Mäntän tilanne pakolaisten kanssa?

tutkijatoropainen

6

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apinalaumatmolottaa

      Pistää kyllä vihaksi tollainen touhu jos yrittäjän toimintaa haitataan siinämäärin,että pian ainoa vaihtoehto on lyödä hanskat tiskiin. Suvakkien mielestä me Suomalaiset ollaan se porukka jonka pitäisi vaan hyväksyä matujen tavat ja olla hiljaa. Samanlaista peliä ne pitää esim työttömien yhdistysten kierrätyskeskuksissa, ei osteta mitään ,mutta pengotaan ja sekoitetaan järjestys hyllyissä. Jos ei osteta mitään eikä edes aiota niin pysyköön siellä mistä on tullut. Kaikki myötätuntoni yrittäjälle. Toivotaan että saisi jatkaa työtänsä RAUHASSA !.

    • fhfkhkhjkj

      Onko tuo totta, että suvakit oli yrittäneet varastaa henkarit kirpparilta mäntän vokkiin? Ihan ihme touhua, jos on totta.

    • kyysukka

      Kaikki on pelkkää valhetta.
      Jos yritys ei menesty, on helppoa syyttää sellaisia ihmisiä jotka eivät pysty puolustautumaan.
      Olen käynyt kyseisellä kirpputorilla, enkä yhtään ihmettele ettei virtsan, hien ja jopa ulosteen hajuiset lumput mene kaupaksi.
      Ihmiset vievät ylimääräisistä vaatteistaan parhaimmat ja siisteimmät SPR:n vastaanottokeskukseen apua tarvitseville.
      Huonoimmat rääsyt päätyvät sitten kirpputoreille.
      Ei ole ihme että tilanne suututtaa kirpputoriyrittäjiä, jopa siinä määrin, että jotkut alkavat levittämään valheellista tietoa syyttömistä ihmisistä pelastaakseen omat kasvonsa.
      Tämän ovat onneksi jo huomanneet muutkin asiakkaat ja ilmaisseet mielipiteensä jaloillaan.
      Suosittelen kaikille Mäntän keskustassa sijaitsevaa Sinkkisydäntä.
      Puhtaita raikkaita vaatteita ja sympaattinen myyjä, joka ei priorisoi asiakkaitaan etnisin perustein.

    • Annukka_Vilppula

      Kovin huonoa mainosta on saanut tuo amandan aarre kirpputori tuosta esiintymisestään mediassa.
      Paikalliset ovat huomanneet mistä oikeasti on kyse mutta ulkopaikkakuntalaiset ovat ainoastaan provosoivien lehtijuttujen varassa.
      Ikävää etteivät maahanmuuttajat pysty puolustautumaan sosiaalisessa mediassa jossa heitä haukutaan.
      Asiasta on tullut yksipuolinen ajojahti jossa puolustuskyvyttömät ihmiset kärsivät syyttä.
      Ihan suututtaa ja säälittää heidän vuoksensa.
      Itse kierrän kaukaa kyseisen kirppiksen.

    • muorivilppulata

      Vilppulassa on myös kiva kirppis vastapäätä entistä löytökulmaa.
      Siellä on oikein mukava rouva myyjänä. Samassa yhteydessä myös ihana kahvila Hilma & Onni. Itse lopetin käymisen tuolla mänttäläisellä kirppiksellä kun torilla kuulin miten rumasti siellä kohdellaan turvapaikanhakijoita. Me kaikki ihmiset olemme saman arvoisia ihonväriin tai uskontoon katsomatta.

    • Näkeehänsenkunseuraa

      Ei ne oikeasti osta mitään vaan tulee porukalla penkomaan hyllyt ja myyntipöydät sikinsokin. Sitten jos löytävät jotain kiinnostavaa alkavat tinkaamaan eikä maksaisi mitään jo ennestään minimaalisesta hinnasta.Samanlaista penkomista esiintyy kyseisen porukan toimesta esim Lidlin kaupoissa ja kahtakättä heilutellen poistuvat paikalta ostamatta yhtään mitään. En yleistä mutta osa niistä ei osaa käyttäytyä ollenkaan maassa johon heitä ei ole kutsutta soveltamaan omaa käytäntöään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe