Nyt on poistunut myynnistä 2megan datanopeus Tele Finlandian liittymiin.Milloinkahan Tele Finland nostaa vanhoilta asiakkailta 2megan liittymän pakolla seuraavaan nopeuteen jolloin liitymän hinta nuosee taas rajusti.
Lisää hinnankorotuksia tulossa Tele Finlandialta
8
146
Vastaukset
- Valitsensinut
DNA Äly 2M
Satunnaiseen nettisurffailuun Rajaton 0,05 €/min 0,05 €/kpl 2 Mbit/s 9,90 €/kk
Avausmaksu 3,90 €
puhe ja viestit käytön mukaan - nouseenousuu
Teleltä tulossa keväällä pakkohinnanostoja.
- Viisas.säästää
Joo, Tele Finlandin toiseksi edullisin Mini-liittymä 2M netillä maksoi 9,99€/kk, nyt sen korvaava seuraavaksi edullisin Mini-liittymä Nopea netti (21 M, max10Gt/kk) maksaa 15€/kk, siis viiden euron korotus nettikäytössä!
Kukaanhan ei tee mitään Mini-liittymään automaattisesti kuuluvalla alimmalla Mini-netillä (256kbit/s) joka maksaa 3€/kk. Tuolla nuhapumppunetillä jo normaalien nettisivujen aukaisu on tuskastuttavan hidasta, ja videoiden tai puhelin/ohjelmapäivitysten lataamisesta ei tule mitään.
Melkoista palvelujen huononnusta siis Tele Finlandilla. No DNA Äly 2M -liittymällä kiittää, siellä puhelutkin maksaa vain 5snt/min ja tekstarit 5snt/kpl Tele Finlandin Mini-liittymän 7snt/min-kpl sijaan.- uskomatontaon
Mini-liittymä Nopea netti (21 M, max10Gt/kk) maksaa 15€/kk
..kun 10Gt/kk on täynnä niin netin nopeus 128kbit/s jos et maksa 5€ lisää. Näin Telellä. - OtaSelvääEnsin
Siis tarkoitit varmaan Mini liittymä Nopea Netti(21mbit) joka toimii 4G verkossa sisältäen 20gt tiedonsiirtoa 15€/kk ja netti rajattomaksi 2€/ per laskutuskausi?
- jälkijuna
Kenelle OtaSelvääEnsin kerrot juttusi
- liittymaavaihtanut
Mä vaihdoin hetki sitten teleen ku tarjosivat hyvällä hinnalla. 4G ja 500min 100viestiä 17€/kk ja vuoden jälkeen 20€/kk. Ed. Dna liittymä vastaava ja hintaa 27€/kk. Mun mielestä aika hyvä diili :)
- saipalainen
Tele tarjosi
4G 21Mb nopea netti 300min 100 txt 15€ 12kk
tai
Mininetillä 256kb/s 300min 100 txt 10€ 12kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752