Kuinka usein teet alotteita

Kyselijä-

Miltä se tuntuu kun saa pakit?

34

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan naiset voisivat vastata tähän, koska hehän aina uhoavat olevansa niin aloitteellisia, että oksat pois.

• sikamiehethyi

Ei naisia saa häiritä. Ne menee baariinkin vain pitämään hauskaa kavereiden kanssa eikä mene sinne iskettäväksi. Miehet on sikoja kun eivät tätä tajua ja jätä naisia rauhaan.

• Niinpä, esimerkiksi nimimerkki että.silleen käy säännöllisesti ketkuttelemassa takapuoltaan miesten näkösällä, mutta ei kuulemma ole irtoseksin perässä. Jotenkin se vain tapahtuu.

• Naishenkilö

Onko juttelu aloite? Sellaista teen tilanteesta ja henkilöstä riippuen. Seksiä kun en ole hakemassa. Saisihan sitä kaiketi vonkaamalla itse mutta kun se ei vieraan ihmisen kanssa innosta.
      Edes jutella eivät kaikki lähestymäni miehet ole halunneet ja asia on ok itselleni. En pakeiksi niitä laskisi. Ei munkaan tarvitse olla väkisin mieliksi kenellekään.

• palstailija

Vältän väkinäisiä iskuyrityksiä. Kiinnostavalle naiselle juttelen n. 1-2 krt/kk. Sen huomaa nopeasti saako vastakaikua vai ei. "Pakit" ei tunnu juuri miltään. Sata kertaa pahemmalta tuntuu jätetyksi tuleminen syystä, jota ei saa koskaan tietää.

• Totuusontää

Jättäjä on aina voittaja ja jätetty häviäjä. Siksi naiset usein jättävät koska kyseessä on aina kilpailu kumpi jättää ensin ja naisen luonne ei ole sellaiseen tehty kestäväksi. Miehille jätetyksi tuleminen on normaali tila. Jos mies jättää on hän yleensä pelimies ja kaikkien naisten unelma.

• että.silleen

Ooppa ääneti! Jos nyt minua on tässä ruodittava niin; ensimmäisen avokkini minä kaiketi iskin ihan omasta aloitteestani, äkki rynnäköllä. Olin tuntenut hänet vain muutaman viikon.
      Kotona tuli riitaa siitä ett olin kyydinnyt häntä sinne sun tänne, hänellä kun ei ollut itsellään autoa. Sain kotiarestia, siitä sisuuntuneena muutin miehen luo!
      Mulla siis oli vaateita mukanani ja HD-soitin! Missään kohtaa en muistaakseni kysynyt voiko muuttaa hänen luo!
      "Jotenkin se vain tapahtui" varmaan miehen mielestä, hän oli niin hölmistynyt varmaan saadessaan asuinkumppanin ykskaks yllättäin.
      Rehellisyyden nimissä ei kyllä laittanut hanttiinkaan pahemmin.
      Toista samankaltaista tempausta en tee! Hän oli mun ihastuseni ja ensirakkauteni.
      Eikä minun valintani silloin ollut ollenkaan huono, näin jälkikäteen ajateltunakaan.
      Se romanssi kesti aikansa ja kuihtui pois, en todellakaan kadu sitä päätöntä käytöstäni.
      Toista samankaltaista käytöstä ei enää tule... kakarastakin kasvaa joskus aikuinen ja
      impulsiivinen käytös katoaa, järki alkaa varoittamaan vaaroista ja lapsenomainen viattomuus katoaa.
      Ja YHÄ edelleen: minä en hae irtosuhteita!
      Kyllä niitä irtosuhteita saa jokainen nainen jos haluaa, en minä mikään poikkeus siinä ole. Alle tunnissa taatusti löytyy katseen kestävä ja mielyttävä käytöksinen mies, lakanoiden väliin peuhaamaan jos haluan. Minä vaan en siihen pysty käytännössä!
      Katsos vian ei tarvitse olla suuren, mutta kun se on päässä...siis minun päässäni.
      Minun puolestani jokainen saa ratkaista itse nämä asiat; oman ja kumppaninsa halujen mukaan.

• että.silleen

Äskeinen vastaus oli HC-ätmelille, joka on ottanut minut ilmeisestikin silmätikukseen. Ihanaa olla suosittu edes jossain mielessä; ei mitään väliä mitä puhutaan, kunhan puhutaan....

• että.silleen kirjoitti:

Äskeinen vastaus oli HC-ätmelille, joka on ottanut minut ilmeisestikin silmätikukseen. Ihanaa olla suosittu edes jossain mielessä; ei mitään väliä mitä puhutaan, kunhan puhutaan....

Kaikki pahikset joutuvat aina silmätikukseni. :-I

• että.silleen

Ahaa, minä olen pahis? Juokse jorpakkoon, multa löytyy kipakka mutta helläkin puoli luonteestani. Sinä se pikkupirulainen olet, aina piikittelemässä jostain syystä.
        Alan kohta epäileenkin että onko sulla pikkupojan luonnevika...?
        Sitä kiusataan; josta tykätään?
        Niin pappani lohdutti mua lapsena, kun pojat kiusas!

Hyvää yötä ja makeita unia jokaiselle!

• alfatonkunkkuja

Tosimiehet ei tee aloitteita, ne ottaa haluamansa.

• AloitteellinenNainen

No sepä riippuu tietenkin siitä, kuinka pahasti on päässyt ihastumaan ja miten ne pakit annetaan. Hienotunteiset pakit tietty kirpaisee, mutta siitä selviää, jätskiä ja muuta piristystä sydänsuruihin ja kohti uusia pettymyksiä. Sitten jos tulee jotkut tosi tylyt pakit ja antaja haluaa nolata tämän toisen osapuolen, niin se on kyllä jopa traumaattista. Mutta huumorilla sellaisistakin on yli päässyt, vaikka pahalta on tuntunut pitkään.

• peto-petteri

Täällä oon tehnyt jo useitakin alotteita, enkä oo saanu pakkeja, ihan hyviä keskusteluja vaan. Hähä.

• Nykyisin en tee aloitteita enää ollenkaan.

• Edistystähyvä

Hyvä kun olet tajunnut jättää naiset rauhaan ja annat heidän nauttia hyvästä mies seurasta.

• Edistystähyvä kirjoitti:

Hyvä kun olet tajunnut jättää naiset rauhaan ja annat heidän nauttia hyvästä mies seurasta.

"mies seurasta."

mies _____seurasta? vai jopa mies _____________seurasta? Vai mitenkäs ne yhdyssanat nyt olikaan? Suomeen on juuri saapunut tuhansittain apinan tasolla olevia, luku- ja kirjoitustaidottomia karvaranteita. Suosittelen heitä sinulle. Voitte yhdessä osallistua suvakkitätien oppitunneille, joissa opetellaan elämän perustaitoja.

• Aloitehalutonkurppa

Ehkä kourallisen koko elämäni aikana, edellisestä on jo niin kauan että en edes kunnolla muista. En tee aloitetta ellei mies ole todella, todella kiinnostava eikä niitä ole enää olemassa. Kurppaannun kaikessa rauhassa yksin.
      En myöskään pidä siitä, jos mies tulee tyrkylle. Lähtökohta on, ettei todellakaan kiinnosta. Älkää siis vaivautuko vonkaamaan seksiä, ei irtoa.

• 15plus15

On yhtäkuin rumien miesten ei kannata. No tuo on tota naisen etuoikeutta miksi olen kade naisille. Olisikin niin että voisin itse myös miehenä valita.

• Aloitehalutonkurppa
        15plus15 kirjoitti:

On yhtäkuin rumien miesten ei kannata. No tuo on tota naisen etuoikeutta miksi olen kade naisille. Olisikin niin että voisin itse myös miehenä valita.

Tuo on täysin sun oma tulkinta, en kirjoita missään kohtaa ulkonäöstä. Kiinnostavuus sisältää huomattavasti enemmän kuin pelkän ulkonäön, varsinkin näin nelikymppiselle naiselle ja koreat, mutta tyhjät tynnyrit voivat vieriä kolisemaan jonnekin muualle. Tämä tässä onkin ongelma, koska riippumatta miesten ulkonäöstä idiootit ei kiinnosta. En juokse pelkän seksin perässä eikä mulla ole mitään pakkomiellettä seksistä, vaan voin elää aivan hyvin ilmankin.

Lisäksi mulle aloitteen teko sisältää muutakin kuin aloitteen seksiin, kun taas sulle aloite on ilmeisesti juuri tuota helvetin seksin vonkaamista. Oma on vikasi, jos juokset aivot kiveksissä ja muna suorana pelkän seksin perässä. Siinä sitä ulkonäköä todella tarvitaankin, joten miksi ihmeessä ihmettelet jos et saa vaikka olet ruma? Sehän on itsestäänselvää.

• 15plus15
        Aloitehalutonkurppa kirjoitti:

Tuo on täysin sun oma tulkinta, en kirjoita missään kohtaa ulkonäöstä. Kiinnostavuus sisältää huomattavasti enemmän kuin pelkän ulkonäön, varsinkin näin nelikymppiselle naiselle ja koreat, mutta tyhjät tynnyrit voivat vieriä kolisemaan jonnekin muualle. Tämä tässä onkin ongelma, koska riippumatta miesten ulkonäöstä idiootit ei kiinnosta. En juokse pelkän seksin perässä eikä mulla ole mitään pakkomiellettä seksistä, vaan voin elää aivan hyvin ilmankin.

Lisäksi mulle aloitteen teko sisältää muutakin kuin aloitteen seksiin, kun taas sulle aloite on ilmeisesti juuri tuota helvetin seksin vonkaamista. Oma on vikasi, jos juokset aivot kiveksissä ja muna suorana pelkän seksin perässä. Siinä sitä ulkonäköä todella tarvitaankin, joten miksi ihmeessä ihmettelet jos et saa vaikka olet ruma? Sehän on itsestäänselvää.

On tilastollinenkin fakta että komeat saa mutta rumat ei joten älä kiertele totuutta. Toisekseen jos seksi ei sinua kiinnosta niin miksi ylipäätään haet miestä? Seksittömään kaverisuhteeseen saa naisiakin ja vaikkapa sitten homo miehiä. Totuus vaan on se jos parisuhdetta haetaan niin haetaan seksiä kanssa. Onhan tuo jo biologistakin. Se että oiot mielipiteitäni pelkkä kyrpä kourassa juoksevana vonkaajana on ihan oma tulkintasi. Ja mulle ei tarvitse kertoa erikseen että rumana en saa seksiä. Tiedän sen ilman sinun ylimielisiä lausuntojakin.

• Aloitehalutonkurppa
        15plus15 kirjoitti:

On tilastollinenkin fakta että komeat saa mutta rumat ei joten älä kiertele totuutta. Toisekseen jos seksi ei sinua kiinnosta niin miksi ylipäätään haet miestä? Seksittömään kaverisuhteeseen saa naisiakin ja vaikkapa sitten homo miehiä. Totuus vaan on se jos parisuhdetta haetaan niin haetaan seksiä kanssa. Onhan tuo jo biologistakin. Se että oiot mielipiteitäni pelkkä kyrpä kourassa juoksevana vonkaajana on ihan oma tulkintasi. Ja mulle ei tarvitse kertoa erikseen että rumana en saa seksiä. Tiedän sen ilman sinun ylimielisiä lausuntojakin.

En sanonut missään kohtaa hakevani miestä. Siitä syystä, että irtoseksi ei tosiaan kiinnosta mua ja miehet taas ei muuta haluakaan. Onko seksin saaminen sullekin se ykkösjuttu ja parisuhde joku mahdollinen seksin sivutuote, johon saattaa ehkä ajautua? En nimittäin ole huomannut tässä asiassa mitään eroa komeiden ja vähemmän komeiden miesten välillä. Molemmat hakevat seksiä mahdollisimman monelta naiselta mahdollisimman usein. Seksihulluus yhdistää kaikkia miehiä ikään, kokoon, varallisuuteen ja siviilisäätyyn katsomatta. Tästä syystä lähtökohtaisesti halveksin miehiä, kunnes joku yksilö toisin käytöksellään osoittaa.
        Tietty miestä varmaan lievästi harmittaa, kun joku toinen lajitoveri pääsee helpommin toteuttamaan viettejään, mutta ei se tee siitä panosonnista yhtään kiinnostavampaa ihmistä. Siksi en anna niillekään, viekööt tippurinsa muualle.

• Eräkettu

En nyt tiiä oonko se mie tekemässä sitä alotetta jos eukko rupee vouhottaan ja täten kutsuu meikäläiset jutteleen.

• Hetken se kirpaisee ja elämä jatkuu. Riippuu toki saako pakit tutulta vai tuntemattomalta. Yleensä kyllä "pakit" on johtaneet johonkin joka tapauksessa jossakin vaiheessa, kun mies on tullut katuma päälle. Toki itsekin joskus antanut pakit ja tullut sitten toisiin ajatuksiin.

• Keskusteluja aloitan erilaisissa tilanteissa ihmisten kanssa usein, mutta varsinaisia aloitteita en tee. Korkeintaan annan ymmärtää, mutta sitten en kuitenkaan lopulta ymmärrä antaa.

• Luolamadonna

Mjaa

Hyvä kysymys. Mun kohdalla on niin, että en ole koskaan pokannut ketään. Mä niin kuin menen jonnekin, jossa on ihmisiä, sitten jotain tapahtuu tai sitten ei. Eli mä en tiedä mitä tapahtuu, kun pakit tulee.

Oikeastaan tässä mun asenteessa piilee varmaan paljon jotain sellaista mitä siinä ei ekalta vilkaisulta edes näy. Ensinnäkään siinä ei ole yritystä nimeksikään. Se, joka ei yritä on saalis. Toiseksi maaniset panohullut yössä ovat kaikkien mielestä rasittavia. Vaihtoehdoiksi jää murjotus ja keskusteleminen.

Mielestäni keskustelu on kaiken a&o.

Entä kuinka ihmisten kanssa keskustellaan? Tämähän on keskustelupalsta sinkuille, joten tietotaitoa pitäisi olla yllinkyllin. Keskustelun ydin alueita ovat teemat, tempo, huumorintaju ja toisten päälle puhumisen välttely. Tässä on myös hyvä muistaa, että keskustelu ei ole monologi, kuten kirjoittaminen saattaa jollekin olla tai sellaisena tälle esiintyä.

Ehkä itse olen vain yksinkertaisesti hyvä kuuntelija, siksi en älyä koskaan tehdä aloitteita. Ei siksi, että niiden lopputuloksia pelkäisin, vaan siksi että en tule juuri ajatelleeksi sellaista mahdollisuutta, koska ihminen ja hänen juttunsa ovat hyvin kiehtovia. Toisinaan.

Eli taitaa olla niin, että minut on aina pokattu.

(Naurua haukotuksella)

• Luolamadonna

Hyvä keskustelija on yleensä nainen. Naiset osaavat sekä kuunnella että puhua.

Se nyt vain on niin.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Hyvä keskustelija on yleensä nainen. Naiset osaavat sekä kuunnella että puhua.

Se nyt vain on niin.

(Hihitystä)

Mjoo

Jos pitäisi typistää naiset keskustelijoina jollain tavalla, niin aivan skidisti pitäisin heitä pikkusieluisina. Miehillä taas on järjestää jotain vikaa omien mittojensa hahmottamisessa.

Tämä oli se kriittinen osuus.

(Naurua)

• Nuorena poikana olivat minun aloitteeni, ditä, että hain diskossa tanssimaan. Kun tyttö sanoi ei (niin kuin yleensä sanoi) tuntui ihan hirvältä, että koko disko tuijottaa. Siinä sitten oppi tekemään aloitteita, joita ei kukaan tajua aloittiksi :-).

Nykyään aloitteet ovat siis sellaisia, että hakeudun lähistölle ja sanon jotain mielestäni nokkelaa. Jos nainen vaivautuu vastaamaan, niin juttelen lisää.

• tarralenkkari666

En kovin usein. Teen aloitteen vain, jos minua oikeasti kiinnostaa. Pakkeja en ole tainnut saada koskaan.

• odotellessatuleekokevät

Errrrittäin harvoin olen aloitteen tekijä ja silloin kun niin käy, pitäisi osapuolen ymmärtää kuin harvinaisesta tapahtumasta on kyse. Mut jos onkin ujo, sillon pitää pyytää kaverit apuun, eiks niin?

Vanhemmalla iällä aloitteen voi aloittaa vaikkapa pyytämällä aluksi keskustelemaan mielenkiintoisista asioista.

• Nnnaaaiinennn

En ole kyllä ikinä tehnyt aloitetta. Haluamansa miehen saa kun lirkuttelee sille mukavia. (En pyydä mihinkään vaan alfauros johdattelee kyllä itse treffeille ja suhteeseen)
      En ole kyllä ikinä saanut varsinaisia pakkeja. Aina jos olen ollut kiinnostunut jostakusta, hänkin on ollut minusta.

• RumilleEiAnneta

Tosta syystä haluaisin olla nainen. Saa aina seksiä kun haluaa ja saa aina sellaisen kun haluaa eikä pelkoja pakeista mutta pakkeja taas voi antaa roppakaupalla. Toivottavasti seuraavassa elämässä synnyn naiseksi. Rumana miehenä elo on pelkkää kidutusta. Kai siksi se narunjatkeeksi pääseminen käy usein mielessä.

• RumilleEiAnneta kirjoitti:

Tosta syystä haluaisin olla nainen. Saa aina seksiä kun haluaa ja saa aina sellaisen kun haluaa eikä pelkoja pakeista mutta pakkeja taas voi antaa roppakaupalla. Toivottavasti seuraavassa elämässä synnyn naiseksi. Rumana miehenä elo on pelkkää kidutusta. Kai siksi se narunjatkeeksi pääseminen käy usein mielessä.

Älä usko kaikkea mitä sanotaan. Ihan samalla tavalla naisia petetään ja jätetään ja annetaan pakkeja. On vaan eri asia kuka sen myöntää ja kuka ei.

• tuntuu

En tee enää aloitteita kun en kestä pakkeja. Joskus tein ja sain rumat pakit. Myöhemmin sama nainen kysyi eikö hän enää kelpaa, sanoi antaneensa pakit etten pitäisi häntä helppona.
      Nykyisin nainen joka ei tee aloitetta on täysin evvk. Mieluummin ilman kuin pakit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4143
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3803
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3328
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3230
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      94
      2227
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2138
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1999
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      1989
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1969
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1874
    Aihe