Eli lähdin kysymään tullauksesta muutamaa kysymystä. Olisin tilaamassa eu:n ulkopuolelta sen yli 22€ tilausta, jolloin tuote joutuisi tullattavaksi. Onko mahdollista tehdä kaksi alle 22€ tilausta peräkkäin, joilloin paketit eivät joutuisi tullattaviksi?
EU:n ulkopuolelta tuotteiden ostaminen
3
158
Vastaukset
- Riippuu-täysin
Siitä tavarasta ja firmasta josta tilaat.
Jos kyseessä on yksi tavara, neuvottele tilaus ja maksu kahteen osaan.
Jos taas useita tavaroita, voit tietenkin tilata ne kahdella tilauksella, tällöin menee kylläkin rahtimaksut kahteen kertaan.
Tai sitten voit koettaa luottaa tuuriin ettei paketti jää tullin haaviin. - Vierailija565
Hei, löysin hyvän sivun jossa muutamia vinkkejä tilaukseen: http://tilaakiinasta.com/verotus-tulli/
Kannattaa myös tutustua Tullin omaan hyvään materiaaliin. Henkilökohtaisesti olen huomannut että monesti Kiinasta tilattaessa myös kalliimmat lähetykset tulevat suoraan läpi ilman tullimaksuja tai arvonlisäveroa. Vastuu ilmoituksesta jää toki itselle. - ertyuieopå
Olisit ny kertonut tuotteen ja mahdollisen ostopaikan olisit saanut mahdollisesti paljon tarkempia neuvoja,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658