"Ja vielä, veljet, kaikki, mikä on totta, mikä kunnioitettavaa, mikä oikeaa, mikä puhdasta, mikä rakastettavaa, mikä hyvältä kuuluvaa, jos on jokin avu ja jos on jotakin kiitettävää, sitä ajatelkaa;" (Fil 4:8)
Niin herkästi ajattelemme toisistamme pahaa ja ajatuksemme siirtyvät usein sanoihimme. Muistetaanhan vielä Raamatun hyvä kehotus siitä, millaisia ajatuksia kannattaa ajatella.
Siunataan myös Marttia ja Mirjaa ja heidän hyvää työtään. Niin paljon tulee hyvinkin ala-arvoista maallista tarjontaa eri kanavilta. Itse olen monesti tullut siunatuksi TV7:aa ja TV7 :aa katsellessani. Kiitos aihe myös, että seurakuntaani on tullut eräs henkilö, joka on tullut TV7:aa katsoessaan uskoon.
Kiitos TV7:lle
6
193
Vastaukset
- Uskovainainoastaan
Kiitos Isälle Luojallemme, että hän on asettanut Martin vetämään ja johtamaan TV7 lähetyksiä. Hän on Jumalan johdatuksessa oleva. Missä tilassa Suomi nyt olisi jos tätä kanavaa ei olisi? Siunaa Isä Marttia ja Mirjaa, että he kaikesta ilkeistä puheista ja solvauksista huolimatta jaksavat tehdä tätä suurta työtä.
- ettämitähän
No mitähän hyvää tämä kanava on tuonut? Ihmettelen sitä todella!! Ehkä ei olisi niin paljon vanhuksia ja yksinäisiä suoramyynnin ja kerjäyksen uhreina, jos tätä kanavaa ei olisi!!!!
- siunaustajavoimia
Aamen! Herra heitä siunatkoon!
- arviointia
Kaikesta ei voi kiittää. Kanavalla on ollut myös hyvin kyseenalaista ohjelmatarjontaa, David Herzog, Rodney Howard-Browne, Heidi Baker, Bill Johnson mm.
- Sananaika
En katso seiskaa,, ettei eksytyksen henki tulisi kotiini ja minuun.
Haluan rakentua Jumalan sanasta ja sitä voi myös kuunnella netin saarna-arkistoista eri seurakunnista ja aina valitsen mitä katson ja kuuntelen.
Raamatusta saan oikeaa oppia, Jumala ei ole muuttunut, monet ihmiset kyllä.
Toteutuu myös Paavalin varoitukset harhaopista ja eksytyksestä .
Hän varoitti Timoteusta jo silloin että tulee aika jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
1 Tim. 4:1 2 Tim 4:3 tässä pari esim.
- kiitos.tv7
Olen erittäin kiitollinen, että TV:lla rukoillaan paljon! On suoria rukousohjelmia, missä uskoontulon lisäksi moni on parantunut.
"Paastoa ja rukousta Suomen puolesta" -ohjelmien kautta olen tullut erityisen siunatuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418