhdysvaltojen pitäisi puolustaa sotilasliitto Natoon vuosi sitten liittynyttä Montenegroa.

        – Olen pohtinut samaa asiaa. Montenegro on pieni maa, jonka asukkaat ovat erittäin vahvoja. He ovat erittäin vahva kansa, he ovat erittäin agressiivinen kansa, he voivat käydä aggressiivisiksi, ja onneksi olkoon, siinä meillä on sitten kolmas maailmansota.

        Artikkelia on kritisoinut muun muassa Suomessa toimiva skottitoimittaja David Mac Dougall. Väite siitä, että Suomi olisi neutraali maa, ei pidä hänen mukaan paikkaansa. Dougal kirjoittaa, että Suomi on selkeästi osa länttä. Kuten myös presidentti Sauli Niinistö ajattelee.

        Väite: Helsingin maanalainen tunneliverkosto sotaa varten

        New York Postin mukaan Suomi on varautunut ulkopuoliseen iskuun Helsingin tunneliverkostolla, johon kaikki Helsingin 640 000 asukasta mahtuvat. Saman väitteen on esittänyt myös Wall Street Journal.

        Helsingin kaupunkisuunnitteluviraston mukaan maan alle oli rakennettu tiloja vuoteen 2009 mennessä lähes 400 kappaletta ja tunneleita on noin 200 kilometrin edestä.

        Näihin kuuluu esimerkiksi liikenteeseen, väestönsuojeluun ja energia- sekä vesihuoltoon liittyviä tiloja kuten parkkihalleja, jäähdytyslaitoksia, metrotunneleita, uimahalleja, väestönsuojia ja niin edespäin.

        Sotilasasiantuntija Arto Pulkki kuitenkin kertoi Ilta-Sanomien haastattelussa, ettei tunneliverkosto ole suunniteltu Venäjää varten, vaan maanalaiset tilat on suunniteltu kaupunkilaisten normaalia käyttöä varten rauhan ajan olosuhteisiin.

        Se, että niitä voidaan hyödyntää myös sotilaallisesti, on syntynyt ikään kuin sivutuotteena. Pulkki kuitenkin ajattelee, että jos Helsingissä käytäisiin taisteluja, kaupunki olisi todennäköisesti evakuoitu kokonaan asukkaista eli tunneleihin ei tarvitsisi edes sijoittaa ihmisiä.

        Oli New York Postin artikkelin uskottavuudesta mitä mieltä tahansa, Suomi on kuitenkin taas mainittu.

        Juuso Parviainen
        juuso.parviainen(at)mtv.fi

        . . .

        EDELLINEN ON . . .

        . . . TIIVISTELMÄ ALKUPERÄISESTÄ UUTISTEKSTISTÄ ja ilman kuvia . . .

        New York Post väittää: Suomi valmistautuu kolmanteen maailmansotaan
        https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/new-york-post-suomi-valmistautuu-kolmanteen-maailmansotaan/7010946#gs.C_kjnts

        ""Miksi Suomi pelkää naapuriaan?

        New York Post perustelee Venäjän pelkäämistä muun muassa maiden välisellä historialla: Ruotsin jälkeisellä autonomian ajalla Venäjän vallan alla 1809–1917, itsenäistymisellä, "suomettumisella" ja niin edespäin.

        Lisäksi median mukaan viime aikoina on ollut paljon puhetta sodan syttymisestä,
        mutta tästä väitteestä voi olla myös eri mieltä.""
        ------------------------------------------------------------

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)


      • Anonyymi
        EI_TROLLI_vaan_TOTUUS kirjoitti:

        ""Miksi Suomi pelkää naapuriaan?

        New York Post perustelee Venäjän pelkäämistä muun muassa maiden välisellä historialla: Ruotsin jälkeisellä autonomian ajalla Venäjän vallan alla 1809–1917, itsenäistymisellä, "suomettumisella" ja niin edespäin.

        Lisäksi median mukaan viime aikoina on ollut paljon puhetta sodan syttymisestä,
        mutta tästä väitteestä voi olla myös eri mieltä.""
        ------------------------------------------------------------

        JUMALAN --- SUURI SUUNNITELMA --- ETENEE . . . ;)

        Minkä niistä tuhansista jumalista? Et kai luule että sinun jumalasi on ainut?


    • fgmjh

      Hienoa, eli joku satunnainen nettisekopää julistaa Suomen rannikot saartoon?

    • Jesajaoikeassa

      Lisää Pihon sivulta kopioitua.

      Oikein on profetia jo 2700 v aiemmin.
      Kaikki näyttää nyt olevan nuorten ja varhaisaikuisten mieleen , mikä käännetään ylösalaisin tai mikä on jopa hengenvaarallista. Sopinee nyt kysyä mitä heille on antanut maamme yletön ateismia miellyttävä koulutus?
      Miksi ei kelvannut esivanhempiemme normaali lastenkasvatus äitinsä "helmassa" ja miksi ei kelvannut normaali työelämään valmistava koulutus ja opetus? Miksi ei lapsillemme suotu leikkiä normaalejat lastenleikkejä? Kasvatettiinko heidät tottelemattomuuden lapsiksi sekavien ja mielttömien kuvien kautta; tv, videot, kännykkäpelit ja netti?

      12.5.2018
      Jouko Piho:
      Jesajan osuva kuvaus ajastamme

      On hämmästyttävää, miten tarkasti profeetta Jesaja kuvasi meidän aikaamme jo yli 2700 vuotta sitten kirjoittaessaan seuraavasti: ”Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi.”

      Tätä samaa jumalatonta kehitystä ovat myös ruman sanominen kauniiksi (esim. rikkinäisten farkkujen muoti) ja kauniin sanominen rumaksi sekä valheen kutsuminen totuudeksi ja totuuden kutsuminen valheeksi (kiista valemedioista).

      Elämme lopunajan Jumalasta luopumisen aikaa, jolloin kaikki perinteiset ja kristilliset arvot on käännetty ylösalaisin.

      Tässä pimeyden sekasorrossa tulee kuitenkin tapahtumaan lähivuosina muutos Suomen kohdalla, jossa valo tulee voittamaan pimeyden niin, että kun koko muu maailma on säkkipimeässä, Suomesta loistaa totuuden ja vanhurskauden valo.

    • Rakkaat Jumalan Lapset ! --- (11.06.2017 07:40)

      VENÄJÄN suunnalta uhkaava vaara on pelkästään PELOTTELUA . . .

      . . . SIIS --- Jumalan JOHDATUS PARANNUKSEN TEKOON . . . !
      . . . ................................................................................................. . . .

      Jeesus_valitsi_tekstin
      18.2.2017 17:14

      Rakkaat Jumalan Lapset !

      Tämä on - SE - virallinen . . . pelottelu NÄKY . . . !

      » . . . Jukka Rokka: Järkyttävä näky aamulla 16.03.2001 . . . »
      . . . . .......................................................................................... . . . .

      Järkyttävä näky . . . Tehkää parannus synneistänne . . . !
      https://suomiprofetiassa.wordpress.com/jukka-rokka-jarkyttava-naky-aamulla-16-03-2001/

      AJANKOHTAINEN - LAINAUS - tekstistä . . .

      ”Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun puoleeni… Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…! Tehkää parannus synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella. Katso, minä tulen pian – pikemmin kuin luulettekaan – sanoo Herra.”
      . . . . .

      NÄKY ja Jumalan SANOMA --- jakautuu VIITEEN OSAAN sisältäen myös lupauksen ARMOSTA sekä Pyhän Hengen VOIMASTA.
      Raamatussa NUMERO 5 on ARMON luku !

      ◾ NÄKY KUVAUS --- Järkyttävä näky Venäjän hyökkäyksestä.

      ◾ VAROITUS --- ...apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan.

      ◾ VAATIMUS PARANNUKSEEN --- Tehkää parannus synneistänne.

      ◾ LUPAUS ARMOSTA --- Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta…!

      ◾ LUPAUS --- Minä täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumala on TOTEUTTANUT LUPAUKSENSA . . .

      . . . Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta . . . !
      . . . ............................................................................................... . . .

      Kaikkivaltias Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen - JO - Syksyllä 2016 . . .

      Seuraavaksi . . .

      Miksi ja milloin - Jumala on --- VAPAUTTANUT --- Suomen ?
      .
      . . .
      . . . . .
      PSALMI 19:8-12 ---> Herran PELKO on puhdas - SE - pysyy iäti
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      »Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
      Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.

      Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.

      Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
      Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka. »
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

      Jumala SANOO . . .

      . . . JOS --- Herran PELKO on puhdas - SE - VAPAUTTAA kaikesta PELOSTA . . . ;)

      . . . PELKO on - SIIS - rangaistus siitä, että . . .

      . . . Jumalan RAKKAUS ei ole vielä TÄYDELLISTÄ . . . !

      --------------------------------------------------------------------------------
      PYRKIKÄÄ TÄYDELLISEEN RAKKAUTEEN - niin - ette PELKÄÄ Venäjää --- vaan olette VAPAAT - ja - PUHTAAT kaikesta PELOSTA !!!
      --------------------------------------------------------------------------------

      Jumala on rakkaus . . .

      . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

      . . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !
      .
      . . .
      . . . . . »Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.»
      . . . . . . ........................................................................................................................... . . .
      . . .
      .
      Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

      » Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa. »
      . . . . . . . .

      Evankeliumi Luukkaan mukaan 12
      Luuk. 12: 4-5 ---> Peloton tunnustautuminen Kristuksen omaksi

      » Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

      Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää. »
      . . . . . . .
      .
      . . .
      . . . . . Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

      Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
      Siunausta ja Herran rauhaa !

      • Anonyymi

        Tässä hyvä esimerkki siitä että jumala ja järki eivät mahdu samaan päähän. Harvoin näkee näin sekavaa tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hyvä esimerkki siitä että jumala ja järki eivät mahdu samaan päähän. Harvoin näkee näin sekavaa tekstiä.

        Raamattua kannattaa lukea. Silloin sekavatkin näyt ja profetiat ainakin paremmin voivat selkiintyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattua kannattaa lukea. Silloin sekavatkin näyt ja profetiat ainakin paremmin voivat selkiintyä.

        "Raamattua kannattaa lukea. Silloin sekavatkin näyt ja profetiat ainakin paremmin voivat selkiintyä."

        Kyllä se näyttää olevan niin että sitä lukemalla tulee hulluksi. Ja näyttää myös kirjoitustaito häviävän, joten ei kiitos.


    • Anonyymi

      Jos tuo profetia oli vilpittömästiannettu, se toteutui. Rajat suljettiin, ainakin osittain. Tietoa ei ole onko kyseessä juuri nykyinen pandemia.
      Vilkaisin Pihon kertomusta iästään, eli 74. Jos se pitää paikkansa, hän on sytynyt 1947, joka on tulisian vuosi.
      Ja se, mitä hän on kirjoittanut, on kyllä radikaalin tulielementin kanssa melko yksiin:
      "Suomi luottaa Jumalaan, mutta muu maailma seuraa Saatanaa ja Antikristusta."
      "Jeesus ohjaa ja neuvoo kaikkea mitä teen tai kirjoitan."
      Tosin tässä ei ole täysin varmaa oliko vastaaja todella Piho nimimerkin perusteella.
      Kuukausiluonnetta en tiedä, mutta olisi hyvä saada sekin selville, sekä nousevat luonteet, jotta ymmärrys lisääntyisi. Eihän ihminen ohjelmoinnilleen paljon mitään voi.
      On todettu että sian hyväuskoisuus voi koitua tälle ongelmaksi. Sama ongelma lohikäärmeellä. Suosittelen tälle luettavaksi Hans Wilhelmin kirjaa "kiinalainen horoskooppi".
      Itse en halua käyttää tuota sanaa, koska sen "kaiku" on typeränkuuloinen. Kyeessä on ihmisluonteen ajanseuranta. Ja jos joku epäilee sitä tieteenalaa, niin voidaan todeta, että avaruuden säteily vaikuttaa ihmisiin (jo raamatun ajoilta tunnustettu) ja planeettojan "tähtien" kierto on vakio, ja jos ihminen ottaa Jumalan sanan vastaan vilpittömästi kuin lapsi, niin hänen ovat "taivaan" valtakunnan avaimet. Ja tässä ei tarkoiteta paratiisia vaan avaruuden "valtakunnan" lakeja.
      Kiin. sanonta: "Parempi uskoa kun olla uskomatta".

      • Anonyymi

        Mikä teitä uskovia oikein vaivaa kun ette pysty kirjoittamaan kuin tämmöistä sillisalaattia? Vai yritättekö olla jotenkin mystisiä koska kirjoitatte tekstiä missä ei ole mitään päätä eikä häntää?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe