Mitä teille muut naiset merkitsee orkku. Minulle se merkitsee tosi ihanaa laukeamista!
Kiinnostaisiko teitä alkaa keskustelemaan asiasta emännöimälläni keskustelukerhopalstalla?
Mitä teille merkitsee orkku?
19
112
Vastaukset
- Tuu_apirjolakkö
Voisimme jopa kokeaa sen kolmisin rakastajamme kanssa
- rumamaija
Vaikea tietää kun en ole sitä kokenut. :( Vähältä-piti-tilanteen olen kyllä.
- Voivoivo
Minkälaisten miesten kanssa sinä tuherrat oikein menemään? :D
Kädetöntä touhua. - rumamaija
Voivoivo kirjoitti:
Minkälaisten miesten kanssa sinä tuherrat oikein menemään? :D
Kädetöntä touhua.Sellaisten, joita ei kiinnosta naisen tyydytys! Kyllä muutama niistä on minuakin nuollut, mutta sillä tavalla en taida kovin helposti orkkua saada. Lähinnä sitä on käyty sen sijaan sormeilun kautta.
- Voivoivo
rumamaija kirjoitti:
Sellaisten, joita ei kiinnosta naisen tyydytys! Kyllä muutama niistä on minuakin nuollut, mutta sillä tavalla en taida kovin helposti orkkua saada. Lähinnä sitä on käyty sen sijaan sormeilun kautta.
Eivät ole vaan osanneet nuolla :)
- rumamaija
HC-ätmel kirjoitti:
Eihän se sormetus sitten voinut kovin ihanaa olla. :-/
No se oli jo aika lähellä sitä orkkua... Pari kertaa sain kokea värähdyksenkin. :B
Täh, en ihan ymmärrä sinua.. Jossain kohtaa taisit kertoa potevasi haluttomuutta, (tai sitten se oli joku sinun nimimerkillä ) mutta kuitenkin tunnut harrastavan panosuhteilua, ja nyt kerrot, että et ole ikinä saanut orgasmia? Mitä ihmettä?
- vihatipunen
PikkuLikka kirjoitti:
Täh, en ihan ymmärrä sinua.. Jossain kohtaa taisit kertoa potevasi haluttomuutta, (tai sitten se oli joku sinun nimimerkillä ) mutta kuitenkin tunnut harrastavan panosuhteilua, ja nyt kerrot, että et ole ikinä saanut orgasmia? Mitä ihmettä?
Mää olen ihmetellyt ihan samaa. Jotenkin nyt haiskahtaa...
vihatipunen kirjoitti:
Joo, ehkäpä alkuperäinen maija on jo poistunut palstalta ja joku on kaapannut nikin käyttöönsä.
- Rehellisyys.ja.kunnia
vihatipunen kirjoitti:
Ai nytkö haiskahtaa kun joku naisista kertoo totuuden omista pikku harrastuksistaan? Samaa teette itsekin mutta ette vain kehtaa myöntää edes palstalla sitä.
- vihatipunen
Rehellisyys.ja.kunnia kirjoitti:
Ai nytkö haiskahtaa kun joku naisista kertoo totuuden omista pikku harrastuksistaan? Samaa teette itsekin mutta ette vain kehtaa myöntää edes palstalla sitä.
Mun mielestä olis enemmän kertomista, jos kertoisi, miten tajunnan räjäyttäviä orgasmeja on saanut. Mulla ei nyt ihan hirveesti ole nykyhetkestä kerrottavaa (pl. omat sormileikkini.)
vihatipunen kirjoitti:
Mun mielestä olis enemmän kertomista, jos kertoisi, miten tajunnan räjäyttäviä orgasmeja on saanut. Mulla ei nyt ihan hirveesti ole nykyhetkestä kerrottavaa (pl. omat sormileikkini.)
Mitäs kerrottavaa niistä olisi?
- rumamaija
PikkuLikka kirjoitti:
Panosuhteita on ollut yksi (yhden illan juttuja kylläkin pari, mutta ne oikeastaan kaduttavatkin eivätkä ole oma juttuni), ja lähinnä se suhde muodostui miehen komeuden eli ulkonäöllisen vetovoiman johdosta... Vaikkei seksuaalisia haluja käytännössä tosiaan olekaan, mutta silloin tuntui kuitenkin henkisesti mukavalta maata silmää miellyttävän miehen kanssa.
Yksi maailman parhaista tunteista. Saan kun haluan, 0-4krt päivässä mielen mukaan. Mutta en kyllä ole erityisen kiinnostunut puhumaan asiasta tuntemattomien naisten kanssa :D
- Kiinnostaa.tietää
Mihin aikaan sait tänään?
Ps. Ollaan tuttuja palstamiehiä. :) Kiinnostaa.tietää kirjoitti:
Mihin aikaan sait tänään?
Ps. Ollaan tuttuja palstamiehiä. :)Meinasin siis orgasmia, en panemista :) seksiä ei valitettavasti ole noin usein.
- Kiinnostaa.tietää
Nainen_28v kirjoitti:
Meinasin siis orgasmia, en panemista :) seksiä ei valitettavasti ole noin usein.
Aivan. Tarkoitinkin orgasmia.
Kiinnostaa.tietää kirjoitti:
Aivan. Tarkoitinkin orgasmia.
Tässä illalla kerran omaa kivaa pari tuntia sitten :P auttaa stressin poistoon ja nukkumiseen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874