Millainen siveysvyö miehelle?

DommeJasmin

Hei,

Nyt pitäisi hankkia miehelle hyvä siveysvyö. Auttakaa ihmeessä ensikertalaista. Olen noin puolisen vuotta kontrolloinut mun miestä niin, että siemensyöksy on sallittu vain minun luvallani. Pari viikkoa sitten mies tunnusti kolmannen kerran salaa runkanneensa. Kävimme pitkän keskustelun ja pääsimme yhteisymmärrykseen siitä, että hän tarvitsee ehdottomasti siveysvyön. Kaksi ensimmäistä kertaa meni vielä varoituksella.

Olen noita yrittänyt netistä tutkia, mutta pää siinä menee pyörälle kun yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Haluaisin kuitenkin ostaa kunnollisen kapineen, koska mies on sen ansainnut.

Hyviä vinkkejä kaivataan. Kertokaa myös kokemuksia hygieniasta. Onko viikko sopiva väli päästää mies purkautumaan? Hänellä on tapana jo kahden tai kolmen päivän jälkeen mankua lupaa minulta.

Netissä surfatessani löysin hyvän blogin , missä Kurittajatar kertoi kokemuksistaan. Oli kivaa ja virikkellistä luettavaa. Harmi vain kun tarinat loppuivat kesken, olisi ollut mukava kuulla kumman siveysvyön Kurittajatar lopulta valitsi. Linkki teille, joita kiinnostaa: http://blogipolku.fi/blogit/kurittajatar-144

Paketoin kapineen lahjapaperiin, ihana lahja, joka toivon mukaan tuottaa iloa niin antajalle kuin saajallekin. Kunhan vaan ensin osaisin ostaa kunnollisen.

Vinkkejä ja kokemuksia odotellen.
t. Jasmin

19

5675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • DommeJasmin

        Huh, huh...kaikenlaisia niitä onkin. Miestä voisi toki kiusoitella, muistuttamalla miten kiitollinen hänen tulisi olla minulle, kun en valinnut piikikästä mallia.

        Onko niistä muovisista mihinkään, kuvien perusteella ne näyttävät lähinnä naurettavalta rihkamalta, vai pettääkö ulkonäkö? Kapistuksen ei tarvitse täysin estää erektiotakaan, kunhan siinä ei pääse purkautumaan. Häkkimalli voisi olla kiihoittavan näköinen, kun siitä näkisi pullistelevan kalun. Onko metallisissa joku huono puoli, kun muovi tuntuu olevan niin suosittu?

        Lisää vinkkejä kiitos! Ja saa kertoa myös käyttökokemuksia.

        t. Jasmin


      • Metallia_muniin

        Muoviset putket halkeavat kunnon stondiksesta ja jotkut metalliset härpäkkeet hiertävät ikävästi.


      • ankarastitarvittaessa
        DommeJasmin kirjoitti:

        Huh, huh...kaikenlaisia niitä onkin. Miestä voisi toki kiusoitella, muistuttamalla miten kiitollinen hänen tulisi olla minulle, kun en valinnut piikikästä mallia.

        Onko niistä muovisista mihinkään, kuvien perusteella ne näyttävät lähinnä naurettavalta rihkamalta, vai pettääkö ulkonäkö? Kapistuksen ei tarvitse täysin estää erektiotakaan, kunhan siinä ei pääse purkautumaan. Häkkimalli voisi olla kiihoittavan näköinen, kun siitä näkisi pullistelevan kalun. Onko metallisissa joku huono puoli, kun muovi tuntuu olevan niin suosittu?

        Lisää vinkkejä kiitos! Ja saa kertoa myös käyttökokemuksia.

        t. Jasmin

        Kyllä tuo metallinen piikeillä on paras, jos tahtoo rankaista, miestä oikein kunnolla niin se on tuo - ei tule mieleen vieraissakäynnit tmv. kun tuon napsauttaa kiinni kaveriin. Toki piikit sattuvat, mutta kun ei jatkuvasti seisottele - kaikkeen tottuu. Ja tuo saa miehen lupaamaan maat ja taivaat tarvittaessa. Meillä tuota käytetään tarpeen niin vaatiessa minimi viikko ja max kaksi.
        On nöyrää poikaa tiedossa.....
        Muovisia ei edes kannata harkita, ovat pikkupoikien leluja.


    • acwell

      Osta sille cb6000s .se ei näy ulospäin

    • DommeJasmin

      Hei taas,

      Olemme mieheni kanssa ostaneet leluja ja asusteita nettikaupoista ihan kiitettävän määrän. Kaksi kertaa olen joutunut reklamoimaankin viallisesta tuotteesta. Useimmiten kuitenkin olemme saaneet kivoja leluja kohtuulliseen hintaan. Toisesta reklamoinnistani riitti monet naurut miehen kanssa jälkeenpäin.

      Uudesta sauvasta hajosi vibra jo toisella käyttökerralla. Sain kaivettua numeron, johon jopa vastattiin. Kerroin ensin asiallisesti, kuinka oli käynyt tuotteen kanssa. Toisessa päässä oli nuoren tuntuinen mies, joka alkoi tenttamaan. Puhui jotain sähkölaitteista ja kosteudesta, taisi kysyä onko sauva mahdollisesti pudonnut veteen. Vastasin, että ei ole pudonnut veteen, mutta pillu oli erittäin kostea tapahtumahetkellä. Jatkoin samaan hengenvetoon kuvailemalla yksityiskohtaisen tarkasti, miten mies oli sen saanut kielellään kosteaksi. Sanoin, etten ollut huomannut käyttöohjeista, ettei sitä saisikaan työntää märkään pilluun.
      Uuden sauvan sieltä sain, eri merkkisen, eikä tarvinnut maksaa edes pientä erotusta hinnasta.

      Taitaa olla varminta unohtaa muoviset penislukot, jos ei ne kestä edes erektiota. Joutuisin vielä selvittämään seikkaperäisesti, millä konsteilla sain härnättyä miehelle niin kovan seisokin, että muoviputkilo halkesi.

      Metallia sen olla pitää.

      t. Jasmin

    • 235464643

      Itsellä kokemusta parista mallista:

      CB6000 on erittäin epämukava pitkäaikaiseen käyttöön terävien kulmien takia. Kivesrengas painaa tosi kivualiaasti kivespussia, samoin häkin reuna. 3vrk on maksimi mitä olen onnistunut pitämään ja silloin painaumat aiheutti jo sellaista kipua että oli pakko aina tarkistella vuosiko verta. Hygieniaa on myös tosi hankala hoita suljetussa häkkiosassa. Noin vuoden käytön jälken häkkiosa alkoi haljeta ja iho jäi välilä vähän väliin, eli silloin se oli käyttökelvoton ja meni roskiin. Häkkiosa on myös turhan kapea jos on paksu penis, ei pysty edes kovettuman niin että se häkkiosa tulee täyteen. perus CB6000 häkkiosa on myös turhan pitkä, vääntelee koko kapistusta niin että vetää ikävästi kiveksiä.

      Tällainen metallinen on moninkertaisesti mukavampi: http://antishop.fi/fi/siveysvyo-r7996.html Pyöreänmuotoiset kapeahkot renkaat eivät paina ikävästi kivespussia eli on huomattavasti mukavampi pitää. Ekan kerran kun kokeilin, viikko meni ongelmitta. Metalli on myös paljon kestävämpää kuin muovi. Hygienian hoito on helppoa kun renkaiden välistä voi pestä, sormilla koskettelu on kuitenkin estetty. Häkkiosa on leveämpi ja lyhyempi kuin CB6000, on kiihottavaa kun leveys sallii kovettumisen häkin sisällä mutta on tarpeeksi lyhyt että voi käyttää huomaamattomasti.

      Molemmista yhtä hankala karata joten siinä ei ole eroa, tuo metalinen hitusen hankalampi pukea päälle. Vielä kun tuo metallinen on edullisempi, se on ylivoimainen voittaja tästä kaksikosta. Ainoa huono puoli että tulee vain hden rankaan kanssa, tuo 45mm soveltuu paksuhkolle penikselle, kapealla voi ehkä vähän helpommin "karata" laitteesta.

    • Itse suosittelen Holytrainerin mallia. Se on ergonomisesti hyvä, eli istuu hyvin ja CB malleihin verrattuna se on valettu yhdestä kappaleesta, joten putken halkeamisesta ei ole pelkoa. Lue tuolta käyttäjien kokemuksia.
      http://holytrainer.com/en/reviews.asp
      Itselläni kokemusta vain CB 3000 ja tästä Holytrainerin mallista, 45 mm renkaalla. Holytrainer on hygian osalta monta kertaa parempi kuin CB mallit. Lukkosysteemi on edistyksellinen. Lisäksi olen tehnyt ohuesta muoviköydestä lisävyön, joka pujotetaan renkaan alta ja kiertää vyötärön. Sen jälkeen vyöstä on paljon hankalampi vetää veitikkaa ulos.
      Nyt on jo kiinalaiset kopioineet Holytrainerin mallin, tosin lukko on perinteinen riippulukko.
      http://www.aliexpress.com/af/chastity-belt-men.html?ltype=wholesale&d=y&origin=n&isViewCP=y&catId=0&initiative_id=AS_20160206123627&SearchText=chastity belt men


      Kiinasta löytyy kyllä siveysvöitä kyllä joka lähtöön... esim. oikealla vyöllä varustettuna tuollainenkin voisi olla kokeilemisen arvoinen
      http://www.aliexpress.com/item/Summer-Chastity-pants-Adjustable-Mode-T-shaped-stainless-steel-male-chastity-belt-with-cock-cage-penis/32422695739.html?spm=2114.30010308.3.82.xkElEd&ws_ab_test=searchweb201556_2,searchweb201644_4_505_506_503_504_502_10001_10002_10016_10017_10010_10005_10011_10006_10003_10004_10009_10008,searchweb201560_8,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6452&btsid=8c40bcf5-77d0-4a5b-a0a9-1349eda78597

      kerrohan sitten mihinkä malliin päädyit??

    • cb-6000s

      Minulla on cb-6000s, muovinen. 8 päivää olen onnistunut sitä pitämään, kertaakan en ottanut sitä pois tuona aikana. Ainakin minusta se on hyvä ja mukava pitää kunhan siihen tottuu.

    • cblock
    • kukkolukossa

      Itse suosittelisin sijoittaamaan Mature Metal Jailbirdiin, jos harrastus muuttuu "vakavamielisemmäksi" :)
      Jos aihe kiinnostaa niin tässä uudessa blogissa löytyy juttua niin orgasmin kontrolloinnista kuin erilaisista siveysvöistä ylipäätään:
      https://siveydensipuli.wordpress.com
      Myös jo mainituista ajatuksia, eli Holytrainer ja CB6000.

      • ggl.g

        Minä liputan Holy Trainerin puolesta


    • SubDick

      Mä diggaan teräksisistä siveysvöistä, siinä teräksen taipumattomuudessa on jotain kiimaista. Siihen kun iskee oikean lukon, niin irti ei pääse ilman dominan avainta tai pelastusaseman työkaluja. Tosin jos joutuu lentämään, niin on pakko luonnollisesti ottaa turvatarkastusten vuoksi pois.

      Itse nautin eniten kun samaan aikaan anustani kiusataan ja siksi minulla on myös tälläinen (http://www.homoware.fi/Tuotteet/Shafter-siveyslukko-50-mm-kalurengas-5171/) malli, jonka dominani laittaa päälle aina hetkeksi kerrallaan. Joskus se on kauppareissun ajaksi, kerran jopa jumalanpalveluksessa. Emme käy kirkossa normaalisti, mutta domina keksii aina kaikenlaista :D

    • tag

      Siveysvyöt mieheillä näyttää yleistyneen muutamassa vuodessa aika paljon, mikä on vain positiivista. Toivottavasti naiset seuraavat pian perässä :)

    • sairastalll

      Onneksi mulle ei saa tuollaista vyötä laittaa kun mulla on todettu kiveskohju. Veren pitää kiertää kunnolla tai kives voi mennä kuolioon.

    • Anonyymi

      Täällä puhutaan siveysvyön nimellä enemmänkin siveyshäkeistä. Meillä kokeiltiin varmaan kymmentä erilaista häkkiä. Oli metallia ja muovia. Minä ja Valtiatar vaimo petyimme kaikkiin. Sitten hommasimme My Steel vyön. Siis ihan oikean siveysvyön. Tilaus tehtiin ja saatiin kaavake johon täytettiin mitat. Nyt siveysvyö ollut lukittuna pari vuotta. Vaimo päättää milloin saan laueta ja milloin vehkeet pestään.

    • Anonyymi

      Siveysvyö miehellä on yleistynyt hienosti jaa se on hyvä asia.
      Mitä useampi mies on siveysvyössä - sitä parempi.
      Vaimoni on pannut minut cb6000 siveysvyöhön.
      Tottelen käskyjä ja palvelen vaimoani paremmin kun olen siveysvyössä.

    • Anonyymi

      oijoi kun kuulostaa kivalle voikun vaan asiasta kiinnostuneita naisia olisi enenmän mies sjk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe