"Naisrauhaa" vaatinut pahoinpiteli naisen

KTS--

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PorilainenMuistuttaa

      Pakolaisuuden uudeksi symboliksi täällä noussut Ramin Azim hakkasi, raiskasi törkeästi sekä poltti elävältä suomalaisen koulutytön vuosi sitten.

      • Ja kts:n lössi raiskaa naisia oikein urakalla


      • KTS--
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ja kts:n lössi raiskaa naisia oikein urakalla

        Mites ne sun alaikäiset siellä Thaimaassa?


      • KTS-- kirjoitti:

        Mites ne sun alaikäiset siellä Thaimaassa?

        Ei tarvitse on riittävästi täysi ikäisiäkin


    • Tiedoksi_jälleen

      kerran, että olet täysin väärälläpalstalla.

    • Naisrauhan.psta

      No. Me kaikki naisrauhaa vaativat emme ole tamperelaisia, äärioikeistoa, aktiiveja, tai keidenkään, kuten naisten pahoinpitelijöitä.

      En muista, että olisin koskaan pahoinpidellyt naista.

      Enkä ole tamperelainen.

      Mitä sinä KTS nyt mellastat? Olisit tullut mukaamme marssimaan naisrauhan puolesta. Et kai sinä ollut huutamassa meille: "Syökää paskaa!"?

      Saat anteeksi, sillä jos näin teit, et todellakaan tiedä, mitä teet.

    • Aaroninparta

      Vuosi vaihtu ,edelleekin on vaikeuksia löytää oikea palsta.Toki naisen pahoinpitely on väärin,teki sen Matti,Muhammed,heil Hitleriä mölisevä idiootti tai punavihreä suvakki.

      • kylSenTeki

        lapuanliikkeen terroristi,
        heill hitler,
        meil kosola mökisevä,
        lampaita ja marjanpoimioita,
        raiskaava oikeisto fasisti,
        oi aaroni parka,
        kellarista säässyt, sinäkin...


      • aaroninp
        kylSenTeki kirjoitti:

        lapuanliikkeen terroristi,
        heill hitler,
        meil kosola mökisevä,
        lampaita ja marjanpoimioita,
        raiskaava oikeisto fasisti,
        oi aaroni parka,
        kellarista säässyt, sinäkin...

        Mitähän tuohonkin.Noudatan Mauno Henrik Koiviston neuvoa,ei pidä provosoitua,kun provosoidaan.


      • noMuttaManuhanOn

        vasemmistolainen ja natsit oikeistolaisia fasisteja,
        kuten lapuanliikkeen ja zionin terroristit,
        oi aaroni parka...


      • aaroninp

        Saksan natsipuolue oli kansallis-sosialistit.Fasimi lienee alkujaan,Mussoliinin Italiasta.


      • TeroRisti
        noMuttaManuhanOn kirjoitti:

        vasemmistolainen ja natsit oikeistolaisia fasisteja,
        kuten lapuanliikkeen ja zionin terroristit,
        oi aaroni parka...

        Voi luoja, taas tää mamu-muslimi, joka ei osaa edes kirjoittaa oikeaa suomea.


      • kansallis-sosialistit

        oikeistolaiset, pani vasemmiston ja juutalaiset viettämään reipasta leirielämää,
        googlaa fasismi, oi aaroni parka...

        wannabe zionisti, uskonsoturi jihadisti, tero risti,
        missä kohtaa oli väärää suomea,
        miten asiani mielestäsi pitää kirjoittaa...?


      • aaroninp

        Lopetan tänne kirjottamisen,jonkun polosen täytyy vastata 0.55.


      • törmäilläänamskut
        aaroninp kirjoitti:

        Lopetan tänne kirjottamisen,jonkun polosen täytyy vastata 0.55.

        jew gotta be kidding me...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe