Mäntän tilanne pakolaisten kanssa?

tutkijatoropainen

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apinalaumatmolottaa

Pistää kyllä vihaksi tollainen touhu jos yrittäjän toimintaa haitataan siinämäärin,että pian ainoa vaihtoehto on lyödä hanskat tiskiin. Suvakkien mielestä me Suomalaiset ollaan se porukka jonka pitäisi vaan hyväksyä matujen tavat ja olla hiljaa. Samanlaista peliä ne pitää esim työttömien yhdistysten kierrätyskeskuksissa, ei osteta mitään ,mutta pengotaan ja sekoitetaan järjestys hyllyissä. Jos ei osteta mitään eikä edes aiota niin pysyköön siellä mistä on tullut. Kaikki myötätuntoni yrittäjälle. Toivotaan että saisi jatkaa työtänsä RAUHASSA !.

• fhfkhkhjkj

Onko tuo totta, että suvakit oli yrittäneet varastaa henkarit kirpparilta mäntän vokkiin? Ihan ihme touhua, jos on totta.

• kyysukka

Kaikki on pelkkää valhetta.
      Jos yritys ei menesty, on helppoa syyttää sellaisia ihmisiä jotka eivät pysty puolustautumaan.
      Olen käynyt kyseisellä kirpputorilla, enkä yhtään ihmettele ettei virtsan, hien ja jopa ulosteen hajuiset lumput mene kaupaksi.
      Ihmiset vievät ylimääräisistä vaatteistaan parhaimmat ja siisteimmät SPR:n vastaanottokeskukseen apua tarvitseville.
      Huonoimmat rääsyt päätyvät sitten kirpputoreille.
      Ei ole ihme että tilanne suututtaa kirpputoriyrittäjiä, jopa siinä määrin, että jotkut alkavat levittämään valheellista tietoa syyttömistä ihmisistä pelastaakseen omat kasvonsa.
      Tämän ovat onneksi jo huomanneet muutkin asiakkaat ja ilmaisseet mielipiteensä jaloillaan.
      Suosittelen kaikille Mäntän keskustassa sijaitsevaa Sinkkisydäntä.
      Puhtaita raikkaita vaatteita ja sympaattinen myyjä, joka ei priorisoi asiakkaitaan etnisin perustein.

• Annukka_Vilppula

Kovin huonoa mainosta on saanut tuo amandan aarre kirpputori tuosta esiintymisestään mediassa.
      Paikalliset ovat huomanneet mistä oikeasti on kyse mutta ulkopaikkakuntalaiset ovat ainoastaan provosoivien lehtijuttujen varassa.
      Ikävää etteivät maahanmuuttajat pysty puolustautumaan sosiaalisessa mediassa jossa heitä haukutaan.
      Asiasta on tullut yksipuolinen ajojahti jossa puolustuskyvyttömät ihmiset kärsivät syyttä.
      Ihan suututtaa ja säälittää heidän vuoksensa.
      Itse kierrän kaukaa kyseisen kirppiksen.

• muorivilppulata

Vilppulassa on myös kiva kirppis vastapäätä entistä löytökulmaa.
      Siellä on oikein mukava rouva myyjänä. Samassa yhteydessä myös ihana kahvila Hilma & Onni. Itse lopetin käymisen tuolla mänttäläisellä kirppiksellä kun torilla kuulin miten rumasti siellä kohdellaan turvapaikanhakijoita. Me kaikki ihmiset olemme saman arvoisia ihonväriin tai uskontoon katsomatta.

• Näkeehänsenkunseuraa

Ei ne oikeasti osta mitään vaan tulee porukalla penkomaan hyllyt ja myyntipöydät sikinsokin. Sitten jos löytävät jotain kiinnostavaa alkavat tinkaamaan eikä maksaisi mitään jo ennestään minimaalisesta hinnasta.Samanlaista penkomista esiintyy kyseisen porukan toimesta esim Lidlin kaupoissa ja kahtakättä heilutellen poistuvat paikalta ostamatta yhtään mitään. En yleistä mutta osa niistä ei osaa käyttäytyä ollenkaan maassa johon heitä ei ole kutsutta soveltamaan omaa käytäntöään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe