Menetin neitsyyteni tädilleni

poikuusmenitädilleni

Ja minun tarinani joka on TOSI. Äitini ja isäni lähtivät viikon lopuksi ryyppäämään jonnekkin, Ja minut laitettiin tätini luoksee hoitoon. (olin silloin 13 tai 14v ). Minun vanhempani sanoivat lähtiessään että pojalle saa tehdä mitä vaan haluaa, Se poika tykkää olla alapää paljaana, Voit kokeilla jos et usko, Mutta se poika haluaa että sinä riisut sen alapään paljaaksi, Ja sorkit sen vehkeitä aina kun tekee mielesi, Ja jos haluat niin kutsu muita paikalle, ja sorkkikaa pojan vehkeitä oikein urakalla. Meillä on kotona tapana laittaa poika selälleen pöydälle, Ja ottaa siltä alapää paljaaksi, levittää sen jalat leveelle, Ja ruveta tarkistamaan pojan vehkeitä. Me annamme jonkun palkinnon pojalle kun se on ollut jonkun tietyn ajan paikallaan, Usein imetään sen pippeliä. Sen jälkeen äitini ja isäni läksivät pois. Ne naureskelivat mennessään. Tätini otti saman tien mun housuistani kiinni, ja kurkisti sinne sisälle, Minä en tehnyt mitään vasta rintaa sille, Se laittoi kätensä mun housuihin sisälle ja puristeli mun pippelijäni. En reakoinut mitenkään vaan laitoin käteni niskani taakse, Tätini katseli minua hiukan ja sanoi että sun vanhempani taisivat olla oikeassa sun suhteesi, Ja otti multa alapääni paljaaksi, Ja kävi lattialle istumaan, ja sanoi että poika tules tänne täti tarkistaa vehkeesi nytten. Ja minä menit tätini tarkastettavaksi, Täti otti peniksen juuresta kiinni ja toisella kädellä terskani päästä ja rupesi viruttamaan sitä vehjettäni, Sitten se rupesi vääntämään sitä vehjettäni eri asentoihin, Katseli miten reakoin siihen, Sitten tätini nousi pois lattialta ja meni keittiö pöydän luokse ja sanoi että poika pöydälle heti, Minä menin seisomaan pöydälle sen eteen, Se kopeloi mun vehkeitäni, En tehnyt mitään vaan seisoin vain paikallani. Sitten tätini laittoi mut selälleni pöydälle ja otti pois paitani, olin hänen edessä täysin alasti. Tätini sanoi että onpa mulla kaunis kummipoika, Nyt tätisi tarkistaa sinut oikein kunnolla, Ja jos et laita yhtään vastaan minulle, minä lupaan täyttää sun yhden toivomuksesi. Sopiiko se sulle. Minä kysyin että saanko sanoa sen toivomukseni nytten ennenkuin aloitat mun tutkimukseni. Sehän sopii oikein hyvin mullekkin, Mitä sinä toivot sitten, Haluaisin että otat multa poikuuden pois. TÄTINI vain katseli minua hetken, sitten se katseli mun penistäni, Ja sanoi että kyllä se passaa mulle. Sen jälkeen tätini tarkasti mun penikseni monta kertaa, runkkasi multa spermat ulos, Ja lopuksi mun penikseni ei enää seisonut. Vei mut pesulle ja sanoi että olen alasti koko ajan minkä ajan olen hänen luona. Huomenna minä laitan sinut sänkyyni selällesi ja vien sinun poikuutesi sopiiko se sinulle. Se sopi mulle oikein hyvin. Seuraavana päivänä tätini ei runkannut minua heti aamusta, vaan käytiin asijoilla, Ja heti kun tultiin takasin hänen kotiinsa, Tätini otti multa housut pois, Ja kysyi että muistanko että mitä me sovittiin eilen, Ja mä hymyilin sille ja sanoin että kyllä muistan ja tätini saa tehdä mulle ihan mitä vaan haluvaa tehdä. Se hymyili mulle ja otti multa myöskin paidan pois, Olin sen edessä täysin alasti, Sitten tätini vei mut pesulle, mutta ei runkannut kuin yhden laukauksen vain multa, sitten tätini kuivas mut, ja vei sänkyynsä ja laittoi mut selälleni, Sitten oli tätini vuoro riisuitua, minä katselin hänen riisuitumista, Sen jälkeen tätini tarkasti että on pojan penis tanassa, Ja nousi mun päälleni, ohjasi mun penikseni hänen sisällensä, Ja rupesi ratsastamaan mun kanssani, Mä laukesin melkein heti, Tätini sanoi että se on normaalia että poika laukeaa nopeasti, Sitten tätini jatkoi ratsastusta kanssani, Kun olin lauvennut ehkä 4-5 kertaa tätini sanoi että vaihdetaan paikkaa nytten, Ja tätini meni itse selällensä sänkyynsä, Ja käski mun tulla päällensä, Sen jälkeen otti mun peniksestäni kiinni ja ohjasi sisällensä, Sitten tätini sanoi että rupean liikuttamaan itseäni edes takaisin, mutta silleen että pippeli pysyy kokoajan mun sisälläni, Se oli tosi vaikeeta, mun pili tuli kokoajan liikaa ulos, Ja tätini joutui laittamaan sen uudestaan sisällensä, Oli tosi huono pano mun osaltani, Kun hommastani ei tullut mitään tätini sanoi mulle että vaihdetaaan taas paikkoja poika,

2

2341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poukuusmenisiellä

      Jatkoa tuohon Menetin neitsyyteni tädilleni. Sen jälkeen tätini laittoi mut lattialle, Ja tyynyn takapuolenialle, Sitten istui päälleni ja ohjas penikseni hänen sisällensä ja rupesi naimaan minua, Ei lopettanut ennenkuin penikseni teki lakon, Sen jälkeen mentiin suihkuun, Ja tätini pesi mut munat ja penikseni hyvin huolellisti. Sen jälkeen tätini pesi itsensä, Ja minä vain katselin häntä, Sitten tätini pukeutui, Mutta mulle se ei pukenut vaatteita päälleni vaan sanoi että poika on alasti niinkauvan kuin hän tahtoo, Ja joka kerran kun pippeli nousee pystyyn tulet mun luokseni, Nyt minä rupean tekemään ruokaa, Ja sinulla on lupa auttaa minua siinnä, Ja muista kun vieraat tulevat sinä ET PEITÄ PIPPELIÄSI, Minä tahdon että se on kokoajan näkyvissä, Ja minä lupaan sinulle että ensi yön saat olla mun vieressäni, Ja kun sun pilisi seisoo taas huomenna niin saat naida. Mutta minä päätän ketä sinä nussit, Ja kuka nussii sinua, Sopiiko se sinulle tämä järjestykseni. Oikein hyvin, Ja jos tahdot voidaan leikkiä että olen ollut tuhma ja annat mulle selkään vieraiden nähden. Mun vanhempani leikkivät sitä leikkiä monta kertaa mun kanssani, Ja palkinnoksi ne antavat mun pippelini imemistä niin kauvan kuin näkyy jäljet mun pyllyssäni, Ja minä menen monta kertaa isäni ja äidilleni työnnän pippelini heidän suuhun ja rupean liikuttaa itseäni edes/takas, Se on musta oikein kiva ja mun vanhempani tykkäävät myöskin siintä leikistä. Noin tuntia myöhemmin tuli mies ja nainen mukanaan tyttö joka oli 13v, Ne katselivat minua jolla ei ollut vaatteita päällä. Se nainen kysyi tädiltäni MIKSI on poika alasti, Tätini vastas hänelle että olen ollut tuhma ja noin puolen tunnin päästä tulee eräs mies tänne ja kertoo mitä tuo poika on tehnyt, Ja poika saa selkäänsä ihan varmasti siltä mieheltä,Ja voi olla että myöskin me voidaan antaa pojalle selkään. Sen jälkeen se tätini käski minut vitsan hakuun että voidaan aloittaa se piiskaaminen heti kun vain saadaan tietää mitä se poika on nytten tehnyt taas. Minä kysyin kuinka monta vitsaa tätini tahtoo että otan mukaani?,Tätini vastas että otan jokaiselle oman vitsan on mukavampi pojasta että kaikki piiskaa poikaa saman aikaisesti, Sen jälkeen tätini näytti sormillaan 4. Minä läksin hakemaan vitsoja ja tyttö tuli mukaani ja kysyi että olenko hullu kun annan tätisi ja meidän piiskata itseäsi, Minä vastasin sille tytölle että tätini saa tehdä mulle ihan mitä vain se tahtoo. Sitten mentiin takaisin toisten luokse Vähän ajan päästä tuli yksi ukko joka sanoi että on hyvä kun on poika valmiiksi alasti, Nyt hän antaa oikein isän kädestä tuolle pojalle joka kävi meillä ja kiusas minun tyttöäni, Sekä lähtiessään heitti kivellä joka osui mun tyttööni, Sitten ukko otti mut vasempaan kainaloonsa ja rupesi piiskaamaan, Kun hän oli valmis hän sanoi että tulee huomenna hakemaan mut, ja saat näyttää sille tytölle piiskatun pyrstösi, Sen jälkeen se ukko läksi pois meiltä. Sitten tätini laittoi mut pöydälle vatsalleni ja sitoi mun jalkani sekä käteni kiinni pöytään, Ja antoi jokaselle vitsan ja sanoi että poika on 13vuotias jokanen lyö poikaa 13 kertaa pyllylle, Nyt aloitetaan ja kaikki yhtä aikaa sitten. Sitten sain hyvän selkä saunan huusin niin paljon kuin vain pystyin. Piiskauksen jälkeen tätini päästi mut irti ja vei mut pesulle. Se kuiskasi mulle että olen ollut reipas poika tänään ja huomenna saat palkinnon jota et varmasti unohda koskaan. Sen jälkeen syötiin ja kun oltiin valmiita laittoi tätini mut pöydälle selälleni ja kaikki tuli tutkimaan mun vehkeitäni jalkojen välistäni. Sen jälkeen lähti vieraat pois, ja tätini soitti jollekkin ja kohta tuli se sama mies paikalle joka oli mut piiskannut kunnolla, Se nosti mut syliinsä ja kantoi tätini sänkyyn ja laittoi mut selälleni siihen, Sen jälkeen tätini ja setä riisuivat itsensä alasti ja tuli samaan sänkyyn viereeni ja rupesivat naimaan siinnä. He kopeloivat mun jalkojen väliä lähes tunnin ajan saman ajan kuin ne nussivat toisiaan. Sitten ne meni suihkuun ja rupesivat naimaan myöskin suihkussa toisiaan. Minä menin katsomaan mitä ne tekee suihkussa toisilleen. Sitten se setä puki vaatteet päällensä ja sanoi mulle että huomenna on sinun vuorosi tehdä aivan sama kuin minä tein tänään täällä. Tätini imi mun penistäni monta kertaa sinä iltana. Seuraavana päivänä tuli setä meille mukanaan tyttö, Jonka setä riisui heti alasti, Sen jälkeen mut laitettiin pöydälle selälleni ja tyttö runkkasi mut, Sen jälkeen se nousi pöydälle ja kävi istumaan mun päälleni ja rupesi ratsastamaan minulla. Kun penikseni teki lakon se tyttö vei mut suihkuun ja pesi mut aivan kokonaan. Sitten setä laittoi tytölle vaatteet takaisin päälle ja ne lähti pois. Noin 3 tuntia myöhemmin tuli mun vanhempani sinne tätini luokse, Minä juoksin heitä vastaan ja halasin kumpaakin. Sekä kerroin että en ole enää neitsyt täällä kävi yksi tyttö ja tätini antoi sen tytön ottaa multa poikuuden pois. Sinä taisit maksaa kovan hinnan poikuudestasi sanoi mun isäni ja taputti mun takapuoltani ja näytti äidilleni.

    • Menetinmunat

      Sinä taisit maksaa kovan hinnan poikuudestasi sanoi mun isäni ja taputti mun takapuoltani ja näytti äidilleni munat. Äitini teki lakon. Tätini setä runkkasi 13 kertaa pöydälle ja isäni äiti heitti kivellä sen vehkeitä. Äitini isä nosti munat tätini selkään mun isäni nähden. Äitini kantoi tätini sänkyyn ja laittoi munat suuhun. Tätini imi mun takapuoltani 3 tuntia. Tätini sanoi että se on normaalia. Ei lopettanut ennenkuin ukko otti isäni housut pois ja ne nussivat toisiaan suuhun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1788
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1178
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      1007
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      901
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe