Mies. Minulla on ikävä

nainen_rakastunut

Sinua.

Saisinko lainata sinua? Leikkiä hetken, että olisit minun omani?

Saisinko tuntea ihanat kätesi vartaloni joka sopukassa?

Saisinko tuntea ihanat pusuhuulesi vasten huuliani?

Saisinko näyttää sinulle, miten hyvänä osaan pitää miestä, josta välitän paljon, jota himoan enemmän kuin ketään aiemmin?

Saisinko kertoa sinulle, miten kauan jo olen ajatellut sinua, ja kaivannut?

Saisinko sinulta yhteydenoton tänä keväänä?

https://www.youtube.com/watch?v=wLrG-AoVl3w


Ps. mustiksien palsta-akkojen turha vaivautua tunkemaan katkerine vastauksineen positiiviseen viestiini, aloitus oli tosiaankin miehelle naiselta :)

49

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumpunlumppu

      Mieti jos mies lirkuttelis tolleen varatulle, mikä mollausreaktio siitä syntyis. Naislutkat saa tehdä mitä vaan. Ja kyllä lutka sä olet jos varattua himoitset.

      • nainen_rakastunut

        Kuule lumppu, opettele ensinnäkin lukemaan, ja sitten vieläpä ymmärtämään lukemasi.


      • nainen_rakastunut
        nainen_rakastunut kirjoitti:

        Kuule lumppu, opettele ensinnäkin lukemaan, ja sitten vieläpä ymmärtämään lukemasi.

        korjaan: kuule lumpunlumppu. Tarkoittaako nikkisi muuten sitä, että äitisikin on ollut lumppu?


      • Lumpunlumppu

        Kuule horo, osaan lukea, jopa rivien välistä tollasta peeloa. Loppukaneetillasi oikein kutsuit kertomaan mielipiteen sinusta.

        Sitä, olenko lumppu peräti toisessa sukupolvessa, voit vaan arvailla. Ehkä, ehkä en. Mutta itsestäsi tiedät, että olet itsekeskeinen, kusipäinen huora, sen näkee jo kaukaa kaikki muutkin. "Oma napa, lähin napa, muista viis" -ajattelutapa on sinun heiniäsi.


      • Jopasonkin

        Kissatappelu ;).


      • hieno_aloitus
        Lumpunlumppu kirjoitti:

        Kuule horo, osaan lukea, jopa rivien välistä tollasta peeloa. Loppukaneetillasi oikein kutsuit kertomaan mielipiteen sinusta.

        Sitä, olenko lumppu peräti toisessa sukupolvessa, voit vaan arvailla. Ehkä, ehkä en. Mutta itsestäsi tiedät, että olet itsekeskeinen, kusipäinen huora, sen näkee jo kaukaa kaikki muutkin. "Oma napa, lähin napa, muista viis" -ajattelutapa on sinun heiniäsi.

        hah, taidat olla pelko karvaperseessäsi siellä, että aloittaja kissanainen on iskenyt kauniit kissansilmänsä just sun mieheesi ;D))))

        Ihan toivon että näin olisi. Go for it ap!!!!


      • Lumpunlumppu

        Sori mutta olen mies. Ja ei, huorat ei mua kiinnosta.


      • noita-akalle
        Lumpunlumppu kirjoitti:

        Sori mutta olen mies. Ja ei, huorat ei mua kiinnosta.

        joooooooooooooooooooo, melkein kuule miehestä menisitkin, karvaperse.


      • Lumpunlumppu

        Mistäs tiesit, että mulla on karvanen perse? On tosiaan, mustia paksuja karvoja. Mutta että menisin miehestä on vähän heikko ilmaus. Jos 196cm pitkä, mololla varustettu karvanaama ei ole mies niin ei kyllä mikään. Joten, pikku horo kiltti, painu imemään sen pikku 'melkein mies'-miehes pikku munaa.


      • mahtisontiainen
        Lumpunlumppu kirjoitti:

        Mistäs tiesit, että mulla on karvanen perse? On tosiaan, mustia paksuja karvoja. Mutta että menisin miehestä on vähän heikko ilmaus. Jos 196cm pitkä, mololla varustettu karvanaama ei ole mies niin ei kyllä mikään. Joten, pikku horo kiltti, painu imemään sen pikku 'melkein mies'-miehes pikku munaa.

        surkimus olet.156 sulla mittaa ja kuuensenan pipuli. nysvä.


      • nainensullonkarvanenpepp
        Lumpunlumppu kirjoitti:

        Mistäs tiesit, että mulla on karvanen perse? On tosiaan, mustia paksuja karvoja. Mutta että menisin miehestä on vähän heikko ilmaus. Jos 196cm pitkä, mololla varustettu karvanaama ei ole mies niin ei kyllä mikään. Joten, pikku horo kiltti, painu imemään sen pikku 'melkein mies'-miehes pikku munaa.

        Kaikilla on karvanen perse. Ne saa pois.


    • saat-kertoa

      kyllä se sopii,pidän siitä että minulla nainen leikkii.

      • nainen_rakastunut

        Toivon, että kaipaamani mies ajattelisi samoin, ja haluaisi minua yhtä paljon kuin minä häntä.


      • Eveliinaliina

        Ei ajattele. Tommosesta lutkasta ei kukaan ajattele mitään hyvää.


    • SaatJosVainOsuu

      Nimi kirjain?

    • sinuavainrakastant

      SaaT saaT rakas rakas rakas <3<3<3

    • Teetmuthulluksi

      Nainen.Ikävä on sinua.Jos lainaat,niin ehtona"ei palatusoikeutta käytön jälkeen" ;)
      Hulluksi tullaan,jollei saada selkoa tähän ennen kesää.

      • Sivusta

        Kiva viesti jollekin, tuskin minulle.


      • Kenellesuunnattu
        Sivusta kirjoitti:

        Kiva viesti jollekin, tuskin minulle.

        Sama kävi mielessä. Ei täällä voi mitään tietää, kiva viesti kuitenkin on :).


      • Teetmuthulluksi
        Kenellesuunnattu kirjoitti:

        Sama kävi mielessä. Ei täällä voi mitään tietää, kiva viesti kuitenkin on :).

        Menee brunelle


      • ainakinmelkein

        Mää oon jo ;)


      • Säkinmut
        Teetmuthulluksi kirjoitti:

        Menee brunelle

        Minne päin?


      • espoosjkvälipitenee

        No en olis uskonut että sä olet heti täällä kirjottelemassa vaikka korjailemme suhdetta :-(.. Tykkäät pelata näemmä no pelejä sinäkin M-mies tulet näkemään. Kai sitä pitää antaa sulle takas samaa.. Olet sä kyllä niin ... Ei sanaa löydy.


      • Teetmuthulluksi
        Säkinmut kirjoitti:

        Minne päin?

        Lakeuksille menee


      • Tagdetlungt
        espoosjkvälipitenee kirjoitti:

        No en olis uskonut että sä olet heti täällä kirjottelemassa vaikka korjailemme suhdetta :-(.. Tykkäät pelata näemmä no pelejä sinäkin M-mies tulet näkemään. Kai sitä pitää antaa sulle takas samaa.. Olet sä kyllä niin ... Ei sanaa löydy.

        Ei pitäisi tuntemattomien kirjoituksista vetää johtopäätöksiä omaan elämäänsä jos et halua sitä oikeasti sotkea.


    • tämänainen

      Haluaa miehen ihan omaksi. ;)

    • Alle-50mies

      Olipa kiva aloitus :) tuskin minulle kuitenkaan.

    • whenmanlovesawoman

      Tämä aloitus menee kyllä kirkkaasti top-10:iiin kautta aikojen tällä palstalla.

      Juuri noin toivoisin erään naisen viesittävän minulle ihan irl.

      Täällä se jää vain villin unelmoinnin tasolle.

      Kaunista ja omistautunutta intohimoa kuitenkin!

      • Whenmanloves

        Hmmm... miksi vain lainaan? Vällyjen väliin ja takaisin kiertoon vai?

        Aikomuksena siis että kaappaisit sänkyyn ja muhinoisit. Ja kun himosi olisi saanut tyydytyksen, palauttaisit omistajalle ilman tunnon tuskia? En ole kätesi korvike, julmuri.


      • Whenmanloves
        Whenmanloves kirjoitti:

        Hmmm... miksi vain lainaan? Vällyjen väliin ja takaisin kiertoon vai?

        Aikomuksena siis että kaappaisit sänkyyn ja muhinoisit. Ja kun himosi olisi saanut tyydytyksen, palauttaisit omistajalle ilman tunnon tuskia? En ole kätesi korvike, julmuri.

        Vaikka ei mies ole minun missään mielessä enkä minä hetken lainaa. Meitä naisia on kohdeltava arvostavasti. En voisi itsekään vain toista lainata.


    • M....Mies

      Toivotaan että aloittajaa onni suosii.

      Joskus asiat ovat monimutkaisia ja elämässä tapahtuu kaikkea odottamatonta.

    • NaisenHuomio

      Minusta aloitus oli ok. Ainoa, mikä häiritsi oli tuo loppu eli jälkikirjoituksen kielenkäyttö.

    • jotainmuutakiitos

      Sori nyt vain sinulle, mutta yksi kerta lainassa oloa ei käy minulle. Miellummin olen ilman. Jonkun oma voisin ollakin, pidempään.

    • Tuollajatäällä

      Taivaallista tekstiä daamilta, toivottavasti tavataan

    • eisustatarviiollamustis

      Mustiksien? Ja itket ukkoa kevääksi ottamaan yhteyttä. Olet hupaisa akka:D.. Toivottavasti mies antais edes säälistä sulle yhen kerran

    • nainen_rakastunut

      Ïhanaa, että monta miestä vastannut, ja tykännyt. Toivottavasti yksi heistä olisi juuri hän, kaipaamani varattu, ihanaakin ihanampi, seksikäs, ja niin suloinen mies. Hän sai minut sekaisin halusta, hellyydestä, ja ujostelemaan seurassaan olemalla siinä ihan vieressäni ja katsoen ihan liian pitkään silmiini hymyillen samalla salaperäisesti :)

      Lainaksi vain, tiedän että ei jättäisi vaimoaan, enkä sitä ole vaatimassakaan. Kukaan ei saisi tietää. Minulle olisi riitettävä se hetki- yksi yö, ehkä viikonloppu, ja sitten se olisi siinä.

      Toiveiden täyttymys se olisi.


      Ps.katkera ja kateellinen palstasisko, tukehdu kateúteesi. vai pelkäätkö että vien sulta miesten huomion täällä palstalla ;)?

      • Oletpaha

        En ole tuo katkera kiukuttelija, joka tuolla aikaisemmin vouhkasi, mutta täytyy kyllä sanoa, että tämä "rakastunut_nainen" on kyllä todella itsekkään oloinen ihminen.


      • suomitantalle
        Oletpaha kirjoitti:

        En ole tuo katkera kiukuttelija, joka tuolla aikaisemmin vouhkasi, mutta täytyy kyllä sanoa, että tämä "rakastunut_nainen" on kyllä todella itsekkään oloinen ihminen.

        Itsekäs? Mitä itsekästä on hänessä, joka rehellisesti sanoo mitä tahtoo. Ei aloittaja ole omimassa itselleen toisen omaa, hän vain lainaisi. Onhan siinä ero. Taidat olla yksinkertainen, tekopyhä, matalaotsainen tyypillinen suomitantta, joka vahtaa muiden tekemisiä irl:ssäkin.

        Jos aloittajan viesti koski mua, niin olisin otettu, ja järjestäisin tapaamisen tuossa tuokiossa.

        Nuku aloittaja kaunoinen suloisesti <3


    • tuotiedetäänjo

      musta2 eli pgp tässä ketjussa vahtaa palsta ukkojaan mustiksena, ja kirjoittelee noita vihavastauksiaan. Muilla naisilla samoja kokemuksia, jos erehdyt mainitsee aloituksessa että naiselta miehelle, niin taatusti saat tuon vitun kyrpäotsan (vaiks akkapuolinen onkin) vainoamaan!!!

      • reppanaseon

        Niin on. Sairas akka asuu täällä, ja ottanut tehtäväkseen syljeskellä muiden naisten viesteille.


    • Sudensuuhun

      Hui. Totta taitaa olla, että nainen on toiselle naiselle susi.

    • ihmettelempähän.vaan

      No huh. Ite jos haluisin viedä varatun miehen niin tekisin sen vähän tyylikkäämmin. Ei en tarjoisi reikää yhdeksi yöksi ja haukkuisi oletettua vaimoa/muita naisia lumpuiksi, akoiksi yms. Kuka tuommoista naista voisi muka rakastaa?

      • näin_on

        Nimimerkki rakastunut_nainen on todellisuudessa munankipeä_nainen eli perus lumppu.


      • Halvathuvit

        Samaa mieltä. Kunniatonta ja kolmannen osapuolen tunteet laiminlyövää käytöstä.

        Onhan petipuuhat kivaa ajanvietettä. Mutta jos kaikki panee toisiaan ristiin ja homma on ok kuin jäden syönti puiston penkillä, missä moraali, missä jännitys suhteen kehittymisestä? Missä koko homman tarkoitus jos rakkaus ja sitoutuminen ulkoistetaan kuvioista kokonaan. Ellei sitten saa kiksejä varattujen pokailusta. Eläimetkin osaavat yhtyä.


    • Miehenmietevain

      Ketju paljasti miten alhaisella tasolla olet joten minä ainakin jättäisin väliin,
      minulle kelpaavan naisen on oltava korekammalla tasolla, joka suhteessa.

    • kunhankummastelen

      nainen tyrkyttää netissä reikäänsä ja miehillä valuu kuola suupielistä, huonosti on asiat - molemmilla osapuolilla.

      • oletnaurettava

        Kuka tyrkyttää ja kenelle tyrkyttää. Ettei olisi vain palstan katkeran akan omia olettamuksia, luet liikaa tätä palstaa ja luet jo rivien välitkin kuin totena. Vajoat pian psykoosiin.


        Yksi vasstaus sultakin tähän ketjuun olisi ollut jo kaikenkattava, mutta olet juuri se henkiö joka jää jankuttamaan omaa mielipidettään ketjuihin. Ketään muuta ei riivaa mustasukkaisuus noin pahasti anonyymillä palstalla.


      • sevaanettä
        oletnaurettava kirjoitti:

        Kuka tyrkyttää ja kenelle tyrkyttää. Ettei olisi vain palstan katkeran akan omia olettamuksia, luet liikaa tätä palstaa ja luet jo rivien välitkin kuin totena. Vajoat pian psykoosiin.


        Yksi vasstaus sultakin tähän ketjuun olisi ollut jo kaikenkattava, mutta olet juuri se henkiö joka jää jankuttamaan omaa mielipidettään ketjuihin. Ketään muuta ei riivaa mustasukkaisuus noin pahasti anonyymillä palstalla.

        oli kyllä ainoa kommentti tähän ketjuun, kerrohan vielä mitä mustasukkaisuutta voi tuntea tavaraansa kauppaavaa naista kohtaan?
        kenellähän ne olettamukset onkaan oikeasti valloillaan??


    • kaunille-sielulle

      Naiseni, kaunoinen. Emme vielä tunne toisiamme juurikaan, mutta niiden lyhyidenkin hetkien aikana olet tehnyt valtavan suuren vaikutuksen.
      Haluan sinut, haluan että kosketamme toisiamme helästi, kaipaavasti, intohimoisesti.
      Jos saan yhteystietosi käsiini, otan yhteyttä tänä keväänä. Haluan aistia yhdessä kanssasi alkavan kevään, olla yhdessä vastaanottamassa kesää. Nauttien siitä ja toisistamme joka solullamme.
      Meillä on siihen oikeus, ja mahdollisuus. Tällainen vetovoima, ja pakahtuminen toisesta ei tule tyhjästä.

      Päiväni pelastus oli tämä aloitusviesti. Sai minut hymyilemään pitkästä aikaa, ja valoi toivoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe