Kenelle menetin neitsyyteni?

kukaoliensimmäiseni

Oma tarinani on tämä. 19-vuotiaana yritin harrastaa seksiä miehen kanssa, mutta koska sisäänmenoyritys sattui pirusti, ei mies saanut elintään sisääni. Vuodin kuitenkin immenkalvoni kyseisenä yönä, ja verta valui vielä seuraavanakin päivänä, eli sen hän oli elimellään puhkaissut. Sisällä mies ei kuitenkaan koskaan varsinaisesti käynyt kivusta johtuen, eikä päässyt siis myöskään "nylkytysvaiheeseen".

Sitten pari kuukautta vaille 21-vuotiaana harrastin seksiä erään toisen miehen kanssa, hänenkin kanssaan kipu oli ensin suunnaton ja siksi ensiyrittämällä hakkasin häntä vaistomaisesti jalkaan, jotta hän perääntyisi irti minusta. Mutta sitten hän kuitenkin lopulta työntyi sisääni ja päästiin myös siihen varsinaiseen nylkytysvaiheeseen. Mielestäni menetin neitsyyteni vasta tälle tapaukselle, joka pääsi sisälle asti - eikö niin? Itse olen ainakin sitä mieltä. Tämän miehen kanssa koin myös tähän asti pisimmän seksisuhteeni, joka kesti yhteensä 2,5 vuotta.

13

3015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadsdsfa

      Ehkäpä kumpikaan näistä ensiyrittäjistä ei osannu esileikkejä, tai siis "lämmitellä" sua tarpeeksi... Ootko käyny tsekkauttaan, että sulla on paikat kunnossa? Tuli mieleen ne tapaukset, joissa esim maahanmuuttajataustaisia tyttöjä on silvottu ja ommeltu umpeen pienenä...

    • siellee

      Mun mielestä se neitsyys on mennyt siinä ekassa. Kysehän oikeastaan kokemuksesta, ja se epäonnistunutkin on kokemus.
      Yks nainen kertoi mulle joskus kauan sitten, että hän oli sopinut kumppanikin kanssa, että kaikki koetaan yhdessä... ja niin he olivat tahneet.... ja osa asioista vain vei sen oman aikansa.... Ja yleisesti, ei se asian keskenjättäminen ja uusi yritys usean vuoden päästä ole mikään ratkaisu... sinullakin se olisi toiminut jo parin päivän päästä erilailla ja onnistunut.

    • Nylkyttäjämies

      Haluatko vielä seksiä...voisin auttaa sua..oon auttajamies, joka osaa myös kunnolla nylkyttää...(i) pilluas

    • Kokemusonyrityskin

      Kyllä se meni sille ekalle, eli silloin, kun olit 19-vuotias.

    • Matti25

      Ekalle se meni, kun kalvo repesi. Miehen pitää aina painaa pohjaan, kun on saamassa neitsyttä. Ensin tauko ja yksi kunnon survaisu.

      • Tämmötti

        Mutta kun ei yleensä repeä kalvo, harvoin edes on kalvoa joka peittäisi koko aukon. Opettele anatomiaa. Neitsyyttä ei näe päällepäin alapäästä.


    • been.there

      liukkari! suuseksi! rentoutuminen! kannattaa opetella olen alasti toisen kanssa, aikaa

    • 17vuotiaana . Keski-ikäiselle miehelle . Autotallissa .

      • Miten sinne päädyitte? Oliko autoilu yhteinen harrastus?


    • Suuseksiä ensin, naiselle/tytölle orgasmi joka retoututtaa ja sitten _liukkari_. Se auttaa.Sitten vielä huumroia, naurua jaromantiikkaa - ja aikaa, jännittää vähemmän.
      Nakuna oleminen jo jännittää - siihenkin oppii.

    • Puppunen

      Poikaystävälleni, kun hän tuli armeijasta eka lomille viikonlopuksi. Olin itse suunnilleen saman ikäinen - vajaa 20v .
      Olimme hänen kotonaan maalaistalon aitassa.

    • Seireenisi25

      Karkasin kotoa 10 vuotta vanhemman miehen matkaan, olin 14. Steroideilla pumpattu "lihas"kimppu teki taikansa ja se oli siinä.

    • Runkkupoika

      Olin ympäri päissäni ja mut kannettiin telttaa nukkumaan ja tietysti ne riisui mut alaste. On helpompi sun kusta ne sanoi mulle ja minä sammuin kuin sauna lyhty. Olin silloin 13 poikanen eli poika. Ne mun kaverini jätti teltan "oven" auki ja ryyppäämään jonnekkin ja ne kertoili mulle jälkeen päin siellä teltassa kävi monta sun munasi tarkistamassa ja sinä annoit jokaiselle sun munaasi. Ja heille nauru maittoi. Ihme että ei tullut mulle mitään tautia kun siinä mun vieressäni oli monta käytettyä kortsua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe