Mitä on romanttinen rakkaus?

nolona

Ystävän 8-vuotias katsoi silmiin ja kysyi sitä multa! ;D Ole siinä sitten, sinkkuna selittämässä, että joo, tuota.... Yritin olla luikertamatta sieltä mistä aita on matalin, että se on sitä mitä sun vanhemmillas on ja vastata jotenkin oman kokemukseni mukaan.
Hiton vaikeeta. Jotenkin se lähti lapasesta heti ekan lauseen jälkeen: kahden ihmisen välinen tunneside...äh, nooo sit kun sä olet vähän vanhempi blaa blaa....
Romanttinen rakkaus. Joo ei vanhempien rakkaus, mistä oliskin ollut helppoa selvitä, eikä sisarrakkauskaan, ei rakkaus lemmikkieläimiä kohtaan, ei, vaan rrromanttinen....
Mistä ne tietää ahistaa sinkun seinää vasten jo siinä iässä!!!

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

      50-luvun nainen olisi kyllä osannut kertoa, 2000-luvun naiselle se taitaa tosiaan olla mahdotonta.

      • erkki-täti

        No nythän sinulla olisi oiva tilaisuus valistaa älyn valollasi meitä 2000-luvun naisia!

        Kerro meille, mitä on romanttinen rakkaus, pliiiiis!


      • erkki-täti kirjoitti:

        No nythän sinulla olisi oiva tilaisuus valistaa älyn valollasi meitä 2000-luvun naisia!

        Kerro meille, mitä on romanttinen rakkaus, pliiiiis!

        Veit sanat näppikseltäni, kaikki palstan naiset haluavat nyt kiihkeästi kuulla Ikiksen kertovan, mitä kummaa on romanttinen rakkaus.


      • Ikis____M

        Kaunis puhdas seksitön parisuhde.


      • Ikis__M
        erkki-täti kirjoitti:

        No nythän sinulla olisi oiva tilaisuus valistaa älyn valollasi meitä 2000-luvun naisia!

        Kerro meille, mitä on romanttinen rakkaus, pliiiiis!

        Ette te 2000-luvun naiset ansaitse tietää sitä noin helposti, saattaisitte huijata tiedollanne jotakuta kilttiä & kunnollista miestä jos kertoisin. Kokeilkaa elää kunniallisesti ja siveästi niin se valkenee teille pikkuhiljaa ihan itsestään ja kenenkään kertomatta.


      • Ikis__M
        Ikis____M kirjoitti:

        Kaunis puhdas seksitön parisuhde.

        Ei nyt ihan mutta ei tosiaan mikään panorinkelikään.


      • Ikis____M kirjoitti:

        Kaunis puhdas seksitön parisuhde.

        Varmaan sitten monilla pitkään yhdessä olleilla ja/tai lapsiperhearkea elävillä on semmoinen kaunis puhdas seksitön parisuhde.. ainakin seksitön. Minun on pakko olla erimieltä kanssasi, seksuaalisuus kyllä kuuluu jossain muodossa romanttiseen rakkauteen, muutenhan kyseessä on ystävyyssuhde.. missä ei kylläkään ole sinänsä mitään vikaa.


      • Naisasialooseri1

        Kuuluu kyllä, mutta se on rakastelua tuollaisessa suhteessa ja nainen nauttii siitä vain henkisesti. Nainen ei pane vaan rakastelee ja vain oman miehensä kanssa romanttisessa rakkaussuhteessa. Nainen, joka edes käyttää sanaa paneminen, pitäisi naulita jaloistaan paaluun roikkumaan ja poltella hehkuvalla raudalla ympäri kehoa. Hehkuvan raudan työntäminen kunnolla naisen ihoon kiinni niin että liha käryää on muuten kiihottavampaa kuin munan työntäminen naiseen


      • Tosi-nainen
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Kuuluu kyllä, mutta se on rakastelua tuollaisessa suhteessa ja nainen nauttii siitä vain henkisesti. Nainen ei pane vaan rakastelee ja vain oman miehensä kanssa romanttisessa rakkaussuhteessa. Nainen, joka edes käyttää sanaa paneminen, pitäisi naulita jaloistaan paaluun roikkumaan ja poltella hehkuvalla raudalla ympäri kehoa. Hehkuvan raudan työntäminen kunnolla naisen ihoon kiinni niin että liha käryää on muuten kiihottavampaa kuin munan työntäminen naiseen

        Ai, mä en tunne yhtäkään naista, joka EI pane. :-D Voi sua reppanaa, eikö suhun mikään lääkitys tehoa vai etkö noudata hoito-ohjelmaasi? Mullakin on suunnitelmissa panna tulevana viikonloppuna!


      • HuonotPitääHuonoista
        Tosi-nainen kirjoitti:

        Ai, mä en tunne yhtäkään naista, joka EI pane. :-D Voi sua reppanaa, eikö suhun mikään lääkitys tehoa vai etkö noudata hoito-ohjelmaasi? Mullakin on suunnitelmissa panna tulevana viikonloppuna!

        Et siis ole niin kutsuttu kunnon nainen.


    • Mulle tulee romanttisesta rakkaudesta aina mieleen mustavalko elokuvat. Missä nuorikko ihastuu ja rakastuu pää täynnä tulevaisuuden haaveita. Kumpikaan ei näe kuin toisensa, muu maailma katoaa ja he tekevät kaikkensa ollakseen yhdessä, vaikka paha maailma koittaa estää.


      Näitä romanttisia tarinoita on Disneylläkin boxit pullollaan. Se on aina sitä haaveilua ja rakkautta yli kaikkien esteiden ja rajojen. Tunnistan itsessäni tätä romanttisuutta, joskin se on vähän tabu.

    • SielujenSympatiaa

      Jotkut kutsuvat romanttista rakkautta sielunkumppanuudeksi. Sielut soivat saamaan tahtiin ja haluavat toisilleen vain hyvää.

    • eresfsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe