Suomessa lapsista huolehditaan ja ruumiillinen kuritus on kielletty.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016020221052205_ul.shtml
Venäjällä ei toimita ihan samoin:
http://www.heavy-r.com/video/135720/Children_Beaten_In_Russian_Orphanage/
Terveisiä Venäjän lapsiasiamiehelle
9
<50
Vastaukset
- jjjkkk
Alkaa jo valjeta, miksi Venäjän katulapset valitsevat mieluummin asumisen viemärissä kuin lastenkodissa.
- AnusPutkonen
Ei tuo juttu voi pitää paikkaansa. Se on USAn, CIAn ja Naton valheita. Sitäpaitsi RT ei ole asiasta kertonut halaistua sanaa. LUotan Bäckmanniin ja lapsiasiamies Astahoviin.
- Kauheaa_katseltavaa
Kyllä venäläinen on todella elukka!
- Herätys_putinistit
Miksiköhän Pietarin päivystys ei ota kantaa asiaan?
- selvä_juttu
Katos, kun tätä juttua ei saa edes valehtelemalla muuksi.
- gggggggg
Ei kantti kestä!
- ff-f
Lähettäkää tiedoksi Bäckmanille, jos tiedätte osoitteen!
Venäjällä lasten kasvatus on paljon parempaa kuin Suomessa. Se näkyy hyvin käytöstavoissa. Venäjällä lapset kunnioittavat selvästi enemmän vanhempiaan, ovat kohteliaampia, käyttäytyvät paljon paremmin, ovat paremmin pukeutuneita jne Suomessa lapsien kasvattaminen hyville tavoille puuttuu lähes kokonaan, ellei ole suorastaan kielletty. Sen huomaa lasten kielenkäytöstä ja röyhkeästä esiintymisestä. Koulussa häiriköidään tunneilla ja välitunneilla kiusataan toisia. Venäjällä on sentään kuri ja järjestys kunniassa niin kuin pitääkin.
- Ivanovits
Viattomia lapsia tavan vuoksi ja systemaattisesti hakkaamalla - kuten filminpätkässä - ei kasvateta kunnon kansalaisia sivityneiden maiden mittapuun mukaan. Venälää älykkäimmistä ehkä tulee kostonhimoisia rikollisia, mutta lastenkodeista hyvin harvoin edes ns. normaalikansalaisia. Keskinkertaisilla selviytyjillä säilyy ikuinen pelko kaikkia aukroriteetteja kohtaan.
Kuri ja järjestys Venäjällä tarkoittaa aina ihmisarvoa nöyryyttävää alistumista. Sananlaskun mukaan "Minä tšaari, minä mutaa; sinä tšaari, minä mutaa". Suuressa maassa riittää aina hakattavia ja hakkaajia.
Lasten "parempaa pukeutumista" voit katsella pistäytymällä maaseudun kyliin välillä Säkkijärvi - Vladivostok tai Krim- Murmansk, tai urbaanimmin vaikkapa Pietarin tai Moskovan viemäreiden suulla. Löytyy vähän yli 10-vuotiata tarjoamaqssa homoseksiäkin.
Heikomman hyväksikäyttö taotaan jos lapsesta alkaen päähän ilman orpokotejakin. Esim. Viipurissa murrosikäiset kollit pakottavat pikkulapsia kerjäämään tai myymään jotain varastettua rihkamaa. On ihan tuore kokemus viime joulukuulta: otin Viipurin torilta kyytiin ruuvineisseliä kaupittelevan pikkupojan, maksoin tyhjänpäiväisestä ostoksesta säälistä triplahinnan ja ajoin pojan kotinsa liepeille pois ryöstäjien ulottuvilta, sillä kertaa nyt ainakin.
Venäläis(karjalais)-suomalaisena onneksi säästyin moiselta perivenäläiseltä kasvatukselta. Äitinikin silmät avautuivat tuosta mielettömyydestä nopeasti isäni kärsivällisyyden ansioista, ja sen äitini avoimesti myönsi. Minua ei koskaan lyöty, ei edes näpsäytetty.
Tähän on turha älyttömästi kommentoida, että onhan USA:ssakin ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440