Eihän noita maksamaan pysty, joten anna mennä ulosottoon ja olen varannut jo ajan velkaneuvojalle kesäkuussa.
Velka otettu kahdesta tai kolmesta eri pikavippifirmasta Joulukuun alkupuolella. Ehtiikö minulle tulla maksuhäiriömerkintä?
Kuinkahan kauan tuota velkaa maksaa korkoinen, jos saisi maksettua esim 100e/kk
Noin 4000 euroa velkoja pikavipeistä
4
69
Vastaukset
Otit vippiä tietoisena huonosta tilanteestaasi ja nyt et "voikaan" niitä hoitaa. Onnittelut.
Varattomana ihmisenä sinulta ei tulla ottamaan mitään UO:ssa ja saat UMS-merkinnän luottotietoihisi. Voit myös saada LKP ja OSP-merkinnät(2v) velkojilta. Nämä kaksi saa ilman ulosottoakin aikaiseksi. Vähän ikävämmän YVK-merkinnän(3-4v) saat kun haaste menee käräjäoikeuden läpi(yksipuolinen velkomustuomio). 100€/kk velkasi ei lyhene vaan kasvaa koko ajan. Kyllä velkaneuvoja nostaa kädet pystyyn sinun tapauksessasi jos se totta on.- Pikavippaaja
Ajattelin tehdä niin, että maksan joka kuukausi about 150-200e lyhennystäainakin kesäkuulle asti kunnes pääsen sille velkaneuvojalle. Jos sais jonku sosiaalisen luoton tms. Tosiaan olen liiton päivärahalla toimeen tuleva eli vähän pystyisin maksamaan per kuukausi.
- hvhbhhbhbjbj
"Jos sais jonku sosiaalisen luoton tms"
Vaativat mokomat sosiaalisen luoton saajalta takaisinmaksukykyä eli riittäviä tuloja koko laina-ajaksi. - vaaliluottotietojas
Hei aloittaja. Miksi laitat nuo ulosottoon? Anna mieluummin mennä perintään, voit sopia vaikka 50-100 eur/kk /vippi. Maksat noita n 1,5 vuotta ja säilytt luottotietosi. Työttömän kannattaa hankkia joku keikkahomma, jolla tienaa vaikka parisen sataa. Ei kannata heittää luottotiedot menemään kun on noinkin vähän lainaa. Ota yhteys kuntaan ssiaalisesta luotosta jo ennenkuin sulla on tuo velkaneuvoja. Oon itse raadellut perinnässä olevien vippien kanssa ohta puolitoista vuotta ja nyt on onneksi vain yksi laina perinnässä. Pahimmillaan oli viisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764