“Naisrauhaa” vaativa Tampereen äärioikeiston aktiivi tuomittu naisen pahoinpitelystä
http://varisverkosto.net/2016/01/naisrauhaa-vaativa-tampereen-aarioikeiston-aktiivi-tuomittu-naisen-pahoinpitelysta/
"Naisrauhaa" vaatinut pahoinpiteli naisen
15
134
Vastaukset
- PorilainenMuistuttaa
Pakolaisuuden uudeksi symboliksi täällä noussut Ramin Azim hakkasi, raiskasi törkeästi sekä poltti elävältä suomalaisen koulutytön vuosi sitten.
- KTS--
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Ja kts:n lössi raiskaa naisia oikein urakalla
Mites ne sun alaikäiset siellä Thaimaassa?
KTS-- kirjoitti:
Mites ne sun alaikäiset siellä Thaimaassa?
Ei tarvitse on riittävästi täysi ikäisiäkin
- Tiedoksi_jälleen
kerran, että olet täysin väärälläpalstalla.
- Naisrauhan.psta
No. Me kaikki naisrauhaa vaativat emme ole tamperelaisia, äärioikeistoa, aktiiveja, tai keidenkään, kuten naisten pahoinpitelijöitä.
En muista, että olisin koskaan pahoinpidellyt naista.
Enkä ole tamperelainen.
Mitä sinä KTS nyt mellastat? Olisit tullut mukaamme marssimaan naisrauhan puolesta. Et kai sinä ollut huutamassa meille: "Syökää paskaa!"?
Saat anteeksi, sillä jos näin teit, et todellakaan tiedä, mitä teet. - Aaroninparta
Vuosi vaihtu ,edelleekin on vaikeuksia löytää oikea palsta.Toki naisen pahoinpitely on väärin,teki sen Matti,Muhammed,heil Hitleriä mölisevä idiootti tai punavihreä suvakki.
- kylSenTeki
lapuanliikkeen terroristi,
heill hitler,
meil kosola mökisevä,
lampaita ja marjanpoimioita,
raiskaava oikeisto fasisti,
oi aaroni parka,
kellarista säässyt, sinäkin... - aaroninp
kylSenTeki kirjoitti:
lapuanliikkeen terroristi,
heill hitler,
meil kosola mökisevä,
lampaita ja marjanpoimioita,
raiskaava oikeisto fasisti,
oi aaroni parka,
kellarista säässyt, sinäkin...Mitähän tuohonkin.Noudatan Mauno Henrik Koiviston neuvoa,ei pidä provosoitua,kun provosoidaan.
- noMuttaManuhanOn
vasemmistolainen ja natsit oikeistolaisia fasisteja,
kuten lapuanliikkeen ja zionin terroristit,
oi aaroni parka... - aaroninp
Saksan natsipuolue oli kansallis-sosialistit.Fasimi lienee alkujaan,Mussoliinin Italiasta.
- TeroRisti
noMuttaManuhanOn kirjoitti:
vasemmistolainen ja natsit oikeistolaisia fasisteja,
kuten lapuanliikkeen ja zionin terroristit,
oi aaroni parka...Voi luoja, taas tää mamu-muslimi, joka ei osaa edes kirjoittaa oikeaa suomea.
- kansallis-sosialistit
oikeistolaiset, pani vasemmiston ja juutalaiset viettämään reipasta leirielämää,
googlaa fasismi, oi aaroni parka...
wannabe zionisti, uskonsoturi jihadisti, tero risti,
missä kohtaa oli väärää suomea,
miten asiani mielestäsi pitää kirjoittaa...? - aaroninp
Lopetan tänne kirjottamisen,jonkun polosen täytyy vastata 0.55.
- törmäilläänamskut
aaroninp kirjoitti:
Lopetan tänne kirjottamisen,jonkun polosen täytyy vastata 0.55.
jew gotta be kidding me...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419