Odotustilan seinällä lukee: "alkavalta vartilta 30 euron tyhjäkäyntimaksu"eli jos asiakas myöhästyy 5min. niin joutuu maksaan 30 euroo. Mutta mites ku hammaslääkäri ahnehtii liikaa asiakkaita ja aikataulu mättää pahasti, joskus odotin 40 min. yli varatun ajan eikä puhettakaa mistää myöhästymiskorvauksesta asiakkaalle. Olin 5 min. hoitotuolis ja lasku 75 euroa vaikka tolla hammaslääkärin omalla tyhjäkäynti korvauskaavalla mun olis pitäny saada 15 euroo rahaa. Tosin se on jokaisella käynnillä tuohon hammaslääkäriin jo edellisen "toimijan" aikaan ollu sitä että aina otetaan myöhäs sisään.
TempoDent Ikaalinen
1
2690
Vastaukset
- hampaat_irvessä
Tuo asiakkaan odotuttaminen on ko. firmassa (olen käynyt sekä Ikaalisissa että Tempon talossa Tre keskustassa) enemmän sääntö kuin poikkeus. On todella kiva istua turhaan odottamassa omaa vuoroaan, kun auto on parkissa ja rahaa menee...
En enää itse mene heille juuri tästä syystä, kun ei ole kertaakaan (olisinko käynyt arviolta 8 kertaa) ajoissa ollut. Ainakaan siis juuri nuo pari lääkäriä kenellä olen sattunut käymään. Muistahan en voi sanoa mitään, onhan siellä paljon porukkaa...
Keskustassa ei tuollaista taulua ollut, enkä itse sitä Ikaalisissa nähnyt. Olisivatko jo ottaneet pois?
Myös tuo maksuhomma on vähän niin ja näin. Olisin halunnut heti maksaa lähtiessäni, mutta sanottiin, että lääkärin tapa on laittaa lasku postissa. Respa ei saanut siis laskua ulos, ymmärrän tietty että ei varmaan saa jos ei sitä ole kirjoitettu - sitten kun lasku tuli oli se ihan viimeinen niitti, sen verran ilmaa oli hinnoissa. Viimeinen käynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090